Dequote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die rubriek had Tina toentertijd nog niet. Ik moest het met een gelijksoortige rubriek in de Anita doen. Adding insult to injury.
Ik trek het niet meer...oh, toch welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef snetje het volgende:
Eline heeft geen zusterpakje maar zou er wel 1 willen hebben.. ze heeft wel handboeien
geen idee of dat al bekend mag worden, maar zwart voor ogen lijkt me duidelijk, niet echt spectaculair om naar te kijken dusquote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef snetje het volgende:
48 uur Bob de Bouwer staat er bij de weekuitdaging.. 48 uur het liedje van Bob de Bouwer zingen![]()
de gesprekken in de bunker worden ondertussen pikanter
ik heb er nog wel 1 voor drquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef snetje het volgende:
Eline heeft geen zusterpakje maar zou er wel 1 willen hebben.. ze heeft wel handboeien
Volgens mij niet ik ben helaas van de saaiheid in slaap gevallen, wilde nog wel zo graag met hun mee doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
is er vannacht eigelijk nog iets spectaculairs gebeurd, tussen 4 en nu?
Jaquote:
Ik ookquote:
Doe d'r dan ook een klisma bij, misschien vind Pek dat ook wel lekker als ie met 'r gaat datenquote:
Het MOET juist bekend worden? We moeten weten waarop we stemmen!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee of dat al bekend mag worden, maar zwart voor ogen lijkt me duidelijk, niet echt spectaculair om naar te kijken dus
bob the bouwer lijkt me iig een leuke uitdaging, die wel wat frustratie te weeg kan brengen
Streamer uitdaging: Laat Peter 25000 berichtjes lezen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Als Peter thuiskomt gaat hij eerst 2 dagen Hyven.
Die hebben ze niet in die maten dacht ikquote:
Ja, leg hem even in de watten.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Spooky4u het volgende:
Streamer uitdaging: Laat Peter 25000 berichtjes lezen.
Jij moet dan ook niet denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die hebben ze niet in die maten dacht ik![]()
doe je die volgende keer aan mocht ik nog langskomenquote:
Niks om te schamen, teken dat ie werktquote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Pek het volgende:
Eline zoent met meisjes![]()
M'n miepelepietje steigerde
Niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |