Bedoel je uitvallen als in : crash naar desktop? of hoe moet ik het zien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Susteren het volgende:
Hallo, ik heb al een hele tijd Battlefield 2. Eerst speelde ik het alleen off. maar sinds kort (maandje) ook on. Hij deed het gewoon, maar nu valt na een tijdje het hele spel uit! Kan iemand me helpen?
Mijn specificaties:
HP Pavilion dv5-1160ed (notebook dus)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHzMicrosoft
NVIDIA GeForce 9600M GT
Windows Vista Ultimate Edition, 64-bit (Build Service Pack 16001)
'k heb al dingen als Can You Run It? gedaan, en het zou gewoon moeten werken!!!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Major-Balls het volgende:
We willen helemaal niet dat jij online komt, noobs worden niet meer toegelaten. Daar is het te laat voor, had je maar eerder on moeten spelen. Nu moet je wachten op BF3. BF4
Met punkbuster heb ik indertijd ook problemen gehad. Moest dat manueel patchen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef A-mineur het volgende:
Verwijderen (incl. reg keys) en herinstalleren in een andere map (bijv BF2 ipv Battlefield 2) Daarna meteen de 1.41 patch eroverheen, punkbuster updaten en gaan!
Heb soorgelijke problemen gehad met BF2. Ik moet zeggen dat het de meest brakke game is in de Battlefield series, alle andere die ik heb heb ik nl. nooit problemen mee (gehad).
Slotjequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef disjfa het volgende:
Je kan alleen jezelf helpen
Ik denk dat je computer kapot is. Zo! Geholpen
64-bit wil wel eens problemen geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Susteren het volgende:
altijd, en ik speel het ook af als XP, anders doet hij het niet
hoe kan ik dit weizigenquote:
hoe kan ik punkbuster munueel updaten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Feitosa het volgende:
Alle drivers updaten ,direct-x? , Spel + updates nieuw installeren, punkbuster eventueel manueel updaten.
Indertijd veel gezeik gehad met de volgorde van installeren van add-ons en updates. Moest volgens een bepaalde volgorde.
Als dit niet werkt weet ik het ook niet.
Doe zelf ook ff wat moeite en zoek op google.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hoe kan ik punkbuster munueel updaten?
install PBupdate > add BF2 > update. anders die html files oid hanmatig in je BF2/PB map pleuren...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
hoe kan ik punkbuster munueel updaten?
Zeg, blijf es lekker uit FB met je baggertopics?!quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:42 schreef Susteren het volgende:
aan het bes. systeem kan 't niet liggen, net nieuw en geen problemen mee gehad. 'k had eerst basic, nu ultamate
Ik ken ook een Big Brother bartquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef Incolumis het volgende:
Bart is trouwens een modje van GAM, yvonne, schandalig dat je dat niet weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |