je bedoelt dat we qltel massaal moeten pm-bomben?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, jullie hoeven míj niet te overtuigen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand nou niet zo'n lief wriemeltje willen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou niet zo'n lief wriemeltje willen?![]()
Tuurlijk welquote:
Oe oe oe oe!!!! Wat een lievie!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's toch een scottish fold ipv een brit, of is het een kruising fold/brit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfde idee als met de manx dus; die mag je ook niet op elkaar zetten want blijkbaar gaat het staartloos-gen gepaard met andere afwijkingen waar geen levensvatbare kittens van komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Het is een Scottish Fold ja, en die worden altijd met Britten gekruist; onderling fokken is niet toegestaan, omdat de vouwoortjes eigenlijk een afwijking zijn.
Oh...quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe foto van de kleine man (ben druk aan het mailen met de fokster)
[ afbeelding ]
Mama is een lilac Fold, papa is een enorme blauwe BritAllebei prachtige oranje ogen
Hohohohohoquote:
Nou ja, er moeten natuurlijk geen echtelijke ruzies ontstaan hequote:
Prrrrquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:34 schreef M-unit het volgende:
Onze Harry heeft een aparte manier van slapen
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Idd!!quote:
Ja dat deed die haarbal hier ook laatst, ziet er wel zo treurig uit als ze dat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef M-unit het volgende:
[..]
Idd!!
en ook zn pootjes
hij wil ook nog wel eens zijn hoofd verbergen tussen zijn voorpoten als hij zo ligt.![]()
"Not herequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef M-unit het volgende:
[..]
Idd!!
en ook zn pootjes
hij wil ook nog wel eens zijn hoofd verbergen tussen zijn voorpoten als hij zo ligt.![]()
de foto:
[ link | afbeelding ]
Dat is een rassentrekje, toch? Wel een aparte vacht zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:08 schreef Rewimo het volgende:
"Mam, mag ik de camera, Beauty zit weer zo grappig!"
Onze Buddha
[ afbeelding ]
Mijn Brit gedraagt zich zo niet hoor. Da's beneden haar stand ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Not here"
[..]
Dat is een rassentrekje, toch? Wel een aparte vacht zeg!
Ik bedoelde inderdaad een Scottish Fold rassentrekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn Brit gedraagt zich zo niet hoor. Da's beneden haar stand ofzo![]()
Ik moet er ook 1quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is typisch een trekje van de Scottish FoldsZe zit inderdaad vaak zo. Gewoon zomaar los op de vloer, maar soms ook in een hoekje tegen de muur
Debsterr, ze is blauw-crème, heel apart ja
Ik ga de volgende keer ook voor een fold. Puur om dit hilarische effectquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad een Scottish Fold rassentrekje.
[..]
Ik moet er ook 1dan heb ik altijd iets te lachen
.
Beauty is een poes hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga de volgende keer ook voor een fold. Puur om dit hilarische effect![]()
![]()
Just scratchin' me balls.
Nah ja, bij wijze van spreken dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beauty is een poes hoor
Maar katers doen het ook
Oh zo schattig! Zo slaapt die van ons ook vaak!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:34 schreef M-unit het volgende:
Onze Harry heeft een aparte manier van slapen
[ link | afbeelding ]
Klinkt alsquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef MissMSX het volgende:
Nah ja, bij wijze van spreken dan he
Just scratchin' me pussy. klinkt toch anders
quote:
Die loenzende ogenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Waarom kijk ik toch in dit topic hè...Die 3 weken die het nog duurt voordat mijn Britjes komen is echt te lang. Zit al vanaf eind april te wachten...
Maar goed, even voorstellen (voor diegene die ze nog niet kennen, heb ze al een paar keer laten zien in andere topics
Rechts is Sjors, links is Sjimmie
[ afbeelding ]
Sjimmie is nogal nieuwsgierig...
[ afbeelding ]
Terwijl Sjors zich als een echte Brit nog eens uitrekt...
[ afbeelding ]
Ook hun zusje kan er wat van... (die komt overigens niet naar mij)
[ afbeelding ]
En hier is het hele nestje (hoofdje van die witte zo)
[ afbeelding ]
wat tipt de fokker? Wij hebben een borstel met van die dunne metalen pinnetjes en een vlooienkam. Met de borstel maak ik de vacht los en met de kam trek je al het losse haar weg. Maar ik zou gewoon kijken wat de vacht zelf vraagt aan verzorging, dat is per kat weer andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een tip voor een goede borstel? Sjors & Sjimmie zullen mijn eerste katjes worden, dus ben me nog goed aan het verdiepen in de verzorging e.d., maar wat zouden jullie mij aanraden voor borstel?
Aangezien ik gelezen heb dat het verstandig kan zijn om zo eens in de week ze een lekkere borstelbeurt te geven, zodat de vacht netjes blijft, en je niet zoveel last van overal haren hebt.
Ik ga binnenkort nog een keer kijken, dus dan zal ik het gelijk ff vragen. Ik heb al wel wat borstels gezien die denk ik wel goed werken, ik denk dat het ook misschien wel een kwestie van gewoon proberen en kijken wat het best bevalt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat tipt de fokker? Wij hebben een borstel met van die dunne metalen pinnetjes en een vlooienkam. Met de borstel maak ik de vacht los en met de kam trek je al het losse haar weg. Maar ik zou gewoon kijken wat de vacht zelf vraagt aan verzorging, dat is per kat weer anders
Eigenlijk maak ik me ook helemaal niet druk om het haar overal, dat krijg je toch, en anders moet je geen kat nemen, simpel. Dan maar een paar keer extra stofzuigen en borstelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, overal haar is niet te voorkomen bij een lilac brit
Nu nog 3 weken idd. Gelukkig is het WK, heb ik tenminste nog wat afleiding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef nein het volgende:
Ohohoh wat een drolletjes hierboven!! Je moet nog 3 weken wachten?? Die zullen idd voorbijkruipen, wij moeten precies 1 weekje langer wachten![]()
Zondag weer op bezoekbij de kleintjes
He bah...sterktequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb qltel helaas nog niet zover gekregenHij wil geen derde kat
En ik lig nu (weer) in het ziekenhuis dus momenteel even andere dingen aan mijn hoofd. Maar ik wil hem nog steeds zo graag
Dat muziekje is je vergeven; dat stukje dat ie naar z'n mama (??) waggeltquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef nein het volgende:
Met excuses voor het slechte liedje eronder...
Is z'n papa!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat muziekje is je vergeven; dat stukje dat ie naar z'n mama (??) waggelt![]()
![]()
Heerlijk he!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:55 schreef nein het volgende:
[..]
Is z'n papa!!Alleen toen was mn geheugenkaartje vol
dus kon niet langer opnemen. Hij begon papa uit te dagen
Kun je qltel daar even van overtuigen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef phusician het volgende:
rewimo nou ik gun je dat poesje van harte hoor. Voor al die narigheid zou je dat wel verdienen. Moet je lang in het ziekenhuis blijven?
Inderdaad! En moet zo'n lief koppie in huis kan ze niet anders dan vrolijk zijn, dat is voor jou toch ook gezelligquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Muks het volgende:
Kom op jongens !! Meer hulp is welkom !!
Qltel, ik vind dat Phusician helemaal gelijk heeft !! Dus kom op en laat zien dat je een echte man bent : Gun Rewimo dr kitten !
Sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou es op met al die kittenbritjes, ik zou er zo nog een Brit bij willen.
Maar 5 is echt genoeg![]()
Het kan me niet snel genoeg gaan, heb nu al lang genoeg gewacht. Maarja, nog ff volhouden, en dan kan ik ze kennis laten maken met mijn kattenparadijsje. Enigste nadeel, op het moment dat ik ze ga ophalen moet Nederland als het goed is de kwartfinale spelen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Als een echte Joran![]()
![]()
Wat een schatjes![]()
En 9 dagen is best al heul snel
OMG, liefdequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Blossom86 het volgende:
Ik wil mijn Britje ook even spammen!!
[ afbeelding ]
Nog zo klein!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu stoer en groot!![]()
[ afbeelding ]
Voor een Brit niet dik hoor. Mooie katquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:20 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een prachtbeest, Blossom86!
En die kittens, awww!
[ afbeelding ]
Onze dikkerd is op dieet. En hij denkt dat hij nu in het hangmatje past. Arm ding.
En uit andere topic:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is dat dieet echt nodig.![]()
*Kuchkuchkuch* 9,8 kilo *kuchkuchkuch*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een Brit niet dik hoor. Mooie kat
JAAA HOORquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
*Kuchkuchkuch* 9,8 kilo *kuchkuchkuch*
Wij zijn geen echte kenners maar ons is verteld (en we hebben de papieren gezien) dat het volbloedjes zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef nein het volgende:
Wij gaan de week voor we ze ophalen een paar daagjes weg, gaat de tijd lekker snel
Trouwens, Rallydame; zijn het volbloed Britjes of halfbloedjes? Want de kittentjes hebben best spitse neusjes! (Maakt ze niet minder mooi hoor)
Hihiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAA HOOR![]()
Zie je er niet aan af op deze foto's
Duidelijke levensgenieter!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zoe houdt van zonnen:
[ afbeelding ]
Maar gezellig bij het vrouwtje op de bank is ook tof!
[ afbeelding ]
En soms ben je gewoon even een leeuw
[ afbeelding ]
Roze voetjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:07 schreef nein het volgende:
Viktor is er inmiddels alweer een week![]()
Hij heeft de hele weg zitten mekkeren in z'n mandje, was zooo zielig! Gelukkig was het maar een uurtje rijden naar huis.
Viktor in mandje:
[ afbeelding ]
Ik was bang dat het beestje zou worden geterroriseerd door onze andere 2 katten, maar uhm...het omgekeerde bleek waar: Mauro en Trijntje hadden even snel aan hem gesnuft en hebben vervolgens bijna 2 dagen onder het bed en in het washok gebivakeerd..... Tijd voor bachbloesemdruppels en een Feliwaystekker.
En Viktor? Zodra we hem uit z'n mandje haalden begon ie lekker te spinnen en kopjes te geven..en meneer had honger. Binnen 2 tellen had ie z'n bakje met voer gevonden en hij eet zich al de hele week tonnetje rond. Het is een heel nieuwsgierig beestje met een onuitputtelijke drang om met álles te spelen wat ie tegenkomt.
Wok ligt ook lekker:
[ afbeelding ]
Onze andere 2 katten kalmeerden vrijwel direct toen we de Feliway stekker en bachdruppels gebruikt hebben. Ze bleven nu tenminste in de woonkamer slapen..alleen was de nieuwe indringer nog wel eng, dus die wilden ze niet te dichtbij hebben.
Nu zijn we een week verder, en Mauro speelt al een paar dagen gezellig met Viktor. Ze rennen achter elkaar aan door het huis en zitten elkaar uit te dagen. En het is natuurlijk ook een groot succes om met de pootjes onder de deur met elkaar te gaan spelen, geen enge gezichten, maar wel alle pret
Vanochtend samen met Mauro voor het grote raam:
[ afbeelding ]
Is het een kater of een poes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Blossom86 het volgende:
Ik wil mijn Britje ook even spammen!!
[ afbeelding ]
Nog zo klein!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu stoer en groot!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |