quote:
kopijkat, daar kunnen ze wel een week van eten denk ik, met z'n 6en!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Pl0x het volgende:
[..]
denk het niet, misschien sturen ze copycat erin en houden ze haar gevangen (sm gedachte)
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Pl0x het volgende:
dan copycat erin. kunnen ze lekker spelen
@dotty
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*
ik denk wel meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Mijn konijn is idd een meisjequote:
Ik doe niet aan condoleanceseks.quote:
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......quote:
Vanwaar de interesse?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Pl0x het volgende:
[..]
wel aan dierensex?
of kale mannen sex?
of bunkersex
Tuurlijk.quote:
Beter dat .. dan kleffe cakequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
A: Goh, is je pa overleden?
B: Ja, gisteren. Plots.
A: Da's kut zeg. Gecondoleerd! Neuken?
B: Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
moet hij naar huis gaan naar zijn vriendinquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Ellis in Glamourlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |