Misschien lijmen ze m'n kontje wel dicht danquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homo's hebben ze ook een hekel aan dus kijk uit dat je nergens je kontje gaat verkopen!
Gastenlijst BBQ -1quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:27 schreef ursel het volgende:
Whehe... zie je opeens op tv Fer gestenigt worden door een kiepwagen kiezelsteentjes..
Je wil welquote:
Nu alweer terug??quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Morguh!
Weer terug in NLTussen de chagrijnig-kijkende stesskippen hier.
Wil weer terug naar Laos
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu alweer terug??
Pics or it didn`t happen.
Waarom niet. Heb zelf een 23" met 5ms, niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef jpjedi het volgende:
Zou die ibood van vandaag een goede monitor zijn om te gamen??
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Ik vroeg me af wat bij deze afmetingen eigenlijk het verschil maakt tussen een TV en een monitor. De panelen zijn volgens mij hetzelfde en misschien ziet een tv er wat huiskamer vriendelijker uit en heeft wat meer HDMI aansluitingen ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb zelf een 23" met 5ms, niks mis mee.
Althans dat vind ik, maar ik heb een Dell en geen LG.
TV's hebben meer beeldverwerkingshardware aan boord, voor het verwijderen van kartelrandjes bijvoorbeeld. Op een PC wordt dit door de videokaart gedaan dus heeft het geen zin om dat in de monitor in te bouwen. Daarbij hebben tv's een tuner en speakers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Ik vroeg me af wat bij deze afmetingen eigenlijk het verschil maakt tussen een TV en een monitor. De panelen zijn volgens mij hetzelfde en misschien ziet een tv er wat huiskamer vriendelijker uit en heeft wat meer HDMI aansluitingen ofzo.![]()
27 kan goed op je bureau om te gamen dunkt me.
Whehe... Fer schijt nu al bagger..quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
Pffff...we hadden al 40 minuten onderweg moeten zijn maar de toiletten waren niet goed door gespoeld ofzo
Kon geen kaartjes meer krijgen N-F.:(quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef ursel het volgende:
Zaterdag is het NAC - Feyenoord, donderdag erop Feyenoord - NAC..
Wat is er zondag dan??
Lekkere gay van me!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:50 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
De Toppers..
Ga ik de 12e heen...
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkochtquote:
Ik neem wel aan dat je even dikke winst hebt gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkocht![]()
Me tante ging ff moedertje naar schiphol brengen en ik dacht opeens dat ze een natuurfreak is dus gelijk maar ff de vraag gesteld..![]()
Keltie trouwens ook..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:14 schreef staticdata het volgende:
in welk topic hebben INCO & IJS een doodsverwensing gedaan?
Edit, deze dus
[Klaagtopic] We komen toch nooit in de finale :'(
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef remlof het volgende:
Keltie verwenst bevolkingsgroepen dood, dat mag niet, niet alleen op FOK!. 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
IJsmuts, doodsverwensing, 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
Incolumis, idem.
Je weet wel gelijk hoe groot je potentie is voor een leuke avond..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
Zoiets zouden ze voor de man moeten uitvinden. Als je een lekker wijf tegenkomt dat dan je onderbroek groeit... uh wacht.. laat maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
ben je nog maar 14 dan??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Vader regelt ontmaagding 14-jarige zoon
Nee, het was niet mijn pa met me broertje... Ik denk ik zeg het, voordat jullie het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |