Kon geen kaartjes meer krijgen N-F.:(quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef ursel het volgende:
Zaterdag is het NAC - Feyenoord, donderdag erop Feyenoord - NAC..
Wat is er zondag dan??
Lekkere gay van me!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:50 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
De Toppers..
Ga ik de 12e heen...
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkochtquote:
Ik neem wel aan dat je even dikke winst hebt gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben de dvds kwijt... vannacht om 5 uur verkocht![]()
Me tante ging ff moedertje naar schiphol brengen en ik dacht opeens dat ze een natuurfreak is dus gelijk maar ff de vraag gesteld..![]()
Keltie trouwens ook..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:14 schreef staticdata het volgende:
in welk topic hebben INCO & IJS een doodsverwensing gedaan?
Edit, deze dus
[Klaagtopic] We komen toch nooit in de finale :'(
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef remlof het volgende:
Keltie verwenst bevolkingsgroepen dood, dat mag niet, niet alleen op FOK!. 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
IJsmuts, doodsverwensing, 48 uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
Incolumis, idem.
Je weet wel gelijk hoe groot je potentie is voor een leuke avond..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
Zoiets zouden ze voor de man moeten uitvinden. Als je een lekker wijf tegenkomt dat dan je onderbroek groeit... uh wacht.. laat maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lekkere man? Grotere tieten!
Schitterende vinding
ben je nog maar 14 dan??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Vader regelt ontmaagding 14-jarige zoon
Nee, het was niet mijn pa met me broertje... Ik denk ik zeg het, voordat jullie het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |