ach je zal toch ook in de aanval moeten investeren denk ik zo. V Gaal wil nl Suárez mee nemen en Emanuelsonquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
En anders mogen ze mij altijd bellen om in de verdediging orde op zaken te stellen. Maar volgend weekend eerst zelf nog even een prijsje pakken op een groot toernooi op een warm eiland.
Daar moet hij dan wel erg veel voor moeten gaan betalen. Maar wat moet je dan in godsnaam daar neer gaat zetten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach je zal toch ook in de aanval moeten investeren denk ik zo. V Gaal wil nl Suárez mee nemen en Emanuelson
Dat moet ie zeker. Emanuelson heeft nog een 2 jarig contract en Suárez een 3 jarig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet hij dan wel erg veel voor moeten gaan betalen. Maar wat moet je dan in godsnaam daar neer gaan zetten?
Ik ga me er niet druk meer om maken. Ik zie wel weer waar ze mee aankomen volgend seizoenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet ie zeker. Emanuelson heeft nog een 2 jarig contract en Suárez een 3 jarig.
Ik heb werkelijk geen idee.
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik weet t ook niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk meer om maken. Ik zie wel weer waar ze mee aankomen volgend seizoen
niet all1 die op t veld rond huppelen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
De enige die verantwoordlijk gehouden kunnen worden zijn de miljonairs die rond huppelen op het veld... Jammer genoeg zien andere mensen dat niet in...
precies... een spits die op doel wordt gezet, moet maar gewoon ballen tegen houden, ook al liggen zijn kwaliteiten daar niet..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
De enige die verantwoordlijk gehouden kunnen worden zijn de miljonairs die rond huppelen op het veld... Jammer genoeg zien andere mensen dat niet in...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies... een spits die op doel wordt gezet, moet maar gewoon ballen tegen houden, ook al liggen zijn kwaliteiten daar niet..
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
sorry, maar deze is gewoon geniaal!!
nou en toch mijn excusesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
Idd geniaal!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Psychonikeo het volgende:
ik moet wel toegeven.. op zich ben ik het blijst met 2 flinke cups
niet van dinnetje neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
foto van je dinnetje? Ja of nee t ziet r iig goed uit![]()
komen op pics van jou dinnetjequote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
had er vorige week (of 2 weken terug) al 1 op irc gezet, dan moet je maar komen
http://alibi54.hyves.nl/?ref=srquote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
wat is je hyves?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyve maar
quote:
quote:
doe eens wat moeitequote:
Daar lig ik ook wel eens op jaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nico z'n hyves: http://psychonikeo.hyves.nl/?ref=sr
Nico z'n vriendin:
[ afbeelding ]
ik laat anderen dat graag voor me doenquote:
quote:Daar lig ik ook wel eens op ja
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hyves van Nico z'n vriendin: http://mizzgurl.hyves.nl/
Amirite?
zie de post boven jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik laat anderen dat graag voor me doen
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
Verrassend transver nieuws!!! Weer een Nederlands sprekende naar Madrid!
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vindenquote:
nou ja zo'n viswijf waar die Jan Smit zn paling ingehangen heeft? Hopelijk is die vislucht wel al weg dan..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vinden
Ik las ook ergens dat ie tijdje geleden met die Hantuchova wat omsloeg, dat is ook geen straf hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet ff vrijgezellig blijft. Al is t voor Wesley wel erg lekker natuurlijk om zo iemand tussen je lakens te vinden
Das idd ook niet vervelend. Wel jammer dat die profs altijd "gestraft" worden met zulke vrouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat ie tijdje geleden met die Hantuchova wat omsloeg, dat is ook geen straf hoor![]()
[ afbeelding ]
Vislucht of niet! Dan maar onder de douche. Damn wat is zij lekkahquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja zo'n viswijf waar die Jan Smit zn paling ingehangen heeft? Hopelijk is die vislucht wel al weg dan..
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
Vislucht of niet! Dan maar onder de douche. Damn wat is zij lekkah![]()
Wie heeft t hier over em in een vis hangen danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tonijn vind ik ook lekker, maar daar hang ik em ook niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |