Jullie delen het bed soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ga nou eens douchen! Ik begin je hier te ruiken!
als jij dan even vuur paktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zou er ook wel wat vuur bij doen want met all1 kolen wordt t vleesch niet gaar.
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat dat niet t zelfde vuur is! Op aansteker vuur kan je geen vlees braden!quote:
Das waar..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat dat niet t zelfde vuur is! Op aansteker vuur kan je geen vlees braden!
Al heb ik vaak zat mn klauwen verbrand met zo een pokke ding.
Het is m blijkbaar niet heet genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij bent de enige die t heeft over vuur pakken
kom je wat tekort?
die vraag snap ik niet helemaal in deze contextquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij bent de enige die t heeft over vuur pakken
kom je wat tekort?
Zo groot is mn neus nou ook weer niet hoorquote:
Dat blijktquote:Het is m blijkbaar niet heet genoeg
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die vraag snap ik niet helemaal in deze context
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je er dan misschien een uitleg bij?
Ach ja.. zou alleen vervelend zijn als Chvitanich dan wel goed blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
nou maar even lekker ontopic dan :
Transfergeruchten #103
Zo kan Ajax als t door gaat ook weer op zoek naar een nieuwe spits
Hij is ook goed imo al moet je een speler wel de tijd geven te wennen aan een nieuwe cultuur, een andere speelstijl enz enz. Zou toch wel jammer zijn dat ie voor hij zich bij Ajax bewezen heeft al weer weg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ach ja.. zou alleen vervelend zijn als Chvitanich dan wel goed blijkt te zijn
Idd mocht hij naar een andere club gaan staat ie ook niet iedere wedstrijd de volledige wedstrijd op t veld. Zeker niet in Engeland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
zo bedoelde ik het ook.. Dat hijdaar wel de tijd krijgt om te wennen in een vaste opstelling..
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd mocht hij naar een andere club gaan staat ie ook niet iedere wedstrijd de volledige wedstrijd op t veld. Zeker niet in Engeland.
Ook vind ik 8,8 mil pond niet echt interesant.
hoeveel eu is dat dan? Ik ook niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..
uhm.. volgens mij is de pond nog net iets meer waard als de euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hoeveel eu is dat dan? Ik ook niet meer
7,5 miljoen is er voor betaald (als het nog over Cvitanich gaat)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. is een aardig prijsje. Geen idee wat er voor betaald is alleen..
Te weinig dus imoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij is de pond nog net iets meer waard als de euro
Volgens mij kom je wel ergens rond de 10 of 11 miljoen uit
Dan vind ik t helemaal te weinig. (over wie andersquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
7,5 miljoen is er voor betaald (als het nog over Cvitanich gaat)
Idd ja. Hopen op Rijkaardquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Ach ja.. eerst maar eens een nieuwe trainer
Is dat zow?quote:
http://www.nu.nl/sport/19(...)-niet-naar-ajax.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat zow?
Nou dan heb ik dat gemist.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)-niet-naar-ajax.html
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan blijven we ze maar weer een seizoen kloten
dan stop ik er echt meteen mee gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Houd je kop jij
[..]
ja idd. Zal wel koeman worden dan
Met fan zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan stop ik er echt meteen mee gewoon
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan stop ik er echt meteen mee gewoon
quote:
mja.. dat gaat me ook niet lukken, maar het is inderdaad een zooi geworden..quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.![]()
aanstellerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet ik heb daar nou eenmaal mn hart liggen. Ik baal er all1 zo van dat ze totaal geen beleid hebben sinds v. Praag weg is.![]()
[..]Zelfs dat was blijkbaar al teveel
gelukkig en helaas wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. dat gaat me ook niet lukken, maar het is inderdaad een zooi geworden..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |