Vervolgens krijgtie rood voor iets waar normaal maximaal geel voor wordt gegevenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Keltie het volgende:
Hands voor Hofland, beloond met een strafschop -> 2-3
quote:
"Wij worden wel even kampioen".quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
"volgende week laten we roda even degraderen"
Kampioen had met 30 miljoen investering normaal ook moeten gebeuren, zonder Bassie als coach.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:56 schreef Keltie het volgende:
"Wij worden wel even kampioen".
"Wij winnen de CL" / "Wij winnen de UEFA Cup".
Roda had normaal ook moeten gebeuren, zonder de vroege rode kaart.
Tuintje/terras/Balkon op zuiden is goud waard en scheelt een hoop groenaanslag.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Kampioen had met 30 miljoen investering normaal ook moeten gebeuren, zonder Bassie als coach.
Oeh vandaag even bellen voor 2e bezichtiging&wat pingelenEr stond ook nog een tweede woning tegenwoordig. Identiek maar 180gr gedraaid dus 's avonds zon.
Doe is een linkje...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef FJD het volgende:
Tja maar overdag zon is int weekend fijn terwijl 's avonds zon door de weeks weer fijn is. Plus dat de voordeur van die woning uitkomt op een slechtere flat. Belangrijker nog is dat die woning 20k duurder is
Hotmailquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe is een linkje...
Wil wel eens zien hoe/wat/waar
quote:
CTRL + A daarna op de Delete knop rammen. klaarquote:Op maandag 11 mei 2009 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Zal zo even kijken, moet alleen eerst mijn werkmail wegwerken
Hot malequote:
Netjes! ziet er goed uit op erg relaxte locatiequote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hot male
Voor bedrag x mogen we het hebben dus deze week wss nog 2e bezichtiging
Komt iequote:
Ik blijf bezigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef Sickert het volgende:
mail me me me!
Edit: Het valt toch nog wel meequote:
godverdomme nog steeds niets gehoord van die clubquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Edit: Het valt toch nog wel meeDacht even de schade bekijken van het weekend, zie ik dat de belastingdienst heeft uitbetaald
![]()
![]()
Rente teruggave
Ik ook niet maar goed ik heb het ook pas net opgestuurd naar de adviseurquote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef staticdata het volgende:
godverdomme nog steeds niets gehoord van die club
Welk hotel heb je??quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef FJD het volgende:
Als ze t uitzenden ergens in Dubai dan ga ik er ook voor zitten. Kom maar op met die krat Juup
Sounds like just another day at the office.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk man, eerste dag werken en heb nu het idee dat ik een marathon heb gelopen
Eerste escalatiemailtje rond de planning is alweer de deur uit
Vroeg beginnen zodat je nog een beetje van de namiddag kan genieten...
...KAK!
Het is alweer avond
Ik ga naar huis, slapen en dan maar hopen dat morgen alles beter is
Tja als je net terug bent van je vakantie ben je nog naiefquote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sounds like just another day at the office.
collega en ik zijn er helemaal weg vanquote:
ik denk dat ik weet welke map jaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
collega en ik zijn er helemaal weg van
zit een City map in die is briljant
ook die warthog is geniaal
f16Draken
Grasmaaien FTWquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker bezig geweest!
Puin Ruimen! en meteen de keuken maar helemaal gesloopt:
[ afbeelding ]
Washokje krijgt ook vormlekker goedkoop die paneeltjes als je baas er vanaf wilt
niet het allermooiste maar als het voor gratis is
alles voor gratisch!
[ afbeelding ]
Puin geruimd, lag echt weer helemaal vol met zooi
[ afbeelding ]
Volgende 2 foto's zijn een beetje om te patsen hoe diep de tuin is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer haal je dat tuinhuisje weg?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Sickert het volgende:
Vandaag weer lekker bezig geweest!
Puin Ruimen! en meteen de keuken maar helemaal gesloopt:
[ afbeelding ]
Washokje krijgt ook vormlekker goedkoop die paneeltjes als je baas er vanaf wilt
niet het allermooiste maar als het voor gratis is
alles voor gratisch!
[ afbeelding ]
Puin geruimd, lag echt weer helemaal vol met zooi
[ afbeelding ]
Volgende 2 foto's zijn een beetje om te patsen hoe diep de tuin is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven klaar op wat plintjes na (die maak ik zsm af)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Grasmaaien FTW![]()
Hoe ver ben je nu eigenlijk met verbouwen?
Tuinhuisje gaat volgend jaar wegquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wanneer haal je dat tuinhuisje weg?
Anders kunnen we niet goed voetballen
Inderdaad. geen compassie meer met die jongen. Kan gewoon het luxe leven niet aan en mist de discipline om topsporter te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gratis is goed
Kansloos dat ze boonen er niet gewoon uitkicken
1x coke okee iedereen maakt wel eens een (hele domme) fout, maar nu al 3x
Welke ketel heb je? mooi keteltje inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Boven klaar op wat plintjes na (die maak ik zsm af)
Woensdag gaan we verhuizen
en eten we nog een weekje bij mn schoonouders
Heb vanmiddag staan douchente geniaal de eerste keer onder je zelf gemaakte douche
Ketel is ook geniaaldisplay ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |