Britten zouden bekend staan om hun evenwichtige, rustige, niet opdringerige, en zachtaardige karakter he...
Bij Teddy is daar toch iets mis gegaan denk ik.
Hij is af en toe gewoon zo vervelend, klierderig, stout, opdringerig en puur evil!
Ik kan gewoon niet met blote voeten op de bank zitten bijvoorbeeld. Eerst vindt hij het geweldig, gaat hij kroelen met mijn voeten, maar al snel wordt het zachtjes bijten, zachtjes nagels gebruiken, en als ik niet reageer is het hard bijten en nagels gebruiken.

Hij bijt niet door hoor, en het is gewoon spelen en uitdagen, maar toch.
En hoe lang hij daar mee door kan gaan.... En dan loopt hij steeds als een tijger rond mijn voeten, en dan zie ik die blik al weer van 'aanvalluh!!', en dan zeg ik "Uh!! Nee!!" En dan zie ik die twijfel even.... vervolgens gaat hij dan vlak naast mijn voeten liggen, net iets te ver om erbij te kunnen, en vervolgens gaat hij zich even lekker uitrekken, oh en dan opeens kan hij net met zijn nageltjes bij mijn voet.. en dan schuift hij nog een klein stukje dichterbij, en vervolgens zit hij weer in mijn enkel te bijten.
Als ik hem dan op de bank zet gaat hij mijn arm aanvallen, soms lijkt hij net een cobra zoals hij aanvalt, vanuit stilstand echt opeens aanval en vol erin bijten.
En af en toe doet hij net alsof hij weer lief gaat doen, doet hij weer even een kopje enzo van 'okee.. ik zal me weer gedragen', maar dan zie je dat koppie net iets te schuin, die oogjes nog net iets te groot, en voor je het weet hangt hij weer in je elleboog.
Hij is nu bijna 2, maar hij kan ook nog steeds niet bij ons slapen 's nachts, omdat hij zich gewoon niet kan bedwingen om te gaan klieren. Altijd moet hij midden in de nacht weer onder de dekens met zijn nagels onze voeten pakken.

Of ons als springschans gebruiken, expres op ons staan, en heel hard afzetten om ver te springen. Of hij gaat pal naast je gezicht zitten en steeds met dat pootje je neus aanraken, en je oog, en je mond.. geen reactie? dan met nageltjes...
Als je op de bank zit gaat hij je ook vaak besluipen van achteren, opeens springt hij dan op de bank, geeft een tik op je hoofd, en gaat er dan met z'n oren plat in de nek en een snelheid van 60 km/h vandoor, om je vervolgens vanuit een hoekje in de kamer je met ogen als schoteltjes strak aan te kijken.
Herkenbaar?? Is het jonge speelsheid of heb ik het net getroffen met een kat from hell?
Maar hij is ook vaak lief, daarom nog wat foto's!

(foto's zijn allemaal een half jaar oud ongeveer)
![]()
Stoertje
![]()
In slaapstand
![]()
Past net!
![]()
Met nat koppie omdat hij weer onder de kraan had gehangen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blossom86 op 12-08-2010 10:20:36 ]