je bedoelt dat we qltel massaal moeten pm-bomben?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja hallo, jullie hoeven míj niet te overtuigen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan iemand nou niet zo'n lief wriemeltje willen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou niet zo'n lief wriemeltje willen?![]()
Tuurlijk welquote:
Oe oe oe oe!!!! Wat een lievie!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's toch een scottish fold ipv een brit, of is het een kruising fold/brit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou toch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zelfde idee als met de manx dus; die mag je ook niet op elkaar zetten want blijkbaar gaat het staartloos-gen gepaard met andere afwijkingen waar geen levensvatbare kittens van komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Het is een Scottish Fold ja, en die worden altijd met Britten gekruist; onderling fokken is niet toegestaan, omdat de vouwoortjes eigenlijk een afwijking zijn.
Oh...quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe foto van de kleine man (ben druk aan het mailen met de fokster)
[ afbeelding ]
Mama is een lilac Fold, papa is een enorme blauwe BritAllebei prachtige oranje ogen
Hohohohohoquote:
Nou ja, er moeten natuurlijk geen echtelijke ruzies ontstaan hequote:
Prrrrquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:34 schreef M-unit het volgende:
Onze Harry heeft een aparte manier van slapen
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Idd!!quote:
Ja dat deed die haarbal hier ook laatst, ziet er wel zo treurig uit als ze dat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef M-unit het volgende:
[..]
Idd!!
en ook zn pootjes
hij wil ook nog wel eens zijn hoofd verbergen tussen zijn voorpoten als hij zo ligt.![]()
"Not herequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef M-unit het volgende:
[..]
Idd!!
en ook zn pootjes
hij wil ook nog wel eens zijn hoofd verbergen tussen zijn voorpoten als hij zo ligt.![]()
de foto:
[ link | afbeelding ]
Dat is een rassentrekje, toch? Wel een aparte vacht zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:08 schreef Rewimo het volgende:
"Mam, mag ik de camera, Beauty zit weer zo grappig!"
Onze Buddha
[ afbeelding ]
Mijn Brit gedraagt zich zo niet hoor. Da's beneden haar stand ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Not here"
[..]
Dat is een rassentrekje, toch? Wel een aparte vacht zeg!
Ik bedoelde inderdaad een Scottish Fold rassentrekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn Brit gedraagt zich zo niet hoor. Da's beneden haar stand ofzo![]()
Ik moet er ook 1quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is typisch een trekje van de Scottish FoldsZe zit inderdaad vaak zo. Gewoon zomaar los op de vloer, maar soms ook in een hoekje tegen de muur
Debsterr, ze is blauw-crème, heel apart ja
Ik ga de volgende keer ook voor een fold. Puur om dit hilarische effectquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad een Scottish Fold rassentrekje.
[..]
Ik moet er ook 1dan heb ik altijd iets te lachen
.
Beauty is een poes hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga de volgende keer ook voor een fold. Puur om dit hilarische effect![]()
![]()
Just scratchin' me balls.
Nah ja, bij wijze van spreken dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beauty is een poes hoor
Maar katers doen het ook
Oh zo schattig! Zo slaapt die van ons ook vaak!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:34 schreef M-unit het volgende:
Onze Harry heeft een aparte manier van slapen
[ link | afbeelding ]
Klinkt alsquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef MissMSX het volgende:
Nah ja, bij wijze van spreken dan he
Just scratchin' me pussy. klinkt toch anders
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |