Terug Vind Pretquote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TVP hier sloeg op Té Vervelende Pokkenpost?![]()
Dan vind ik die van mij toch wat sterker hoor. Oh, en is TerugVindPoot niet alleen voor de [HOMO] reeks?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Terug Vind Pret
Terug Vind Poot
Tiener Valt Plat
quote:
Hint was niet duidelijk genoeg?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TVP hier sloeg op Té Vervelende Pokkenpost?![]()
Ik was ondertussen nog even op google aan het zoeken wat er nou werkelijk gebeurd is in die fly-over in het tikibad om m'n post nog enig nut te geven, maar ik heb helaas niets interessants gevonden.quote:
Ah, vandaar, geldige reden danquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik was ondertussen nog even op google aan het zoeken wat er nou werkelijk gebeurd is in die fly-over in het tikibad om m'n post nog enig nut te geven, maar ik heb helaas niets interessants gevonden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik hep ook us in de beexe bergu in un mole gesete die ging ook naa de klotuh
naja nie egt un ongulluk maar wel ieds biezondusr
Jaaaaa maar ik kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
De Enterprise van Huss vind ik toch wel een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, ik kende hem al maar ik was hem al kwijt.
Een tijd geleden was er ook een kleine zweefmolen waar het 'dak' somaar naar beneden kwam zetten tijdens de rit vol met kinders. Iemand enig idee welke ik bedoel?
Ik denk dat ze dat filmpje niet op Youtube zetten, dus met die minizweef.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jaaaaa maar ik kan hem niet meer vinden
Hij staat echt duizend keer op YouTube ofzo
Hij staat dus wel op Youtube, meerdere keren zelfsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat filmpje niet op Youtube zetten, dus met die minizweef.
Het ergste wat ik heb gehad was volgens mijn op de Kermis in Geleen ik schat 2002/2003 toen de Superbowl onder vd Marel nog reisde in Nederland dat ik me nek zo verdraaid had (Ik had me hoofd naar voren gehad toen zoeen gondel met volle snelheid omzwiepte) dat ik er een week last van heb gehad.
Jaa jaa jaaa! Dat verhaal heb ik dus ook gehoord! Sterker nog, mijn oom heeft er zelf een vervelende ervaring mee gehad. Hij ging erin op een onbewaakt moment en merkte dat op de helft, het zuigsysteem niet meer werkte en hij moest zich met veel moeite eruit klauteren terwijl het vol water zatquote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo ging er ook zo'n verhaal rond dat er toen die tijd iemand was verdronken in de Fly-over in het Tikibad van Duinrell. De Fly-over was die glijbaan die totaal onder water stond en waar je doorheen gezogen werd. Je moest dan zo'n 12 seconden je adem in kunnen houden. Als er iemand een paar tellen langer in de buis bleef dan werd hij meteen leeggezogen.
Dat hele verhaal over dat iemand verdronken was was een fabeltje. Het resultaat was dat veel mensen het uit gingen proberen of die buis idd werd leeg gezogen als ze er langer dan 12 seconden in zaten. Daardoor werden de kosten van die buis te hoog en is hij gesloten.
Waarom zou je dat doen, remt alleen maar af + kapotte knieënquote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]Ik vond het wel gaaf om in dat gat op mijn knieën te gaan glijden, [..]
Over looptrommels gesproken, hier (Hulst) heb je vlakbij een groot bos met wat speeltuig in België, vlak over de grens, genaamd Wachtebeke. daar heb je ook looptrommels. Toen ik een jaar of 10 was liep ik met mn pa en ma naar zo'n looptrommel toe, want 2 stoere kerels van 12 wilden ons iets laten zien. Dus ze beginnen te lopen, daarna rennen, flink vaart te zetten. Op een gegeven moment kan de eerste het tempo niet bijhouden. Hij smakt tegen de vloer, wordt nog even meegenomen naar boven en knalt weer tegen de vloer. Gevolg: door de klap klapten zijn kaken op mekaar, met als resultaat dat de helft van zn tong eraf lag, en het hele ding onder het bloedquote:Op maandag 11 mei 2009 03:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, remt alleen maar af + kapotte knieën
-----
Ben zelf in een keer in een zwembad op een dunne richel gaan staan, toen uitgegleden of whatever en met mijn kin op de tegels van die richel geklapt. Was nog niet heel oud toen, dus was ff goed schrikken toen ik al het bloed zag. Verdund door het water leek het nog erger. Uiteindelijk met een hechting gemaakt en een litteken aan over gehouden. Die zwembadtegels vind ik nog steeds niks
En ooit in Speelstad Oranje de nasleep gezien van een meisje dat op een trampoline een beetje raar was terechtgekomen. Ze kon zich niet meer bewegen ofzo, lag ze daar een beetje op de trampoline. Wat daar verder mee is gebeurd weet ik helaas niet.
De keren dat ik er was ook regelmatig schaafplekken etc opgelopen. Vraag me nog steeds af het komt dat daar zo weinig gebeurd. (Ik ben op de hoogte van het incident met zo'n looptrommel van onlangs, maar je kunt je daar echt op 1001 manieren verminken)
been there, done that en idd blauwe plekken en wat schaafwonden toen aan over gehoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
[persoonlijke ervaring]
Eind jaren 80-begin jaren 90 van de vorige eeuw opende Center Parcs de eerste wildwaterbaan in 'De Vossemeren' in België. Deze baan was dus écht wild, het was lastig om daar zonder blauwe plekken uit te komen, heb daar nog best wat zere plekken aan over gehouden.
Kort daarop was de baan 'getemd', en alle latere wildwaterbanen stelden geen reet meer voor (bij CP dan)
http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1041331/1.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 07:33 schreef joepie91 het volgende:
Vertel meer over dat recente trommel-ongeluk?
Ik kan me voorstellen dat er aardig wat vervelende dingen kunnen gebeuren bij die dingen:quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1041331/1.html
Daar hebben ze het echter over een lepelschommel. Ik dacht ook eerst dat het daar over ging maar het artikel wat ik las werd het later als looptrommel uitgelegd. Welke attractie het nou precies is kan ik je niet zeggen. Hoedanook staat daar het nieuwsbericht.
Show me plx.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hij staat dus wel op Youtube, meerdere keren zelfs
Hoax, Afterburners gaan niet eens over de kop.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
Heb een jaar of 4 geleden op de kermis hier in Groningen in de XTREME een half uur , half op de kop gehangen. was ook niet echt een pretje. Ook wegens technische problemen.
[ afbeelding ]
Maar het blijft wel een leuke attractie.
Ai dat was niet zo slimquote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef 2cv het volgende:
Bij zo'n soort lepelschommel (aparte naam) is een klasgenoot een keer naar beneden gepleurd. Hij zou iemand anders wel even helpen door r aan te gaan hangen (aan de buitenkant). Hij landde met zijn gebit op een stuk van het fundament ofzo. Tanden zijn er voor het grootste gedeelte weer in gezet.
Is inmiddels toegevoegd aan de OP op wikipedia.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef classpc het volgende:
Dit stukje mag ook wel in de OP trouwens:
ACTION PARK
[..]
Let op, Action Park is open geweest van 1978 tot 1996. Niet zolang als die van Disney die al vanaf 1955 open is.
Dan zou het prettig zijn als je ons een link gafquote:
Sommige Afterburners wel... Weet zo snel even niet meer welke, maar heb het wel eens op zo'n franse kermisattractie-database gezien...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
En uit oude Topic:
[..]
Hoax, Afterburners gaan niet eens over de kop.
Is dat filmpje nog ergens te vinden?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
De Enterprise van Huss vind ik toch wel een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, ik kende hem al maar ik was hem al kwijt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over looptrommels gesproken, hier (Hulst) heb je vlakbij een groot bos met wat speeltuig in België, vlak over de grens, genaamd Wachtebeke. daar heb je ook looptrommels. Toen ik een jaar of 10 was liep ik met mn pa en ma naar zo'n looptrommel toe, want 2 stoere kerels van 12 wilden ons iets laten zien. Dus ze beginnen te lopen, daarna rennen, flink vaart te zetten. Op een gegeven moment kan de eerste het tempo niet bijhouden. Hij smakt tegen de vloer, wordt nog even meegenomen naar boven en knalt weer tegen de vloer. Gevolg: door de klap klapten zijn kaken op mekaar, met als resultaat dat de helft van zn tong eraf lag, en het hele ding onder het bloedDe tweede scrok daar zo van dat hij acuut stopte met rennen, waardoor ook hij tegen de vlakte ging: tand door de lip en flink wat bloed.
Trauma's man
Dan heet het geen Afterburner meer, maar het kan dus sowieso niet dat de Extreme over de kop gaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:15 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dan zou het prettig zijn als je ons een link gaf![]()
[..]
Sommige Afterburners wel... Weet zo snel even niet meer welke, maar heb het wel eens op zo'n franse kermisattractie-database gezien...
In de OP, dappere dodo.quote:
Volgens die site was ie gewoon als Afterburner geclassificeerd :|quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dan heet het geen Afterburner meer, maar het kan dus sowieso niet dat de Extreme over de kop gaat.
Er zaten mensen in dat ding.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Mestras het volgende:
ik vind hem helemaal niet schokkend dat filmpje..
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Mestras het volgende:
ik vind hem helemaal niet schokkend dat filmpje..
Ik denk niet dat een jongetje van 8 al in de fly over magquote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
hoezo niks bijzonders over the fly over in t tikkibad
Staat zelfs op Fok!
Jongetje (8) verdrinkt in Tikibad
Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht![]()
Als je trouwens verder had gelezen in de reacties stond er:quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
Staat zelfs op Fok!
Wedden dat hij is verzopen in de fly-over, want een maand nadat dit was gebeurd ging ik daarheen en was die dicht![]()
Een jongetje van 8 mag niet in de Fly-over, en daarnaast is ook nog eens gebleken dat zijn doodsoorzaak niet "verdrinking" was.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
Staat zelfs op Fok!
Bron ?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een jongetje van 8 mag niet in de Fly-over, en daarnaast is ook nog eens gebleken dat zijn doodsoorzaak niet "verdrinking" was.
Heb je nog dingen meegemaakt in de tijd dat je daar werkte?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Catbert het volgende:
Zelf heb ik vroeger bij de attracties in Avonturenpark Hellendoor gewerkt. Erg leuk altijd, maar het verbaast me dat er niet vaker ongevallen in het nieuws komen. Het toezicht is vaak echt enorm slecht. Vaak zijn atrakties ontwikkeld voor bijvoorbeeld 3 personeelsleden, maar wordt er maar 1 persoon opgezet omdat dat natuurlijk een stuk goedkoper is.
Van die ombuigende zweefmolen? Ik kan daar ook niet warm of koud van worden. Zijn er uberhaupt gewonden gevallen?quote:
Jawel, maar geen hele ernstige zaken. Ze hebben een kinderattractie (Moby Dick), waarin kinderen in van die Walvissen zitten die gewoon ronddraaien. Die attractie staat iets lager, en je kunt als je pech hebt met je been (ofzo) tussen zo'n walvis en de betonnen rand komen. Is dus bij een attracktiemedewerkster gebeurd, been lag echt goed open.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef classpc het volgende:
Heb je nog dingen meegemaakt in de tijd dat je daar werkte?
Precies, domme mensen. Je wil niet weten hoevaak ouders beginnen te zeuren over dat hun veel te kleine kinderen niet in de achtbaan mogen. "Maar ik hou 'em echt goed vast"! Ja, en als ik toesta dat je met je IQ van onder de 80 toch met je kind in de achtbaan gaat, en het kind ligt daarna doodbloeden met een schedelfractuur onder de kurketrekker, wiens schuld is het dan denk je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Lovechild het volgende:
In de meivakantie een week in Duinrell gezeten en ik krijg met terugwerkende kracht de bibbers als ik zie wat er kan gebeuren![]()
Maar man en ik hebben ons allebei verbaasd over het feit hoe makkelijk ouders hun kinderen in gevaar willen brengen. We gingen vanwege onze, te kleine, koters onafhankelijk van elkaar in de rodelbaan waar je minimaal 1m50 voor moet zijn. Een jongen bij mij in de rij was te klein en zijn moeder zei: "Ja, maar hij is 12!!!"
Tja, al ben je 36, als je de 1m50 niet hebt gehaald mag je er niet in.
Bij man zijn beurt was er ook een vent die in discussie ging met de medewerker over het feit dat zijn kind de juiste lengte niet had
Ik sta zelf regelmatig bij de rodelbaan en de lengte-eis van 1.50 is er omdat de karretjes op die lengte gebouwd zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Lovechild het volgende:
In de meivakantie een week in Duinrell gezeten en ik krijg met terugwerkende kracht de bibbers als ik zie wat er kan gebeuren![]()
Maar man en ik hebben ons allebei verbaasd over het feit hoe makkelijk ouders hun kinderen in gevaar willen brengen. We gingen vanwege onze, te kleine, koters onafhankelijk van elkaar in de rodelbaan waar je minimaal 1m50 voor moet zijn. Een jongen bij mij in de rij was te klein en zijn moeder zei: "Ja, maar hij is 12!!!"
Tja, al ben je 36, als je de 1m50 niet hebt gehaald mag je er niet in.
Bij man zijn beurt was er ook een vent die in discussie ging met de medewerker over het feit dat zijn kind de juiste lengte niet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |