dat vermoedde ik al. goeie mindfuckquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
Ik zit daar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef Pl0x het volgende:
[..]
Psst. Kas rookbom nodig?
pm en ik maak er een van 3kg
Maar dan zonder al die txt en uitleg....... gewoon 's nachts weghalen, de volgende dag een schaal dampende konijnenbout serveren, en tijdens de eerste happen de melodie van "Flappie" van Youp laten draaien.quote:
Zij vermoord hem!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef Pl0x het volgende:
[..]
Nee niet in de pan we willen het aan jou geven.
Copycat + Konijn tussen bh = Copyknijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef Dottey het volgende:
Zal ik dinsdag mijn konijn eens meebrengen![]()
Ik sla iedereen zijn hersenpan in die hem een haar krenktdan weet ik zeker dan mijn bunker konijn niets overkomt
Ja. Dat is ook.quote:
Zonder blikken of blozen. Kutkonijn.quote:
denk het niet, misschien sturen ze copycat erin en houden ze haar gevangen (sm gedachte)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Pim heeft gedurende zijn training vast geleerd hoe een konijn te villen. Gaat de redactie het tegenhouden als ze het konijn gaan villen?
.
quote:
kopijkat, daar kunnen ze wel een week van eten denk ik, met z'n 6en!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Pl0x het volgende:
[..]
denk het niet, misschien sturen ze copycat erin en houden ze haar gevangen (sm gedachte)
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Pl0x het volgende:
dan copycat erin. kunnen ze lekker spelen
@dotty
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*
ik denk wel meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Mijn konijn is idd een meisjequote:
Ik doe niet aan condoleanceseks.quote:
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......quote:
Vanwaar de interesse?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Pl0x het volgende:
[..]
wel aan dierensex?
of kale mannen sex?
of bunkersex
Tuurlijk.quote:
Beter dat .. dan kleffe cakequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
A: Goh, is je pa overleden?
B: Ja, gisteren. Plots.
A: Da's kut zeg. Gecondoleerd! Neuken?
B: Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
moet hij naar huis gaan naar zijn vriendinquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Ellis in Glamourlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......
die geven ze aan Ccquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met het konijntje nadat ie in de bunker is geweest?
De nieuwe Dela polis:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Dementor het volgende:
Zou Dela of Monuta daar gehoor aan willen geven?
Jottum!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
rook bom wordt gefabriceerd, iets met kaliumnitraat ofzo
niks roepen hop bom naar binnen wakker knallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt nu niemand: Jeroen en Eline.....wakker worden!!!!!!
huub geef mij nummer van jullie bommenmaker eens?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
rook bom wordt gefabriceerd, iets met kaliumnitraat ofzo
Zeg verknal het nou niet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Pl0x het volgende:
[..]
huub geef mij nummer van jullie bommenmaker eens?
Kaliumnitraat geeft een heftige vlam van boven de 1000 graden ofzo.
Kas daarintegen is veiliger
Mag ook, maar het gaat om het principe. Niks slapen of op je armen rusten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef bamby het volgende:
niks roepen hop bom naar binnen wakker knallenkunnen we gelijk zien of ze haar mond houd
was een grapje van dat kaliumnitraat, gebruiken ze ook bij trainrails lassen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Pl0x het volgende:
[..]
huub geef mij nummer van jullie bommenmaker eens?
Kaliumnitraat geeft een heftige vlam van boven de 1000 graden ofzo.
Kas daarintegen is veiliger
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef blomst het volgende:
[..]
hij geeft advies, we willen na die rookbom nog wel streams.
Klopt kaliumnitraat is gevaarlijk in grote aantallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef blomst het volgende:
[..]
hij geeft advies, we willen na die rookbom nog wel streams.
ja is ook zo dan alle twee maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ook, maar het gaat om het principe. Niks slapen of op je armen rusten.![]()
precies, net buiten getest, zijn nu alleen even aan het bedenken op een goede manier om het binnen te brengen, als we het via het voorraadhok doen staat de hele regie vol rook, en dat willen we nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Dottey het volgende:
Nee laat ze slapen en insukkelen..
dan ineens die bommen der in..
lekkere chaos..
Luchtruimte en dan gecontroleerd de rolluiken open en dicht doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
precies, net buiten getest, zijn nu alleen even aan het bedenken op een goede manier om het binnen te brengen, als we het via het voorraadhok doen staat de hele regie vol rook, en dat willen we niet
* Door de deur van boven gooienquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
precies, net buiten getest, zijn nu alleen even aan het bedenken op een goede manier om het binnen te brengen, als we het via het voorraadhok doen staat de hele regie vol rook, en dat willen we niet
Dan is er geen rookvrije nooduitgang meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Pl0x het volgende:
[..]
* Door de deur van boven gooien
* Vooraad hok deur open en dan iets gooien
Hoe zit het met de afzuiging beneden? Zou lullig zijn als ze allemaal in de luchtplaats moeten slapen vanavondquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ok. via vooraad hok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is er geen rookvrije nooduitgang meer.
naar beneden pleuren bij de trap .. van de keuken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Stickers..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
zou er interesse zijn in hoge kwaliteit shirts van the bunker met een vette gimmick? (lichkrantje, stroboscoopje o.i.d.?)
lullig doen jullie toch een beetje real mee tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Surequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
zou er interesse zijn in hoge kwaliteit shirts van the bunker met een vette gimmick? (lichkrantje, stroboscoopje o.i.d.?)
NEW: The Funeral Fornication package - Mourning don't have to be boring!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De nieuwe Dela polis:
Fuck 'n Forget: nabestaandenzorg, maar dan anders.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
doesn't en dan kan ie zo door, de studio in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef FuTilE het volgende:
NEW: The Funeral Fornication package - Mourning don't have to be boring!
eventueelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
A new life starts with a new wife, order now!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
doesn't en dan kan ie zo door, de studio in.
Hier is dus weer goed over nagedacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
Dan is er geen rookvrije nooduitgang meer.
Het idee lijkt me wel vet, maar of ik het koop ligt geheel aan de prijs.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
Nee laat ze lekker effe.. der komt zo een opwekmoment!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef beequeen het volgende:
De regel is toch: Niet slapen overdag. Waarom mag Calimero dat dan wel? Zo lukt die opdracht wel heel makkelijk.
Dus Huub, knal even door de speakers dat ze wakker moet worden. Bij voorbaat dank.
voor de streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
voor de overlevers om te dragen of om aan streamers te verkopen?
Dat kost nogal wat en dan duurt het ook effe voor hij is opgestart.. ze zien hem allemaal binnenkomen en is het verrassingselement weg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Pek het volgende:
Zo'n apparaat met droogijs, wat ze bij concerten gebruiken, zou makkelijker zijn
Je bent zeker dom, ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef ikbenzekerdomofzo het volgende:
DIT IS GEWOON PURE OPLICHTING EN DIEFSTAL.
Nee, natuurlijk niet... Het was uiteraard bedoeld als een ghettotastic ad volgens foute Amerikaanse maatstavenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
doesn't en dan kan ie zo door, de studio in.
Post maar lekker een linkjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef ikbenzekerdomofzo het volgende:
[..]
(lees de post van bart maar na).
Ah, vandaar de letters F of L.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Dementor het volgende:
Hey Fading Leo (Regie) zit achter de schakelknoppen.
ik wel! en dan ook een keer de cam op de regie aan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef bamby het volgende:
Wat een muts die amber zoiets lees je toch goed voor je er voor tekent of ben ik nu gek
Lijkt me logisch. Krijg je straks discussies in de trant van: Ooooh, dat wist ik niet.quote:
Het programma is in mijn ogen niet bekend genoeg bij een groot publiek om deze te verkopen. De shirt verkoop zou te veel moeten afhangen van de streamer die actief credits koopt en kijkt. Dan komt er nog eens bij dat veel mensen al gefrustreerd zijn dat zij zich genaait voelen doordat er zoveel onduidelijkheid is met pollen en credits. De stream waarvoor betaald is en ook gratis te kijken is etc. Dus de streamers met frustie en die hun credits potten zie ik geen shirt kopen (met uitzondering van Dannyquote:
Viel het op?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zo overduidelijk met die rolluiken rommelen....jammer!
ik zie nog niks.. (zit nu stiekum te streamen zonder geluid)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Mja, dat zien ze niet aankomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Worden de geraamde inkomsten niet gehaald?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
Kuchie.quote:
ja dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.
Gemistquote:
Gisteren niet gekeken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand die ijsbeer aan de ketting leggen? pfffffffff.........
Lees de post van Tom 15.47 uur. Zelf zei ze dat ze het contract niet goed gelezen heeft. Domme muts.quote:
Vage vermoeden dat jullie lol hebben daar haha! Ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Licht is uit, de ruimte vult zich nu met rook gok ik..straks trekken ze de rolluiken omhoog.
Sirene aan en maskers op!
Thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Lees de post van Tom 15.47 uur. Zelf zei ze dat ze het contract niet goed gelezen heeft. Domme muts.
Ik zit thuis maar ik kan het verloop van de acties redelijk goed inschatten, blijft leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vage vermoeden dat jullie lol hebben daar haha! Ik ook.
Blijft het spel spelen.......quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
Jeroen......![]()
Hij maakt ze helemaal gek met zijn ijsberen.
Hij is er behoorlijk strak in he haha!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
Jeroen......![]()
Hij maakt ze helemaal gek met zijn ijsberen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Licht is uit, de ruimte vult zich nu met rook gok ik..straks trekken ze de rolluiken omhoog.
Sirene aan en maskers op!
Wat gebeurde er?quote:
Hadden ze anders aan moeten pakken, jammer dat ik precies nu thuis zit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
ze hebben zelf ook zoiets van nou..![]()
dat was 't?
het was minder spectaculair dan we dachten, de rook was bijna meteen weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Of wat gebeurde er niet?
Ik zat al te denken: vanacht om een uur of 3 een zooi gillende keukenmeiden erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef bamby het volgende:
nou was dat allesflik wat harde knallen erbij zou meer efect hebben en stank
![]()
Er zijn geen sprinklers bij mijn weten, alleen een brandblusserquote:
ik schakelde precies in op het moment dat de rookbom naar binnen werd gesmetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef Chanel5 het volgende:
Niet zo spectaculair, jammer...
wij ook, misschien toch te weinig, maar het spul is niet geheel ongevaarlijk bij inademen,quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Dottey het volgende:
ik had er eigenlijk iets meer van verwacht!
Rookmelders hebben ze wrs niet. Raar.quote:
Ik krijg hele enge gevoelens bij je, hoe meer posts ik van je lees.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Pl0x het volgende:
Laat mij maar komen
Terrorpl0x met kijharde rookbommen van 2kg
nee, dat is Amber.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor Eline toch praten "Ik ruik echt helemaal niks"
Nee jullie hadden er een opdracht in moeten gooien en terwijl ze bezig waren de rook moeten introduceren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij ook, misschien toch te weinig, maar het spul is niet geheel ongevaarlijk bij inademen,
maar achde dag is nog lang
zeker een idee maar denk gewoon vuurwerk te link in dichte ruimte maar mag voor mij best harderquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken: vanacht om een uur of 3 een zooi gillende keukenmeiden erin.
Ze stellen het zelf al voor haha!
beste stuurluiquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Dementor het volgende:
Geef ze dan een opdracht terwijl de rook binnen stroomt en ze hun maskers op moeten doen terwijl de anderen doorgaan met de opdracht...
he spuit elf, had even gebeld, want was idd wel een goed planquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee jullie hadden er een opdracht in moeten gooien en terwijl ze bezig waren de rook moeten introduceren.
Dan had je een beter effect gekregen.
Want dan moeten ze met gasmaker en al de opdracht afronden.
Zonde men!
En de nacht ook.............wel even flink het alarm er dan in gooien natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij ook, misschien toch te weinig, maar het spul is niet geheel ongevaarlijk bij inademen,
Ik heb je twee keer gebeld maar jij nam niet op!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he spuit elf, had even gebeld, want was idd wel een goed plan
dat roepen wij steeds al, geef ze iets te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gewoon zelf makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat kan toch alsnog , over paar dagen gewoon nog een keer doen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee jullie hadden er een opdracht in moeten gooien en terwijl ze bezig waren de rook moeten introduceren.
Dan had je een beter effect gekregen.
Want dan moeten ze met gasmaker en al de opdracht afronden.
Zonde men!
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Dementor het volgende:
Ik heb je twee keer gebeld maar jij nam niet op!
Dat heb ik gemist, maar dat hummen was overduidelijk. Geen patat.quote:
Ze praatte dus toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef Dottey het volgende:
Ja van alle kanten tegelijkertijd doen .. en gelijkertijd opdrachtjes doen.
WAT ZEI ELINE.. natuurlijk zeggen ze dan nee!
Ja wij dachten dat er ook vanalles tegelijkertijd gedaan zou wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Neem die telefoon dan ook op, kutkabouter!
Nee, met ze zeggen (meervoud) doel ik op de groep die voor haar antwoorden..quote:
nee vonden wij ook niet....quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Rica het volgende:
Ik vind het niet leuk om te zeggen maar echt geslaagd was het niet imo.
gelijk weer afplakken die hapquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar dat hummen was overduidelijk. Geen patat.![]()
Oh wacht, dan gaat ze wel weer piepen.....
Ja dat vind ik dan wel een goed plan, 's nachts de sirene aan doen en dan zo'n rookding erin gooien. Schrikken ze zich kapot, ipv dat ze staan te lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Tessio het volgende:
[..]
En de nacht ook.............wel even flink het alarm er dan in gooien natuurlijk.
[..]
LOL
[..]
LOL
Haha, die foon ligt altijd ergens, daar waar Huub niet is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Nu ze weten dat er ook sprake kan zijn van rook zonder brand is dat wellicht een goed idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan wel een goed plan, 's nachts de sirene aan doen en dan zo'n rookding erin gooien. Schrikken ze zich kapot, ipv dat ze staan te lachen.
Bij mij, ik heb nu nog tijd om dat na te gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Dottey het volgende:
ik hoor van "een van die mensen" dat die credits wel van de rek. zijn afgeschreven, maar niet bij zijn geteld op het credit aantal.... waar moet je dat melden?
Misschien kunnen jullie zo'n rookmachine huren? Die ze bij dancings gebruiken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee vonden wij ook niet....
maar goed, no worries! we introduceren het gewoon later nog een x
Ze worden niet eens wakker van een loeiende sirene en telefoontjes die rinkelen. Of een bed wat mee wordt gesleurd met handboeien.. dus ik denk van een beetje rook dat ze ook niet onder de indruk zijn in hun slaap..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu ze weten dat er ook sprake kan zijn van rook zonder brand is dat wellicht een goed idee.
Maar je moet ook rekening houden met de eerste reactie van de Overlevers zodra ze wakker worden.
Iemand die gedesoriėnteerd wakker word en niet door heeft die hij of zij zich in The Bunker (een spel) bevind kan flippen.
Dan heb je wel het verasssings effect.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan wel een goed plan, 's nachts de sirene aan doen en dan zo'n rookding erin gooien. Schrikken ze zich kapot, ipv dat ze staan te lachen.
Maar dan zonder poll. Jullie weten inmiddels dat wij het leuk vinden ( insert rookbom in de poll, dan weer wel)quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
nee vonden wij ook niet....
maar goed, no worries! we introduceren het gewoon later nog een x
We krijgen ze echt wel wakker hoor, die sirene kan nog veel harder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze worden niet eens wakker van een loeiende sirene en telefoontjes die rinkelen. Of een bed wat mee wordt gesleurd met handboeien.. dus ik denk van een beetje rook dat ze ook niet onder de indruk zijn in hun slaap..
preciesquote:
Nu je toch tijd hebt, hoe zit het met stemmen op je favo, zie alleen 3 mensen in beeld en ik wil op Joentje stemmen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb nu nog tijd om dat na te gaan.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Toverheks het volgende:
wanneer komt het echte werk?? gooi die bunker vol met van die rookbommen
zij heeft een mailtje gestuurd zij zal dat effe doorsturen naar jou..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb nu nog tijd om dat na te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |