Ja goed idee he! Tis al zo lang geleden sinds de laatste. All1 jammer dat deze ook nog weer even op zich laat wachtenquote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Als er meters bier zijn schrijf ik het ook in de agenda! Ik zal wel een slaapplek moeten reserveren, dus bij deze!
en dat kost je 4 en een half uur om daar achter te komen na je tvp???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed, de 25e Juli kan ik dus niet komen. 1 Augustus daar en tegen wel.
moet eerst met de vrouw praten he.. Datum staat ook al bijna een half jaar vast ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en dat kost je 4 en een half uur om daar achter te komen na je tvp???
Beetje jammer trouwens ik had je er graag bij gehad!Trouwens..... Zo een diploma uitreiking?? Ik bedoel dat diploma heb je toch wel. En zo een meet bij posssie ja kom die mag je gewoon niet missen!
Daaromquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet eerst met de vrouw praten he.. Datum staat ook al bijna een half jaar vast ofzo
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het is de diploma-uitreiking van de hondencursus. En die cursus is pas 3 weken geleden begonnen.
Consessies maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en daar laat je de meet bij mij voor schieten
![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Consessies maken.
Geven en nemen...
je zit nogal onder de plak dus..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Consessies maken.
Geven en nemen...
quote:
quote:
ik kreeg er overigens wel trek ik croissants vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]ik niet ik doelde er meer op dat ie waarschijnlijk zo ging eten want hij was al aan t happen.
Ik ook en bedankt daar voor.... kon ik weer naar de AHquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kreeg er overigens wel trek ik croissants van
whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook en bedankt daar voor kon ik weer naar de AH
owjaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtend
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zichquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owjaDas waar ook. Nouja t was voor jou een goeie reminder dan
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zich
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachttequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.
hahahahaha dat zegt ze gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachtte
ik hou dr wel vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha dat zegt ze gewoonBrutaaltje hoor
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitquote:
whahaha..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitAl zijn er bepaalde dingen waar ze wel omheen mag draaien van je natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
leuk voor 2 die normaal zoveel spammen
heulemaal nietsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
vrouwen zijn niet te snappenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijnquote:
Das nogal een breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij Outpost
Ergens in de randstad weet ik alleen
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijn
quote:
Dat komt al dichterbijquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...
Pijnacker.quote:
Dat is gelukkig geen breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
Klopt de rampstadrail stopt zowat voor mn deur. Halte Pijnacker zuid moet je dan hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat komt al dichterbij
Oh.. er komt een randstadrail geloof ik
[..]
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Soms wel. Die van mij niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Minder breed dan Randstad...quote:
Trein.quote:Klopt de rampstadrail stopt zowat voor mn deur. Halte Pijnacker zuid moet je dan hebben
Klopt al zijn de grenzen van Rotterdam inm al zo ver dat de helft van die rampstad al onder Rotjeknor vallen.quote:
Niemand die hier zegt dat je met de trein moet komen. Trouwens de rampstad rail = geen trein maar een veredelde metroquote:Trein.
ik de weg kwijt? Ik ben Hives nietquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik de weg kwijt? Ik ben Hives niet. Maar ik hou het topic in de gaten
tijdens de meet wel jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh als jullie beloven niet te gaan vechten dan laat ik m door gaan
[..]
Hap
ja.. alleen love, pies en happyness op de meetquote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh als jullie beloven niet te gaan vechten dan laat ik m door gaan
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tijdens de meet wel ja
lekkere spareribjes van de BBQ..
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. alleen love, pies en happyness op de meet
kipfilet met satésaus ftw!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Doe mij maar gemarineerde kippenpootjes ipv die spareribs
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. alleen love, pies en happyness op de meet
ofwel een kippe satequote:
nee dat zei hij er niet bij! Met die meters bier moet je vanzelf een keertje piesen en daar heb ik een wc voor!quote:
ja officeel wel ja maar jij hebt je eigen stokkie toch?quote:
quote:hehe.. ik kijk er nu al naar uit
Maar daar rijg ik ook mijn eigen kippetje opquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee dat zei hij er niet bij! Met die meters bier moet je vanzelf een keertje piesen en daar heb ik een wc voor!
[..]
ja officeel wel ja maar jij hebt je eigen stokkie toch?
ja pap!quote:[..]Als je t maar laat!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daar rijg ik ook mijn eigen kippetje op
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daar rijg ik ook mijn eigen kippetje op
Rare uitspraak als ons aller Moeder Theresa.quote:ja pap!
hmmz.. bij mijn weten hebben moeders ook ooit een vader gehad.. dus zo raar is het dan toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
Rare uitspraak als ons aller Moeder Theresa.
quote:
Bij deze bied ik meteen mijne excuses aan voor deze uitspraak.quote:
moeder theresa had ook een vaderquote:[..]
Rare uitspraak als ons aller Moeder Theresa.
dat is niet nodig hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Bij deze bied ik meteen mijne excuses aan voor deze uitspraak.
ik wilde jullie Possie niet jaloers maken
Als hij ons aller moeder theresa is dan kan ik nooit zn pap zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. bij mijn weten hebben moeders ook ooit een vader gehad.. dus zo raar is het dan toch niet?
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Bij deze bied ik meteen mijne excuses aan voor deze uitspraak.
ik wilde jullie niet jaloers maken
Zoals ik al zei hoe kan ik je pap zijn als jij ons aller moeder theresa bentquote:moeder theresa had ook een vader
En trouwens.. ik ben geen moeder thereda voordat ik die award officieel binnen heb
ik kan het wel.. ik loop er alleen niet zo mee te koopquote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? Jij vind het niet erg dat jij niet van die gave gevatte uitspraken kan doen?
onze quote edit hoer weer!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? Jij vind het niet erg dat jij niet van die gave gevatte uitspraken kan doen?
Vraag in Urk maar eens hoe zulke dingen zitten!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij ons aller moeder theresa is dan kan ik nooit zn pap zijn
[..]
ditmaal met een gegronde reden..quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vraag in Urk maar eens hoe zulke dingen zitten!
Nee op mij wel!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ditmaal met een gegronde reden..
de uitspraak van moeder theresa is niet van toepassing op mij
nou ja .. bij mijn weten heb jij geen kippetje om aan je stokje te rijgenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij ons aller moeder theresa is dan kan ik nooit zn pap zijn
[..]![]()
![]()
[..]
Zoals ik al zei hoe kan ik je pap zijn als jij ons aller moeder theresa bent
jammerquote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan het wel.. ik loop er alleen niet zo mee te koop
word je daar bijdehand van?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
onze quote edit hoer weer!![]()
![]()
[..]bijdehandjes gegeten?
Ownee je bent felieft.
mijn excuses danquote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ditmaal met een gegronde reden..
de uitspraak van moeder theresa is niet van toepassing op mij
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vraag in Urk maar eens hoe zulke dingen zitten!
kip zat in huis!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja .. bij mijn weten heb jij geen kippetje om aan je stokje te rijgen
dus ja!
scherp, bijdehand ach zit weinig verschil in tochquote:Op maandag 11 mei 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
word je daar bijdehand van?
Misschien in dit geval wel. Zondag was ik zo moe dat ik afgelopen nacht zo'n 10 uur geslapen heb, daardoor ben ik nu zo scherp
Dat zei ik toch niet!quote:
nee, maar normaal ben ik niet zo bijdehand toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
scherp, bijdehand ach zit weinig verschil in toch
wel even in de magnetron, anders is het zo koudquote:
maar je moet het ook even in de context plaatsen..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet!
Jij zegt dat ik naar jou weten geen kippetje heb om aan mn stok te rijgen. Het enige wat ik zeg is dat ik kip zat in huis heb.
Bijdehand wel maar niet zo scherpquote:Op maandag 11 mei 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar normaal ben ik niet zo bijdehand toch?
Jah met -20 zit ie meteen vast gevrorenquote:wel even in de magnetron, anders is het zo koud
nee hoor.. hoe verzin je het?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar normaal ben ik niet zo bijdehand toch?
wel zonder zn stokje neem ik aanquote:wel even in de magnetron, anders is het zo koud
dankuquote:
geen idee.. Als jij het zegtquote:[..]
Jah met -20 zit ie meteen vast gevroren
was ik nietquote:
Ik heb geen idee wat possie met zijn stokje doet..quote:[..]
wel zonder zn stokje neem ik aan
hij spreekt blijkbaar uit ervaring.. ach misschien houdt ie van winterpeen..quote:
ik ook niet en dat wil ik graag zo houden..quote:Ik heb geen idee wat possie met zijn stokje doet..
Ligt er aan wat voor stokje je bedoeld. De Sate prikkertjes die ik heb zijn ook van mij en dus is t ook mijn stokje als je t letterlijk bekijkt.quote:
Alstuquote:
Nooit iets uit de vriezer gehaald dat t bleef vast zitten aan je vingers?quote:geen idee.. Als jij het zegt
Ikke welquote:Ik heb geen idee wat possie met zijn stokje doet..
Neuh dan eerder boerekool met worstquote:Op maandag 11 mei 2009 17:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij spreekt blijkbaar uit ervaring.. ach misschien houdt ie van winterpeen..
quote:ik ook niet en dat wil ik graag zo houden..
boerenkool op je worst?quote:
ach ik wil je ook geen valse hoop gevenquote:dat is dan weer een teleurstelling voor de 25e
Ik heb liever hoop ipv valse hoop is dat zo raar?quote:
Ook dat.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Spam kun je anders ook op de BBQ leggen...
ons mam? Ga je nu ook al Brabants praten?quote:
veulquote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat.![]()
Ik had trouwens ook niet verwacht dat dit topic nog niet vol zou zijn 25 juli. Ik ben benieuwd hoeveel topics er door heen gaan voor t 25 juli is.
Tja in een Federatie waarvan de leden zo veel verschillende nationaliteiten hebben ga je vanzelf een beetje buitenlands spreken he.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ons mam? Ga je nu ook al Brabants praten?
Daar gok ik ook op jahquote:veul
buitenlandsquote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja in een Federatie waarvan de leden zo veel verschillende nationaliteiten hebben ga je vanzelf een beetje buitenlands spreken he.![]()
niets mis mee.. dan heeft ze ook niets verkeerds aangeleerd en dus weet ze ook niet dat dingen afleren door te slaan heel normaal isquote:
Jij vind dat dan binnenland?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets mis mee.. dan heeft ze ook niets verkeerds aangeleerd en dus weet ze ook niet dat dingen afleren door te slaan heel normaal is
Overigens moet je haar dan wel als eerste leren om niet met andere vrouwen te praten
15.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe oud was ze toen je wat met jou kreeg?
als je het zo opvat, dan woon jij ook in het buitenlandquote:
juist!quote:[..]![]()
![]()
Ze weet iig ook niet wat ze mist.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je het zo opvat, dan woon jij ook in het buitenland
jaa de beschaving.. ik dacht aan de buitenrand van Nederlandquote:Op maandag 11 mei 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]nee ik woon net als jij in de beschaving. De rest woont toch in t buitenland? Ok ok tenzij je in t centrum van Deh-Haag woont. Dat is net istanbul oid.
Buitenrand van Nederland?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaa de beschaving.. ik dacht aan de buitenrand van Nederland
och ik wil best een hoop leggen tijdens de meet hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb liever hoop ipv valse hoop is dat zo raar?
Dat ik hetero ben betekend toch niet dat ik je een beetje mag plagen met t feit dat je niet uit de kast durft te komen.
Dan doe je dat maar lekker als ik al weg benquote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
och ik wil best een hoop leggen tijdens de meet hoor
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar lekker als ik al weg ben
jaaaaaaaaaahaaaaquote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Alles buiten de randstad is toch de buitenrand?
dan geef je m geen etenquote:[..]Dat zal lastig gaan aangezien hij 9 van de 10x meteen moet schijten als ie gegeten heeft.
Daarom begreep ik niet dat je mij ook in t buitenland plaatstequote:
Dat wordt lastig met een amerikaanse BBQ. Dan neemt ie zelf zn eten mee.quote:dan geef je m geen eten
gewoon een verkeerde gedachtenkronkel van mijquote:Op maandag 11 mei 2009 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom begreep ik niet dat je mij ook in t buitenland plaatste![]()
hij neemt toch niet zijn eigen bbq mee?quote:[..]
Dat wordt lastig met een amerikaanse BBQ. Dan neemt ie zelf zn eten mee.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon een verkeerde gedachtenkronkel van mij
Nou iemand zal dat wel moeten doen. Ik heb er nl geen!quote:hij neemt toch niet zijn eigen bbq mee?
goed dat we daar nu achter komenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]had t kunnen weten
![]()
[..]
Nou iemand zal dat wel moeten doen. Ik heb er nl geen!![]()
![]()
Had ik anders wel een keer in de groep gegooit hoorquote:
het scheelt dat een bbq niet essentieel is voor een bbq meetquote:Op maandag 11 mei 2009 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]had t kunnen weten
![]()
[..]
Nou iemand zal dat wel moeten doen. Ik heb er nl geen!![]()
![]()
Ik zal mijn "design" BBQ wel ter beschikking stellen. Moet wel iemand hem komen halen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het scheelt dat een bbq niet essentieel is voor een bbq meet
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het scheelt dat een bbq niet essentieel is voor een bbq meet
Tssss pochen met een design BBQ en dan kom je m de 25e niet eens ff showen??quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal mijn "design" BBQ wel ter beschikking stellen. Moet wel iemand hem komen halen.
Mocht de hond niet slagen, dan kan ik altijd nog komen en hem meenemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het scheelt ook dat t nog ff duurt voor t 25 juli is
[..]
Tssss pochen met een design BBQ en dan kom je m de 25e niet eens ff showen??
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht de hond niet slagen, dan kan ik altijd nog komen en hem opeten.
Vergeet dan de kolen en de aanmaak pasta\ blokjes niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mocht de hond niet slagen, dan kan ik altijd nog komen en hem meenemen.
en het vuur!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet dan de kolen en de aanmaak pasta\ blokjes niet!
Dat komt wel goed dan. Maar zorg er wel voor dat iemand hem eventueel meeneemt aangezien er natuurlijk een kans is dat ik niet kom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet dan de kolen en de aanmaak pasta\ blokjes niet!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dan. Maar zorg er wel voor dat iemand hem eventueel meeneemt aangezien er natuurlijk een kans is dat ik niet kom.
dat is geen bbq vuur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik rook hé dus dat denk ik zelf wel te kunnen regelen
volgens komt er inderdaad weinig uit die hoek. Lyzio misschien, maar ik weet niet of die komt en die zal vast niet met de auto komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ff jou BBQ mee nemen naar de meet........ Volgens mij moeten de meeste daar een pokke end voor omrijden. Denk dat t dan iets handiger is om dat wat meer in de buurt te regelen
Ik wist dat dit ging komen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ff jou BBQ mee nemen naar de meet........ Volgens mij moeten de meeste daar een pokke end voor omrijden. Denk dat t dan iets handiger is om dat wat meer in de buurt te regelen
Komt wel goed.quote:
Fok! Je hebt gelijk. Ik heb al te lang niet meer geBBQt.quote:
Als komt moet ie m gewoon mee nemen. Desnoods op de imperial vd treinquote:volgens komt er inderdaad weinig uit die hoek. Lyzio misschien, maar ik weet niet of die komt en die zal vast niet met de auto komen
En t toch op die manier zeggen dat ik m zo in koppen kan.quote:
Klopt liever een electrische dan zo een weg gooi ding.quote:Ik adviseer in ieder geval niet om van die wegwerp BBQ te nemen, uit ervaring weet ik dat die waardeloos zijn...
quote:Drie domme blondjes lopen door een gevaarlijk oerwoud. Op een bepaald moment komen ze aan een rivier die ze moeten oversteken. Maar niets is zonder gevaar. In de rivier leven namelijk gevaarlijke vissen. Ze vragen zich af hoe ze er zullen over geraken. Opeens komt er een fee aan die zegt dat ze allemaal een wens mogen doen.
Het eerste dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik kan zwemmen."
De fee zwaait met haar toverstok en het eerste dom blondje springt in het water om over te zwemmen. Met zware gevolgen van dien. Verslonden door de vissen.
Het tweede dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik over water kan lopen."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje springt op het water waar ze dan heel even op blijft staan. Maar ze wordt in het water getrokken en verslonden.
Dan zegt het derde dom blondje:
"Ik wens dat mijn haar bruin word."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje dr haar krijgt een bruine kleur. Opeens zegt het dom blondje dat nu bruin haar heeft:
"Ah, kijk daar: een brug!"
Als we nu een Hattrick BBQ topic maken, puur voor spam...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
T gaat weer nergens over maar hier is t gelukkig toegestaan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als we nu een Hattrick BBQ topic maken, puur voor spam...
Dan kunnen we een Meet topic maken over de 25 Juli meet.
quote:
Het is ooit gevraagd aan Fok! Maar ze vonden dat we al genoeg topic's hadden in verhouding met ons relatief kleine groepje.quote:
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is ooit gevraagd aan Fok! Maar ze vonden dat we al genoeg topic's hadden in verhouding met ons relatief kleine groepje.
Als we t nou gewoon doen en dan zien waar t schip strand of werkt dat niet?
Goed dat je t zegt, ik ga m laten sluiten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhouden
Puur omdat er in die andere is gemeld dat die meet niet meer door gaat en ik daar een link in heb gezet dat we hier verder kunnen. Trouwens bijna geen enkel award topic is vol gepost en zo staan er nog een berg topics open.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhouden
`We kunnen m ook volspammen over wiskunde oidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, ik ga m laten sluiten...
Wiskunde in mn vrije tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
`We kunnen m ook volspammen over wiskunde oid
Gelukkigquote:
Frustrerend is dat ja .... Die pokersoftware enzo vertrouw ik nog steeds niet helemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb ik net een full house en ga all in. Heb r weer 1 of andere bokke lul een hogere Full house.Het gaat de hele ochtend al klote met dat poker. Net alsof ik niet winnen mag
Daar moet je wel rekening mee houden he!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb ik net een full house en ga all in. Heb r weer 1 of andere bokke lul een hogere Full house.Het gaat de hele ochtend al klote met dat poker. Net alsof ik niet winnen mag
waaruit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter toch! Ik ben blij voor je!![]()
![]()
kijk maar uit!
Beter hier verder spammen
De rekening vind dat inderdaad niet leuk....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden he!
Ik ook niet. Het is schijnbaar erg moeilijk om het zo random te maken dat t op rl poker lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Frustrerend is dat ja .... Die pokersoftware enzo vertrouw ik nog steeds niet helemaal
Tja als je op de river je fullhouse maakt dan ben je soms blind voor de rest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden he!
quote:
Die rekening moet daar maar gewoon rekening mee houden! Die heeft nl niks te vinden! En als ie wel wat vind naar mij brengen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De rekening vind dat inderdaad niet leuk....
Dat is ook net je foutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als je op de river je fullhouse maakt dan ben je soms blind voor de rest.
dat zij jij in het awards topic tegen me, maar ik snapte dus al niet waaromquote:[..]![]()
![]()
quote:
Ow zow.quote:dat zij jij in het awards topic tegen me, maar ik snapte dus al niet waarom
dat is het hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow zow.
Ik bedoelde kijk uit straks krijg je commentaar dat t niet de bedoeling is om daar zo t topic vol te spammen.
Dit topic gaat over een meet bij mij thuis dus dan spam ik wat ik wil en jullie mogen ook spammen wat je wil. Als ie vol is openen we gewoon de volgende.quote:
ja baas heb je honger?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een meet bij mij thuis dus dan spam ik wat ik wil en jullie mogen ook spammen wat je wil. Als ie vol is openen we gewoon de volgende.
Baasquote:
Dat is dan ook niet je baas, maar je werkgever.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baas![]()
Van mij krijg je geen geld iedere maand dus ik ben je baas niet
Nou best wel ja. Tijd voor een boterhammetje!![]()
gezien de ontwikkelingen in dat toipc nu, hoef ik me daar weinig zorgen om te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow zow.
Ik bedoelde kijk uit straks krijg je commentaar dat t niet de bedoeling is om daar zo t topic vol te spammen.
Hij heeft geen hond!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet je baas, maar je werkgever.
Je bent de baas van een hond.
Nee dat is waar maar toen nog welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gezien de ontwikkelingen in dat toipc nu, hoef ik me daar weinig zorgen om te maken
Idd wel een kater!quote:Hij heeft geen hond!
elke dag toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar toen nog wel![]()
[..]
Idd wel een kater!
Ik heb toch liever een poes... En 2 is nog beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt! En soms wordt ik wakker en heb ik er ineens 2 :S
en wat vindt het vrouwtje daarvan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een poes... En 2 is nog beter.
even naar et asiel dan maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben die 2e nog niet gevonden.
het ging over een poes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ET? Die zal ik echt niet in het asiel vinden...
waarvoor denk je dat ze het een ET asiel noemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ET? Die zal ik echt niet in het asiel vinden...
neen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
we kunnen ook een heel flauw grappen topic openen.
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat jullie die grappen helemaal zat zijn?
Goeie inderdaad. Nog nooit over nagedacht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor denk je dat ze het een ET asiel noemen?
EHquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat jullie die grappen helemaal zat zijn?
Daarom net.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik dat nu ga vertellen dan krijg je dat toch niet mee..
Jullie delen het bed soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ga nou eens douchen! Ik begin je hier te ruiken!
als jij dan even vuur paktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zou er ook wel wat vuur bij doen want met all1 kolen wordt t vleesch niet gaar.
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat dat niet t zelfde vuur is! Op aansteker vuur kan je geen vlees braden!quote:
Das waar..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat dat niet t zelfde vuur is! Op aansteker vuur kan je geen vlees braden!
Al heb ik vaak zat mn klauwen verbrand met zo een pokke ding.
Het is m blijkbaar niet heet genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij bent de enige die t heeft over vuur pakken
kom je wat tekort?
die vraag snap ik niet helemaal in deze contextquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij bent de enige die t heeft over vuur pakken
kom je wat tekort?
Zo groot is mn neus nou ook weer niet hoorquote:
Dat blijktquote:Het is m blijkbaar niet heet genoeg
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die vraag snap ik niet helemaal in deze context
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je er dan misschien een uitleg bij?
Ach ja.. zou alleen vervelend zijn als Chvitanich dan wel goed blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
nou maar even lekker ontopic dan :
Transfergeruchten #103
Zo kan Ajax als t door gaat ook weer op zoek naar een nieuwe spits
Hij is ook goed imo al moet je een speler wel de tijd geven te wennen aan een nieuwe cultuur, een andere speelstijl enz enz. Zou toch wel jammer zijn dat ie voor hij zich bij Ajax bewezen heeft al weer weg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach ja.. zou alleen vervelend zijn als Chvitanich dan wel goed blijkt te zijn
Idd mocht hij naar een andere club gaan staat ie ook niet iedere wedstrijd de volledige wedstrijd op t veld. Zeker niet in Engeland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
zo bedoelde ik het ook.. Dat hijdaar wel de tijd krijgt om te wennen in een vaste opstelling..
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd mocht hij naar een andere club gaan staat ie ook niet iedere wedstrijd de volledige wedstrijd op t veld. Zeker niet in Engeland.
Ook vind ik 8,8 mil pond niet echt interesant.
hoeveel eu is dat dan? Ik ook niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..
uhm.. volgens mij is de pond nog net iets meer waard als de euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hoeveel eu is dat dan? Ik ook niet meer
7,5 miljoen is er voor betaald (als het nog over Cvitanich gaat)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..
Te weinig dus imoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij is de pond nog net iets meer waard als de euro
Volgens mij kom je wel ergens rond de 10 of 11 miljoen uit
Dan vind ik t helemaal te weinig. (over wie andersquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
7,5 miljoen is er voor betaald (als het nog over Cvitanich gaat)
Idd ja. Hopen op Rijkaardquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Ach ja.. eerst maar eens een nieuwe trainer
Is dat zow?quote:
http://www.nu.nl/sport/19(...)-niet-naar-ajax.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat zow?
Nou dan heb ik dat gemist.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)-niet-naar-ajax.html
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan blijven we ze maar weer een seizoen kloten
dan stop ik er echt meteen mee gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Houd je kop jij
[..]
ja idd. Zal wel koeman worden dan
Met fan zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan stop ik er echt meteen mee gewoon
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan stop ik er echt meteen mee gewoon
quote:
mja.. dat gaat me ook niet lukken, maar het is inderdaad een zooi geworden..quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.![]()
aanstellerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.![]()
[..]Zelfs dat was blijkbaar al teveel
gelukkig en helaas wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. dat gaat me ook niet lukken, maar het is inderdaad een zooi geworden..
quote:
ach je zal toch ook in de aanval moeten investeren denk ik zo. V Gaal wil nl Suárez mee nemen en Emanuelsonquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
En anders mogen ze mij altijd bellen om in de verdediging orde op zaken te stellen. Maar volgend weekend eerst zelf nog even een prijsje pakken op een groot toernooi op een warm eiland.
Daar moet hij dan wel erg veel voor moeten gaan betalen. Maar wat moet je dan in godsnaam daar neer gaat zetten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach je zal toch ook in de aanval moeten investeren denk ik zo. V Gaal wil nl Suárez mee nemen en Emanuelson
Dat moet ie zeker. Emanuelson heeft nog een 2 jarig contract en Suárez een 3 jarig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet hij dan wel erg veel voor moeten gaan betalen. Maar wat moet je dan in godsnaam daar neer gaan zetten?
Ik ga me er niet druk meer om maken. Ik zie wel weer waar ze mee aankomen volgend seizoenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet ie zeker. Emanuelson heeft nog een 2 jarig contract en Suárez een 3 jarig.
Ik heb werkelijk geen idee.
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik weet t ook niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk meer om maken. Ik zie wel weer waar ze mee aankomen volgend seizoen
niet all1 die op t veld rond huppelen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
De enige die verantwoordlijk gehouden kunnen worden zijn de miljonairs die rond huppelen op het veld... Jammer genoeg zien andere mensen dat niet in...
precies... een spits die op doel wordt gezet, moet maar gewoon ballen tegen houden, ook al liggen zijn kwaliteiten daar niet..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
De enige die verantwoordlijk gehouden kunnen worden zijn de miljonairs die rond huppelen op het veld... Jammer genoeg zien andere mensen dat niet in...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies... een spits die op doel wordt gezet, moet maar gewoon ballen tegen houden, ook al liggen zijn kwaliteiten daar niet..
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
sorry, maar deze is gewoon geniaal!!
nou en toch mijn excusesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
Idd geniaal!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Psychonikeo het volgende:
ik moet wel toegeven.. op zich ben ik het blijst met 2 flinke cups
niet van dinnetje neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
foto van je dinnetje? Ja of nee t ziet r iig goed uit![]()
komen op pics van jou dinnetjequote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
had er vorige week (of 2 weken terug) al 1 op irc gezet, dan moet je maar komen
http://alibi54.hyves.nl/?ref=srquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
wat is je hyves?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
quote:
quote:
doe eens wat moeitequote:
Daar lig ik ook wel eens op jaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nico z'n hyves: http://psychonikeo.hyves.nl/?ref=sr
Nico z'n vriendin:
[ afbeelding ]
ik laat anderen dat graag voor me doenquote:
quote:Daar lig ik ook wel eens op ja
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hyves van Nico z'n vriendin: http://mizzgurl.hyves.nl/
Amirite?
zie de post boven jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik laat anderen dat graag voor me doen
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
Verrassend transver nieuws!!! Weer een Nederlands sprekende naar Madrid!
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vindenquote:
nou ja zo'n viswijf waar die Jan Smit zn paling ingehangen heeft? Hopelijk is die vislucht wel al weg dan..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vinden
Ik las ook ergens dat ie tijdje geleden met die Hantuchova wat omsloeg, dat is ook geen straf hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vinden
Das idd ook niet vervelend. Wel jammer dat die profs altijd "gestraft" worden met zulke vrouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat ie tijdje geleden met die Hantuchova wat omsloeg, dat is ook geen straf hoor![]()
[ afbeelding ]
Vislucht of niet! Dan maar onder de douche. Damn wat is zij lekkahquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja zo'n viswijf waar die Jan Smit zn paling ingehangen heeft? Hopelijk is die vislucht wel al weg dan..
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
Vislucht of niet! Dan maar onder de douche. Damn wat is zij lekkah![]()
Wie heeft t hier over em in een vis hangen danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |