Hij lijkt wat op wijlen Guus van Rewimo, en dat was een halve Brit, dus goed kans dat er in ieder geval een deel Brittenbloed in zit. Voor een volbloed is z'n neusje denk ik te spits. Mooie blauwe ogenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef Hubba88 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we sinds september vorig jaar, zijn naam is Odin en is nu rond de 2 en een half jaar. Weet alleen niet helemaal precies of het een Brit is, volgens mij is het meer een kruising van een Brit en een Siamees.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Faithfulness het volgende:
Liggen jullie Britjes
[ afbeelding ]
ook graag in de
[ afbeelding ]
meest bizarre posities?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xeen-als-kitten-spam
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef Faithfulness het volgende:
Xeneau
(Ksee-noo)
Was in m'n "ik moet een bijzondere naam voor mijn kat" periode
Zijn stamboomnaam is Topas, maar die vond ik niet zo leuk.
De andere katten heten Quincey en Atix-Pascal. An sich zijn die namen niet zo apart!Is dat die kleine koddige Xeneau van een paar jaar terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Xeen-als-kitten-spamDat slagschip?
![]()
![]()
disclaimer
Die van jou zijn ook zo prachtig hequote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Coolfool het volgende:
Mijn Bailey ligt wel vaak in zulke heerlijke houdingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn Whiskey ligt eigenlijk nooit zo, maar die is wel altijd schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat een mooie britjes allemaal!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat die kleine koddige Xeneau van een paar jaar terug?Dat slagschip?
![]()
![]()
Ehm, nou, nee, niet echtquote:Op maandag 26 juli 2010 17:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Coolfool, wat een prachtige katten![]()
Zijn het dikke vriendjes?
Wij noemen Xeneau ook wel "Terror Jaap". En das geen compliment.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Ehm, nou, nee, niet echtNiet dat ze elkaar in de weg lopen maar volgens mij hebben ze niet zoveel met elkaar. -knip-
Brittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:11 schreef Blossom86 het volgende:
Haha ja mijne gaat ook gelijk op tafel springen en mauwen en kopjes geven en met de staart trillen als ik een blikje natvoer opentrek (af en toe probeer ik het nog eens).
Ik kan dat spul nauwelijks op het bordje scheppen, continu kopjes tegen mijn hand en arm.
Maar dan zet ik het neer, dan ruikt hij er even aan, en dan loopt hij weg en kijkt er niet meer naar om.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Die foto van Jut en Jul die naast elkaar op het balkon zitten, awww!![]()
Wat een mooierd!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Britjes
dit is Loki, overgenomen van een collega. Hij is op 10 januari 3 geworden. Ik weet niet zoveel van Britjes, maar is op 't rugje liggen tukken een typisch Britjesding?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wat aangekomen sinds hij hier is. Hij eet een stuk beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geldt ook voor Loki. Zijn bijnaam hier is Terror Loki, omdat hij als hobbies o.a. heeft Polle bespringen en haar kontje besnuffelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:52 schreef Blossom86 het volgende:
Britten zouden bekend staan om hun evenwichtige, rustige, niet opdringerige, en zachtaardige karakter he...
Bij Teddy is daar toch iets mis gegaan denk ik.![]()
Hij is af en toe gewoon zo vervelend, klierderig, stout, opdringerig en puur evil!![]()
Eny valt ook geen mensen meer aan tegenwoordig, maar als hij een andere kat ziet wordt het een fucking demoon. Maar toen ik net verkering had met mijn vriendje viel Eny mij trouw aan, elke nachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef megamandy het volgende:
Brammetje heeft ook een tijd gehad dat hij puur evil was. Zat hij gewoon naast de bank en opeens viel hij je aan en beet je keihard (bij mij overigens nooit gedaan :p ). Misschien dat ze daarmee willen domineren?
In ieder geval hebben we hem daar vaak voor moeten straffen en opeens was het gewoon over, nu kuurt hij zich altijd op Huubke uitZe roepen elkaar ook altijd, zo lief om te zien, begint Brammetje met miauwen en even later hoor je het belletje van Huubke dat hij eraan komt
Haha, ze is van mij!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny valt ook geen mensen meer aan tegenwoordig, maar als hij een andere kat ziet wordt het een fucking demoon. Maar toen ik net verkering had met mijn vriendje viel Eny mij trouw aan, elke nacht
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, HIJ is van mijIk was de intrudert
Ik vind mijn brit een superduperuberlieve kat. Maar zou er nooit meer 1 nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik roep steeds dat ik nooit meer een Brit wil i.v.m. al die fijne haren, maar als ik dan in dit topic kijk wil ik toch weer wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |