Goed, ik was dus zaterdagavond met mijn vriendin naar een verjaardag gegaan van een oud collega van haar. Het resulteerde in een verschrikkelijke saaie tenenkrommende avond. Toen we binnenkwamen zater er allemaal 30-tigers die net kinderen hadden. Je raadt het al: gemekker en gezever over baby's en dat een uur lang! OPROTTEN!, ik ben niet geinteresseerd in dat duivelsgebroed van jullie en wat de eerste woordjes zijn en wat dat grut nog verder zegt. TS heeft geen kinderen en wil het voorlopig zo houden. Daarna werd er gevraagd wat TS wilde drinken. Pilsners natuurlijk en veel! Hadden ze wel bier alleen niet koud dus ik zou lauw bier krijgen. Ontzettende falers!!! Een verjaardag vieren en dan geen koud bier hebben?!! Hoe autistisch kan je zijn? Dan maar aan de rode wijn, was gewoon een huiswijntje van de plus supermarkt, niet te hachelen die zooi

De catering was nog beroerder. Er stond een bakje paprika zoutjes op tafel. Ik zag de zak waar het in zat en het waren van die zakken van EUR 0,35 die bij de supermarkt helemaal onderaan in het zoutjesvak staan

Verder een klein schaaltje borrelnootjes en 1 bord met 4 toastjes brie, 4 toastjes roomkaas en 3 toastjes sellerie salade. Die gasten wonen in Zeeland dus dan weet je het wel, gierige vrekken zijn het! En die vent van die collega die werkt in het gooi ergens en die moet dus elke dag 185 km rijden naar zijn werk. En trots dat ie erop was. Voor zulke mensen heb ik geen bewondering integendeel ik vind ze dom. Kortom: een kl*te avond gehad. NOOIT meer!
Klacht 1: verschrikkelijke verjaardag;
Klacht 2: zeeland en alles wat er maar te maken heeft (denk aan Blof).