Hoezo niet? Het is een sporter, geen halfgod.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja maar die gozert verdedigd wel landseer en wil op het hoogste podium acteren. Daar past dit niet bij.
Voor de Belgen is hij geen halfgod maar een supergod... Wielrennen is hier sport nummer 1quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is een sporter, geen halfgod.
voor de rest (anders voelen die zich mischien buitengeslotenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Welke ketel heb je? mooi keteltje inderdaad.
Mjah, ik heb overigens hetzelfde bij voetballers hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voor de Belgen is hij geen halfgod maar een supergod... Wielrennen is hier sport nummer 1
Niet met cocaine gok ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
Maar ik heb dan ook niet echt het idee dat Melvin Platje opeens Ronaldo kan poorten alstie stijf vd drugs staat terwijl een onbekende wielrenner wel opeens de grote namen eraf kan rijden.
Ik denk dat dit met drugs weinig tot geen zin heeft itt echte doping..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
Maar ik heb dan ook niet echt het idee dat Melvin Platje opeens Ronaldo kan poorten alstie stijf vd drugs staat terwijl een onbekende wielrenner wel opeens de grote namen eraf kan rijden.
Drugs, doping, allemaal troep, zeker in de ogen van het publiek. Als je dan actief bent in een sport die al jaren negatief in de belangstelling staat vanwege doping dan moet je als absolute topsporter je neus uit de poeder houden en zit er voor een ploeg niets anders op dan te schorsen. Sterker nog, alst geen Boonen was dan had ontslag gevolgd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat dit met drugs weinig tot geen zin heeft itt echte doping..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Drugs, doping, allemaal troep, zeker in de ogen van het publiek.
Nee, die dopinglijsten moeten eens herzien wordenquote:Als je dan actief bent in een sport die al jaren negatief in de belangstelling staat vanwege doping dan moet je als absolute topsporter je neus uit de poeder houden en zit er voor een ploeg niets anders op dan te schorsen. Sterker nog, alst geen Boonen was dan had ontslag gevolgd.
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
lang of kort.
ooit hebben we besloten dat je als topsporter geen drugs mag/kan gebruiken.
dus alle sporters die drugs gebruiken zijn newbs!
Wiet wel, behalve als sporterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.
Te hard rijden mag ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, coke mag helemaal niet, topsporter of niet.
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:
Theoretisch gezien zou een ieder die een auto bestuurt dat behoren te weten alvorens ze de auto gaan besturen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen
Dan rij je nog steeds niet te hard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
behalve als je autocoureur bent en op een gesloten circuit rijd.
Dan is er geen limiet en rijdt je dus ook nooit te hardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef staticdata het volgende:
behalve als je autocoureur bent en op een gesloten circuit rijd.
Great minds...quote:
Nee, de Xbox 360 heeft 2 USB poorten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
Klopt het dat de Xbox 360 maar 1 USB poort heeft?
Zit je dan met 2 Street Fighter 4 Fight Pads (USB)
Usb hubje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, de Xbox 360 heeft 2 3 USB poorten.
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
stap maar eens bij me in op het circuitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is er geen limiet en rijdt je dus ook nooit te hard
en een achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achter![]()
Wat zou een stiftkoning nog zonder moetenquote:
Waar zitten die voor dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee 2 aan de voorkant... En 1 achter![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
Rechterkant van t frontje zit een verticaal klepje
PC heeft er 12quote:
De Wii heeft ze niet nodigquote:
Had het gevonden zodra ik thuis wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef FJD het volgende:
Rechterkant van t frontje zit een verticaal klepje
Relapse? Nopequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Keltie... nieuwe album van Eminem al geluisterd? Staat op Usenet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |