Ik zat nu trouwens ook te denken, misschien is het wel interessant om nog vijf assistenten erbij te nemen. Het humeur van je sups wordt toch driewerf kløte, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil het wel even aankijken. Om nu af te breken en over een paar seizoen weer te moeten bouwen, vind ik ook zonde van het geld. Ik moet die woordvoerders ook even bestuderen. Ik heb er nu gewoon standaard 10, maar moet idealer kunnen natuurlijk.
Ik vraag me nog steeds af waar dat op gebaseerd is, want bij mij klopt er nooit wat van.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn tools om het goede aantal te berekenen.
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp
Is het je dan ook opgevallendat de linkjes veranderd zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
net gevonden via HAG. Ja, ik lees de OP nog wel eens
Maar financieel is er toch gewoon niets meer uit te halen? Je zit toch gewoon op het plafond qua supportersinkomsten?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zat nu trouwens ook te denken, misschien is het wel interessant om nog vijf assistenten erbij te nemen. Het humeur van je sups wordt toch driewerf kløte, dus daar hoef je het niet voor te laten.
nee helaaschquote:[..]
Is het je dan ook opgevallendat de linkjes veranderd zijn?.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar financieel is er toch gewoon niets meer uit te halen? Je zit toch gewoon op het plafond qua supportersinkomsten?
!quote:Season expectations: Every day in this division is a bonus
quote:
Dat dus..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jullie verwarren elkander met woordvoerders en assistenten
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
!![]()
![]()
En ik ga voor het kampioenschap. Als ik dan niet liefdesgedichten binnenhaal weet ik het ook niet meer!
En ik heb mijn donkere Suzuki Swift kogelvrij laten makenquote:Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
Heb je eindelijk die kogels er uit gehaald?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
En ik heb mijn donkere Suzuki Swift kogelvrij laten maken![]()
![]()
Die kun je rustig kopen, de kaarten vervallen voor het begin van het nieuwe seizoenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef augurkenkoning het volgende:
Wanneer vervallen de kaarten nou precies? ik sta op het punt om een speler te kopen die een rode kaart heeft (:
Voordat de beker begint zijn ze weg.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef augurkenkoning het volgende:
Wanneer vervallen de kaarten nou precies? ik sta op het punt om een speler te kopen die een rode kaart heeft (:
Dat is onzin.quote:En ohja: ik horode iemand zeggen dat het niet goed is om veel nationaliteiten in je team te hebben. Is dat waar?
k, cool (:quote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je rustig kopen, de kaarten vervallen voor het begin van het nieuwe seizoen
juist.. alleen werken mijn ruitwissers niet meer zo lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je eindelijk die kogels er uit gehaald?
Op de salarisboete na natuurlijk, maar daar zal het wel niet over gaan in dit gevalquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voordat de beker begint zijn ze weg.
[..]
Dat is onzin.
Dat heeft niet met het aantal nationaliteiten te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Op de salarisboete na natuurlijk, maar daar zal het wel niet over gaan in dit geval
Het is maandag hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft niet met het aantal nationaliteiten te maken.
Hij heeft voor de rest alles opgeruimd zeker? :quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. alleen werken mijn ruitwissers niet meer zo lekker
nee, maar als je veel verschillende nationaliteiten in je team hebt, dan heb je dus niet veel Nederlanders in je team. Maar daarom zei ik dus ook al dat het daar waarschijnlijk toch al niet om zou gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft niet met het aantal nationaliteiten te maken.
moet ik me schamen als ik niet weet wie dat is?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft voor de rest alles opgeruimd zeker? :
[ afbeelding ]
Nieuwsbriefquote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik niet weet wie dat is?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik niet weet wie dat is?
Winston 'The Wolf' Wolfe uit Pulp Fictionquote:The Wolf: That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Sorry, Pulp Fiction nog nooit gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Winston 'The Wolf' Wolfe uit Pulp Fiction
gespeeld door Harvey Keitel, en als je dat niet wist moet je je wel schamen;)
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry, Pulp Fiction nog nooit gezien
Ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij Possie in de huiskamer? Bijvoorbeeld....quote:
deal!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij Possie in de huiskamer? Bijvoorbeeld....
niks gemist.. ongelooflijke kutfilm..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee om 21.00 en dus ook een klote tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Want dan speel je om half negen?![]()
lul er maar omheen ja!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee om 21.00 en dus ook een klote tijd.
Waar zijn mijn doelstellingen dan? Die had ik toch al effe geleden gepostquote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zal de doelstellingen ook even in de OP van dit topic zetten zolang het kan. Dan is het sneller voor Gijs om te vinden.
Ja, daarom moet iedereen het nu nog even doen!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar zijn mijn doelstellingen dan? Die had ik toch al effe geleden gepost
De tering dan heb je wel een knaller gemist!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
+quote:
+quote:Op maandag 11 mei 2009 15:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij Possie in de huiskamer? Bijvoorbeeld....
=quote:
Oja kak, ik speel nu om half negenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee om 21.00 en dus ook een klote tijd.
Dan moet ik nog wel weten waar ik ze gepost hadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom moet iedereen het nu nog even doen!In die spamtopics zijn ze niet meer echt terug te vinden!
Ik had die van mij ook al eens gepost. Maar ik ga inderdaad niet terug zoeken.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar zijn mijn doelstellingen dan? Die had ik toch al effe geleden gepost
noooooooooooooooooooooooo!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering dan heb je wel een knaller gemist!
[..]
+
[..]
+
[..]
=
De meet gaat bij deze niet meer door
ik welquote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook al eens gepost. Maar ik ga inderdaad niet terug zoeken.
oh ja, die lange lijst was ook niet moeilijk te missen!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Gevonden! :
Mijn Doelstellingen:
- Trainies dik verhogen op verdedigen en passen.
- Mn Fc laten stijgen naar wonderbaarlijk ervaring.
- Eindigen bij de beste 4.![]()
- Dichter bij de 200 hatstats komen. (nu ± 188)
- Team versterken :
1 Pogen om 2 wereldklasse spitsen te kopen waarvan 1 met goddelijk spelhervatten en alle 2 als t er is met onvoorspelbaar. Zo niet dan iig 1 met koppen en dan bij voor keur niet de spelhervatter
2 Pogen om minmaal 1 maar t liefst 2 wereldklasse mids te kopen.
- Alle aankopen het liefst met minimaal redelijk passen.
- Yip Nieuwenhuis verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
- Lucien Locke verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
- Benjamin van Luin verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Gideon van Olphen verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Donald Gerards verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Zorgen voor jongere vervanging (van mn trainies) met betere start stats.
ik ook niet.. ik maak er wel wat van..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook al eens gepost. Maar ik ga inderdaad niet terug zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |