Maar dan mogen wij meegenieten. No thanx.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Niks om te schamen, teken dat ie werkt![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee ikke niet hoor. Zou wel even Lientje willen tongen bijt ik meteen die tong eraf dan is het lekker stil met der gepiepquote:
Wat een vreemde vragen van Peter, het lijkt erop dat hij toch wel veel van de dames wilt wetenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey hoi!Ah gossie, vanaf nu een hekel aan de beste man/vrouw of viel het mee?
Is dat zo? Is daar onderzoek naar gedaan?quote:
Alle mannen zijn mietjesquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Is daar onderzoek naar gedaan?
And what about men?
Lol, ach ja, als de kat van huis is.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Peter doet een Jeroentje? Sexvragen stellen die hij zelf niet wilde beantwoorden toen Jeroen ze stelde. Jeeezzz.
Marielin is bi.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
Nou Danny, of je hebt het mis, of we hebben een lading kastbibies hiero
Mijnquote:
Nou dat dacht ik nou net ook, vorig week werd hij er nog zo kribbig om en wilde niks vertellen om zijn (ex)vriendin te beschermenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik val niet over het woord azijngleuf hoor, moest er zelfs om lachen. Ka, je bent lief.![]()
On Topic: Peter doet een Jeroentje? Sexvragen stellen die hij zelf niet wilde beantwoorden toen Jeroen ze stelde. Jeeezzz.
Marielin is bi.
Mannenhoop gok ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
Vragen staat vrij, nu Jeroen er niet is om daar commentaar op te geven kan hij bonden met de dames.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een vreemde vragen van Peter, het lijkt erop dat hij toch wel veel van de dames wilt weten![]()
*Hij had al een paar maanden geleden kennis met hem gemaakt toen hij heel ziek was . En nu net vond hij hem ook niet zo aardig hij sprong gelijk weer met zijn voorpoten in mijn nek toen hij op de tafel moest staan en de prik aan zag komen
Dat vind dan wel weer grappig als ze die opdracht krijgt en dan wel gewoon de verwarming aan zodat ze het lekker warm heeftquote:
Je hebt gelijk. Niet alle vrouwen zijn bi. Er zijn ook zat lesbiënnes.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
uit de brief van Amber blijkt dus dat hij een vriendin heeft ..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik nou net ook, vorig week werd hij er nog zo kribbig om en wilde niks vertellen om zijn (ex)vriendin te beschermen
Ja of Bob de Bouwer is in een overal met helmpje rondlopen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef snetje het volgende:
48 uur Bob de Bouwer staat er bij de weekuitdaging.. 48 uur het liedje van Bob de Bouwer zingen![]()
ik heb 't over de erotische kant van het bi-spectrumquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
Gaat het om bi-zijn als in dat je er mee wil zoenen of dat je er verliefd op wordt
Zit nog wel een verschil in![]()
Ik hou niet van knuffelige vanilleseks en vrouwenseks associeer ik daarmee. Zacht, lief. Doet u mij maar een man.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
ik heb 't over de erotische kant van het bi-spectrum
quote:Maandag 11-05-2009 11:51 uur
De poll "privileges doorgeven?" is bij dezen gesloten. De uitslag is als volgt:
- ja alleen na exit 26%
- Nee, nooit 41%
- Soms, hangt er van af 33%
Het is duidelijk, priviles mogen niet doorgegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |