abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142780065
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef Suusje79 het volgende:
Wat een schatje!!! <3 Hoe heet hij?
Elmo. Hij ligt nu achter de bank
pi_142780153
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

HIJ IS ER <3
Wat een lief koppie O+ O+ O+
pi_142787323
Leuke naam!!
pi_142807935
Hij lijkt op die foto wel groter dan hij is.
  maandag 9 februari 2015 @ 10:36:33 #155
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_149501639
veel te lang geen britjes hier gepost... :P

de dames lagen zaterdag weer eens lekker knus dicht bij elkaar en kon ik ze eindelijk eens op de foto zetten. Meestal ben ik te laat en is 1 van beide al weer opgestaan voordat ik een foto kan maken.
pi_149503450
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:36 schreef ueberduitser het volgende:
veel te lang geen britjes hier gepost... :P

de dames lagen zaterdag weer eens lekker knus dicht bij elkaar en kon ik ze eindelijk eens op de foto zetten. Meestal ben ik te laat en is 1 van beide al weer opgestaan voordat ik een foto kan maken.
[ afbeelding ]
Wat een liefjes! Die koppies O+
Ik wil ook twéé Britten. Dat is mijn droom, ooit nog eens twee uit één nest.
Zijn die van jou zusjes?

Hier een foto van onze Pluis.

Altijd met die voorpootjes zo gekruist O+
  maandag 9 februari 2015 @ 12:01:48 #157
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_149503836
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:47 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Zijn die van jou zusjes?
Nee hoor, dat zou echt raar zijn. De een is een spotted silver tabby en de ander is een blauwe :P
Beide hebben we een paar jaar geleden overgenomen van mensen die een harlekijn gekocht hadden, de poezen dit niet leuk vonden en dus moesten de poezen maar weg ;(
De grijze is een poes daar kun je alles mee doen, de silver tabby heeft een zeer uitgebreide gebruiksaanwijzing. Kwam tot een paar maanden terug absoluut niet bij je op schoot zitten, maar zo langzamerhand durft ze toch voorzichtig bij mij op schoot te komen. Nog niet liggen, alleen maar zitten. De aanhouder wint!
De dames zijn nu 10 en 11 en komen nooit buiten. Kan rustig een deur open laten staan, ze durfen gewoon niet. :9

Wat een mooie zeg, die Pluis van jullie O+
pi_149505004
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zou echt raar zijn. De een is een spotted silver tabby en de ander is een blauwe :P
Beide hebben we een paar jaar geleden overgenomen van mensen die een harlekijn gekocht hadden, de poezen dit niet leuk vonden en dus moesten de poezen maar weg ;(
De grijze is een poes daar kun je alles mee doen, de silver tabby heeft een zeer uitgebreide gebruiksaanwijzing. Kwam tot een paar maanden terug absoluut niet bij je op schoot zitten, maar zo langzamerhand durft ze toch voorzichtig bij mij op schoot te komen. Nog niet liggen, alleen maar zitten. De aanhouder wint!
De dames zijn nu 10 en 11 en komen nooit buiten. Kan rustig een deur open laten staan, ze durfen gewoon niet. :9

Wat een mooie zeg, die Pluis van jullie O+
Ik moest even googelen wat een harlekijn is maar dat is dus een hond?
Je wilt niet weten om wat voor reden mensen hun dier soms wegdoen... zou er een apart topic over kunnen openen. :{
Iemand die ik ken heeft de afgelopen jaren twee honden en een kat weggedaan, omdat ze niet helemaal naar wens waren... benieuwd hoe lang ze 't volhoudt met haar huidige hond en kat. }:|

Pluis is inderdaad een fantastisch beestje, maar op schoot... nee, dat heb ik nog geen enkele Brit zien doen. Die diep beledigde blik wanneer ik haar bij wijze van experiment op mijn schoot zet, haha :D
  maandag 9 februari 2015 @ 13:23:08 #159
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_149506128
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Ik moest even googelen wat een harlekijn is maar dat is dus een hond?
Correct, zo'n bakbeest van een hond ja.

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Die diep beledigde blik wanneer ik haar bij wijze van experiment op mijn schoot zet, haha
Dat klinkt bekend :P
Quin, de silver tabby doet dat namelijk ook _O- Cameron, de grijze, gaat rustig bij je op schoot liggen hoor.
pi_149507243
Ik heb ook een Britje, maar ik wist niet dat het geen echte schootkatten zijn. Als ik haar oppak en kroel geniet ze daar wel van maar als ik stop is ze zo weernweg. De laatste tijd springt ze wel eens naast me op de bank maar dan schrikt ze van haar eigen moed 😄

We have far more in common than that which devides us..
pi_149602420
Jerry ligt bij mij ook niet zoveel op schoot maar het wordt wel steeds meer. Tom daarin tegen kan echt meer dan een uur bij me liggen. Maar alleen als meneer het wilt natuurlijk als ik hem oppak en op schoot zet dan wilt hij dan meestal niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 09:33:51 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151320621
Dit topic heeft een Onslow nodig :Y Die is ook van de gekruiste pootjes. En ook geen schootkat, al ligt hij tegenwoordig weleens bij zoonlief en heel, heel af en toe bij mij. Hij ligt altijd wel graag in de buurt :)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_151324670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodig :Y Die is ook van de gekruiste pootjes. En ook geen schootkat, al ligt hij tegenwoordig weleens bij zoonlief en heel, heel af en toe bij mij. Hij ligt altijd wel graag in de buurt :)

[ afbeelding ]
O+

Die van mij wil nooit op schoot, optillen vindt hij het ergste op aarde, maar dicht bij het vrouwtje zitten/liggen/hangen en onder de kin gekriebeld worden vindt 'ie echt heerlijk.
Zo jammer dat het zitten/liggen/hangen meestal op mijn muismat / toetsenbord is. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:05:23 #164
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_151327805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]
Gekruiste pootjes! O+

En slapen met het buikje aan de bovenkant (op de rugleuning van een Ektorp bank :P ), ook zo typisch Brits :)

Pluis
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 14:27:34 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151328523
Pluis O+ Ze hebben van die lekkere buikjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 17 mei 2015 @ 14:15:02 #166
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_152676169
Even een Pluis-kickje

Die lieve zachte ronde kroelerd van me O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')