abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 mei 2009 @ 21:13:05 #1
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68884205
Vorig deel: Ongelukken in pretparken

Hierbij een mooie OP voor dit topic

Heb je wel eens een ongeluk in een pretpark/kermis/waterpark meegemaakt? Of heb je er iets over gehoord?
Post het hier, bij voorkeur met plaatjes of filmpjes, en hang lekker de ramptoerist uit

Een aantal van de meest opvallende:

DE LOOPING SLIDE
Een waterglijbaan met een looping. Stond in het rampenpark "Action Park".
Info van een oud-medewerker: http://thecenteroftheacti(...)housand-legends.html


Inmiddels is er een waterglijbaan in een gebruik waar géén bloedneuzen en gebroken ledematen door veroorzaakt worden: http://www.ebaumsworld.com/video/watch/549785/
Meer ongelukken in Action Park kun je vinden op http://en.wikipedia.org/wiki/Action_Park#Fatalities
Het park heet tegenwoordig Mountain Creek Waterpark en een aantal attracties zijn verwijderd: http://www.mountaincreekwaterpark.com/


TOP THRILL DRAGSTER
Treintje van de Top Thrill Dragster bleef hangen en word door medewerker verder geduwd (must-see!): http://www.xtremecoastin.com/videos/misc_videos/ttdstuck_2005.htm


DUBBEL ONGELUK
Dit is mogelijk een hoax.
quote:
Een 6 jarige jongetje bleek te klein om in de supersnelle achtbaan te mogen. De bestuurder van de rit kreeg medelijden met hem, en besloot dat hij toch mee mocht rijden. Die fout werd het jongetje fataal. Na de eerste looping gleed hij tussen de beugels door en viel 10 meter naar beneden. Wonder boven wonder krabbelde het jochie weer overeind alsof er niets was gebeurd. Zijn opgeluchte ouders barstten in tranen uit en liepen naar hem toe. Maar voordat zij bij hem waren aangekomen werd het jongetje meegesleurd door dezelfde kar waar hij net was uitgevallen. Het tweede ongeluk overleefde hij niet.

TOP GUN (AMERIKA)
quote:
A woman broke her leg, and a man was killed in one of the worst acts of poor judgment I've ever heard of. A couple went on the Top Gun rollercoaster, where the wife lost her hat. After the ride, her husband decided to jump a fence, ignoring several warning signs, to go get his wife's hat. As he was getting the hat, the train came by, he was kicked in the head by a female rider. The woman on the coaster broke her leg, the man on the ground was killed.

DISNEY-PARKEN
quote:
Eight guests have been killed on Disneyland attractions since the park's opening in 1955. All the deaths (save the most recent) were the result of guests who apparently ignored safety instructions and/or defeated rides' safety mechanisms.

May 1964: Mark Maples, a 15-year-old Long Beach, CA, resident, was killed when he tried to stand up on the Matterhorn Bobsleds. Maples (or his companion) foolishly unbuckled his seatbeat and attempted to stand up as their bobsled neared the peak of the mountain. Maples lost his balance and was thrown from the sled to the track below, fracturing his skull and ribs and causing internal injuries. He died three days later.

June 1966: Thomas Guy Cleveland, a 19-year-old Northridge, CA, resident, was killed when he attempted to sneak into Disneyland along the Monorail track. Cleveland scaled the park's sixteen-foot high outer fence on a Grad Nite and climbed onto the Monorail track, intending to jump or climb down once inside the park. Cleveland ignored a security guard's shouted warnings of an approaching Monorail train and failed to leap clear of the track. He finally climbed down onto a fiberglass canopy beneath the track, but the clearance wasn't enough -- the oncoming train struck and killed him, dragging his body 30 to 40 feet down the track.

August 1967: Ricky Lee Yama, a 17-year-old Hawthorne, CA, resident, was killed when he disregarded safety instructions and exited his People Mover car as the ride was passing through a tunnel. Yama slipped as he was jumping from car to car and was crushed to death beneath the wheels of oncoming cars.

June 1973: Bogden Delaurot, an 18-year-old Brooklyn resident, drowned trying to swim across the Rivers of America. Delaurot and his 10-year-old brother managed to stay on Tom Sawyer Island past its dusk closing time by climbing the fence separating the island from the burning settlers' cabin. When they decided to leave the island a few hours later, they chose to swim across the river rather than call attention to their rule-breaking by appealing to cast members for help. Because the younger brother did not know how to swim, Delaurot tried to carry him on his back as he swam to shore. Bogden Delaurot went down about halfway across the river. The younger boy remained afloat by dogpaddling until a ride operator hauled him aboard a boat, but Bogden was nowhere to be found. His body was not located by searchers until the next morning.

7 June 1980: Gerardo Gonzales, a recent San Diego high school graduate, was killed on the People Mover in an accident much like the one that had befallen Ricky Lee Yama thirteen years earlier. Gonzales, in the early morning hours of a Grad Nite celebration, was climbing from car to car as the People Mover entered the SuperSpeed Tunnel adjacent to the former America Sings building. Gonzales stumbled and fell onto the track, where an oncoming train of cars crushed him beneath its wheels and dragged his body a few hundred feet before being stopped by a ride operator.

4 June 1983: Philip Straughan, an 18-year-old Albuquerque, New Mexico, resident, also drowned in the Rivers of America in yet another Grad Nite incident. Straughan and a friend -- celebrating both their graduations and Straughan's eighteenth birthday -- had been drinking quite heavily that evening. They sneaked into a "Cast Members Only" area along the river and untied an inflatable rubber maintenance motorboat, deciding to take it for a joyride around the river. Unable to adequately control the boat, they struck a rock near Tom Sawyer Island, and Straughan was thrown into the water. His friend travelled back to shore to seek help, but Straughan drowned long before his body was finally located an hour later.

3 January 1984: Dolly Regene Young, a 48-year-old Fremont, CA, resident, was killed on the Matterhorn in an incident remarkably similar to the first Disneyland guest death nearly twenty years earlier. About two-thirds of the way down the mountain Young was thrown from her seat into the path of an oncoming bobsled, her head and chest becoming pinned beneath its wheels. An examination of Young's sled revealed that her seatbelt was not fastened at the time of the accident, but because she was riding alone in the rear car of a sled no one could determine whether or not she had deliberately unfastened her belt.

24 December 1998: In a tragic Christmas Eve accident, one Disneyland cast member and two guests were injured (one fatally) when a rope used to secure the sailing ship Columbia as it docked on the Rivers of America tore loose the metal cleat to which it was attached. The cleat sailed through air and struck the heads of two guests who were waiting to board the ship, Luan Phi Dawson, 33, of Duvall, Washington, and his wife, Lieu Thuy Vuong, 43. Dawson was declared brain dead two days later and died when his life support system was disconnected.
This accident resulted in the first guest death in Disneyland's history that was not attributable to any negligence on the part of the guest -- the accident was the result of a combination of insufficiently rigorous ride maintenance and an insufficiently experienced supervisor's assuming an attraction operator's role -- and prompted a movement for greater government oversight of theme park operations and safety procedures.

DUINRELL
quote:
Twee jaar geleden waren wij in Duinrell. Mijn dochter van 12 ging samen met haar broer en zus in een grote zweefmolen die omhoog gaat en dan schuin knikt, de stoeltjes hangen dan een meter of 5 à 6 boven de grond. Toen hij echt vaart ging maken, zagen wij vanaf de grond dat mijn dochter wel heel vreemd in het stoeltje hing. In plaats dat ze met haar voeten naar buiten draaide, hing ze met haar hoofd naar voren! Wij zagen dat er aan de achterkant van haar stoeltje een ketting van een achter hangend stoeltje vastgehaakt zat. Ze begon ook keihard te gillen, want ze hing alleen nog maar aan het kettingkje wat je voor je buik doet! Het zag er naar uit dat ze er elk ogenblik uitgeslingerd zou worden. Mijn man trok een sprintje naar diegene die de attractie in de gaten moest houden, maar die zat lekker met zijn neus in een boek.....Inmiddels zagen de mensen in de rij wat eer gebeurde en begonnen er meer mensen te gillen. Toen pas kreeg de man in de gaten wat er gebeurde en drukte op de noodstop. Om zichzelf goed te praten kreeg mijn dochter op haar mieter, maar die meid wist helemaal van niks! Achteraf bleek dat er al de hele middag een paar klierige ventjes hiermee bezig waren, alleen zat er toen niemand in de stoeltjes. Toen mijn jongste dochter een paar uur later ook nog een groot voortand afbrak in het Tikibad, hadden wij het dan ook helemaal gehad met dit park.

SPRINGPLANK
quote:
net over de grens is een duits open luchtbad, nordhorn golfslagbad.
daar hebben ze een duiktoren met 1, 3, 5, 7.5 en 10 meter duikplank.
de stoere bikkels springen niet alleen van de 10 maar ook dicht aan de kant zodat publiek nat word.
dat schijnt een keer fout te zijn gegaan en iemand kwam met een been in het water en een been op de kant.
dat is ongeveer hetzelfde als bert venenberg die een lucifer kapot mag breken.

REDDINGSWERKERS VALLEN VAN FREEFALL
quote:
24 maart 2004: "Een zwaar ongeluk in een pretpark in Zuid Korea afgelopen zondag geeft eens te meer aan dat pretparken onveiliger zijn dan kermissen. In het pretpark in Sochon, Zuid Korea, stortten twee reddingswerkers naar beneden toen de gondel van twintig meter hoogte ineens naar beneden zakte. De reddingswerkers waren juist bezig om de passagiers te bevrijden uit de vastgeslagen gondel."
Filmpje op http://www.onzin.com/view.php?id=1455


KATAPULT
Kind valt bijna uit gordels in een katapult: http://view.break.com/149073


RODELBAANBOTSING
http://www.break.com/index/roller_coaster_accident.html


ENTERPRISE IN DE FIK



ZWEEFMOLEN GEKNAKT



MIND BENDER
quote:
On the evening of June 14, 1986, after the yellow train (train #1) completed the second inverted loop, it encountered one of three areas of uplift before the third and final loop. Missing bolts on the left inside wheel assembly of the last car of the four car train caused the bogey assembly to disengage the track with a full load of riders. This caused the final car to fishtail wildly, disengaging the lap bars as it collided with support structures, thereby throwing off passengers and losing speed. The train entered the third and final inverted loop, but did not have the speed to complete the loop. The train stalled at the top, then slid backwards, crashing into a concrete pillar. Three people were killed during the accident and a fourth man was severely injured.

IN JAPAN
Nog best recent eigenlijk, wie heeft er meer info over deze?



RAINBOW




SUPERMAN TOWER OF POWER
Een nu 14-jarig meisje (Kaitlyn Lasitter) is hier haar voeten kwijtgeraakt.
quote:
Een 13-jarig meisje is bij een rit op een populaire pretparkattractie haar voeten kwijtgeraakt. Het ongeval gebeurde in Six Flags in de Amerikaanse staat Kentucky, in de Superman Tower of Power. Dat maakte een woordvoerder van het pretpark bekend.

De attractie tilt zijn passagiers eerst 54 meter op, om ze daarna 47 meter naar beneden te laten ?vallen? aan 87 kilometer per uur. Het is niet duidelijk op welk punt van de rit het meisje gewond raakte, maar een loshangende kabel zou de voeten van het meisje boven de enkel hebben afgehakt.

De Superman Tower of Power is een van de meest populaire attracties van het park. Hij werd geopend in 1995, toen nog onder de naam Hellevator. De attractie blijft voor onbepaalde tijd gesloten zodat kan onderzocht worden wat er precies misliep.

http://www.zimbio.com/Kai(...)Lasitter+walks+again


Waar je niet mee aan hoeft te komen:
* Filmpjes van Final Destination 3. Mensen, het is nep. Een film. Niet echt. Geen echte doden.
* Python in de Efteling, heel Nederland weet dat hij plotseling is weggereden maar er is niets gebeurd. Andere ongelukken met de Python zijn natuurlijk wel welkom
* "Ik zat vast in de Vliegende Hollander!" Gefeliciteerd, net als de rest van Nederland


Mocht dit topic nog een deeltje krijgen, de OP is te vinden op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Pretparkongelukken

En weer verder!

[ Bericht 0% gewijzigd door joepie91 op 10-05-2009 22:05:40 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 10 mei 2009 @ 21:13:54 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68884240
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 mei 2009 @ 21:16:21 #4
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68884336
Heb effe wat dingen dikgedrukt, dan is de OP wat duidelijker.

Leek me wel handig alles even op een rijtje te zetten
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68884403
WTF Die looping slide! Dat kan toch nooit 100% zekerheid van veiligheid geven? Als iemand te langzaam aan komt dan flikkert hij toch in die looping?
  zondag 10 mei 2009 @ 21:21:36 #6
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68884570
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Die looping slide! Dat kan toch nooit 100% zekerheid van veiligheid geven? Als iemand te langzaam aan komt dan flikkert hij toch in die looping?
Dat lijkt me stug hoor, als je kijkt naar de lengte van de buis ervoor
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 10 mei 2009 @ 21:22:19 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68884601
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Die looping slide! Dat kan toch nooit 100% zekerheid van veiligheid geven? Als iemand te langzaam aan komt dan flikkert hij toch in die looping?
Ik snap het ook niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_68884622
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Die looping slide! Dat kan toch nooit 100% zekerheid van veiligheid geven? Als iemand te langzaam aan komt dan flikkert hij toch in die looping?
Ja idd dat dacht ik ook al.
pi_68884653
Wat een saai kuttopic, ik wil afgehakte ledematen en mensen in doodsangst zien

Die 'must-see' link uit de OP is ook zwaaaaaar shocking zeg
pi_68884815
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug hoor, als je kijkt naar de lengte van de buis ervoor
Dat maakt geen flikker uit. Stel je gaan met een zwembroek die gemaakt is van schuurpapier door dat ding heen, dan maak je nooit genoeg snelheid.
  zondag 10 mei 2009 @ 21:28:23 #11
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68884845
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een saai kuttopic, ik wil afgehakte ledematen en mensen in doodsangst zien

Die 'must-see' link uit de OP is ook zwaaaaaar shocking zeg
Meer must-see omdat het zo verschrikkelijk melig is hoe zo'n medewerker *even* een achtbaan een zetje geeft, waarna ie tientallen meters naar beneden raast
Was niet echt bedoeld om shocking te zijn
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 10 mei 2009 @ 21:28:44 #12
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68884864
Goede OP
pi_68884898
Interessant al die ongelukken, echt ziek af en toe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68885065
Leuk topic
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 21:38:16 #15
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68885269
Rip !
Klasgenoot van mij had een bloedneus door het tikibad
Die glijbaan die zo recht naar beneden gaat
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 10 mei 2009 @ 21:39:00 #16
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68885314
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug hoor, als je kijkt naar de lengte van de buis ervoor
Je zou maar te zacht gaan op de een of andere manier. Mag je in die looping omhoog klimmen en dan weer stukje naar beneden glijden. Leuk is dat.

Goede OP trouwens.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_68885380
TVP
  zondag 10 mei 2009 @ 21:41:20 #18
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68885402
Dankuwel voor de OP-complimenten

Er schijnt trouwens op Knots Berry Farm ook wel eens iets goed fout te zijn gegaan... weet iemand meer?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68885418
Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
pi_68885616
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
Bron?
pi_68885825
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Bron?
Geen bron, maar dat heb ik een hele tijd terug eens gehoord.
pi_68885963
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen bron, maar dat heb ik een hele tijd terug eens gehoord.
Dat verhaal gaat dus ook rond

Ik hou het erbij dat er iemand overleden is
  zondag 10 mei 2009 @ 21:56:10 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68886035
[persoonlijke ervaring]
Eind jaren 80-begin jaren 90 van de vorige eeuw opende Center Parcs de eerste wildwaterbaan in 'De Vossemeren' in België. Deze baan was dus écht wild, het was lastig om daar zonder blauwe plekken uit te komen, heb daar nog best wat zere plekken aan over gehouden.

Kort daarop was de baan 'getemd', en alle latere wildwaterbanen stelden geen reet meer voor (bij CP dan)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:01:07 #24
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68886225
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
[persoonlijke ervaring]
Eind jaren 80-begin jaren 90 van de vorige eeuw opende Center Parcs de eerste wildwaterbaan in 'De Vossemeren' in België. Deze baan was dus écht wild, het was lastig om daar zonder blauwe plekken uit te komen, heb daar nog best wat zere plekken aan over gehouden.

Kort daarop was de baan 'getemd', en alle latere wildwaterbanen stelden geen reet meer voor (bij CP dan)
Ik weet nog wel dat je bij Tropicana, als je het deel voor gevorderde zwemmers (van de wildwaterbaan) doet, dat je dan aan het einde zo ongeveer verzuipt als je je adem niet inhoudt
Je komt daar met een rotvaart aan en plonst zo in een hoek met water, en kunt bijna niet boven komen door de stroming die er in die hoek is... een soort van draaikolk. En dan krijg je ook nog allerlei troep van de (slecht onderhouden) muur op je kop

EDIT: Probleempje met <sub> achter de OP-link gefixt, en ook de Mind Bender-foto gefixt.

[ Bericht 3% gewijzigd door joepie91 op 10-05-2009 22:06:22 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 22:08:21 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68886518
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
Brrrrrr in dat ding durfde ik nooit
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 10 mei 2009 @ 22:11:53 #26
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68886653
Oh, info over die in Japan uit de OP:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,270154,00.html
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68886714
heb alleen een keer vast gezeten in die mexicanse hoed in six vlags volges mij .

was nix meer dan dat ik 5 minute schuin hing voordat dat ding naar benede gehaalt werd . niet echt een ongeluk maar maak je nie elke dag mee
Inside info over KD? Gewoon vragen!
pi_68886824
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat verhaal gaat dus ook rond

Ik hou het erbij dat er iemand overleden is
Nee er is niemand in overleden. Dat was een fabeltje.
Zoek er maar eens wat over op Google. Dan kun je er ook niets over vinden.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 10 mei 2009 @ 22:16:58 #29
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68886908
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Coatmine het volgende:
heb alleen een keer vast gezeten in die mexicanse hoed in six vlags volges mij .

was nix meer dan dat ik 5 minute schuin hing voordat dat ding naar benede gehaalt werd . niet echt een ongeluk maar maak je nie elke dag mee
ja ik hep ook us in de beexe bergu in un mole gesete die ging ook naa de klotuh

naja nie egt un ongulluk maar wel ieds biezondusr
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 mei 2009 @ 22:17:08 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68886919
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat je bij Tropicana, als je het deel voor gevorderde zwemmers (van de wildwaterbaan) doet, dat je dan aan het einde zo ongeveer verzuipt als je je adem niet inhoudt
Je komt daar met een rotvaart aan en plonst zo in een hoek met water, en kunt bijna niet boven komen door de stroming die er in die hoek is... een soort van draaikolk. En dan krijg je ook nog allerlei troep van de (slecht onderhouden) muur op je kop

EDIT: Probleempje met <sub> achter de OP-link gefixt, en ook de Mind Bender-foto gefixt.
Ik heb me eens opengehaald aan zo'n verbinding van 2 stukken van de glijbaan in de Tongelreep, zodat ik daarna naar het ziekenhuis kon. Gek genoeg wist het personeel precies over welk stuk ik het had, wat aangeeft dat er meer ongelukken mee zijn gebeurd. Ik heb er nogsteeds een litteken van.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 mei 2009 @ 22:19:12 #31
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68887017
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb me eens opengehaald aan zo'n verbinding van 2 stukken van de glijbaan in de Tongelreep, zodat ik daarna naar het ziekenhuis kon. Gek genoeg wist het personeel precies over welk stuk ik het had, wat aangeeft dat er meer ongelukken mee zijn gebeurd. Ik heb er nogsteeds een litteken van.
Oh, dat. Heb ik bij het Tikibad ook gehad. Een van die trechters geloof ik. Ik heb nu nog een litteken op mijn rug zitten, je kunt het gewoon voelen als je er met je vingers overheen gaat
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68887127
even volgen
  zondag 10 mei 2009 @ 22:21:45 #33
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68887150
quote:
Python in de Efteling, heel Nederland weet dat hij plotseling is weggereden maar er is niets gebeurd. Andere ongelukken met de Python zijn natuurlijk wel welkom
Ik geloof dat er wel meer gebeurd is bij de python. Ik meen dat ie ook weleens in de sloot heeft gelegen.
Maar dat ding gaat al wel even mee.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:23:16 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68887212
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik meen dat ie ook weleens in de sloot heeft gelegen.
Dat heb ik nog nooit gehoord/gelezen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 mei 2009 @ 22:23:46 #35
156301 Sharapova
shopaholic
pi_68887228
tvp!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  zondag 10 mei 2009 @ 22:27:14 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68887361
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Oh, dat. Heb ik bij het Tikibad ook gehad. Een van die trechters geloof ik. Ik heb nu nog een litteken op mijn rug zitten, je kunt het gewoon voelen als je er met je vingers overheen gaat
Ik was met mijn duim er tegenaan geknald. Nagel weg, hoop vlees los.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 mei 2009 @ 22:30:39 #37
78498 classpc
I don't like change
pi_68887507
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF Die looping slide! Dat kan toch nooit 100% zekerheid van veiligheid geven? Als iemand te langzaam aan komt dan flikkert hij toch in die looping?
Ik heb op Thrillnetwork.com een topic over deze looping waterslide gelezen. Daarin reageerden ook mensen die in Action Park waren geweest in de tijd dat die looping waterslide open was, of er zelf in gezeten hadden.

Ze zeiden dat er op het punt waar je terechtkomt als je het niet haalt, onderhaan het lange stuk, een luik zit waar ze je eruit kunnen halen.
Ook werd het laatste seizoen dat deze attractie open was, uitgebreid aan de bezoekers uitgelegd welke positie ze moesten aannemen en wat ze moesten doen. Ik geloof dat dat laatste ook op Wikipedia of op die blog van ex-medewerkers van Action Park staat.

Die duitse waterglijbaan met looping is trouwens wel een stuk beter uitgewerkt
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_68887681
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik heb op Thrillnetwork.com een topic over deze looping waterslide gelezen. Daarin reageerden ook mensen die in Action Park waren geweest in de tijd dat die looping waterslide open was, of er zelf in gezeten hadden.

Ze zeiden dat er op het punt waar je terechtkomt als je het niet haalt, onderhaan het lange stuk, een luik zit waar ze je eruit kunnen halen.
Ook werd het laatste seizoen dat deze attractie open was, uitgebreid aan de bezoekers uitgelegd welke positie ze moesten aannemen en wat ze moesten doen. Ik geloof dat dat laatste ook op Wikipedia of op die blog van ex-medewerkers van Action Park staat.

Die duitse waterglijbaan met looping is trouwens wel een stuk beter uitgewerkt
En als je het net niet haalt? Dan klap je met je snuitert in die looping.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:36:44 #39
24919 Quantor
allround game addict
pi_68887774
Betreft die onderwater glijbaan in Duinrell: ben met m'n toenmalige (militaire) dienstmaten daar geweest toen dat ding nog operationeel was, weet niet precies meer wanneer, maar moet in 1995 zijn geweest. Ben er zelf nog doorheen geweest!! (Tja als militair kon je natuurlijk geen scheiterd zijn, maar was niet van plan dat (ooit) te herhalen).
En 1 van m'n dienstmaten bleef er dus werkelijk in vast hangen, volgens hem bleef hij ergens aan haken, maar gelukkig werkte dat veiligheidssysteem goed. Hij moest wel naar de ingang om er daar weer uitkruipen, want hij kwam niet over een hobbel aan het eind.
*NuT5*
  zondag 10 mei 2009 @ 22:42:48 #40
78498 classpc
I don't like change
pi_68887995
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En als je het net niet haalt? Dan klap je met je snuitert in die looping.
Dat soort dingen had je wel meer in Action Park.

Als je niet goed oplette bij de instructies, of er ging iets niet helemaal goed, dan kon een attractie pijnlijk aflopen voor je.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 10 mei 2009 @ 22:46:13 #41
78498 classpc
I don't like change
pi_68888142
Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:

ACTION PARK
quote:
Six people are known to have died directly or indirectly from rides at Action Park:

  • On July 8, 1980, a 19-year-old park employee was riding the alpine slide when his car jumped the track and his head struck a rock, killing him.

  • On July 24, 1982, a 15-year-old boy drowned in the Tidal Wave Pool.

  • A week later, on August 1, a 27-year-old man from Long Island got out of his tipped kayak on the Kayak Experience to right it. He was electrocuted when he stepped on a grate that was either in contact with, or came too close to, a section of wiring for the underwater fans that was exposed. Several other members of his family nearby were also injured. He was taken to a hospital in nearby Warwick, New York where he died later of heart failure from the electric shock.

    The park at first disputed that the electric current caused his death, saying there were no burns on his body, but the coroner responded that burns generally do not occur in a water-based electrocution.

    The ride was drained and closed for the investigation. Accounts differed as to the extent of the exposed wiring: the park said it was "just a nick," while others said it was more like 8 inches (20 cm). The state's Labor Department found that the fan was properly maintained and installed and cleared the park of wrongdoing; however it also said the current had the possibility to cause bodily harm under certain circumstances. While the park said it was vindicated, it never reopened the ride, saying people would be afraid to go on it afterwards.

  • In 1984, a fatal heart attack suffered by one visitor was unofficially believed to have been triggered by the shock of the cold water in the pool beneath the Tarzan Swing. The water on the Tarzan Swing and in that swimming area was 50-60 °F (10-16 °C) while other water areas were in the 70-80 °F (21-27 °C) range more typical of swimming pools. The Tarzan swing and the cannon ball ride in this area were operated by spring water.

  • On August 27 of that year, a 20-year-old from Brooklyn drowned in the Wave Pool.

  • On July 19, 1987, an 18-year-old drowned in the Tidal Wave Pool.
  • Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_68888426
    Tvp, zelf nooit wat meegemaakt, maar ben ook niet zo'n grote fan van achtbanen .

    Alleen die in Disney wel, van Jules Verne.
    Geen referral hier.
    pi_68888521
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef classpc het volgende:
    Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:

    ACTION PARK
    [..]

    Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
    Die Tidal wave pool heeft dus 3 jonge mensen het leven gekost . Ook niet direct de minder vitale leeftijden.
    Geen referral hier.
      zondag 10 mei 2009 @ 22:58:27 #44
    184614 Olep
    Semper Fi.
    pi_68888600
    tvp.
    Fuck today, it's tomorrow.
    pi_68888650
    Ik heb in duinrel in de waterspin vast gezeten op de kop iets van 6-10 minuten ofzo. Je denkt dat valt wel mee maar op een gegeven moment ga je toch koppijn krijgen
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
      zondag 10 mei 2009 @ 23:02:00 #46
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_68888743
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef classpc het volgende:
    Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:

    ACTION PARK
    [..]

    Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
    Alpine Slide:

    Intelligent, but fucked up.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:03:18 #47
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_68888789
    TVP
    * NordicBlue = Operator in Duinrell
    Hopen dat onze nieuwe achtbaan die donderdag open gaat het gewoon blijft doen

    [ Bericht 56% gewijzigd door NordicBlue op 10-05-2009 23:14:28 ]
    pi_68888798
    Deel 1 was reuze interessant, vandaar deze schaamteloze tvp in deel 2
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:11:12 #49
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68889090
    TVP.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:14:25 #50
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68889212
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef classpc het volgende:
    Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:

    ACTION PARK
    [..]

    Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
    Zet maar in de OP
    Vergeet dan niet het stukje over Action Park weg te halen bij de Looping Slide en onder het nieuwe kopje te zetten.

    Action Park is wel een rampenpark hoor.
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef NordicBlue het volgende:
    TVP
    * NordicBlue = Operator in Duinrell
    Hopen dat onze nieuwe achtbaan die donderdag open gaat het gewoon blijft doen
    Vertel, hoe is het nou om daar te werken?
    En jij bent toch niet diegene waar ik toen met de Mad Mill gezellig mee heb staan kwekken afgelopen zomervakantie? Dat zou ook best een Fok!ker kunnen zijn namelijk
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 10 mei 2009 @ 23:15:01 #51
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_68889237
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Zet maar in de OP
    Vergeet dan niet het stukje over Action Park weg te halen bij de Looping Slide en onder het nieuwe kopje te zetten.

    Action Park is wel een rampenpark hoor.
    Jij hebt het topic gemaakt, jij kan het aanpassen
      zondag 10 mei 2009 @ 23:18:42 #52
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68889383
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef NordicBlue het volgende:

    [..]

    Jij hebt het topic gemaakt, jij kan het aanpassen
    Klopt, maar als iemand het nou netjes in de OP zet waar ie het wil hebben (op de Wiki-pagina dus) staat het daar goed én kan ik het weer kopieren naar de OP in dit topic
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 10 mei 2009 @ 23:22:28 #53
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_68889516
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Biogarde het volgende:
    TVP.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 10 mei 2009 @ 23:27:10 #54
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_68889699
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
    Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
    Daar ben k n keer ingeweest vergeet k nooit meer

    wat een kut ding was dat was echt bui-ten-a-dem duurde me veul te lang

    [ Bericht 3% gewijzigd door marcel-o op 10-05-2009 23:40:11 ]
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
    pi_68889701
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:

    [..]
    Ik ook, voor morgenvroeg
    Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
      zondag 10 mei 2009 @ 23:39:40 #56
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_68890110
    ik weet nog wel n ongelukje in Duinrell. (eigen ervaring)

    je had daar n soort van bobslee ding waar je alleen in zat. met n remknuppel in je klauwen.
    soms ging je wat te hard door de bocht en als je blote bovenarmen had(t-shirt) dan kon je nog wel eens met je bovenarmen langs de baan zelf schuren. dat werden dus flinke schuurplekken op mn armen de hele dag mensen kijken, waren flinke wonden
    "Zeker de Bobslee?!" hoorde je dan
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
      † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 23:45:03 #57
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_68890271
    TVP. Ik mis eigenlijk de gruwelijke verhalen van afgerukte ledematen enzo.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      zondag 10 mei 2009 @ 23:50:47 #58
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890440
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef 2cv het volgende:
    TVP. Ik mis eigenlijk de gruwelijke verhalen van afgerukte ledematen enzo.
    Ik neem aan dat TVP hier sloeg op Té Vervelende Pokkenpost?
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef marcel-o het volgende:
    ik weet nog wel n ongelukje in Duinrell. (eigen ervaring)

    je had daar n soort van bobslee ding waar je alleen in zat. met n remknuppel in je klauwen.
    soms ging je wat te hard door de bocht en als je blote bovenarmen had(t-shirt) dan kon je nog wel eens met je bovenarmen langs de baan zelf schuren. dat werden dus flinke schuurplekken op mn armen de hele dag mensen kijken, waren flinke wonden
    "Zeker de Bobslee?!" hoorde je dan
    Heb ik eigenlijk nooit last van gehad, terwijl ik er toch heel wat rondjes op heb gemaakt toen ik daar twee weken op de camping stond
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 10 mei 2009 @ 23:51:53 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_68890464
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef 2cv het volgende:
    TVP. Ik mis eigenlijk de gruwelijke verhalen van afgerukte ledematen enzo.
    Alleen beide voeten uit de OP is niet gruwelijk genoeg?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 10 mei 2009 @ 23:52:50 #60
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890487
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    Alleen beide voeten uit de OP is niet gruwelijk genoeg?
    2cv had graag ook daadwerkelijk de afgerukte voeten gezien.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 23:53:17 #61
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_68890502
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Ik neem aan dat TVP hier sloeg op Té Vervelende Pokkenpost?
    Terug Vind Pret
    Terug Vind Poot
    Tiener Valt Plat

    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      zondag 10 mei 2009 @ 23:54:11 #62
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890521
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef 2cv het volgende:

    [..]

    Terug Vind Pret
    Terug Vind Poot
    Tiener Valt Plat


    Dan vind ik die van mij toch wat sterker hoor. Oh, en is TerugVindPoot niet alleen voor de [HOMO] reeks?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 11 mei 2009 @ 00:01:33 #64
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890680
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef Robier het volgende:
    TVP
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Ik neem aan dat TVP hier sloeg op Té Vervelende Pokkenpost?
    Hint was niet duidelijk genoeg?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68890752
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef joepie91 het volgende:

    [..]


    [..]

    Hint was niet duidelijk genoeg?
    Ik was ondertussen nog even op google aan het zoeken wat er nou werkelijk gebeurd is in die fly-over in het tikibad om m'n post nog enig nut te geven, maar ik heb helaas niets interessants gevonden.
      maandag 11 mei 2009 @ 00:06:53 #66
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890823
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Robier het volgende:

    [..]

    Ik was ondertussen nog even op google aan het zoeken wat er nou werkelijk gebeurd is in die fly-over in het tikibad om m'n post nog enig nut te geven, maar ik heb helaas niets interessants gevonden.
    Ah, vandaar, geldige reden dan
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      Moderator maandag 11 mei 2009 @ 00:38:43 #67
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_68891688
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    ja ik hep ook us in de beexe bergu in un mole gesete die ging ook naa de klotuh

    naja nie egt un ongulluk maar wel ieds biezondusr
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_68891856
    De Enterprise van Huss vind ik toch wel een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, ik kende hem al maar ik was hem al kwijt.
    Een tijd geleden was er ook een kleine zweefmolen waar het 'dak' somaar naar beneden kwam zetten tijdens de rit vol met kinders. Iemand enig idee welke ik bedoel?
    Roken is lekker
      maandag 11 mei 2009 @ 00:50:08 #69
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68891975
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
    De Enterprise van Huss vind ik toch wel een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, ik kende hem al maar ik was hem al kwijt.
    Een tijd geleden was er ook een kleine zweefmolen waar het 'dak' somaar naar beneden kwam zetten tijdens de rit vol met kinders. Iemand enig idee welke ik bedoel?
    Jaaaaa maar ik kan hem niet meer vinden
    Hij staat echt duizend keer op YouTube ofzo
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68892082
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Jaaaaa maar ik kan hem niet meer vinden
    Hij staat echt duizend keer op YouTube ofzo
    Ik denk dat ze dat filmpje niet op Youtube zetten, dus met die minizweef.

    Het ergste wat ik heb gehad was volgens mijn op de Kermis in Geleen ik schat 2002/2003 toen de Superbowl onder vd Marel nog reisde in Nederland dat ik me nek zo verdraaid had (Ik had me hoofd naar voren gehad toen zoeen gondel met volle snelheid omzwiepte) dat ik er een week last van heb gehad.
    Roken is lekker
      maandag 11 mei 2009 @ 01:08:51 #71
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68892280
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:55 schreef Mr.Cooper het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ze dat filmpje niet op Youtube zetten, dus met die minizweef.

    Het ergste wat ik heb gehad was volgens mijn op de Kermis in Geleen ik schat 2002/2003 toen de Superbowl onder vd Marel nog reisde in Nederland dat ik me nek zo verdraaid had (Ik had me hoofd naar voren gehad toen zoeen gondel met volle snelheid omzwiepte) dat ik er een week last van heb gehad.
    Hij staat dus wel op Youtube, meerdere keren zelfs
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68892476
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
    Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
    Jaa jaa jaaa! Dat verhaal heb ik dus ook gehoord! Sterker nog, mijn oom heeft er zelf een vervelende ervaring mee gehad. Hij ging erin op een onbewaakt moment en merkte dat op de helft, het zuigsysteem niet meer werkte en hij moest zich met veel moeite eruit klauteren terwijl het vol water zat
    I can only please one person a day.
    Today is not your day
    Tomorrow doesn't look good either..
    pi_68893367
    Nog 2 leuke tikibad verhalen.
    Was met een maat ff naar het tikibad dus..
    We gingen eerst in de trechters. Een maat gaat van die groene en beschermt zijn achterhoofd niet met zijn handen (dus omhoog houden door je handen achter je nek te hebben en je hoofd te ondersteunen.)
    Het was 10 meter verderop en ik voelde de knal flink. Die had een bult ter grootte van een half ei..

    Ik ging de Galaxy in, je zit dan in een rubber bootje waar 2 man in past (eigenlijk 2 rubberen banden samengesmolten). Ik vond het wel gaaf om in dat gat op mijn knieën te gaan glijden, en me dus niet ondersteun op dat rubber bootje. Toen kwam er een zwart gedeelte met een redelijke vaart en dacht dat hij recht naar beneden ging.
    Nee, hij ging scherp naar rechts, waardoor ik mijn hoofd snoeihard stootte aan de glijbaan. Nou overleefde ik die klap wel, maar begon toch bijna te janken van angst dat ik blind ben geworden. Want ik zag de hele tijd pikzwart! Wat was dat een opluchting toen ik een verlicht deel zag zeg..!

    En nog een bonusverhaaltje van mijn lokale zwembad (inmiddels gesloopt).
    Was nog klein en ging van de glijbaan af. Leuk als een vent denkt dat je al beneden bent en met volle vaart op zijn rug naar beneden scheurt. Hij beukte zo hard tegen mn rug dat ik nog wel in kon ademen, maar niet uit kon ademen Dankjewel pap, klootzak Dat was even een minuut lang trippen..

    En de talloze blaren van de droge glijbaan in de ochtend van de zaterdag, als ze net de glijbaan aanzetten en jij het water inhaalt (of een vriend achter je even een boost geeft) .
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_68893383
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef Sjibble het volgende:
    Want ik zag de hele tijd pik
    Da's kut.
    pi_68893537
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef Sjibble het volgende:
    [..]Ik vond het wel gaaf om in dat gat op mijn knieën te gaan glijden, [..]
    Waarom zou je dat doen, remt alleen maar af + kapotte knieën


    -----

    Ben zelf in een keer in een zwembad op een dunne richel gaan staan, toen uitgegleden of whatever en met mijn kin op de tegels van die richel geklapt. Was nog niet heel oud toen, dus was ff goed schrikken toen ik al het bloed zag. Verdund door het water leek het nog erger. Uiteindelijk met een hechting gemaakt en een litteken aan over gehouden. Die zwembadtegels vind ik nog steeds niks

    En ooit in Speelstad Oranje de nasleep gezien van een meisje dat op een trampoline een beetje raar was terechtgekomen. Ze kon zich niet meer bewegen ofzo, lag ze daar een beetje op de trampoline. Wat daar verder mee is gebeurd weet ik helaas niet.

    De keren dat ik er was ook regelmatig schaafplekken etc opgelopen. Vraag me nog steeds af het komt dat daar zo weinig gebeurd. (Ik ben op de hoogte van het incident met zo'n looptrommel van onlangs, maar je kunt je daar echt op 1001 manieren verminken)
    hula
    pi_68893574
    tvp
    ............................
      Moderator maandag 11 mei 2009 @ 04:22:56 #77
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_68893585
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 03:59 schreef NikkelCobalt het volgende:

    [..]

    Waarom zou je dat doen, remt alleen maar af + kapotte knieën


    -----

    Ben zelf in een keer in een zwembad op een dunne richel gaan staan, toen uitgegleden of whatever en met mijn kin op de tegels van die richel geklapt. Was nog niet heel oud toen, dus was ff goed schrikken toen ik al het bloed zag. Verdund door het water leek het nog erger. Uiteindelijk met een hechting gemaakt en een litteken aan over gehouden. Die zwembadtegels vind ik nog steeds niks

    En ooit in Speelstad Oranje de nasleep gezien van een meisje dat op een trampoline een beetje raar was terechtgekomen. Ze kon zich niet meer bewegen ofzo, lag ze daar een beetje op de trampoline. Wat daar verder mee is gebeurd weet ik helaas niet.

    De keren dat ik er was ook regelmatig schaafplekken etc opgelopen. Vraag me nog steeds af het komt dat daar zo weinig gebeurd. (Ik ben op de hoogte van het incident met zo'n looptrommel van onlangs, maar je kunt je daar echt op 1001 manieren verminken)
    Over looptrommels gesproken, hier (Hulst) heb je vlakbij een groot bos met wat speeltuig in België, vlak over de grens, genaamd Wachtebeke. daar heb je ook looptrommels. Toen ik een jaar of 10 was liep ik met mn pa en ma naar zo'n looptrommel toe, want 2 stoere kerels van 12 wilden ons iets laten zien. Dus ze beginnen te lopen, daarna rennen, flink vaart te zetten. Op een gegeven moment kan de eerste het tempo niet bijhouden. Hij smakt tegen de vloer, wordt nog even meegenomen naar boven en knalt weer tegen de vloer. Gevolg: door de klap klapten zijn kaken op mekaar, met als resultaat dat de helft van zn tong eraf lag, en het hele ding onder het bloed De tweede scrok daar zo van dat hij acuut stopte met rennen, waardoor ook hij tegen de vlakte ging: tand door de lip en flink wat bloed.

    Trauma's man
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      maandag 11 mei 2009 @ 07:33:15 #78
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68893993
    Vertel meer over dat recente trommel-ongeluk?

    Oh, en deze dan: In een zwembad op een camping (binnenzwembad) wedstrijdje doen wie het langst op de kant kon blijven staan zonder erin geduwd te worden. En toen ging ik met één kant het water in, en met de andere kant kwam ik op de stalen beschermingsplaat van de rol die ze 's nachts over het zwembad heen legden. Auw.

    Niet zeiken over spelling, 't is vroeg.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68895284
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 04:15 schreef sander89 het volgende:
    tvp
    pi_68895637
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
    [persoonlijke ervaring]
    Eind jaren 80-begin jaren 90 van de vorige eeuw opende Center Parcs de eerste wildwaterbaan in 'De Vossemeren' in België. Deze baan was dus écht wild, het was lastig om daar zonder blauwe plekken uit te komen, heb daar nog best wat zere plekken aan over gehouden.

    Kort daarop was de baan 'getemd', en alle latere wildwaterbanen stelden geen reet meer voor (bij CP dan)
    been there, done that en idd blauwe plekken en wat schaafwonden toen aan over gehouden
    Die ging echt veel te woest
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_68899459
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 07:33 schreef joepie91 het volgende:
    Vertel meer over dat recente trommel-ongeluk?
    http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1041331/1.html

    Daar hebben ze het echter over een lepelschommel. Ik dacht ook eerst dat het daar over ging maar het artikel wat ik las werd het later als looptrommel uitgelegd. Welke attractie het nou precies is kan ik je niet zeggen. Hoedanook staat daar het nieuwsbericht.
    hula
      maandag 11 mei 2009 @ 12:36:34 #82
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_68901037
    Er gebeuren zat dingen die de media nooit bereiken, kleine ongelukjes e.d.
      maandag 11 mei 2009 @ 12:46:18 #83
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
      maandag 11 mei 2009 @ 12:50:33 #84
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_68901423
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef NikkelCobalt het volgende:

    [..]

    http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1041331/1.html

    Daar hebben ze het echter over een lepelschommel. Ik dacht ook eerst dat het daar over ging maar het artikel wat ik las werd het later als looptrommel uitgelegd. Welke attractie het nou precies is kan ik je niet zeggen. Hoedanook staat daar het nieuwsbericht.
    Ik kan me voorstellen dat er aardig wat vervelende dingen kunnen gebeuren bij die dingen:


    Maar als ik het me goed herinner stonden er altijd hekjes omheen zodat je er niet onder kon komen.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_68901956
    Ik heb trouwens, naast dat ik een keer of 20 in attracties heb vastgezeten, de Robin Hood een heuvel niet zien halen

    Die stond erg stil en is met een lier de heuvel over getrokken
    pi_68902054
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Hij staat dus wel op Youtube, meerdere keren zelfs
    Show me plx.
    Roken is lekker
    pi_68902289
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:11 schreef Mr.Cooper het volgende:

    [..]

    Show me plx.
    Al gevonden. xD
    Roken is lekker
    pi_68902793
    En uit oude Topic:
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
    Heb een jaar of 4 geleden op de kermis hier in Groningen in de XTREME een half uur , half op de kop gehangen. was ook niet echt een pretje. Ook wegens technische problemen.
    [ afbeelding ]

    Maar het blijft wel een leuke attractie.
    Hoax, Afterburners gaan niet eens over de kop.
    Roken is lekker
      maandag 11 mei 2009 @ 14:20:30 #89
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_68904531
    Goed topic, net nu ik morgen naar walibi ga
      † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 14:46:20 #90
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_68905509
    Bij zo'n soort lepelschommel (aparte naam) is een klasgenoot een keer naar beneden gepleurd. Hij zou iemand anders wel even helpen door r aan te gaan hangen (aan de buitenkant). Hij landde met zijn gebit op een stuk van het fundament ofzo. Tanden zijn er voor het grootste gedeelte weer in gezet.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      maandag 11 mei 2009 @ 18:10:24 #91
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_68912762
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef 2cv het volgende:
    Bij zo'n soort lepelschommel (aparte naam) is een klasgenoot een keer naar beneden gepleurd. Hij zou iemand anders wel even helpen door r aan te gaan hangen (aan de buitenkant). Hij landde met zijn gebit op een stuk van het fundament ofzo. Tanden zijn er voor het grootste gedeelte weer in gezet.
    Ai dat was niet zo slim
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
      maandag 11 mei 2009 @ 18:16:53 #92
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_68912924
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef classpc het volgende:
    Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:

    ACTION PARK
    [..]

    Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
    Is inmiddels toegevoegd aan de OP op wikipedia.
    Ik heb het maar meteen onder de Looping Slide gedaan, dat heeft toch een beetje met elkaar te maken
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
      maandag 11 mei 2009 @ 18:58:41 #93
    206580 Luxuria
    It was love at first bite
    pi_68914092
    tvp
    All she wants and needs is just a little taste..
    pi_68914400
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:

    [..]

    Al gevonden. xD
    Deel het dan ook even
      maandag 11 mei 2009 @ 19:15:34 #95
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68914579
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:

    [..]

    Al gevonden. xD
    Dan zou het prettig zijn als je ons een link gaf
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
    En uit oude Topic:
    [..]

    Hoax, Afterburners gaan niet eens over de kop.
    Sommige Afterburners wel... Weet zo snel even niet meer welke, maar heb het wel eens op zo'n franse kermisattractie-database gezien...
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 11 mei 2009 @ 19:22:29 #96
    184614 Olep
    Semper Fi.
    pi_68914770
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
    De Enterprise van Huss vind ik toch wel een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, ik kende hem al maar ik was hem al kwijt.
    Is dat filmpje nog ergens te vinden?
    Fuck today, it's tomorrow.
    pi_68915063
    Het mafste ongeluk dat ik ooit heb gezien in een pretpark is in Telecoo geweest (bij Coo in de Belgische Ardennen, erg duur pretpark voor weinig kwaliteit, maar dat kan best nu veranderd zijn).

    We stonden in de rij bij de wildwaterbaan toen er maar geen bootjes (boomstammen) kwamen en ik achter me water over het pad zag stromen.
    Toen we weg wilden lopen zagen we ook waarom: op de één of andere manier was een van de boomstammen vast komen te zitten op de helling met lopende band aan het eind.
    Het volgende bootje was met de voorkant op de achterkant van dat bootje geduwd en het bootje daarachter weer bij dat bootje en zo ontstond een mooie rij van half op elkaar staande bootjes
    Voor zover ik weet was er niemand gewond, een hilarisch beeld leverde het zeer zeker wel op

    Op de camping in Roggel (De Leijstert) is ooit een jongen van het plateau op zo'n 10 - 20 m hoogte vlak voor de glijbaan naar beneden gevallen.
    Hij had echter niets heel ernstigs, want een paar dagen later was hij alweer uit het ziekenhuis.

    En zelf heb ik het eens gepresteerd om op een rodelbaan in de allerlaatste bocht iets te doen waardoor de rodel 180° was gedraaid op de baan en ik lag nog precies zoals ik eigenlijk op de rodel zat: in de glijrichting, met mijn voeten nog op het karretje
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      maandag 11 mei 2009 @ 19:37:40 #98
    137676 TommyGun
    Stik er maar in!
    pi_68915330
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Over looptrommels gesproken, hier (Hulst) heb je vlakbij een groot bos met wat speeltuig in België, vlak over de grens, genaamd Wachtebeke. daar heb je ook looptrommels. Toen ik een jaar of 10 was liep ik met mn pa en ma naar zo'n looptrommel toe, want 2 stoere kerels van 12 wilden ons iets laten zien. Dus ze beginnen te lopen, daarna rennen, flink vaart te zetten. Op een gegeven moment kan de eerste het tempo niet bijhouden. Hij smakt tegen de vloer, wordt nog even meegenomen naar boven en knalt weer tegen de vloer. Gevolg: door de klap klapten zijn kaken op mekaar, met als resultaat dat de helft van zn tong eraf lag, en het hele ding onder het bloed De tweede scrok daar zo van dat hij acuut stopte met rennen, waardoor ook hij tegen de vlakte ging: tand door de lip en flink wat bloed.

    Trauma's man
    pi_68915572
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:15 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Dan zou het prettig zijn als je ons een link gaf
    [..]

    Sommige Afterburners wel... Weet zo snel even niet meer welke, maar heb het wel eens op zo'n franse kermisattractie-database gezien...
    Dan heet het geen Afterburner meer, maar het kan dus sowieso niet dat de Extreme over de kop gaat.

    En van de Huss Enterprise staat gewoon in de OP

    Dat filmpje dat ik gevonden had:
    http://www.ejb.com/video/981/Swing_ride_goes_down.html

    Gevonden in vorige Topic.
    Roken is lekker
      maandag 11 mei 2009 @ 19:44:55 #100
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68915594
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:22 schreef Olep het volgende:

    [..]

    Is dat filmpje nog ergens te vinden?
    In de OP, dappere dodo.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68915668
    Is er geen algemeen Kermis Topic?
    Roken is lekker
      maandag 11 mei 2009 @ 19:46:59 #102
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68915672
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Mr.Cooper het volgende:

    Dan heet het geen Afterburner meer, maar het kan dus sowieso niet dat de Extreme over de kop gaat.

    Volgens die site was ie gewoon als Afterburner geclassificeerd :|
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 11 mei 2009 @ 19:47:54 #103
    184614 Olep
    Semper Fi.
    pi_68915714
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    In de OP, dappere dodo.
    Ah.
    Fuck today, it's tomorrow.
    pi_68915880
    ik vind hem helemaal niet schokkend dat filmpje..
      maandag 11 mei 2009 @ 19:55:23 #105
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68916020
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Mestras het volgende:
    ik vind hem helemaal niet schokkend dat filmpje..
    Er zaten mensen in dat ding.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 11 mei 2009 @ 20:01:23 #106
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
    pi_68916248
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Mestras het volgende:
    ik vind hem helemaal niet schokkend dat filmpje..
    pi_68919952
    hoezo niks bijzonders over the fly over in t tikkibad

    Staat zelfs op Fok!
    Jongetje (8) verdrinkt in Tikibad

    Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht
      maandag 11 mei 2009 @ 22:08:22 #108
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_68920981
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
    hoezo niks bijzonders over the fly over in t tikkibad

    Staat zelfs op Fok!
    Jongetje (8) verdrinkt in Tikibad

    Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht
    Ik denk niet dat een jongetje van 8 al in de fly over mag
    pi_68921124
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:01 schreef RHCPeter het volgende:

    [..]


    ik vrees dat ik teveel liveleak heb gekeken.
      maandag 11 mei 2009 @ 22:11:11 #110
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_68921135
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
    hoezo niks bijzonders over the fly over in t tikkibad

    Staat zelfs op Fok!
    Jongetje (8) verdrinkt in Tikibad

    Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht
    Als je trouwens verder had gelezen in de reacties stond er:
    "Misschien interessant om in het artikel te vermelden dat het om de Spaceball ging, omdat er nu staat dat niets bekend was. "

    En nog beter:
    "Ik werk in het Tikibad en het ongeluk gebeurde toen mijn dienst net een uurtje voorbij was. De jongen kwam van de Tornado, één van de trechterglijbanen, of 'Spacebowls'. Wat er precies gebeurd is is ook voor ons nog niet duidelijk maar volgens een getuige was de jongen al bewusteloos voordat hij in het water viel. Het kan zijn geweest dat hij zijn hoofd heeft gestoten in de glijbaan en daardoor buiten bewustzijn is geraakt.

    Wat betreft toezicht, aan het eind van elke glijbaan is permanent toezicht. Echter op sommige posten moeten wij veel dingen tegelijk in de gaten houden. Bij de spacebowls bijvoorbeeld moeten we naast de glijbanen (Tornado, Cycloon, Canonball) ook op de Lazy River letten. Als ik net iemand aanspreek bij de Lazy River op het moment dat de jongen in het water valt kan ik het dus niet gezien hebben.
    De Tornado, waar de jongen uit kwam, is het verst verwijderd van de plaats waar de toezichthouder staat. Dit probleem hebben we al meerdere malen voorgelegd bij de directie en jawel, vanaf vandaag was er een extra toezichtpost bij de Tornado. Te laat voor deze jongen helaas..

    Over de Fly-over, dit was inderdaad een glijbaan vol water waarbij je van het ene bassin binnen ongeveer 13 seconden naar het andere bassin 'gezogen' werd. Naast dat de glijbaan technisch een ramp was (vaak defect etc.) was het ook vrij gevaarlijk. Ik weet niet hoe het toezicht bij die glijbaan was, dat was voor mijn tijd. De baan hangt er nog wel maar zal waarschijnlijk met de volgende bouw-stop verwijderd worden.
    Tijdens die stop worden trouwens ook de trechterglijbanen weer vervangen.

    Voor de ingang van elke glijbaan hangt een bord met alle regels erop. Voor de spacebowls geldt dat het in bezit zijn van een zwemdiploma verplicht is, en dat het uitstroombad 2 meter diep is. Vaak wordt er niet naar die borden gekeken. Ik heb diezelfde ochtend nog een compleet aziatisch gezin uit het spacebowl bad moeten vissen omdat ze alle vier niet konden zwemmen en elkaar steeds onder water duwden. Ze waren de glijbaan ingegaan zonder te weten waar ze uit zouden komen.

    Als laatst nog even over onze diensttijden, er zijn twee ploegen (ochtend en avond) die elk 7 uur op een dag werken. De hele dag sta je steeds een half uur op een post en draai je daarna door naar een volgende post. De hitte, hoge luchtvochtigheid, chloordampen en lawaai van vallend water en gillende dames maken het soms best zwaar, je moet er tegenkunnen..."
    pi_68921184
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
    hoezo niks bijzonders over the fly over in t tikkibad

    Staat zelfs op Fok!
    Jongetje (8) verdrinkt in Tikibad

    Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht
    Een jongetje van 8 mag niet in de Fly-over, en daarnaast is ook nog eens gebleken dat zijn doodsoorzaak niet "verdrinking" was.
      † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 22:43:32 #112
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_68922497
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

    [..]

    Een jongetje van 8 mag niet in de Fly-over, en daarnaast is ook nog eens gebleken dat zijn doodsoorzaak niet "verdrinking" was.
    Bron ?
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
      dinsdag 12 mei 2009 @ 15:40:50 #114
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_68942286
    Zelf heb ik vroeger bij de attracties in Avonturenpark Hellendoor gewerkt. Erg leuk altijd, maar het verbaast me dat er niet vaker ongevallen in het nieuws komen. Het toezicht is vaak echt enorm slecht. Vaak zijn atrakties ontwikkeld voor bijvoorbeeld 3 personeelsleden, maar wordt er maar 1 persoon opgezet omdat dat natuurlijk een stuk goedkoper is.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      woensdag 13 mei 2009 @ 22:20:38 #115
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_68996549
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Catbert het volgende:
    Zelf heb ik vroeger bij de attracties in Avonturenpark Hellendoor gewerkt. Erg leuk altijd, maar het verbaast me dat er niet vaker ongevallen in het nieuws komen. Het toezicht is vaak echt enorm slecht. Vaak zijn atrakties ontwikkeld voor bijvoorbeeld 3 personeelsleden, maar wordt er maar 1 persoon opgezet omdat dat natuurlijk een stuk goedkoper is.
    Heb je nog dingen meegemaakt in de tijd dat je daar werkte?
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_68997745
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:01 schreef RHCPeter het volgende:

    [..]


    Van die ombuigende zweefmolen? Ik kan daar ook niet warm of koud van worden. Zijn er uberhaupt gewonden gevallen?
    pi_69000463
    De sirocco in Walibi Belgie:
    Bleef op zn kop hangen, mensen moesten noodgedwongen 2 uur opsekop hangen voor ze bevrijd werden. Beeld staat me nog altijd bij, was in 1996 ofzo dat dat kort op het nieuws was, ik zie die mensen nog hangen zo brrr.
    pi_69008678
    In de meivakantie een week in Duinrell gezeten en ik krijg met terugwerkende kracht de bibbers als ik zie wat er kan gebeuren

    Maar man en ik hebben ons allebei verbaasd over het feit hoe makkelijk ouders hun kinderen in gevaar willen brengen. We gingen vanwege onze, te kleine, koters onafhankelijk van elkaar in de rodelbaan waar je minimaal 1m50 voor moet zijn. Een jongen bij mij in de rij was te klein en zijn moeder zei: "Ja, maar hij is 12!!!"
    Tja, al ben je 36, als je de 1m50 niet hebt gehaald mag je er niet in.
    Bij man zijn beurt was er ook een vent die in discussie ging met de medewerker over het feit dat zijn kind de juiste lengte niet had
    Don't you love her madly?
      donderdag 14 mei 2009 @ 14:30:03 #119
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_69015710
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef classpc het volgende:
    Heb je nog dingen meegemaakt in de tijd dat je daar werkte?
    Jawel, maar geen hele ernstige zaken. Ze hebben een kinderattractie (Moby Dick), waarin kinderen in van die Walvissen zitten die gewoon ronddraaien. Die attractie staat iets lager, en je kunt als je pech hebt met je been (ofzo) tussen zo'n walvis en de betonnen rand komen. Is dus bij een attracktiemedewerkster gebeurd, been lag echt goed open.

    Verder een keer een ongeluk gehad bij de Sungai Kalimantan. Da's zo'n wildwaterbaan met van die ronde boten. Paar kansjongeren vonden het tof om in het golfbaddeel met die boot als een gek te gaan schommelen. En toen ging dat ding dus om. Kan je wel vertellen dat de rest van de baan, met de grove betonnen wanden en de balken e.d., geen pretje is om tegen te komen. Ze hebben het wel overleefd overigens.

    Verder is er twee jaar terug een bouwvakker omgekomen bij een bedrijfsongeluk, maar dat had niks met attrackties te maken. Bovendien ver na mijn tijd, heb er tot 2002 gewerkt.

    De meeste attrackties zijn gewoon grote domme industriele machines die bediend worden door dom personeel en waar nog veel dommer volk in gaat zitten. Dat er niet jaarlijks doden vallen blijft me verbazen
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Lovechild het volgende:
    In de meivakantie een week in Duinrell gezeten en ik krijg met terugwerkende kracht de bibbers als ik zie wat er kan gebeuren

    Maar man en ik hebben ons allebei verbaasd over het feit hoe makkelijk ouders hun kinderen in gevaar willen brengen. We gingen vanwege onze, te kleine, koters onafhankelijk van elkaar in de rodelbaan waar je minimaal 1m50 voor moet zijn. Een jongen bij mij in de rij was te klein en zijn moeder zei: "Ja, maar hij is 12!!!"
    Tja, al ben je 36, als je de 1m50 niet hebt gehaald mag je er niet in.
    Bij man zijn beurt was er ook een vent die in discussie ging met de medewerker over het feit dat zijn kind de juiste lengte niet had
    Precies, domme mensen. Je wil niet weten hoevaak ouders beginnen te zeuren over dat hun veel te kleine kinderen niet in de achtbaan mogen. "Maar ik hou 'em echt goed vast"! Ja, en als ik toesta dat je met je IQ van onder de 80 toch met je kind in de achtbaan gaat, en het kind ligt daarna doodbloeden met een schedelfractuur onder de kurketrekker, wiens schuld is het dan denk je?
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      zaterdag 16 mei 2009 @ 14:59:06 #120
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_69087155
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Lovechild het volgende:
    In de meivakantie een week in Duinrell gezeten en ik krijg met terugwerkende kracht de bibbers als ik zie wat er kan gebeuren

    Maar man en ik hebben ons allebei verbaasd over het feit hoe makkelijk ouders hun kinderen in gevaar willen brengen. We gingen vanwege onze, te kleine, koters onafhankelijk van elkaar in de rodelbaan waar je minimaal 1m50 voor moet zijn. Een jongen bij mij in de rij was te klein en zijn moeder zei: "Ja, maar hij is 12!!!"
    Tja, al ben je 36, als je de 1m50 niet hebt gehaald mag je er niet in.
    Bij man zijn beurt was er ook een vent die in discussie ging met de medewerker over het feit dat zijn kind de juiste lengte niet had
    Ik sta zelf regelmatig bij de rodelbaan en de lengte-eis van 1.50 is er omdat de karretjes op die lengte gebouwd zijn.
    Als iemand kleiner dan 1.50 op zo'n karretje gaat zitten, dan kunnen ze hun evenwicht niet bewaren omdat ze niet tegen het "einde" van het karretje kunnen steunen met hun voeten.
    Verder vanwege het niet bij het einde kunnen kunnen ze naar voren schuiven tijdens de rit, wat er voor zorgt dat de bezoeker op de hendel komt te zitten waardoor hij/zij niet meer af kan remmen.
    Ik heb zelf wel eens volwassenen moeten weigeren omdat ze de 1.50 niet halen.
    Meestal begrijpen de mensen het wel als ik eerder genoemde uitleg, maar er zijn ook mensen die kosten wat het kost hun kind erop willen hebben.
    Met alle gevolgen van dien.... (komt helaas te vaak voor)
      zaterdag 16 mei 2009 @ 17:02:22 #121
    252108 Len93
    That's what she said.
    pi_69090234
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:

    [...]

    Precies, domme mensen. Je wil niet weten hoevaak ouders beginnen te zeuren over dat hun veel te kleine kinderen niet in de achtbaan mogen. "Maar ik hou 'em echt goed vast"! Ja, en als ik toesta dat je met je IQ van onder de 80 toch met je kind in de achtbaan gaat, en het kind ligt daarna doodbloeden met een schedelfractuur onder de kurketrekker, wiens schuld is het dan denk je?
    Ik dacht altijd dat door de G-krachten je niet kon vallen maar de bescherming er alleen was voor het geval dat zo'n ding een keer stilslaat.
    Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
    Aandachtshoer.
      zaterdag 16 mei 2009 @ 17:26:15 #122
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
    pi_69090828
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:02 schreef Len93 het volgende:

    [..]

    Ik dacht altijd dat door de G-krachten je niet kon vallen maar de bescherming er alleen was voor het geval dat zo'n ding een keer stilslaat.
    Wat Catbert al zei: Domme mensen
      zaterdag 16 mei 2009 @ 17:28:08 #123
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69090866
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef NordicBlue het volgende:

    [..]

    Ik sta zelf regelmatig bij de rodelbaan en de lengte-eis van 1.50 is er omdat de karretjes op die lengte gebouwd zijn.
    Als iemand kleiner dan 1.50 op zo'n karretje gaat zitten, dan kunnen ze hun evenwicht niet bewaren omdat ze niet tegen het "einde" van het karretje kunnen steunen met hun voeten.
    Verder vanwege het niet bij het einde kunnen kunnen ze naar voren schuiven tijdens de rit, wat er voor zorgt dat de bezoeker op de hendel komt te zitten waardoor hij/zij niet meer af kan remmen.
    Ik heb zelf wel eens volwassenen moeten weigeren omdat ze de 1.50 niet halen.
    Meestal begrijpen de mensen het wel als ik eerder genoemde uitleg, maar er zijn ook mensen die kosten wat het kost hun kind erop willen hebben.
    Met alle gevolgen van dien.... (komt helaas te vaak voor)
    Ja ok, maar die paaltjes kloppen ook niet helemaal. Vriend van me wilde er in, hij was 1.51 volgens het paaltje bij het begin van de wachtrij. Afijn, kleine 20 minuten in de rij gestaan, en toen kwamen we bij het tweede paaltje (waar je dus op zo'n karretje stapt) en toen was ie ineens 1.48 en mocht ie er niet in!
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 17:32:53 #124
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_69090985
    Iemand enig idee hoeveel $$$ schadevergoeding die 13jarige chick heeft gekregen?

    Zeker in de states zal dat er niet om liegen.
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
      † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 17:34:52 #125
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_69091020
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:28 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Ja ok, maar die paaltjes kloppen ook niet helemaal. Vriend van me wilde er in, hij was 1.51 volgens het paaltje bij het begin van de wachtrij. Afijn, kleine 20 minuten in de rij gestaan, en toen kwamen we bij het tweede paaltje (waar je dus op zo'n karretje stapt) en toen was ie ineens 1.48 en mocht ie er niet in!
    Je moet ergens een grens trekken, dat snap ik, maar als het maar zo weinig scheelt, waarom dan het lot tarten ? Dat het vervelend is begrijp ik best. Er zijn veel attracties waar ik ook niet in mag.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_69091064
    tvp
      zaterdag 16 mei 2009 @ 17:39:23 #127
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69091110
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:34 schreef 2cv het volgende:

    [..]

    Je moet ergens een grens trekken, dat snap ik, maar als het maar zo weinig scheelt, waarom dan het lot tarten ? Dat het vervelend is begrijp ik best. Er zijn veel attracties waar ik ook niet in mag.
    Omdat die lengtes altijd met een marge worden genomen, en nooit het échte minimum? Is net zoiets als de minimum houdbaarheidsdatum... vrijwel alles is langer te gebruiken, maar er zit een marge in die datum voor de zekerheid en ivm claims enzo. Plus, bij het tweede paaltje lag er een stoeptegel ofzo lager -_-
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
    tvp
    TerugVindPretpark?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zaterdag 16 mei 2009 @ 18:10:14 #128
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_69091816
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:28 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Ja ok, maar die paaltjes kloppen ook niet helemaal. Vriend van me wilde er in, hij was 1.51 volgens het paaltje bij het begin van de wachtrij. Afijn, kleine 20 minuten in de rij gestaan, en toen kwamen we bij het tweede paaltje (waar je dus op zo'n karretje stapt) en toen was ie ineens 1.48 en mocht ie er niet in!
    Ook dat horen we vaak
    Tijdje geleden zijn ze allemaal na gemeten en ze zijn op de centimeter gelijk
      zaterdag 16 mei 2009 @ 18:23:20 #129
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69092108
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef NordicBlue het volgende:

    [..]

    Ook dat horen we vaak
    Tijdje geleden zijn ze allemaal na gemeten en ze zijn op de centimeter gelijk
    Hmm, kan wel. Was alweer anderhalf jaar geleden dat dat gebeurde, dus misschien is het intussen wel gefixt
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 18:35:49 #130
    236264 crew  capricia
    pi_69092418
    Op kermissen gaat toch ook nogal eens wat mis?
    Definitely not CIA
      † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 19:01:04 #131
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_69093002
    Hier moet ik even een TVP plaatsen.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
      zaterdag 16 mei 2009 @ 19:17:51 #132
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69093489
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef capricia het volgende:
    Op kermissen gaat toch ook nogal eens wat mis?
    Booster Maxx, Octopus, ... ja ik weet wat je bedoelt
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69098883
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 23:51 schreef bulbjes het volgende:
    De sirocco in Walibi Belgie:
    Bleef op zn kop hangen, mensen moesten noodgedwongen 2 uur opsekop hangen voor ze bevrijd werden. Beeld staat me nog altijd bij, was in 1996 ofzo dat dat kort op het nieuws was, ik zie die mensen nog hangen zo brrr.
    Damn! Dat lijkt me zo vreselijk om zelf te moeten meemaken Ik zou dan als de dood zijn dat de beugels opeens los schieten.

    Zelf jaren terug zelf een keer vastgezeten in een atraktie. Die ronddraaiende/schommelende schijf in Walibi Flevo (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten). De Tomahawk heette dat ding meen ik.

    Tijdens de rit voelden we opeens een harde klap. Net alsof we een van de vier palen geraakt hadden. Wat eigenlijk niet eens zou moeten kunnen, maar zo leek het in ieder geval wel.
    Meteen daarna stopte de atraktie in zijn beginpositie maar de beugels konden niet meer open. Op zich was het best lollig in het begin. Totdat er vanuit het midden (waar de aandrijving zit) een steeds hetere lucht vandaan kwam. Op een gegeven moment kwam er zelfs een sterke brandlucht vanaf. En de beugels konden nog steeds niet open.

    Toen kneep ik hem toch wel behoorlijk; voor hetzelfde geld was dat ding in de fik gevlogen en zaten wij vast in de stoeltjes.

    Pas na een half uur konden we eruit.
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_69099268
    Das een bekende idd

    Oh

    Je kan er nooit uitvliegen ja, zelfde als je een emmer water rond draait (oke deze looping gaat wel erg rustig )

    [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2009 22:01:53 ]
      zondag 17 mei 2009 @ 11:07:05 #136
    250930 CommodoOblivisci
    Somnus stricta
    pi_69111714
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
    Hier moet ik even een TVP plaatsen.
    ik ook
      zondag 17 mei 2009 @ 11:47:43 #137
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_69112595
    Toen wij in september in de Efteling waren ging er voor ons een kind bij het meten snel op zijn tenen staan en mat toch 1.5 net aan....
    En vervolgens toen we eruit kwamen stond dat kind buiten keihard te janken omdat hij het zo eng had gevonden en alles zo schudde enzo..... Ja het is niet voor niets allemaal natuurlijk
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
      maandag 18 mei 2009 @ 10:21:32 #138
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_69143019
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:02 schreef Len93 het volgende:
    Ik dacht altijd dat door de G-krachten je niet kon vallen maar de bescherming er alleen was voor het geval dat zo'n ding een keer stilslaat.
    In een kurketrekker gaat het om zijwaartse krachten. Een gewone looping valt wel mee, maar er zitten ook een hoop andere bochten in. Een klein kind kan zo door de beugels glijden. Natuurlijk is de kans erg klein, maar die wil je toch niet nemen als ouder?
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 17:39 schreef joepie91 het volgende:
    Omdat die lengtes altijd met een marge worden genomen, en nooit het échte minimum? Is net zoiets als de minimum houdbaarheidsdatum... vrijwel alles is langer te gebruiken, maar er zit een marge in die datum voor de zekerheid en ivm claims enzo. Plus, bij het tweede paaltje lag er een stoeptegel ofzo lager -_-
    Ik heb vaak genoeg bij de achtbaan gestaan (Tornado), en ongeveer de helft van de mensen die het toch probeert claimt dat ze bij het bord wel lang genoeg waren, en dat de meetlat die je daar hebt staan 'verkeerd' is.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_69166093
    Ongeval in attractie Slagharen

    Nog geen pics oid.
    pi_69166095
    http://www.destentor.nl/r(...)ractie-Slagharen.ece

    Vaag verhaal..

    Maar klinkt iig als een gevalletje 'over het hekje heen'.
    Of de attractie werd te vroeg aangezet..

    EDIT: Te laat
    'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
      maandag 18 mei 2009 @ 22:34:55 #141
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69170167
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Catbert het volgende:

    Ik heb vaak genoeg bij de achtbaan gestaan (Tornado), en ongeveer de helft van de mensen die het toch probeert claimt dat ze bij het bord wel lang genoeg waren, en dat de meetlat die je daar hebt staan 'verkeerd' is.
    We zijn zelfs nog met medewerker naar andere paaltje gelopen, en het klopte inderdaad, maar ze hielden het paaltje aan het einde van de rij aan.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69172850
    TVP! Heb trouwens ook verhalen gehoord van mensen die met hun bootje om gingen in de Pirana van de Efteling
    pi_69173167
    Niet te vergeten, de Beekse Bergen in 1982, weliswaar geen echt ongeluk, maar stilstand van de kabelbaan, waardoor honderden mensen moesten worden gered. Ik zal binnenkort wel even een filmpje hiervan online zetten.


    http://top40vantoen.web-l(...)problemen_met_k.html

    [ Bericht 29% gewijzigd door KonnieKipke op 18-05-2009 23:43:05 ]
    pi_69176512
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef latexpiepbeestje het volgende:
    TVP! Heb trouwens ook verhalen gehoord van mensen die met hun bootje om gingen in de Pirana van de Efteling
    Omgaan in de piranha? Dan moet je je wel HEEL er misdragen hebben en half aan de zijkanten zijn gaan hangen ofzo anders is dit echt gods onmogelijk
    'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
    pi_69179726
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef Me_Wesley het volgende:

    [..]

    Omgaan in de piranha? Dan moet je je wel HEEL er misdragen hebben en half aan de zijkanten zijn gaan hangen ofzo anders is dit echt gods onmogelijk
    Ja je hebt van die achterlijke pubers die dat leuk vinden om te doen. Overigens is er ook iemand overleden bij de bouw van de Vliegende Hollander, misschien dat ie daarom zoveel problemen heeft (gehad).
      dinsdag 19 mei 2009 @ 10:20:19 #146
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_69180740
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 09:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:

    [..]

    Ja je hebt van die achterlijke pubers die dat leuk vinden om te doen. Overigens is er ook iemand overleden bij de bouw van de Vliegende Hollander, misschien dat ie daarom zoveel problemen heeft (gehad).
    Dat was 'gewoon' een bouwvakker, niet een testrijder of iets dergelijks. Niet dat het niets voorstelt, maar het had er in elk geval niet mee te maken dat de attractie zelf te gevaarlijk was.

    Sowieso zijn er enorm veel verhalen over dit soort ongelukken, maar een groot deel daarvan past in het rijtje 'Elk jaar worden er kinderne ontvoerd uit de Efteling', 'Ze hebben de Python speciaal voor mij omgelegd met 5 loopings' en 'Vogel Rok gaat eigenlijk 2x over de kop, moet je maar goed opletten'.
    Wie dit leest is alfabeet.
      dinsdag 19 mei 2009 @ 10:32:03 #147
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_69181139
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 01:36 schreef Me_Wesley het volgende:
    Omgaan in de piranha? Dan moet je je wel HEEL er misdragen hebben en half aan de zijkanten zijn gaan hangen ofzo anders is dit echt gods onmogelijk
    Zo is dat toen in de Sungai Kalimantan ook gegaan. Gewoon met z'n drieen op een kant gaan hangen. Het is als je gewoon blijft zitten absoluut onmogelijk dat je omgaat.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_69202715
    Waarom hebben ze eigen in duinrell die 2de trecher weggehaald? Kon me herinneren dat die er namelijk wel was, maar afgelopen zondag was ik verbaasd dat er maar 1 was... (Ben er 10 jaar niet meer geweest ofzo).

    Trouwens, die nieuwe achtbaan is vet van Duinrell, de Falcon:
    Geeft toch wel een oehh gevoel als je naar beneden komt zeilen van die toren, je gaat namelijk meer dan kaarsrecht naar beneden, je valt zelfs iets verder door,
      dinsdag 19 mei 2009 @ 20:55:46 #149
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69202912
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef KonnieKipke het volgende:
    Niet te vergeten, de Beekse Bergen in 1982, weliswaar geen echt ongeluk, maar stilstand van de kabelbaan, waardoor honderden mensen moesten worden gered. Ik zal binnenkort wel even een filmpje hiervan online zetten.


    http://top40vantoen.web-l(...)problemen_met_k.html


    "Om te voorkomen dat verschillende doelgroepen door elkaar gingen lopen"
    Jezus, wat een lulkoek.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      dinsdag 19 mei 2009 @ 20:56:57 #150
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69202966
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef ThaNetRunner het volgende:
    Waarom hebben ze eigen in duinrell die 2de trecher weggehaald? Kon me herinneren dat die er namelijk wel was, maar afgelopen zondag was ik verbaasd dat er maar 1 was... (Ben er 10 jaar niet meer geweest ofzo).

    Trouwens, die nieuwe achtbaan is vet van Duinrell, de Falcon:
    Geeft toch wel een oehh gevoel als je naar beneden komt zeilen van die toren, je gaat namelijk meer dan kaarsrecht naar beneden, je valt zelfs iets verder door,
    Omdat ze er al één hadden en de trechter te versleten was ofzo?
    De licht- en geluidseffecten waren al een tijdje weg, was wel jammer. Ik vond hem met effecten altijd wel leuker.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69203055
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Omdat ze er al één hadden en de trechter te versleten was ofzo?
    De licht- en geluidseffecten waren al een tijdje weg, was wel jammer. Ik vond hem met effecten altijd wel leuker.
    Dat kan ik mij helaas niet herinneren, opzich vind ik de vervangende glijbaan, de Tyfoon, wel een leuke, niemand kiest die kan je teminste doorglijden.

    1 nadeel van het Tikibad, het is er verschikkelijk warm binnen, ik was blij dat ik eventjes in het stukje buitenbad kon zijn,
    pi_69203688
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef ThaNetRunner het volgende:

    [..]


    1 nadeel van het Tikibad, het is er verschikkelijk warm binnen, ik was blij dat ik eventjes in het stukje buitenbad kon zijn,
    Oh, ik vind het een nadeel dat er veel te veel mensen in mogen/kunnen

    Overigens heb ik gisternacht gedroomd over dit topic
    Ik ging in Duinrell van de rodelbaan en het was zo druk dat er iemand achterop moest. Diegene wilde een foto maken en ik wilde dat niet en toen zei diegene dat hij altijd op Fok! kwam. Dus ik vragen of hij ook hier kwam enzo en ondertussen uitkijkend naar NordicBlue..
    Echt, te triest eigenlijk
    Don't you love her madly?
    pi_69208491
    Tvp!
    pi_69208921
    quote:
    "Zo maar die heeft morgen echt wel vrij hoor"
      dinsdag 19 mei 2009 @ 23:40:09 #155
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69210155
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 21:13 schreef Lovechild het volgende:

    [..]

    Oh, ik vind het een nadeel dat er veel te veel mensen in mogen/kunnen

    Overigens heb ik gisternacht gedroomd over dit topic
    Ik ging in Duinrell van de rodelbaan en het was zo druk dat er iemand achterop moest. Diegene wilde een foto maken en ik wilde dat niet en toen zei diegene dat hij altijd op Fok! kwam. Dus ik vragen of hij ook hier kwam enzo en ondertussen uitkijkend naar NordicBlue..
    Echt, te triest eigenlijk
    __!

    Je staat nu voor eeuwig in de Fok!-archieven
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69216613
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    __!

    Je staat nu voor eeuwig in de Fok!-archieven
    Met wel meer posts gok ik zo
    Don't you love her madly?
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:00:23 #157
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_69227256
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef ThaNetRunner het volgende:
    Waarom hebben ze eigen in duinrell die 2de trecher weggehaald? Kon me herinneren dat die er namelijk wel was, maar afgelopen zondag was ik verbaasd dat er maar 1 was... (Ben er 10 jaar niet meer geweest ofzo).

    Trouwens, die nieuwe achtbaan is vet van Duinrell, de Falcon:
    Geeft toch wel een oehh gevoel als je naar beneden komt zeilen van die toren, je gaat namelijk meer dan kaarsrecht naar beneden, je valt zelfs iets verder door,
    Te duur in onderhoud, ze hebben destijds 1 trechter vervangen, en de ander eruit gehaald.
    Op de plaats waar de 2e zit, zit nu een nieuwe glijbaan
    De falcon is inderdaad erg gaaf, heb hem zelf ook al vaak gedaan.
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:03:40 #158
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_69227349
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 21:13 schreef Lovechild het volgende:

    [..]

    Oh, ik vind het een nadeel dat er veel te veel mensen in mogen/kunnen

    Overigens heb ik gisternacht gedroomd over dit topic
    Ik ging in Duinrell van de rodelbaan en het was zo druk dat er iemand achterop moest. Diegene wilde een foto maken en ik wilde dat niet en toen zei diegene dat hij altijd op Fok! kwam. Dus ik vragen of hij ook hier kwam enzo en ondertussen uitkijkend naar NordicBlue..
    Echt, te triest eigenlijk


    Kennen jullie deze site trouwens al?
    http://www.rideaccidents.com/
    Met een archief tot 1972
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:17:25 #159
    156301 Sharapova
    shopaholic
    pi_69231943
    een nieuwe; van vandaag
    quote:
    Port Aventura medewerker dodelijk gewond door Stampida

    Het artikel komt van thinkspain.com

    A 55-year-old employee at Portaventura died this morning after being run over by a roller coaster wagon at the amusement park in Salou, Tarragona.
    The accident happened at 7am whilst the man, Diego S.B., was carrying out routine maintenance work on one of the attractions in the Far West area of the park.
    The emergency services were called immediately and the victim was taken to the park's medical centre, but despite efforts to revive him, he died shortly afterwards.
    Agents from the Catalan police force, the Mossos d'Esquadra, are investigating the incident but have so far failed to provide any explanation for the accident.
    A PortAventura spokesperson said that they 'deeply regretted' the man's death but reassured the press and the public that the accident was 'not the result of faulty equipment'.
    The area of the amusement park where the accident happened has been cordoned off and closed to the public while investigations are carried out.

    Bron: www.thinkspain.com

    _________________________
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:47:25 #160
    246952 Remsjo
    Shoot Me I Am Famous
    pi_69232818
    Ik was een jaar of 8 en ik en me ouders + zus gingen naar een pretpark-achtig iets waar ze ook van die spiegelhuizen hadden. Wij gingen dat spiegelhuis in, een wir war van een op een hoop gezette spiegels in een huis en jij moet de uitgang vinden. Zo gezegd zo gedaan, vol goede moed ging ik erin. Me vader en me zus gingen er ook in, me moeder stond te wachten bij de uitgang(daar kan je van buitenaf simpel komen) Na heel wat gepuzzel en gezoek dacht ik eindelijk de uitgang te hebben gevonden want ik zag me moeder staan. Dus ik zet het hem op een sprintje want ik was blij dat ik de eerste was die de uitgang had gevonden. Maar wat ik niet in de gaten had was dat ik me moeder in een weerspiegeling zag staan en ik klapte dus vol met me hoofd tegen die spiegel aan waarin ik me moeder zag staan(maar ik wist niet dat het een spiegel was tot dat ik dichtbij kwam)

    Resultaat: Hersenschudding en een bloedneus
    pi_69233833
    Ik ben ook één keer in het Tikibad geweest, en vergat ook mijn handen onder mijn nek te doen bij die trechter. Resultaat...een flinke klappert
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:30:56 #162
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_69719827
    Kickje
    Iemand nog nieuws?
    pi_69720566
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef joepie91 het volgende:
    TOP THRILL DRAGSTER
    Treintje van de Top Thrill Dragster bleef hangen en word door medewerker verder geduwd (must-see!): http://www.xtremecoastin.com/videos/misc_videos/ttdstuck_2005.htm

    * Python in de Efteling, heel Nederland weet dat hij plotseling is weggereden maar er is niets gebeurd.
    ik wil niet zeiken, maar in dat filmpje gebeurt er toch ook helemaal niks?
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
    pi_69720813
    quote:
    Daar zat mijn zusje in
    Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
    pi_69722423
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 22:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:

    [..]

    Daar zat mijn zusje in
    Wat dacht je? YES?
    pi_69723248
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

    [..]

    Wat dacht je? YES?
    Toen ik het hoorde schrok ik wel, maar als je dan hoort dat er uiteindelijk niemand gewond is dan kan je er natuurlijk alleen maar om lachen
    Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
    pi_70673651
    quote:
    Dode door ongeluk Disney World

    MIAMI - In het pretpark Disney World in de Amerikaanse staat Florida is zondag een dode gevallen door een ongeluk.

    Twee monorailtreinen kwamen door nog onbekende oorzaak met elkaar in botsing. De dode is de bestuurder van een van de treinen. De passagiers zijn ongedeerd, aldus de nieuwszender CNN.
    Don't you love her madly?
      zondag 5 juli 2009 @ 18:03:23 #168
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70673988
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 17:53 schreef Lovechild het volgende:

    [..]


    Wanneer was dat?

    Oh, en vannacht vertrek ik met school richting Disneyland Parijs, dus als er iets gebeurt morgen zijn jullie de eersten die het weten
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_70677297
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
    Ik was een jaar of 8 en ik en me ouders + zus gingen naar een pretpark-achtig iets waar ze ook van die spiegelhuizen hadden. Wij gingen dat spiegelhuis in, een wir war van een op een hoop gezette spiegels in een huis en jij moet de uitgang vinden. Zo gezegd zo gedaan, vol goede moed ging ik erin. Me vader en me zus gingen er ook in, me moeder stond te wachten bij de uitgang(daar kan je van buitenaf simpel komen) Na heel wat gepuzzel en gezoek dacht ik eindelijk de uitgang te hebben gevonden want ik zag me moeder staan. Dus ik zet het hem op een sprintje want ik was blij dat ik de eerste was die de uitgang had gevonden. Maar wat ik niet in de gaten had was dat ik me moeder in een weerspiegeling zag staan en ik klapte dus vol met me hoofd tegen die spiegel aan waarin ik me moeder zag staan(maar ik wist niet dat het een spiegel was tot dat ik dichtbij kwam)

    Resultaat: Hersenschudding en een bloedneus
    Ik heb een soortgelijke ervaring, ik ga echt nooit, nooit meer een spiegelhuis in. Ook ik dacht de uitgang gevonden te hebben en liep met mijn snufferd knalhard tegen een spiegel. Brilletje in duigen. Vervolgens raakte ik echt totaal in paniek omdat ik de uitgang niet kon vinden.
      zondag 5 juli 2009 @ 20:56:30 #170
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_70679883
    Gelukkig nog geen ongelukken gehad in attractieparken
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
      zondag 5 juli 2009 @ 21:14:14 #171
    156301 Sharapova
    shopaholic
    pi_70680527
    quote:
    Dode in Disney World

    In het pretpark Disney World in de Amerikaanse staat Florida is zondag een dode gevallen door een ongeluk.

    Twee monorailtreinen kwamen door nog onbekende oorzaak met elkaar in botsing. De dode is de bestuurder van een van de treinen. De passagiers zijn ongedeerd, aldus de nieuwszender CNN.

    Bron: spitsnieuws en CNN

    pfoe... ziet er heftig uit
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
      zondag 5 juli 2009 @ 21:31:13 #172
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70681158
    quote:
    DUBBEL ONGELUK
    Dit is mogelijk een hoax.
    quote:
    Een 6 jarige jongetje bleek te klein om in de supersnelle achtbaan te mogen. De bestuurder van de rit kreeg medelijden met hem, en besloot dat hij toch mee mocht rijden. Die fout werd het jongetje fataal. Na de eerste looping gleed hij tussen de beugels door en viel 10 meter naar beneden. Wonder boven wonder krabbelde het jochie weer overeind alsof er niets was gebeurd. Zijn opgeluchte ouders barstten in tranen uit en liepen naar hem toe. Maar voordat zij bij hem waren aangekomen werd het jongetje meegesleurd door dezelfde kar waar hij net was uitgevallen. Het tweede ongeluk overleefde hij niet.
    Bullshit die beugels kun je in feite gewoon weglaten uit een achtbaan je wordt toch in je stoel gedrukt.
      zondag 5 juli 2009 @ 21:42:19 #173
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70681602
    btw als die van de Efteling niet erbij staat kun je deze ook net zo goed weghalen...
    quote:
    KATAPULT
    Kind valt bijna uit gordels in een katapult: [url=http://view.break.com/149073
    ]http://view.break.com/149073[/quote][/url]

    In feite is daar ook niks aan het handje die dikkerd heeft gewoon te veel vet die door de G krachten helemaal weggedrukt worden waardoor de riemen losser zatten. Maar hij heeft iig nog altijd keurig z'n armpjes geklemt zitten.
      zondag 5 juli 2009 @ 21:55:42 #174
    261028 purno.de.purno
    Sapperedosio!
    pi_70682153
    tvp
    pi_70695606
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef iBolt het volgende:

    [..]

    Bullshit die beugels kun je in feite gewoon weglaten uit een achtbaan je wordt toch in je stoel gedrukt.
    dát is bullshit, een beetje achtbaan genereert G-krachten alle kanten op, ook zijwaarts en negatief.
      maandag 6 juli 2009 @ 12:16:00 #176
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70695757
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef doppendoosch het volgende:

    [..]

    dát is bullshit, een beetje achtbaan genereert G-krachten alle kanten op, ook zijwaarts en negatief.
    Ofcourse maar de resulterende kracht is altijd richting de stoel.
    pi_70696531
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef iBolt het volgende:

    [..]

    Ofcourse maar de resulterende kracht is altijd richting de stoel.
    nee.
      maandag 6 juli 2009 @ 13:12:25 #178
    48000 Vlinder
    1 + 1 = 3, nee 5!
    pi_70697695
    Ik ben blij dat ik nooit zoiets heb meegemaakt
    Ik ben al niet zo'n held, maar dat lijkt me helemaal traumatisch
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
      maandag 6 juli 2009 @ 13:41:11 #179
    103551 Doc__Zenith
    www.orienteering.nl
    pi_70698608
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Urquhart het volgende:
    Ik ben ook één keer in het Tikibad geweest, en vergat ook mijn handen onder mijn nek te doen bij die trechter. Resultaat...een flinke klappert
    Damn, had ik dit topic maar eerder gelezen
    Achteraf is het ook wel weer leuk: ik maak soms een filmpje van een glijbaan, zo ook de eerste keer in die trechter...

    Zo ben ik de eerste keer ook filmend in de Tyfoon gegaan: en maar proberen mijn hoofd omhoog te houden...
    pi_70703509
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef iBolt het volgende:
    btw als die van de Efteling niet erbij staat kun je deze ook net zo goed weghalen...
    [..]

    In feite is daar ook niks aan het handje die dikkerd heeft gewoon te veel vet die door de G krachten helemaal weggedrukt worden waardoor de riemen losser zatten. Maar hij heeft iig nog altijd keurig z'n armpjes geklemt zitten.
    hahahahaha en dat wijf lachen.
    Never into somethin'
      maandag 6 juli 2009 @ 17:00:56 #181
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70706450
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 12:39 schreef doppendoosch het volgende:

    [..]

    nee. [ afbeelding ]
    Dan niet jongen
      maandag 6 juli 2009 @ 17:41:13 #182
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_70707960
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef _Arual_ het volgende:

    [..]

    Ik heb een soortgelijke ervaring, ik ga echt nooit, nooit meer een spiegelhuis in. Ook ik dacht de uitgang gevonden te hebben en liep met mijn snufferd knalhard tegen een spiegel. Brilletje in duigen. Vervolgens raakte ik echt totaal in paniek omdat ik de uitgang niet kon vinden.
    Ja, in zo'n spiegelhuis heb ik ook wel eens hard mijn hoofd gestoten. Ik zag een bekende lopen en wou iets versnellen. Bam . haha, nou ja het was wel grappig maar ik schrok wel ff. Vooral van het geluid erbij!
    Was gewoon even helemaal vergeten dat ik in een spiegelhuis liep.
    I believe i can fly!
    I believe i can touch the sky!
      maandag 6 juli 2009 @ 17:50:36 #183
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70708355
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef pietkanarie het volgende:

    [..]

    Ja, in zo'n spiegelhuis heb ik ook wel eens hard mijn hoofd gestoten. Ik zag een bekende lopen en wou iets versnellen. Bam . haha, nou ja het was wel grappig maar ik schrok wel ff. Vooral van het geluid erbij!
    Was gewoon even helemaal vergeten dat ik in een spiegelhuis liep.
      maandag 6 juli 2009 @ 18:33:41 #184
    156301 Sharapova
    shopaholic
    pi_70709889
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:00 schreef iBolt het volgende:

    [..]

    Dan niet jongen
    Hij had gelijk... bij hang en/of airtime vlieg je echt wel je karretje uit hoor
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
      maandag 6 juli 2009 @ 18:48:17 #185
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_70710425
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef Sharapova het volgende:

    [..]

    Hij had gelijk... bij hang en/of airtime vlieg je echt wel je karretje uit hoor


    Maar waar ging 't over? Ah ja een looping.
      maandag 6 juli 2009 @ 18:53:02 #186
    156301 Sharapova
    shopaholic
    pi_70710631
    Ja.. en als de looping vrijlangzaam is (falcon- duinrell bijvoorbeeld... heb je dus hangtime
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
    pi_70710736
    Het ging erover dat je de beugels uit een achtbaan zou kunnen weglaten.

    En bij een looping ligt het ook maar net aan de snelheid en bochtstraal of de G's positief blijven of niet. Lang niet altijd het geval iig.
    pi_70711607
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef iBolt het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Maar waar ging 't over? Ah ja een looping.
    Ahja NA een looping, kneus
      maandag 6 juli 2009 @ 19:19:48 #189
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_70711709



    Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :

    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_70713051
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
    Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :


    Tyfus eng lijkt me dat
    pi_70716681
    quote:
    Tering wat een hoogte!!!

    Daar zou ik van mijn levensdagen echt nooit maar dan ook nooit in gaan (maar ik heb dan ook een enorme hoogtevrees).
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_70724611
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:



    Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :

    Wel erg toevallig
    pi_70725244
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:


    Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :


    Ik durf in ongeveer elke attractie maar deze is wel heel erg eng
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_70736981
    Die Stratosphere in Las Vegas is inderdaad op een flinke hoogte... 300 meter ongeveer.

    3 jaar geleden, toen ik nog in Las Vegas woonde, ben ik wel wezen kijken boven, maar er niet in geweest Is mij te hoog haha Een vriend van me was er wel ingeweest; die vond het een gave attractie!
      dinsdag 7 juli 2009 @ 13:45:57 #195
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70737377
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
    Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :


    Hmm daar zou ik graag in gaan
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      dinsdag 7 juli 2009 @ 14:44:53 #196
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_70739705
    Wauw, die achtbaan! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel even 3x nadenken (of vaker) voor ik hier in ging.
    Eng natuurlijk. Maar ja, hoe vaak krijg je de kans om in een achtbaan te gaan op 300 meter boven de stad!

    En dan ook maar gelijk in het voorste bakje, volgens mij is het daar het engst. Kom je nog over de rand van de baan heen.

    (Dat gelach van die toeschouwer )

    Deze dan ook even meepakken:

    [ Bericht 9% gewijzigd door pietkanarie op 07-07-2009 18:07:05 ]
    I believe i can fly!
    I believe i can touch the sky!
    pi_70830718
    quote:
    Haarlems meisje zwaargewond in pretpark KALKAR - Een 9-jarig meisje uit Haarlem is woensdagmiddag zwaargewond geraakt toen ze uit een attractie viel in het Duitse pretpark Wunderland in Kalkar.


    Het kind werd door nog onbekende oorzaak uit een draaiende carrousel geslingerd. Ze hield aan het ongeval een gebroken bovenbeen en een gebroken voet over. Het slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis in Goch, meldt De Gelderlander.

    Volgens een woordvoerder van het pretpark zat het meisje vast in een veiligheidsgordel. De politie doet onderzoek naar het incident.
    Bron: Telegraaf
    Don't you love her madly?
    pi_70831643
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 14:44 schreef pietkanarie het volgende:
    Wauw, die achtbaan! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel even 3x nadenken (of vaker) voor ik hier in ging.
    Eng natuurlijk. Maar ja, hoe vaak krijg je de kans om in een achtbaan te gaan op 300 meter boven de stad!

    En dan ook maar gelijk in het voorste bakje, volgens mij is het daar het engst. Kom je nog over de rand van de baan heen.

    (Dat gelach van die toeschouwer )

    Deze dan ook even meepakken:
    Wow heavy shit

    Als er dan iets fouts gaat, dan ben je echt het haasje
      donderdag 9 juli 2009 @ 23:10:54 #199
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_70832328
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

    [..]

    Wow heavy shit

    Als er dan iets fouts gaat, dan ben je echt het haasje
    Ja, dit lijken me nou echt van die achtbanen waar je zo'n onveilig gevoel van krijgt... 300 meter boven de grond rondjes draaien. Maar het geeft vast ook heerlijk veel adrenaline.

    Moet het inderdaad niet mis gaan... geldt voor iedere achtbaan maar hierbij ook zeker! Als je in die achtbaan zit krijg je waarschijnlijk wel steeds het idee dat het mis gaat, aangezien de voorkant nog over de baan heen komt!
    I believe i can fly!
    I believe i can touch the sky!
      donderdag 9 juli 2009 @ 23:54:48 #200
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70833911
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 14:44 schreef pietkanarie het volgende:
    Wauw, die achtbaan! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel even 3x nadenken (of vaker) voor ik hier in ging.
    Eng natuurlijk. Maar ja, hoe vaak krijg je de kans om in een achtbaan te gaan op 300 meter boven de stad!

    En dan ook maar gelijk in het voorste bakje, volgens mij is het daar het engst. Kom je nog over de rand van de baan heen.

    (Dat gelach van die toeschouwer )

    Deze dan ook even meepakken:
    Wat is daar eng aan?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      vrijdag 10 juli 2009 @ 00:01:41 #201
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_70834118
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Wat is daar eng aan?
    vooral het idee dat je 300 meter boven de grond hangt (vind ik)
    I believe i can fly!
    I believe i can touch the sky!
    pi_70845892
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef pietkanarie het volgende:

    [..]

    vooral het idee dat je 300 meter boven de grond hangt (vind ik)
    Met je hoofd naar beneden gericht
      vrijdag 10 juli 2009 @ 13:51:48 #203
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70847452
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef pietkanarie het volgende:

    [..]

    vooral het idee dat je 300 meter boven de grond hangt (vind ik)
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:

    [..]

    Met je hoofd naar beneden gericht
    Lijkt me heerlijk
    In de Booster vind ik het ook altijd het fijnste als je zo naar beneden stort met je gezicht vooruit, zodat je alles op je af kunt zien komen
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_70850137
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef joepie91 het volgende:

    [..]


    [..]

    Lijkt me heerlijk
    In de Booster vind ik het ook altijd het fijnste als je zo naar beneden stort met je gezicht vooruit, zodat je alles op je af kunt zien komen
    Blegh, moet ik echt niet aan denken... Als daar wat mis gaat en de veiligheidsdingen gaan perongeluk open dan is het sowieso 101% zeker dat je dood valt
    Bij 'gewone' achtbanen is er nog kans dat je het overleeft, maar op 300m. hoogte met het enige lucht tussen jou en de grond overleef je dan echt niet

    't Lijkt me opzich wel vet, wetend dat er toch maar een héle kleine kans is dat er wat mis gaat en je te pletter valt.. Maar omdat het zo eng is zou ik 't toch niet doen
    pi_70855869
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Suusje-V het volgende:

    [..]

    Blegh, moet ik echt niet aan denken... Als daar wat mis gaat en de veiligheidsdingen gaan perongeluk open dan is het sowieso 101% zeker dat je dood valt
    Bij 'gewone' achtbanen is er nog kans dat je het overleeft, maar op 300m. hoogte met het enige lucht tussen jou en de grond overleef je dan echt niet

    't Lijkt me opzich wel vet, wetend dat er toch maar een héle kleine kans is dat er wat mis gaat en je te pletter valt.. Maar omdat het zo eng is zou ik 't toch niet doen
    Is ook ongetwijfeld eerder geplaatst, maar in Frankrijk was toen een cabine van de arm van een Booster gevallen (volgens mij in stilstand). Er zitten aan 2 kanten mensen, en een van die kanten is toen recht op de grond gekomen waardoor die 2 inzittenden werden vermorzeld. De 2 aan de andere kant hebben het toen wel overleefd.

    hula
    pi_70857758
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:14 schreef Suusje-V het volgende:

    [..]

    Blegh, moet ik echt niet aan denken... Als daar wat mis gaat en de veiligheidsdingen gaan perongeluk open dan is het sowieso 101% zeker dat je dood valt
    Bij 'gewone' achtbanen is er nog kans dat je het overleeft, maar op 300m. hoogte met het enige lucht tussen jou en de grond overleef je dan echt niet

    't Lijkt me opzich wel vet, wetend dat er toch maar een héle kleine kans is dat er wat mis gaat en je te pletter valt.. Maar omdat het zo eng is zou ik 't toch niet doen
    Dat moet je anders zien. In dat ding kun je tenminste nog 300 meter genieten voordat het over is. .
      vrijdag 10 juli 2009 @ 19:56:33 #207
    125126 Mr-Coffee
    pissing people off since 1980
    pi_70859287
    ff tvp, dit is wel intressant.
    Set Sail, For Fail.
    JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
      maandag 13 juli 2009 @ 08:57:43 #208
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70924934
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Suusje-V het volgende:

    [..]

    Blegh, moet ik echt niet aan denken... Als daar wat mis gaat en de veiligheidsdingen gaan perongeluk open dan is het sowieso 101% zeker dat je dood valt
    Bij 'gewone' achtbanen is er nog kans dat je het overleeft, maar op 300m. hoogte met het enige lucht tussen jou en de grond overleef je dan echt niet

    't Lijkt me opzich wel vet, wetend dat er toch maar een héle kleine kans is dat er wat mis gaat en je te pletter valt.. Maar omdat het zo eng is zou ik 't toch niet doen
    Vergeet niet dat de kans dat je op weg naar een pretpark/kermis verongelukt in de auto, enkele tientallen/honderden malen zo groot is als de kans om IN het pretpark of op de kermis te verongelukken
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      zondag 6 september 2009 @ 00:08:18 #209
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
      zondag 6 september 2009 @ 00:54:03 #210
    263760 Tjardo
    Slechtnieuwsbrenger
    pi_72476868
    Ik had ooit een topic gemaakt over het ergste kermis ongeluk ooit maar dat is gesloten en naar de kerkers des foks gedaalt.
    Heel-Slechtnieuwsbrenger
    pi_72477156
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef joepie91 het volgende:

    Vergeet niet dat de kans dat je op weg naar een pretpark/kermis verongelukt in de auto, enkele tientallen/honderden malen zo groot is als de kans om IN het pretpark of op de kermis te verongelukken
    Ik zag net een film waarin ze zeiden dat de kans dat je verongelukt 1 op 250 miljoen is. Die film was final destiny III trouwens.
    pi_72477168
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef Gareelloper het volgende:

    [..]

    Ik zag net een film waarin ze zeiden dat de kans dat je verongelukt 1 op 250 miljoen is. Die film was final destiny III trouwens.
    final destination
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_72477188
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef Mirjam het volgende:

    [..]

    final destination
    Ja, die bedoel ik
      zondag 6 september 2009 @ 01:28:50 #214
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_72477357
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef Tjardo het volgende:
    Ik had ooit een topic gemaakt over het ergste kermis ongeluk ooit maar dat is gesloten en naar de kerkers des foks gedaalt.
    Nou, hier maar posten dan
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_72478197
    Ik ben het in deze topic nog niet tegen gekomen maar een buurmeisje van mij is tijdens een rit in de Robin Hood overleden aan een aangeboren hartafwijking wat nog niet ontdekt was.
    Voor de rit was ze al enorm nerveus omdat ze nog nooit in een achtbaan was geweest. Dit resulteerde dat door mede de spanning die ze al had en dan ook nog de g krachten het te veel voor haar hart werd. Haar ouders waren er niet bij toen het gebeurde maar ze was met een vriendin en haar ouders.
    Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
    pi_72485547
    Volgens mij is daar in dit topic wel aan gerefereerd, FCZWolleZuid, en anders wel in het eerste deel. Ik denk door mijzelf want ik kan me herinneren dat dit voorval in het nieuws kwam en ik was er erg van onder de indruk.
    Don't you love her madly?
      † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 14:18:57 #217
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_72485574
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 02:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
    Ik ben het in deze topic nog niet tegen gekomen maar een buurmeisje van mij is tijdens een rit in de Robin Hood overleden aan een aangeboren hartafwijking wat nog niet ontdekt was.
    Voor de rit was ze al enorm nerveus omdat ze nog nooit in een achtbaan was geweest. Dit resulteerde dat door mede de spanning die ze al had en dan ook nog de g krachten het te veel voor haar hart werd. Haar ouders waren er niet bij toen het gebeurde maar ze was met een vriendin en haar ouders.
    Da's erg!
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
      zondag 6 september 2009 @ 23:29:20 #218
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_72506520
    http://www.ad.nl/denhaag/(...)ar_op_rodelbaan.html

    Ik zeg maar niet wie de operator was
    Camera 1... 1!
      zondag 6 september 2009 @ 23:43:21 #219
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_72507248
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef 2Mini het volgende:
    http://www.ad.nl/denhaag/(...)ar_op_rodelbaan.html

    Ik zeg maar niet wie de operator was
    Attractiepark Duinrell he, zou dat het nieuwe Action Park (van pagina 1) worden?

    Ik heb nu al aardig wat posts over Duinrell gezien.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_72525728
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef 2Mini het volgende:
    http://www.ad.nl/denhaag/(...)ar_op_rodelbaan.html

    Ik zeg maar niet wie de operator was
    Daar kan de operator niets aan doen hoor.. als die vrouw ineens remt... is het haar eigen schuld
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
      dinsdag 8 september 2009 @ 18:13:00 #221
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_72556675
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef Sharapova het volgende:

    [..]

    Daar kan de operator niets aan doen hoor.. als die vrouw ineens remt... is het haar eigen schuld
    * 2Mini kan er ook niks aan doen

    De reden waardoor je veel Duinrell nieuws hier ziet, omdat er 2 operators hier actief zijn
    Camera 1... 1!
      woensdag 9 september 2009 @ 18:01:33 #222
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_72589410
    Ik heb hier wel een foto van de operator gevonden
      woensdag 9 september 2009 @ 18:10:00 #223
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_72589664
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef NordicBlue het volgende:
    Ik heb hier wel een foto van de operator gevonden
    [ afbeelding ]
    Dat is 2Mini
      woensdag 9 september 2009 @ 19:04:03 #224
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_72591289
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Dat is 2Mini
    Ik dacht Alberto
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_72592348
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef classpc het volgende:

    [..]

    Ik dacht Alberto
    Alberto checkt de rodelbaan
    Die rodelbaan is wel leuk trouwens. Alleen als er iemand voor je zit die niet hard durft kun je zelf ook niet voluit. Soms wel jammer.
    What Would Goku Do
      woensdag 9 september 2009 @ 19:42:11 #226
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_72592738
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Dat is 2Mini
    Duh
    pi_72601836
    Ik heb in 2001 in Movieworld L.A. wel een nieuwe attractie gezien. We wilden naar de studios op een lager gelegen gebied, en gingen met de roltrap naar beneden. Ik sta daar lekker relaxed op die roltrap en ineens en gegil naast me. Ik kijk naar links en zie iedereen op die roltrap naar beneden suizen(en dat ging met een flinke vaart).
    Beneden aangekomen lagen er aardig wat mensen bovenop elkaar,maar volgens mij niet echt iemand serieus verwond(maar heb ook niet lang staan kijken). Het was eigenlijk wel een grappig gezicht, voor als je er niet op stond.

    Later die dag zijn we weer naar boven gegaan met de roltrap. Toen we aankwamen stond de roltrap die losvloog uit. Er stond een bordje bij met de mededeling dat de roltrap uit stond in verband met de energiecrisis.
      donderdag 10 september 2009 @ 00:45:00 #228
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_72603622
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef NordicBlue het volgende:
    Ik heb hier wel een foto van de operator gevonden
    [ afbeelding ]
    Vet

    Ik kan me niemand met een camera herinneren
    Camera 1... 1!
    pi_72612516
    Ben trouwens erg benieuwd naar die glijbaan waar je doorheen gezogen wordt. Als ik me niet vergis stond er in Eindhoven, de Tongelreep ook eentje. Maar ik was daar toen te klein voor, en durfde het eigenlijk ook niet. Maar nu lijkt het me wel wat om te proberen eigenlijk, als ze hem daar ook niet weggehaald hebben tenminste.
    De trechterglijbaan in de Tongelreep is trouwens veel vriendelijker dan die in het Tikibad
    What Would Goku Do
      donderdag 10 september 2009 @ 16:10:04 #230
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_72614879
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 13:27 schreef viagraap het volgende:
    Ben trouwens erg benieuwd naar die glijbaan waar je doorheen gezogen wordt. Als ik me niet vergis stond er in Eindhoven, de Tongelreep ook eentje. Maar ik was daar toen te klein voor, en durfde het eigenlijk ook niet. Maar nu lijkt het me wel wat om te proberen eigenlijk, als ze hem daar ook niet weggehaald hebben tenminste.
    De trechterglijbaan in de Tongelreep is trouwens veel vriendelijker dan die in het Tikibad
    Dat ding staat nergens meer hoor, ook niet in de Tongelreep :| Veel te duur ofzo, weet niet meer precies.

    En de trechter bij de Tongelreep gaat gewoon veel zachter. Bij de Tongelreep is het een fun-glijbaan, en bij Duinrell een thrill-glijbaan, dus ik vind het niet zo vreemd.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      donderdag 10 september 2009 @ 20:25:21 #231
    263760 Tjardo
    Slechtnieuwsbrenger
    pi_72623281
    Ergste ongeluk op de duitse kermis na de oorlog was in ieder geval het ongeluk in Hamburg op 13 augustus 1981 met de Skylab. Door een fout van een exploitant kwam een kraan in aanraking met een grote uitvoering van een Enterprise met 7 doden en 15 zwaargewonden tot gevolg.

    http://de.wikipedia.org/wiki/Norbert_Witte
    =================================
    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=59493883

    En geen ´Jezus thanx info´ plaatjes dit keer S.V.P.
    Heel-Slechtnieuwsbrenger
    pi_72631306
    Dat is mijn buurjongen.
    Eu brincko con us meaus tomats! [Boss Pablo]
      zaterdag 12 september 2009 @ 00:22:30 #233
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_72663455
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef BOPE het volgende:
    Dat is mijn buurjongen.
    Wie?
      zaterdag 12 september 2009 @ 18:58:44 #234
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_72679549
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef NordicBlue het volgende:

    [..]

    Wie?
    Ikke
    Camera 1... 1!
      zondag 13 september 2009 @ 20:53:05 #235
    73348 mmascha
    Restaurant Odell
    pi_72710641
    Het gaat niet mis:
    (Zijn petje waait in het water en hij gaat het even pakken)



    Maar had behoorlijk fout kunnen aflopen.
    Bij Hoevelaken rechtsaf.
      maandag 14 september 2009 @ 20:49:46 #236
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_72741263
    pi_72741310
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef mmascha het volgende:
    Het gaat niet mis:
    (Zijn petje waait in het water en hij gaat het even pakken)



    Maar had behoorlijk fout kunnen aflopen.
    wat kut geknipt
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      maandag 14 september 2009 @ 21:29:57 #238
    73348 mmascha
    Restaurant Odell
    pi_72743282
    Ik zal het doorgeven aan mijn oom
    ben het wel met je eens Sorry oom!

    Wel geinig om af en toe eens te kijken hoeveel mensen dit filmpje hebben bekeken. Best al een ouder filmpje inmiddels. En die reacties!

    dan moet ik er natuurlijk wel even bij vermelden dat mijn tante aan het filmen was en de camera uit heeft gezet omdat ze dacht dat het echt fout ging

    [ Bericht 34% gewijzigd door mmascha op 14-09-2009 21:52:19 ]
    Bij Hoevelaken rechtsaf.
      woensdag 16 september 2009 @ 20:29:00 #239
    206337 aychelle
    stop the hating, bietch!!!
    pi_72817654
    Laatst gingen we naar de grote speeltuin zo'n 5 kilometer verderop. Echt supergezellig, maar op het laats viel het spel in duigen. Ik was in zo'n grote draaimolen aan het rondzwaaien, toen ik ineens gepiep en gekraak horde boven me Ik dacht nog shiiitt, had ik nooit moeten ingaan. Het ding was ook helemaal veroest. Maarjah ik kwam er weer veilig uit. Later ging dus mijn moeder en oma erin, en zij dus in diezelfde draaimolen. Dat dat ding begon dus weer te zwaaien, gaat erineens een stoeljte los!, voor hun, zo'n jochie valt eruit , echt zielig1 Mijn moeder en oma (die al een zwak hart heeft) dus vet bang. En degene die dat ding bestuurde zag het niet, dus ging de draaimolen gewoon door. Dus ging dat stoeltje van mijn moeder ineens los, zo'n touw scheurde gewoon doormidden. Mijn moeder bleeft dus aan één kant bungelen en botste met een knap tegen oma op. Oma gillen en mijn moeder ook, toen eindelijk hoorde die slome vent eindelijk en stopte dat ding.

    Mijn moeder dus een hoofdwond, mijn oma dagenlang aan de kalmeringspillen, en mijn vader woest, en heeft een claim ingediend. Schijnt de inspectie langsgeweest te zijn, en een paar weken later draaide dat veroeste ding weer op volle toeren.

    Tip ga niet naar de speeltuin: Oerenal in Eindhoven!
    &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
    pi_72818093
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 20:29 schreef aychelle het volgende:
    Laatst gingen we naar de grote speeltuin zo'n 5 kilometer verderop. Echt supergezellig, maar op het laats viel het spel in duigen. Ik was in zo'n grote draaimolen aan het rondzwaaien, toen ik ineens gepiep en gekraak horde boven me Ik dacht nog shiiitt, had ik nooit moeten ingaan. Het ding was ook helemaal veroest. Maarjah ik kwam er weer veilig uit. Later ging dus mijn moeder en oma erin, en zij dus in diezelfde draaimolen. Dat dat ding begon dus weer te zwaaien, gaat erineens een stoeljte los!, voor hun, zo'n jochie valt eruit , echt zielig1 Mijn moeder en oma (die al een zwak hart heeft) dus vet bang. En degene die dat ding bestuurde zag het niet, dus ging de draaimolen gewoon door. Dus ging dat stoeltje van mijn moeder ineens los, zo'n touw scheurde gewoon doormidden. Mijn moeder bleeft dus aan één kant bungelen en botste met een knap tegen oma op. Oma gillen en mijn moeder ook, toen eindelijk hoorde die slome vent eindelijk en stopte dat ding.

    Mijn moeder dus een hoofdwond, mijn oma dagenlang aan de kalmeringspillen, en mijn vader woest, en heeft een claim ingediend. Schijnt de inspectie langsgeweest te zijn, en een paar weken later draaide dat veroeste ding weer op volle toeren.

    Tip ga niet naar de speeltuin: Oerenal in Eindhoven!
    Waarom ga je met je moeder en oma in een roestige draaimolen zitten?
    Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
    GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
      woensdag 16 september 2009 @ 20:46:44 #241
    206337 aychelle
    stop the hating, bietch!!!
    pi_72818386
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 20:38 schreef 9611Niels het volgende:

    [..]

    Waarom ga je met je moeder en oma in een roestige draaimolen zitten?
    ja, leek me wel leuk het was voor ons een dagje uit, en ik mag niet zo vaak naar buiten
    &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
    pi_72818587
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

    [..]

    Wow heavy shit

    Als er dan iets fouts gaat, dan ben je echt het haasje
    Het levert dan wel een bericht op, bij nieuws op de FP.
      woensdag 16 september 2009 @ 21:02:09 #243
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_72819088
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 20:46 schreef aychelle het volgende:

    [..]

    ja, leek me wel leuk het was voor ons een dagje uit, en ik mag niet zo vaak naar buiten
    Ja mag niet zo vaak naar buiten
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_72819295
    Je mag niet zo vaak naar buiten en je houdt van draaimolens?
    Piovan, ben jij het?
    Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
    GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
      woensdag 16 september 2009 @ 21:14:17 #245
    206337 aychelle
    stop the hating, bietch!!!
    pi_72819516
    Heeft met m'n geloof te maken, wil ik verder niet teveel over kwijt.
    &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
    pi_72956324
    quote:
    2 hurt when roller coaster cable snaps

    BUENA PARK, Calif. (KABC) -- It was a frightening few moments on an Orange County roller coaster when a cable snapped, sending debris onto the riders. The whole thing was caught on tape and posted on the Internet.

    It happened on Wednesday at around 4 p.m. on the Xcelerator roller coaster at Knotts Berry Farm. Officials at the park confirm two people were injured. One man was treated and released on Wednesday. A 12-year-old boy was released on Friday.

    Four seconds into the ride, a cable snapped. Debris from the cable cut the leg of the boy. A second man (not seen in the video, which was posted to YouTube.com) also complained of neck and back pain, according to George Casario of the Orange County Fire Authority.

    Watching the video in slow motion, you can see metal fragments flying at the two riders in front.

    Bron+filmpje van het ongeluk
    Het zal je maar gebeuren, hopelijk hoeft die jongen zijn been niet te missen.
    ............................
      Moderator maandag 21 september 2009 @ 01:55:06 #247
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_72956708
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
    Je mag niet zo vaak naar buiten en je houdt van draaimolens?
    Piovan, ben jij het?
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_74322704
    quote:
    APELDOORN - Een 16-jarig meisje uit Apeldoorn is afgelopen weekend gewond geraakt in Walibi World in Biddinghuizen, toen ze in de wachtrij voor een achtbaan een metalen buis op haar hoofd kreeg.


    Het meisje stond te wachten voor de achtbaan Goliath toen er plotseling een metalen schoorsteenbuis vanaf een gebouwtje van drie meter hoog naar beneden kwam en op haar hoofd terecht kwam. Vervolgens moest ze maar liefst 45 minuten wachten voordat er een ambulance verscheen.

    Het slachtoffer is met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De 16-jarige mocht na onderzoek in het ziekenhuis weer naar huis; er is geen ernstig nek- of hersenletsel geconstateerd. Wel kampt ze nog met hoofdpijn, meldt De Stentor.

    Walibi World 'betreurt dit voorval zeer', zo geeft het park aan via een schriftelijke verklaring. 'In het begin van het seizoen is het decorstuk gecontroleerd en bleek goed bevestigd te zijn. Door werking van het materiaal en het weer is het losgeraakt.'
    Don't you love her madly?
    pi_74326227
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
    Ik was een jaar of 8 en ik en me ouders + zus gingen naar een pretpark-achtig iets waar ze ook van die spiegelhuizen hadden. Wij gingen dat spiegelhuis in, een wir war van een op een hoop gezette spiegels in een huis en jij moet de uitgang vinden. Zo gezegd zo gedaan, vol goede moed ging ik erin. Me vader en me zus gingen er ook in, me moeder stond te wachten bij de uitgang(daar kan je van buitenaf simpel komen) Na heel wat gepuzzel en gezoek dacht ik eindelijk de uitgang te hebben gevonden want ik zag me moeder staan. Dus ik zet het hem op een sprintje want ik was blij dat ik de eerste was die de uitgang had gevonden. Maar wat ik niet in de gaten had was dat ik me moeder in een weerspiegeling zag staan en ik klapte dus vol met me hoofd tegen die spiegel aan waarin ik me moeder zag staan(maar ik wist niet dat het een spiegel was tot dat ik dichtbij kwam)

    Resultaat: Hersenschudding en een bloedneus
    aaahahaha dat heb ik ook gehad!! Ik raakte daarna wel lichtelijk in paniek

    Vroeger
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_74326952
    Ik ben die onthoofding nog niet tegen gekomen van die jongen in amerika die zijn petje ging halen die gevallen was tijdens een ride.
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 3 november 2009 @ 00:05:07 #251
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_74336613
    Zomerseizoen weer voorbij..
    Camera 1... 1!
    pi_74341016
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 00:05 schreef 2Mini het volgende:
    Zomerseizoen weer voorbij..
    Heb je nu geen werk meer?
    Don't you love her madly?
      woensdag 4 november 2009 @ 00:05:54 #253
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_74371332
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef Lovechild het volgende:

    [..]

    Heb je nu geen werk meer?
    Frictiewerkloos noemen ze dat ja.. (naast zwart inkomen...)
    Camera 1... 1!
      zondag 8 november 2009 @ 01:44:07 #254
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_74498625
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef deepart het volgende:
    Ik ben die onthoofding nog niet tegen gekomen van die jongen in amerika die zijn petje ging halen die gevallen was tijdens een ride.
    Was daar video van dan?
    Is daar dan een video van gemaakt?

    EDIT: Jezus wat een kutzin had ik daar gemaakt, zeg
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_78431138
    Ik bedenk heel hard of het nuttig is dit topic na 108 dagen omhoog te schoppen want ik weet niet zeker of dit in het rijtje valt van de ongelukken die men hier wil "zien", maar vooruit:
    quote:
    Orka doodt trainer in pretpark Florida

    ORLANDO- Een orka heeft woensdag een trainster gedood in het pretpark SeaWorld in de Amerikaanse staat Florida. Topman Dan Brown van SeaWorld zei dat het incident zich kort voor het begin van een show voordeed.


    Een politiewoordvoerder stelde dat de 40-jarige Dawn Brancheau vermoedelijk is uitgegleden en daarna in een bassin van de orka's terechtkwam. De orka Tillikum greep haar daarna en trok de vrouw onder water. Volgens Brown kwam ze door verdrinking om het leven. Hij noemde het slachtoffer een van de meest ervaren trainers van orka's in het waterpretpark. Ze werkte al zestien jaar in SeaWorld.

    Amerikaanse media meldden dat Tillikum eerder bij incidenten betrokken is geweest. De orka zou schuld hebben gehad aan de verdrinkingsdood van een van zijn trainers in 1991 in een waterpretpark in de Canadese provincie British Columbia.

    De orka werd in 1992 aan SeaWorld verkocht. In 1999 werd in het waterpark het lichaam van een naakte man aangetroffen op de rug van een orka. Hij was door onderkoeling om het leven gekomen. De man was mogelijk een bezoeker die erg onder de indruk was van de verrichtingen van de orka's. Mogelijk had hij geprobeerd met een van de dieren te zwemmen. Die orka was Tillikum, aldus Amerikaanse media. Het is niet bekend wat er nu met Tillikum gaat gebeuren.
    Don't you love her madly?
    pi_78431774
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:26 schreef Lovechild het volgende:
    Ik bedenk heel hard of het nuttig is dit topic na 108 dagen omhoog te schoppen want ik weet niet zeker of dit in het rijtje valt van de ongelukken die men hier wil "zien", maar vooruit:
    [..]


    Waarschijnlijk gaan ze nu doodleuk de orka afmaken...
      donderdag 25 februari 2010 @ 12:45:12 #257
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78431813
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk gaan ze nu doodleuk de orka afmaken...
    Uh...hadden ze dat bij de eerste keer al niet moeten doen?
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78431891
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk gaan ze nu doodleuk de orka afmaken...
    Ja beter laat je hem vrij zodat hij vanzelf dood gaat omdat hij het wild niet gewend is.
    pi_78432054
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef Chai het volgende:

    [..]

    Ja beter laat je hem vrij zodat hij vanzelf dood gaat omdat hij het wild niet gewend is.
    Dat zeg ik toch niet? Laat hem dan tenminste in een bassin waar hij geen mensen pijn kan doen. Wat geeft je nou het recht om dan maar zo'n wezen te doden? Maargoed, ze hebben het nog niet gedaan, dus misschien zijn ze niet zo 'Amerikaans' daar...
      donderdag 25 februari 2010 @ 12:53:31 #260
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78432093
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:52 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Wat geeft je nou het recht om dan maar zo'n wezen te doden?
    Wat geeft de orka het recht om een mens te doden?
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78432236
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Wat geeft de orka het recht om een mens te doden?
      donderdag 25 februari 2010 @ 12:58:11 #262
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78432275
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:57 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Nee een orka. En nu antwoord graag.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78432582
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Wat geeft de orka het recht om een mens te doden?
    Recht van de sterkste? Ja sorry hoor, maar je moet knap stom zijn om te denken dat je wel even vriendjes kan spelen met een van de grootste roofdieren op deze aardbol...
      donderdag 25 februari 2010 @ 13:09:37 #264
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78432681
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Recht van de sterkste? Ja sorry hoor, maar je moet knap stom zijn om te denken dat je wel even vriendjes kan spelen met een van de grootste roofdieren op deze aardbol...
    Maar dat wil toch niet zeggen dat je ze dan niet mag doden als ze een mens doden.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78432847
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Maar dat wil toch niet zeggen dat je ze dan niet mag doden als ze een mens doden.
    Dat is toch de omgekeerde wereld?

    WIJ sluiten ze op in een waterpretpark. WIJ nemen ons het recht om deze dieren te trainen en te verzorgen, met alle risico's die het met zich mee brengt. En als er dan iets fout gaat, is het de schuld van de orka?? Oh, laten we het dier maar doden, het is zo gevaarlijk!!??
    Vind ik eerder dat je degenen die verantwoordelijk zijn voor de veiligheid in het park mag straffen...
    Maar eigenlijk hoeft er helemaal niemand gestraft te worden, het was de fout van de trainster zelf...
    pi_78433152
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Maar dat wil toch niet zeggen dat je ze dan niet mag doden als ze een mens doden.
    Tuurlijk wel.

    Een dier leeft op instinct en denkt niet na over zn acties, hell, misschien wilde hij gewoon spelen met die lui, alsof die orka weet hoe lang een mens onder water kan blijven

    Mensen die met wilde dieren werken weten dat daar gevaar in schuilt en negen van de tien keer zouden ze niet eens willen dat het betreffende dier afgemaakt wordt
    compact en kleverig.
      donderdag 25 februari 2010 @ 13:21:52 #267
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78433190
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel.

    Een dier leeft op instinct en denkt niet na over zn acties, hell, misschien wilde hij gewoon spelen met die lui, alsof die orka weet hoe lang een mens onder water kan blijven

    Mensen die met wilde dieren werken weten dat daar gevaar in schuilt en negen van de tien keer zouden ze niet eens willen dat het betreffende dier afgemaakt wordt
    Da's dan toch gewoon pech voor dat beest dat ie dat niet snapt.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78433298
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Maar dat wil toch niet zeggen dat je ze dan niet mag doden als ze een mens doden.
    'T is een orka.
    Of in t engels: killer whale.
      donderdag 25 februari 2010 @ 13:25:31 #269
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78433376
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Vultures het volgende:

    [..]

    'T is een orka.
    Of in t engels: killer whale.
    Ja dus?
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78433381
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Da's dan toch gewoon pech voor dat beest dat ie dat niet snapt.


    Ja, je bent een troll
    compact en kleverig.
      donderdag 25 februari 2010 @ 13:26:46 #271
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78433430
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

    [..]



    Ja, je bent een troll
    Nee dat vind ik serieus zo. Iemand wordt gedood, maar je mag dat niet terug doen, da's toch niet logisch.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_78433517
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

    [..]

    Nee dat vind ik serieus zo. Iemand wordt gedood, maar je mag dat niet terug doen, da's toch niet logisch.
    Ik denk dat ik je wel begrijp, maar hou ook in gedachten dat een orka (naar menselijke maatstaven) niet over zijn eigen daden zal kunnen nadenken. Dat dier weet gewoon niet beter... (sorry orka, zo bedoel ik het niet)
    pi_78433788
    Wat de mens onderscheidt van de rest van de wezens op deze planeet is ons bewustzijn. Onze hersenen zijn van alle soorten het meest ontwikkeld (zonder arrogant te klinken) en wij zijn ons bewust van alles wat we doen. We kunnen denken, redeneren, geloven, we doen eigenlijk alles met een rationele of emotionele oorsprong.

    Een dier leeft vooral op instinct (ook al zijn wetensschappers daar ook nog niet helemaal over uit), je kan een dier gewoon niet behandelen of zien als een mens! Hoe intelligent het ook lijkt, het blijft een dier wat niet voor zijn eigen daden verantwoordelijk gesteld kan worden.

    Vergelijk het eens met een kind dat een ander kind spelenderwijs per ongeluk verwondt of misschien zelfs dood, zonder dat het zich daar echt van bewust is. Kan je dat kind verantwoordelijk stellen? (Ik weet het, beetje ver gezocht)
      donderdag 25 februari 2010 @ 13:44:56 #274
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78434270
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef eQuaL het volgende:
    Wat de mens onderscheidt van de rest van de wezens op deze planeet is ons bewustzijn. Onze hersenen zijn van alle soorten het meest ontwikkeld (zonder arrogant te klinken) en wij zijn ons bewust van alles wat we doen. We kunnen denken, redeneren, geloven, we doen eigenlijk alles met een rationele of emotionele oorsprong.

    Een dier leeft vooral op instinct (ook al zijn wetensschappers daar ook nog niet helemaal over uit), je kan een dier gewoon niet behandelen of zien als een mens! Hoe intelligent het ook lijkt, het blijft een dier wat niet voor zijn eigen daden verantwoordelijk gesteld kan worden.

    Vergelijk het eens met een kind dat een ander kind spelenderwijs per ongeluk verwondt of misschien zelfs dood, zonder dat het zich daar echt van bewust is. Kan je dat kind verantwoordelijk stellen? (Ik weet het, beetje ver gezocht)
    Als de wetenschappers daar nog niet over uit zijn dan weet je toch ook niet dat je een dier zo moet behandelen ervan uitgaande dat hij zich daar niet van bewust is.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      donderdag 25 februari 2010 @ 14:20:13 #275
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_78435872
    Ik heb de eerste bijeenkomst van het nieuwe seizoen weer achter de rug. Vanaf april is ons park weer open Met op Hemelvaartsdag een nieuwe glijbaan bij het zwembad..

    Ik hou jullie weer op de hoogte..
    Camera 1... 1!
    pi_78435958
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef 2Mini het volgende:
    Ik heb de eerste bijeenkomst van het nieuwe seizoen weer achter de rug. Vanaf april is ons park weer open Met op Hemelvaartsdag een nieuwe glijbaan bij het zwembad..

    Ik hou jullie weer op de hoogte..
    En in 2012 verdubbeling van het tikibad. Tof.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_78444836
    Ik was in november in SeaWorld. Die beesten zijn zo sterk. 1 klap met hun staart in het water, en het complete stadion us doorweekt. Ik heb me toen al lopen verbazen, dat zulke machtige beesten zich laten dresseren.
    pi_78444925
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_78452137
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    En in 2012 verdubbeling van het tikibad. Tof.
    waitwot?
    pi_78452383
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_78458713
    quote:
    Wauw. Laat maar komen! Loopingglijbaan erin zou leuk zijn.
    pi_78471950
    quote:
    Leuk stukje om te lezen, vooral de allerlaatste zin
    Mijn twee oudste kinderen (9 en 6 jaar) willen ook een pretpark beginnen later. Ik vind het zo schattig om ze erover te horen en ik zou het echt heel leuk vinden als ze daadwerkelijk die kant op gaan.
    Don't you love her madly?
    pi_78498873
    tvp
    Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
    pi_78509993
    In de 4 jaar dat ik in een pretpark heb gewerkt heb ik pas 1 ongeluk/flinke storing meegemaakt
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    pi_78510499
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:

    GGGG
    pi_78510534
    terugvindpretpark
    pi_78512602
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef einszweiachtung het volgende:
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:

    Ik zou echt nevernooit in z'n ding gaan...
      zaterdag 27 februari 2010 @ 11:23:53 #288
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_78514443
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:05 schreef renwan het volgende:
    In de 4 jaar dat ik in een pretpark heb gewerkt heb ik pas 1 ongeluk/flinke storing meegemaakt
    Vertel dan!
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_78514460
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef einszweiachtung het volgende:
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:

    omg.
    voor geen miljoen ga ik daar in, no fucking way
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      zaterdag 27 februari 2010 @ 11:52:38 #290
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_78515073
    Die Fly-over is nooit echt een succes geweest. Als iemand vast bleef zitten moest de operator meteen de waterdruk eruit halen en was het water binnen 3 sec eruit. Dat gebeurde te vaak, waardoor ze het hebben gesloten.

    Dit seizoen komt er een loopingglijbaan. Het is ongeveer hetzelfde als die ene die er in Duitsland staat. Je staat, vloer onder je verdwijnt, valt naar beneden, in een looping.

    Verder hebben ze de midgetgolf onder handen genomen. De botsboten staan er nog, maar de banen worden vernieuwd en modern.

    Daar waar de fotostudio stond, komt het nieuwe informatiepunt. En hetzelfde fotosysteem dat de Falcon heeft, komt ook bij de Kikkerachtbaan.

    Tot zover de update
    Camera 1... 1!
    pi_78516418
    Drievliet is overigens meer baas dan Duinrell
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:25:13 #292
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_78517663
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 12:43 schreef renwan het volgende:
    Drievliet is overigens meer baas dan Duinrell
    Klopt.. klanttechnisch gezien.. werknemertechnisch niet echt
    Hoewel Duinrell ook geen baas is qua salaris hoor

    Ik doe het eerder voor de gezelligheid onder collega's en klanten.. die van Duinrell zijn een stuk beschaafder (Lees: Ouders en geen hoog opgeschoren randjongeren) dan die bij Drievliet komen..

    Ow en de feestjes bij Duinrell zijn ook de bom
    Camera 1... 1!
    pi_78519809
    Die loopingglijbaan komt niet voor volgend jaar.
    GGGG
    pi_78520766
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef 2Mini het volgende:

    [..]

    Klopt.. klanttechnisch gezien.. werknemertechnisch niet echt
    Hoewel Duinrell ook geen baas is qua salaris hoor

    Ik doe het eerder voor de gezelligheid onder collega's en klanten.. die van Duinrell zijn een stuk beschaafder (Lees: Ouders en geen hoog opgeschoren randjongeren) dan die bij Drievliet komen..

    Ow en de feestjes bij Duinrell zijn ook de bom
    Klopt, de tokkies weten drievliet goed te vinden. Maar dat is juist een uitdaging :p

    Feestjes en collega's zijn daar ook baas!
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    pi_78552793
    tvp
      zondag 28 februari 2010 @ 14:59:24 #296
    293171 Surf_Bunny
    fan di na kha
    pi_78552822
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef PieterOrno het volgende:
    tvp
    1 Minuut stilte voor de storm
    pi_78553500
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef einszweiachtung het volgende:
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:

    Kan het me met een filmpje eindelijk weer goed herinneren. Zou er voor geen goud in gaan, wat een doodeng ding
    pi_78555436
    Ik snap niet hoe dat ding werkt
    Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
    pi_78556657
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef einszweiachtung het volgende:
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:


    Nooit van m'n leven :/
    pi_78572852
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 16:16 schreef Kimbell het volgende:
    Ik snap niet hoe dat ding werkt
    Je wordt door een tunnel van water gezogen. En niet echt met een razende snelheid, dan zou ik het nog wel proberen.
      zondag 28 februari 2010 @ 22:56:25 #301
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_78573042
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 02:30 schreef einszweiachtung het volgende:
    Even over de Fly-over. De o zo gevreesde achtbaan uit het Tikibad; er is beeld van:

    Brrrr
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')