Ofcourse maar de resulterende kracht is altijd richting de stoel.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:11 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
dát is bullshit, een beetje achtbaan genereert G-krachten alle kanten op, ook zijwaarts en negatief.
nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ofcourse maar de resulterende kracht is altijd richting de stoel.
Damn, had ik dit topic maar eerder gelezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ook één keer in het Tikibad geweest, en vergat ook mijn handen onder mijn nek te doen bij die trechter. Resultaat...een flinke klappert
hahahahaha en dat wijf lachen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef iBolt het volgende:
btw als die van de Efteling niet erbij staat kun je deze ook net zo goed weghalen...
[..]
In feite is daar ook niks aan het handje die dikkerd heeft gewoon te veel vet die door de G krachten helemaal weggedrukt worden waardoor de riemen losser zatten. Maar hij heeft iig nog altijd keurig z'n armpjes geklemt zitten.
Ja, in zo'n spiegelhuis heb ik ook wel eens hard mijn hoofd gestoten. Ik zag een bekende lopen en wou iets versnellen. Bamquote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijke ervaring, ik ga echt nooit, nooit meer een spiegelhuis in. Ook ik dacht de uitgang gevonden te hebben en liep met mijn snufferd knalhard tegen een spiegel. Brilletje in duigen.Vervolgens raakte ik echt totaal in paniek omdat ik de uitgang niet kon vinden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, in zo'n spiegelhuis heb ik ook wel eens hard mijn hoofd gestoten. Ik zag een bekende lopen en wou iets versnellen. Bam. haha, nou ja het was wel grappig maar ik schrok wel ff. Vooral van het geluid erbij!
Was gewoon even helemaal vergeten dat ik in een spiegelhuis liep.
Hij had gelijk... bij hang en/of airtime vlieg je echt wel je karretje uit hoorquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:33 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Hij had gelijk... bij hang en/of airtime vlieg je echt wel je karretje uit hoor
Ahja NA een looping, kneusquote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef iBolt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar waar ging 't over? Ah ja een looping.
Tyfus eng lijkt me datquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
Dit is geen ongeluk maar deze achtbaan wil ik graag even delen met jullie :
Tering wat een hoogte!!!quote:
Wel erg toevalligquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Ik durf in ongeveer elke attractie maar deze is wel heel erg engquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
Hmm daar zou ik graag in gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef Razor21 het volgende:
Bron: Telegraafquote:Haarlems meisje zwaargewond in pretpark KALKAR - Een 9-jarig meisje uit Haarlem is woensdagmiddag zwaargewond geraakt toen ze uit een attractie viel in het Duitse pretpark Wunderland in Kalkar.
Het kind werd door nog onbekende oorzaak uit een draaiende carrousel geslingerd. Ze hield aan het ongeval een gebroken bovenbeen en een gebroken voet over. Het slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis in Goch, meldt De Gelderlander.
Volgens een woordvoerder van het pretpark zat het meisje vast in een veiligheidsgordel. De politie doet onderzoek naar het incident.
Wow heavy shitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:44 schreef pietkanarie het volgende:
Wauw, die achtbaan! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel even 3x nadenken (of vaker) voor ik hier in ging.
Eng natuurlijk. Maar ja, hoe vaak krijg je de kans om in een achtbaan te gaan op 300 meter boven de stad!
En dan ook maar gelijk in het voorste bakje, volgens mij is het daar het engst. Kom je nog over de rand van de baan heen.
(Dat gelach van die toeschouwer)
Deze dan ook even meepakken:
Ja, dit lijken me nou echt van die achtbanen waar je zo'n onveilig gevoel van krijgt... 300 meter boven de grond rondjes draaien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wow heavy shit![]()
![]()
Als er dan iets fouts gaat, dan ben je echt het haasje
Wat is daar eng aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:44 schreef pietkanarie het volgende:
Wauw, die achtbaan! Ziet er erg leuk uit. Ik zou wel even 3x nadenken (of vaker) voor ik hier in ging.
Eng natuurlijk. Maar ja, hoe vaak krijg je de kans om in een achtbaan te gaan op 300 meter boven de stad!
En dan ook maar gelijk in het voorste bakje, volgens mij is het daar het engst. Kom je nog over de rand van de baan heen.
(Dat gelach van die toeschouwer)
Deze dan ook even meepakken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |