Wat een liefjes! Die koppiesquote:Op maandag 9 februari 2015 10:36 schreef ueberduitser het volgende:
veel te lang geen britjes hier gepost...![]()
de dames lagen zaterdag weer eens lekker knus dicht bij elkaar en kon ik ze eindelijk eens op de foto zetten. Meestal ben ik te laat en is 1 van beide al weer opgestaan voordat ik een foto kan maken.
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat zou echt raar zijn. De een is een spotted silver tabby en de ander is een blauwequote:
Ik moest even googelen wat een harlekijn is maar dat is dus een hond?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou echt raar zijn. De een is een spotted silver tabby en de ander is een blauwe![]()
Beide hebben we een paar jaar geleden overgenomen van mensen die een harlekijn gekocht hadden, de poezen dit niet leuk vonden en dus moesten de poezen maar weg![]()
De grijze is een poes daar kun je alles mee doen, de silver tabby heeft een zeer uitgebreide gebruiksaanwijzing. Kwam tot een paar maanden terug absoluut niet bij je op schoot zitten, maar zo langzamerhand durft ze toch voorzichtig bij mij op schoot te komen. Nog niet liggen, alleen maar zitten. De aanhouder wint!
De dames zijn nu 10 en 11 en komen nooit buiten. Kan rustig een deur open laten staan, ze durfen gewoon niet.![]()
Wat een mooie zeg, die Pluis van jullie
Correct, zo'n bakbeest van een hond ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Ik moest even googelen wat een harlekijn is maar dat is dus een hond?
Dat klinkt bekendquote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Die diep beledigde blik wanneer ik haar bij wijze van experiment op mijn schoot zet, haha
quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodigDie is ook van de gekruiste pootjes. En ook geen schootkat, al ligt hij tegenwoordig weleens bij zoonlief en heel, heel af en toe bij mij. Hij ligt altijd wel graag in de buurt
[ afbeelding ]
Gekruiste pootjes!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodigDie is ook van de gekruiste pootjes. En ook geen schootkat, al ligt hij tegenwoordig weleens bij zoonlief en heel, heel af en toe bij mij. Hij ligt altijd wel graag in de buurt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |