Mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Ik heb 1x 90 gegooid en 1x 145. Wisselvallig dus..
Niets superernstigs in ieder geval, gelukkigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ondanks dat ik niet kwam, toch
Toch niets ernstigs hopenlijk?
Dan wordt het voor mij waarschijnlijk sowieso de bbq meet bij Possie in juliquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen,
helaas moeten we jullie mededelen dat de HT-Meet op 23 mei wegens omstandigheden helaas niet door kan gaan![]()
De Meet wordt bij deze uitgesteld tot een nader te bepalen datum.
Namens de gehele organisatie bied ik iedereen welgemeende excuses aan.
dat scheelt dan al weer..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niets superernstigs in ieder geval, gelukkig
De kans is groot dat de meet wordt verschoven naar na de zomervakantie, anders komen de twee meets wel erg dicht op elkaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij waarschijnlijk sowieso de bbq meet bij Possie in julide rest van mei en juni zit ik praktisch vol!
dat is wel het meest praktische dan..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De kans is groot dat de meet wordt verschoven naar na de zomervakantie, anders komen de twee meets wel erg dicht op elkaar
Of die van jullie op vrijdagavond en Possie op zaterdag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De kans is groot dat de meet wordt verschoven naar na de zomervakantie, anders komen de twee meets wel erg dicht op elkaar
daar dan maar alvast een topic voor openen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of die van jullie op vrijdagavond en Possie op zaterdag..
Maar ja, jammer maar helaas. Gelukkig hoeven we niet te lang te wachten tot juli.
Dat mag, maar ik tvp wel een week of twee voor de meet pas. Scheelt weer een SC-topic in m'n MyAT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar dan maar alvast een topic voor openen?
alle HT-topics zijn toch SC?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik tvp wel een week of twee voor de meet pas. Scheelt weer een SC-topic in m'n MyAT..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |