Hij lijkt wat op wijlen Guus van Rewimo, en dat was een halve Brit, dus goed kans dat er in ieder geval een deel Brittenbloed in zit. Voor een volbloed is z'n neusje denk ik te spits. Mooie blauwe ogenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef Hubba88 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we sinds september vorig jaar, zijn naam is Odin en is nu rond de 2 en een half jaar. Weet alleen niet helemaal precies of het een Brit is, volgens mij is het meer een kruising van een Brit en een Siamees.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Faithfulness het volgende:
Liggen jullie Britjes
[ afbeelding ]
ook graag in de
[ afbeelding ]
meest bizarre posities?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xeen-als-kitten-spam
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef Faithfulness het volgende:
Xeneau
(Ksee-noo)
Was in m'n "ik moet een bijzondere naam voor mijn kat" periode
Zijn stamboomnaam is Topas, maar die vond ik niet zo leuk.
De andere katten heten Quincey en Atix-Pascal. An sich zijn die namen niet zo apart!Is dat die kleine koddige Xeneau van een paar jaar terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Xeen-als-kitten-spamDat slagschip?
![]()
![]()
disclaimer
Die van jou zijn ook zo prachtig hequote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Coolfool het volgende:
Mijn Bailey ligt wel vaak in zulke heerlijke houdingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn Whiskey ligt eigenlijk nooit zo, maar die is wel altijd schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat een mooie britjes allemaal!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat die kleine koddige Xeneau van een paar jaar terug?Dat slagschip?
![]()
![]()
Ehm, nou, nee, niet echtquote:Op maandag 26 juli 2010 17:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Coolfool, wat een prachtige katten![]()
Zijn het dikke vriendjes?
Wij noemen Xeneau ook wel "Terror Jaap". En das geen compliment.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Ehm, nou, nee, niet echtNiet dat ze elkaar in de weg lopen maar volgens mij hebben ze niet zoveel met elkaar. -knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |