O die is echt fantastisch! Jaloersquote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef tliciouz het volgende:
Reiko wenst jullie alvast fijne feestdagen.![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat hij er beter is, en lieve fotoquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Meneer Loki is weer in zijn hummetje
[ afbeelding ]
Begin december is-ie onder narcose gegaan voor een tandsteenbehandeling (wat best wel tricky is met zijn zwakke hartje), en hij had tegelijkertijd ook een ontstoken oor. Na een druppelkuurtje was-ie een beetje cranky richting ons en sliep-ie veel. Had het idee dat hij een beetje ziekig was en zijn oortje maar niet verbeterde. Maar sinds de kuur voorbij is, is het weer een happy camper. Weer heerlijk aan het spelen, actief en ontzettend aanhalig. Geweldig beest
Deze had ik toen helemaal niet voorbij zien komenquote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef tliciouz het volgende:
Reiko wenst jullie alvast fijne feestdagen.![]()
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dat tweede filmpje ook, zijn ze de bal aan het overrollen, ligt de bal stil in het midden... wacht... oh dan ga ik toch gewoon tegen jou aan meppen? *BAF*
Aha. Mijn favoriete klusmateriaal. Gaan we proberenquote:
Haha, nou ik heb ze niet speciaal voor de foto geborsteld, maar heb het de laatste weken wel meermaals per week gedaan, omdat ze in de rui waren. Alhoewel het ergste deel nu weer wel voorbij lijkt, in het begin waren het echt hele hopen haar die eruit kwamen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Gefeliciteerd! Wat zien ze er mooi uit!
(Serieus, hun vacht lijkt zo zacht! Heb je ze voor deze dag speciaal geborsteld?)
Ook namens Pluis natuurlijk!
(Ook al is ze zelfs voor een feestje van mede-Britten niet wakker te krijgen...)
[ afbeelding ]
Eviquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
och pluis![]()
Eny snapt het wel hoor. Die heeft het ook veel te druk voor feestjes. Zeker als de zon schijnt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Zoë was graag gekomen, maar het is zo ver, helemaal naar beneden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk mij hier een epic typfout gemaakt hebben![]()
Excuses
Oh heerlijk wat een droppie. Een kopie van de mijne.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
Al 55 dagen geen Britjes, wat is dit nu?
Paar weken geleden, tijdens de tropische temperaturen
Oh.. WANT!!!!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze lieverd in augustusHij heet Elmo.
Lilac ja!quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Een minieny!
Of naja, meer Zoë, want hij is zo te zien Lilac toch?
Brittenkittens blijven baas.
Kijken zo heerlijk derp.
ermahgerd all teh fluff!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest trouwens hieruit kiezenOnmogelijk
Allemaal meenemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor permanent gederp kun je trouwens het beste een Exotic nemen:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lilac ja!Hij is best licht.
Ik dacht echt dat hij zo derpy zou blijven, maar dat is niet zo zag ikWel jammer, ik wil wel een permanente derp.
LIEF HE. Ik hoop dat hij mijn eerste kitten ook leuk vindt. En ik hoop dat mijn eerste kitten dan beter het huis door kan gaan zonder zo gefocust te zijn op ons (Wat ik leuk vind, maar soms een beetje zielig voor hem omdat ik niet eens fatsoenlijk de honden uit kan laten)
Strikje erom en doe maar allemaal in 1 keer meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn gezicht in zo'n berg fluf steken!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Omg. Omg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor permanent gederp kun je trouwens het beste een Exotic nemen:
[ afbeelding ]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |