Als we nu een Hattrick BBQ topic maken, puur voor spam...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
T gaat weer nergens over maar hier is t gelukkig toegestaan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als we nu een Hattrick BBQ topic maken, puur voor spam...
Dan kunnen we een Meet topic maken over de 25 Juli meet.
quote:
Het is ooit gevraagd aan Fok! Maar ze vonden dat we al genoeg topic's hadden in verhouding met ons relatief kleine groepje.quote:
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is ooit gevraagd aan Fok! Maar ze vonden dat we al genoeg topic's hadden in verhouding met ons relatief kleine groepje.
Als we t nou gewoon doen en dan zien waar t schip strand of werkt dat niet?
Goed dat je t zegt, ik ga m laten sluiten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhouden
Puur omdat er in die andere is gemeld dat die meet niet meer door gaat en ik daar een link in heb gezet dat we hier verder kunnen. Trouwens bijna geen enkel award topic is vol gepost en zo staan er nog een berg topics open.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt me al mee dat ze verschillende meet-topics voor hattrick openhouden
`We kunnen m ook volspammen over wiskunde oidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, ik ga m laten sluiten...
Wiskunde in mn vrije tijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
`We kunnen m ook volspammen over wiskunde oid
Gelukkigquote:
Frustrerend is dat ja .... Die pokersoftware enzo vertrouw ik nog steeds niet helemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb ik net een full house en ga all in. Heb r weer 1 of andere bokke lul een hogere Full house.Het gaat de hele ochtend al klote met dat poker. Net alsof ik niet winnen mag
Daar moet je wel rekening mee houden he!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb ik net een full house en ga all in. Heb r weer 1 of andere bokke lul een hogere Full house.Het gaat de hele ochtend al klote met dat poker. Net alsof ik niet winnen mag
waaruit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter toch! Ik ben blij voor je!![]()
![]()
kijk maar uit!
Beter hier verder spammen
De rekening vind dat inderdaad niet leuk....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden he!
Ik ook niet. Het is schijnbaar erg moeilijk om het zo random te maken dat t op rl poker lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Frustrerend is dat ja .... Die pokersoftware enzo vertrouw ik nog steeds niet helemaal
Tja als je op de river je fullhouse maakt dan ben je soms blind voor de rest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden he!
quote:
Die rekening moet daar maar gewoon rekening mee houden! Die heeft nl niks te vinden! En als ie wel wat vind naar mij brengen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De rekening vind dat inderdaad niet leuk....
Dat is ook net je foutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als je op de river je fullhouse maakt dan ben je soms blind voor de rest.
dat zij jij in het awards topic tegen me, maar ik snapte dus al niet waaromquote:[..]![]()
![]()
quote:
Ow zow.quote:dat zij jij in het awards topic tegen me, maar ik snapte dus al niet waarom
dat is het hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow zow.
Ik bedoelde kijk uit straks krijg je commentaar dat t niet de bedoeling is om daar zo t topic vol te spammen.
Dit topic gaat over een meet bij mij thuis dus dan spam ik wat ik wil en jullie mogen ook spammen wat je wil. Als ie vol is openen we gewoon de volgende.quote:
ja baas heb je honger?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een meet bij mij thuis dus dan spam ik wat ik wil en jullie mogen ook spammen wat je wil. Als ie vol is openen we gewoon de volgende.
Baasquote:
Dat is dan ook niet je baas, maar je werkgever.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baas![]()
Van mij krijg je geen geld iedere maand dus ik ben je baas niet
Nou best wel ja. Tijd voor een boterhammetje!![]()
gezien de ontwikkelingen in dat toipc nu, hoef ik me daar weinig zorgen om te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ow zow.
Ik bedoelde kijk uit straks krijg je commentaar dat t niet de bedoeling is om daar zo t topic vol te spammen.
Hij heeft geen hond!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet je baas, maar je werkgever.
Je bent de baas van een hond.
Nee dat is waar maar toen nog welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gezien de ontwikkelingen in dat toipc nu, hoef ik me daar weinig zorgen om te maken
Idd wel een kater!quote:Hij heeft geen hond!
elke dag toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar toen nog wel![]()
[..]
Idd wel een kater!
Ik heb toch liever een poes... En 2 is nog beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt! En soms wordt ik wakker en heb ik er ineens 2 :S
en wat vindt het vrouwtje daarvan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een poes... En 2 is nog beter.
even naar et asiel dan maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben die 2e nog niet gevonden.
het ging over een poes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ET? Die zal ik echt niet in het asiel vinden...
waarvoor denk je dat ze het een ET asiel noemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ET? Die zal ik echt niet in het asiel vinden...
neen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
we kunnen ook een heel flauw grappen topic openen.
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat jullie die grappen helemaal zat zijn?
Goeie inderdaad. Nog nooit over nagedacht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarvoor denk je dat ze het een ET asiel noemen?
EHquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat jullie die grappen helemaal zat zijn?
Daarom net.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik dat nu ga vertellen dan krijg je dat toch niet mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |