quote:
Nee, maar wel in de doorsnee stamkroeg in den lande.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
Zijn er 'aanverwante middelen' in de Bunker?
Geef toe, er was weinig reden om te twijfelen aan de legitimiteit van het bericht.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
En die zal nooit in de bosjes gaan liggen. Bij zoiets gevoeligs leg ik die verantwoordelijkheid bij de redactie.
Wel stel ik de vragen die ik in het kader van het spel belangrijk vind. Hoe luguber en hard dat ook is overgekomen.
Derde baksteen onder de 2e zigzag in de luchtruimtequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zijn er 'aanverwante middelen' in de Bunker?
OP voor COS!quote:
quote:
Eerste ijkpunt voor definitie "Azijngleuf"quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook niet veel te lijden gehad hè? Pannenkoeken bakken, 8 uur haar snavel houden, op haar dooie gemakkie fietsen tijdens de fysieke opdracht en een draadje doorknippen. Poeh hé.![]()
En komt er iets vervelends komt als meelwormen eten dan weigert ze.
Die klopt niet meer. Maar oh well.quote:
Boven, derde kastje links, achter het koffiezetapparaat, net naast de regieruimtequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Waar vind ik die OP eigenlijk???
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Eerste ijkpunt voor definitie "Azijngleuf"![]()
*check*
Achteraf deel ik die conclusie.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geef toe, er was weinig reden om te twijfelen aan de legitimiteit van het bericht.
De enige scheldwoorden die ik ooit gecensureerd heb zien worden zijn cracksnol en bokitoquote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!![]()
Een ieder mag zijn/haar eigen mening hebben en uiten, volgens mij is schelden niet toegestaan.
Zeker weten? * Maanvis is een uitstekende overlijdensberichtenschrijver.quote:
Ik heb vroeger een ongelukje gehad met een fles schoonmaakazijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Pek het volgende:
Azijngleuf is al schelden? En ik gooi niet eens met ziektes enzo
Het hoeft niet gecensureerd te worden maar het punt is duidelijk, hij is het niet met BQ eens, dat mag, geen punt, maar dit soort dingen vind ik niet prettig lezen, het is een COS en geen brand elkaar maar af naar believen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De enige scheldwoorden die ik ooit gecensureerd heb zien worden zijn cracksnol en bokito.
Ik scheld zelf praktisch nooit, maar je moet niet schrikken van wat er hier allemaal op 't forum wordt geschrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!![]()
Een ieder mag zijn/haar eigen mening hebben en uiten, volgens mij is schelden niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |