quote:
Alle bits die naar Mekka wijzen de server afgooienquote:
quote:Battlefield 1943 will be available in June for $15 USD in the Xbox Live Marketplace (1200 MS Points) or the PlayStation Store, while the PC edition will be available in September.
I know you might feel disappointed about the PC release being in September rather than June, but you should be very happy to know this is to give us the proper development time to create a proper PC version of Battlefield 1943 and not a console port. To the contrary of some less informed fans out there this is in no means an intentional ploy to punish our PC fans. And is in fact quite the opposite, we want to make the best damn PC version we can for our PC fans!
Not to bore your eyes out with endless text about the how’s and do’s I will say to make this a proper PC version we need a completed core game to develop over and remember we already released Battlefield Bad Company with the Frostbite Engine on the consoles, so this will be first PC game ever released using Frostbite! PCs are an open platform requiring additional features, support, technical consideration, and can’t just be thrown out there using copy/paste. We have thought very carefully about this decision and in the long run felt it was the right choice even though we knew we’d catch some flak for it, but we feel once you play the first Frostbite PC game ever from DICE you’ll see why we put this extra time and care in on the development making all right again in the universe. I hope this helps clear things up better and answers your concern(s).
Sincerely,
Gordon Van **** (The company that I work for thinks my last name is naughty!)
Battlefield 1943 Producer
Ik zit nog altijd met mijn game-pc die we toen samen hebben aangeschaft. Krijg geen spanning op het mobo en heb de HD`s er uit gehaald dus het wordt nu echt tijd voor een nieuw projectje. Ben al anderhalf jaar aan het kijken maar wil continue wachten tot de top spulletjes wat goedkoper worden maar dan wil ik weer eigenlijk de nieuwere modellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:09 schreef Sickert het volgende:
vraag me af wat de sys specs zullen zijn van 1943...
hoop dat ik geen ander spulletje hoef aan te schaffen om het een beetje te kunnen draaien
Je zat zeker ook te wachten op vista, toen te wachten op een stabiele windows en nu zeker op windows 7..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd met mijn game-pc die we toen samen hebben aangeschaft. Krijg geen spanning op het mobo en heb de HD`s er uit gehaald dus het wordt nu echt tijd voor een nieuw projectje. Ben al anderhalf jaar aan het kijken maar wil continue wachten tot de top spulletjes wat goedkoper worden maar dan wil ik weer eigenlijk de nieuwere modellen.Zo kan ik nog wel even volhouden. Ik heb goede ervaringen met gebruikte componenten en er zijn genoeg van die gekken die elke 3 maanden een nieuwe videokaart kopen. Maar wanneer er een nieuwe BF uitkomt voor de pc dan bestel ik meteen al mijn zooi.
Verder speel ik toch niets op de pc.
BF1943 is eigenlijk een mock-up en geen compleet nieuw geproduceerd deel. BF3 wordt echt een nieuw spel maar doordat pc gaming onder druk staat lijkt die nog ver weg helaas.
ook dat jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zat zeker ook te wachten op vista, toen te wachten op een stabiele windows en nu zeker op windows 7..
Ik wilde dit posten:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef FJD het volgende:
Wachten op een stabiele Windows is een beetje als wachten op de terugkeer van Jezus op aarde
maar om nu over ideaal te spreken gaat me wat ver.quote:utoˇpie de; v -pieën onbereikbaar ideaal
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wilde dit posten:
[..]
maar om nu over ideaal te spreken gaat me wat ver.
Neh dat is voor in die Hunebedden bij jou daaroquote:
wat een dingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist BBQ gehaald. Bijna klaar voor de 27e juni, de stratenmaker komt het terras aanleggen op de 16e.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
Thanks, ik wacht nog wel evenZie ze af en toe ook wel op MP voorbij komen maar voorlopig heb ik t ding nog niet nodig.
Ben nu trouwens aant studeren voor Waspoeder-B
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:36 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Kun je de tandenborstels er ook bij gaan doen.
Als Timmer gewoon was gekomen zoals Tiendalli had gevraagd, was er niets aan het handje geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef FJD het volgende:
Ongelofelijk die TiendalliTwee absolute beginnersfouten en je staat 0-2 achter en Tiendalli heeft rood. Wat een klootviool zeg.
Hoe dan ook, het was prutswerk van de bovenste plankquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Keltie het volgende:
Als Timmer gewoon was gekomen zoals Tiendalli had gevraagd, was er niets aan het handje geweest.
Leuke pot, daar in Doetinchemquote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was prutswerk van de bovenste plank
Jack Tuyp scoort na een assist van Melvin Platje![]()
Vervolgens krijgtie rood voor iets waar normaal maximaal geel voor wordt gegevenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Keltie het volgende:
Hands voor Hofland, beloond met een strafschop -> 2-3
quote:
"Wij worden wel even kampioen".quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
"volgende week laten we roda even degraderen"
Kampioen had met 30 miljoen investering normaal ook moeten gebeuren, zonder Bassie als coach.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
"Wij worden wel even kampioen".
"Wij winnen de CL" / "Wij winnen de UEFA Cup".
Roda had normaal ook moeten gebeuren, zonder de vroege rode kaart.
Tuintje/terras/Balkon op zuiden is goud waard en scheelt een hoop groenaanslag.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Kampioen had met 30 miljoen investering normaal ook moeten gebeuren, zonder Bassie als coach.
Oeh vandaag even bellen voor 2e bezichtiging&wat pingelenEr stond ook nog een tweede woning tegenwoordig. Identiek maar 180gr gedraaid dus 's avonds zon.
Doe is een linkje...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef FJD het volgende:
Tja maar overdag zon is int weekend fijn terwijl 's avonds zon door de weeks weer fijn is. Plus dat de voordeur van die woning uitkomt op een slechtere flat. Belangrijker nog is dat die woning 20k duurder is
Hotmailquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe is een linkje...
Wil wel eens zien hoe/wat/waar
quote:
CTRL + A daarna op de Delete knop rammen. klaarquote:Op maandag 11 mei 2009 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Zal zo even kijken, moet alleen eerst mijn werkmail wegwerken
Hot malequote:
Netjes! ziet er goed uit op erg relaxte locatiequote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hot male
Voor bedrag x mogen we het hebben dus deze week wss nog 2e bezichtiging
Komt iequote:
Ik blijf bezigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef Sickert het volgende:
mail me me me!
Edit: Het valt toch nog wel meequote:
godverdomme nog steeds niets gehoord van die clubquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Edit: Het valt toch nog wel meeDacht even de schade bekijken van het weekend, zie ik dat de belastingdienst heeft uitbetaald
![]()
![]()
Rente teruggave
Ik ook niet maar goed ik heb het ook pas net opgestuurd naar de adviseurquote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef staticdata het volgende:
godverdomme nog steeds niets gehoord van die club
Welk hotel heb je??quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef FJD het volgende:
Als ze t uitzenden ergens in Dubai dan ga ik er ook voor zitten. Kom maar op met die krat Juup
Sounds like just another day at the office.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk man, eerste dag werken en heb nu het idee dat ik een marathon heb gelopen
Eerste escalatiemailtje rond de planning is alweer de deur uit
Vroeg beginnen zodat je nog een beetje van de namiddag kan genieten...
...KAK!
Het is alweer avond
Ik ga naar huis, slapen en dan maar hopen dat morgen alles beter is
Tja als je net terug bent van je vakantie ben je nog naiefquote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sounds like just another day at the office.
collega en ik zijn er helemaal weg vanquote:
ik denk dat ik weet welke map jaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
collega en ik zijn er helemaal weg van
zit een City map in die is briljant
ook die warthog is geniaal
f16Draken
Grasmaaien FTWquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker bezig geweest!
Puin Ruimen! en meteen de keuken maar helemaal gesloopt:
[ afbeelding ]
Washokje krijgt ook vormlekker goedkoop die paneeltjes als je baas er vanaf wilt
niet het allermooiste maar als het voor gratis is
alles voor gratisch!
[ afbeelding ]
Puin geruimd, lag echt weer helemaal vol met zooi
[ afbeelding ]
Volgende 2 foto's zijn een beetje om te patsen hoe diep de tuin is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer haal je dat tuinhuisje weg?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker bezig geweest!
Puin Ruimen! en meteen de keuken maar helemaal gesloopt:
[ afbeelding ]
Washokje krijgt ook vormlekker goedkoop die paneeltjes als je baas er vanaf wilt
niet het allermooiste maar als het voor gratis is
alles voor gratisch!
[ afbeelding ]
Puin geruimd, lag echt weer helemaal vol met zooi
[ afbeelding ]
Volgende 2 foto's zijn een beetje om te patsen hoe diep de tuin is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven klaar op wat plintjes na (die maak ik zsm af)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Grasmaaien FTW![]()
Hoe ver ben je nu eigenlijk met verbouwen?
Tuinhuisje gaat volgend jaar wegquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wanneer haal je dat tuinhuisje weg?
Anders kunnen we niet goed voetballen
Inderdaad. geen compassie meer met die jongen. Kan gewoon het luxe leven niet aan en mist de discipline om topsporter te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gratis is goed
Kansloos dat ze boonen er niet gewoon uitkicken
1x coke okee iedereen maakt wel eens een (hele domme) fout, maar nu al 3x
Welke ketel heb je? mooi keteltje inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Boven klaar op wat plintjes na (die maak ik zsm af)
Woensdag gaan we verhuizen
en eten we nog een weekje bij mn schoonouders
Heb vanmiddag staan douchente geniaal de eerste keer onder je zelf gemaakte douche
Ketel is ook geniaaldisplay ftw
Boeiend. Als die gozert een lijntje wil nemen in z'n vrije tijd, laat'em lekker dat lijntje nemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gratis is goed
Kansloos dat ze boonen er niet gewoon uitkicken
1x coke okee iedereen maakt wel eens een (hele domme) fout, maar nu al 3x
Tja maar die gozert verdedigd wel landseer en wil op het hoogste podium acteren. Daar past dit niet bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeiend. Als die gozert een lijntje wil nemen in z'n vrije tijd, laat'em lekker dat lijntje nemen.
Hoezo niet? Het is een sporter, geen halfgod.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja maar die gozert verdedigd wel landseer en wil op het hoogste podium acteren. Daar past dit niet bij.
Voor de Belgen is hij geen halfgod maar een supergod... Wielrennen is hier sport nummer 1quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is een sporter, geen halfgod.
voor de rest (anders voelen die zich mischien buitengeslotenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Welke ketel heb je? mooi keteltje inderdaad.
Mjah, ik heb overigens hetzelfde bij voetballers hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor de Belgen is hij geen halfgod maar een supergod... Wielrennen is hier sport nummer 1
Niet met cocaine gok ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
Maar ik heb dan ook niet echt het idee dat Melvin Platje opeens Ronaldo kan poorten alstie stijf vd drugs staat terwijl een onbekende wielrenner wel opeens de grote namen eraf kan rijden.
Ik denk dat dit met drugs weinig tot geen zin heeft itt echte doping..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
Maar ik heb dan ook niet echt het idee dat Melvin Platje opeens Ronaldo kan poorten alstie stijf vd drugs staat terwijl een onbekende wielrenner wel opeens de grote namen eraf kan rijden.
Drugs, doping, allemaal troep, zeker in de ogen van het publiek. Als je dan actief bent in een sport die al jaren negatief in de belangstelling staat vanwege doping dan moet je als absolute topsporter je neus uit de poeder houden en zit er voor een ploeg niets anders op dan te schorsen. Sterker nog, alst geen Boonen was dan had ontslag gevolgd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat dit met drugs weinig tot geen zin heeft itt echte doping..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Drugs, doping, allemaal troep, zeker in de ogen van het publiek.
Nee, die dopinglijsten moeten eens herzien wordenquote:Als je dan actief bent in een sport die al jaren negatief in de belangstelling staat vanwege doping dan moet je als absolute topsporter je neus uit de poeder houden en zit er voor een ploeg niets anders op dan te schorsen. Sterker nog, alst geen Boonen was dan had ontslag gevolgd.
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
lang of kort.
ooit hebben we besloten dat je als topsporter geen drugs mag/kan gebruiken.
dus alle sporters die drugs gebruiken zijn newbs!
Wiet wel, behalve als sporterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.
Te hard rijden mag ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:
Theoretisch gezien zou een ieder die een auto bestuurt dat behoren te weten alvorens ze de auto gaan besturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen
Dan rij je nog steeds niet te hard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
behalve als je autocoureur bent en op een gesloten circuit rijd.
Dan is er geen limiet en rijdt je dus ook nooit te hardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef staticdata het volgende:
behalve als je autocoureur bent en op een gesloten circuit rijd.
Great minds...quote:
Nee, de Xbox 360 heeft 2 USB poorten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
Klopt het dat de Xbox 360 maar 1 USB poort heeft?
Zit je dan met 2 Street Fighter 4 Fight Pads (USB)
Usb hubje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, de Xbox 360 heeft 2 3 USB poorten.
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
stap maar eens bij me in op het circuitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is er geen limiet en rijdt je dus ook nooit te hard
en een achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achter![]()
Wat zou een stiftkoning nog zonder moetenquote:
Waar zitten die voor dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achter![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
Rechterkant van t frontje zit een verticaal klepje
PC heeft er 12quote:
De Wii heeft ze niet nodigquote:
Had het gevonden zodra ik thuis wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
Rechterkant van t frontje zit een verticaal klepje
Relapse? Nopequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Keltie... nieuwe album van Eminem al geluisterd? Staat op Usenet.
Goed zo Keltie, pak hm!quote:
Volgende week. Vandaag is aflevering 22 uitgezonden. Volgende week is er een dubbele aflevering en dan is seizoen 7 afgelopen en wordt het weer lang wachten op seizoen 8.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgende week. Vandaag is aflevering 22 uitgezonden. Volgende week is er een dubbele aflevering en dan is seizoen 7 afgelopen en wordt het weer lang wachten op seizoen 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat niet van je vader geleerd??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik probeer een dubbel windsor knoop te maken en ik snap er geen klote van, ook niet met voorbeelden
Een halve of een dubbelle?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik probeer een dubbel windsor knoop te maken en ik snap er geen klote van, ook niet met voorbeelden
Die heeft ze ooit 30 jaar geleden gestrikt en haalt ze er nu nooit meer uitquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet iedereen z'n vader draagt een stropdas
Enneuh;
[ afbeelding ]
Goodmeurning!
Allo allo! Brilliante serie!!
Was het niet zo dat vroeger iedere jongen moest leren strikken? Als je het kan verleer je het nooit.
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakjequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:29 schreef Keltie het volgende:
JP, heeft je vader je niet om leren gaan met quotes?
Allo Allo, inderdaad briljant
Leren strikken jah, geen dassen windsorknopen en dergelijke
Smoesjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakje
Makkie met die iPhonequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:34 schreef jpjedi het volgende:
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakje
Inderdaad, na de verbouwing van de ring ging het perfect maar na 2 jaar India lijkt het hier in de tussentijd wel 10 keer drukker geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Ring antwerpen is echt zwaar ruk. Lijkt wel of dat daar erger is dan in NL
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Sickert het volgende:
Laatste Post vanuit Haamstede
Scharendijke here we come
hoop vanavond alles draaiende te hebben
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Sickert het volgende:
Scharendijke FTW!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Sickert het volgende:
Zoveel mogelijk witregels deleten en anders niet quotenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kom jij onder een quote als je textbox vol staat?
Bij de N96 anders geen last van..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk witregels deleten en anders niet quoten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk witregels deleten en anders niet quoten
In de Benelux heeft iedereen een E71 gekregen. Maar niemand snapt er wat van. Een kerel van verkoop kreeg het niet voor elkaar om te bellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij de N96 anders geen last van..![]()
Gisteren nieuwe firmware uitgekomen en erop gezet.
Hij is vet man..Als ik nu de foon open schuif of dicht doe maakt die een giga vet schuif geluidje..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In de Benelux heeft iedereen een E71 gekregen. Maar niemand snapt er wat van. Een kerel van verkoop kreeg het niet voor elkaar om te bellen.
Telefoonrekeningen zijn sowieso laagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
En dat bedrijf maakt nog steeds winst van jullie??
Erger nog..allemaal techneuten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
En dat bedrijf maakt nog steeds winst van jullie??
Hij is weer erg kiddie... Leuke beats van Dre... Erg veel pianobeats, je kent ze wel... Vind het wat tegenvallen... Doe maar mij maar Detox als hij uitkomt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 euro bij CD-Wow!
nieuwe MGSquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.totalvideogame(...)le-Teased-14098.html
Heb je weer in KPD lopen gluren?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je weer in KPD lopen gluren?
Laat die gozert ook z'n hobby op internet zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je weer in KPD lopen gluren?
homo's zijn ook mensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat die gozert ook z'n hobby op internet zetten
Ijs![]()
![]()
tried > nopequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Kijk ff op het hetzelfde pass is als op FOK!..
woensdagmiddag humorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
Sorry, maar ijsmuts liet nix van zich horen,
Wat een kneusquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
woensdagmiddag humor![]()
IJsmuts mocht van nix "illegaals" voor mij matsen op bf2!
Naief? Ik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
joh![]()
maar wel schattig dat je na zoveel gebash zo naief blijft
Waarom zeg je dan 'je', hij leest hier toch niet meequote:
pas op, of ik open een topic over jequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'je', hij leest hier toch niet mee
Van mij welquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pas op, of ik open een topic over je![]()
mag ik trouwens als ik thuis ben die prachtige PM's van susteren posten?
uiteraard, zo spannend is het trouwens ooko niet, meer zieligquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Van mij welZolang je de persoonlijke info er maar uithaalt zoals die nick+ww en verder helemaal anoniem doet, dus zijn nick vervangen door *** ofzo
Jij ook IJs!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uiteraard, zo spannend is het trouwens ooko niet, meer zielig![]()
nou, nu zu hause, dan post ik ze wel![]()
thanks Bart voor een leuke middag
maar het lukt welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef Incolumis het volgende:
IJs heeft zeker de handleiding niet gelezen
choppers schiet je niet uit de lucht met AT!
Terechte klacht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef Incolumis het volgende:
Kev: Verschrikkelijke verjaardag in Zeeland
Ain't no verjaardag like a BoF! verjaardagquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef jpjedi het volgende:
Terechte klacht!
FAIL van TS.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef Incolumis het volgende:
Kev: Verschrikkelijke verjaardag in Zeeland
The requested URL /wp-content/uploads/2008/11/fail.jpg was not found on this server.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier mooi FAIL plaatje van JP
[ afbeelding ]
Idd, daar verbaasde ik mij eergisteren ook overquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef jpjedi het volgende:
Sinds wanneer heet dr. Oetker, dr. Utker?? Debiele reclame.
And the winner is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier mooi FAIL plaatje van JP
[ afbeelding ]
Je hebt een bluray en je koopt de dvd versie van earthquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Homooooss![]()
Iemand die de complete dvd serie van EARTH wil kopen (6 disks)? Ze zijn nog helemaal nieuw en 2 dagen in bezit. Winkelprijs 49,99 euro.
Ik verstuur ze voor 40-
quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je hebt een bluray en je koopt de dvd versie van earth
Misschien lijmen ze m'n kontje wel dicht danquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homo's hebben ze ook een hekel aan dus kijk uit dat je nergens je kontje gaat verkopen!
Gastenlijst BBQ -1quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:27 schreef ursel het volgende:
Whehe... zie je opeens op tv Fer gestenigt worden door een kiepwagen kiezelsteentjes..
Je wil welquote:
Nu alweer terug??quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Morguh!
Weer terug in NLTussen de chagrijnig-kijkende stesskippen hier.
Wil weer terug naar Laos
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu alweer terug??
Pics or it didn`t happen.
Waarom niet. Heb zelf een 23" met 5ms, niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef jpjedi het volgende:
Zou die ibood van vandaag een goede monitor zijn om te gamen??
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Ik vroeg me af wat bij deze afmetingen eigenlijk het verschil maakt tussen een TV en een monitor. De panelen zijn volgens mij hetzelfde en misschien ziet een tv er wat huiskamer vriendelijker uit en heeft wat meer HDMI aansluitingen ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb zelf een 23" met 5ms, niks mis mee.
Althans dat vind ik, maar ik heb een Dell en geen LG.
TV's hebben meer beeldverwerkingshardware aan boord, voor het verwijderen van kartelrandjes bijvoorbeeld. Op een PC wordt dit door de videokaart gedaan dus heeft het geen zin om dat in de monitor in te bouwen. Daarbij hebben tv's een tuner en speakers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Ik vroeg me af wat bij deze afmetingen eigenlijk het verschil maakt tussen een TV en een monitor. De panelen zijn volgens mij hetzelfde en misschien ziet een tv er wat huiskamer vriendelijker uit en heeft wat meer HDMI aansluitingen ofzo.![]()
27 kan goed op je bureau om te gamen dunkt me.
Whehe... Fer schijt nu al bagger..quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
Pffff...we hadden al 40 minuten onderweg moeten zijn maar de toiletten waren niet goed door gespoeld ofzo
Kon geen kaartjes meer krijgen N-F.:(quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef ursel het volgende:
Zaterdag is het NAC - Feyenoord, donderdag erop Feyenoord - NAC..
Wat is er zondag dan??
Lekkere gay van me!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:50 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
De Toppers..
Ga ik de 12e heen...
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkochtquote:
Ik neem wel aan dat je even dikke winst hebt gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkocht![]()
Me tante ging ff moedertje naar schiphol brengen en ik dacht opeens dat ze een natuurfreak is dus gelijk maar ff de vraag gesteld..![]()
Keltie trouwens ook..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:14 schreef staticdata het volgende:
in welk topic hebben INCO & IJS een doodsverwensing gedaan?
Edit, deze dus
[Klaagtopic] We komen toch nooit in de finale :'(
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef remlof het volgende:
Keltie verwenst bevolkingsgroepen dood, dat mag niet, niet alleen op FOK!. 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
IJsmuts, doodsverwensing, 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
Incolumis, idem.
Je weet wel gelijk hoe groot je potentie is voor een leuke avond..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
Zoiets zouden ze voor de man moeten uitvinden. Als je een lekker wijf tegenkomt dat dan je onderbroek groeit... uh wacht.. laat maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
ben je nog maar 14 dan??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Vader regelt ontmaagding 14-jarige zoon
Nee, het was niet mijn pa met me broertje... Ik denk ik zeg het, voordat jullie het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |