Die loenzende ogenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Waarom kijk ik toch in dit topic hè...Die 3 weken die het nog duurt voordat mijn Britjes komen is echt te lang. Zit al vanaf eind april te wachten...
Maar goed, even voorstellen (voor diegene die ze nog niet kennen, heb ze al een paar keer laten zien in andere topics
Rechts is Sjors, links is Sjimmie
[ afbeelding ]
Sjimmie is nogal nieuwsgierig...
[ afbeelding ]
Terwijl Sjors zich als een echte Brit nog eens uitrekt...
[ afbeelding ]
Ook hun zusje kan er wat van... (die komt overigens niet naar mij)
[ afbeelding ]
En hier is het hele nestje (hoofdje van die witte zo)
[ afbeelding ]
wat tipt de fokker? Wij hebben een borstel met van die dunne metalen pinnetjes en een vlooienkam. Met de borstel maak ik de vacht los en met de kam trek je al het losse haar weg. Maar ik zou gewoon kijken wat de vacht zelf vraagt aan verzorging, dat is per kat weer andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een tip voor een goede borstel? Sjors & Sjimmie zullen mijn eerste katjes worden, dus ben me nog goed aan het verdiepen in de verzorging e.d., maar wat zouden jullie mij aanraden voor borstel?
Aangezien ik gelezen heb dat het verstandig kan zijn om zo eens in de week ze een lekkere borstelbeurt te geven, zodat de vacht netjes blijft, en je niet zoveel last van overal haren hebt.
Ik ga binnenkort nog een keer kijken, dus dan zal ik het gelijk ff vragen. Ik heb al wel wat borstels gezien die denk ik wel goed werken, ik denk dat het ook misschien wel een kwestie van gewoon proberen en kijken wat het best bevalt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat tipt de fokker? Wij hebben een borstel met van die dunne metalen pinnetjes en een vlooienkam. Met de borstel maak ik de vacht los en met de kam trek je al het losse haar weg. Maar ik zou gewoon kijken wat de vacht zelf vraagt aan verzorging, dat is per kat weer anders
Eigenlijk maak ik me ook helemaal niet druk om het haar overal, dat krijg je toch, en anders moet je geen kat nemen, simpel. Dan maar een paar keer extra stofzuigen en borstelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, overal haar is niet te voorkomen bij een lilac brit
Nu nog 3 weken idd. Gelukkig is het WK, heb ik tenminste nog wat afleiding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef nein het volgende:
Ohohoh wat een drolletjes hierboven!! Je moet nog 3 weken wachten?? Die zullen idd voorbijkruipen, wij moeten precies 1 weekje langer wachten![]()
Zondag weer op bezoekbij de kleintjes
He bah...sterktequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb qltel helaas nog niet zover gekregenHij wil geen derde kat
En ik lig nu (weer) in het ziekenhuis dus momenteel even andere dingen aan mijn hoofd. Maar ik wil hem nog steeds zo graag
Dat muziekje is je vergeven; dat stukje dat ie naar z'n mama (??) waggeltquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef nein het volgende:
Met excuses voor het slechte liedje eronder...
Is z'n papa!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat muziekje is je vergeven; dat stukje dat ie naar z'n mama (??) waggelt![]()
![]()
Heerlijk he!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:55 schreef nein het volgende:
[..]
Is z'n papa!!Alleen toen was mn geheugenkaartje vol
dus kon niet langer opnemen. Hij begon papa uit te dagen
Kun je qltel daar even van overtuigen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef phusician het volgende:
rewimo nou ik gun je dat poesje van harte hoor. Voor al die narigheid zou je dat wel verdienen. Moet je lang in het ziekenhuis blijven?
Inderdaad! En moet zo'n lief koppie in huis kan ze niet anders dan vrolijk zijn, dat is voor jou toch ook gezelligquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Muks het volgende:
Kom op jongens !! Meer hulp is welkom !!
Qltel, ik vind dat Phusician helemaal gelijk heeft !! Dus kom op en laat zien dat je een echte man bent : Gun Rewimo dr kitten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |