dat vermoedde ik al. goeie mindfuckquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
Ik zit daar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:12 schreef Pl0x het volgende:
[..]
Psst. Kas rookbom nodig?
pm en ik maak er een van 3kg
Maar dan zonder al die txt en uitleg....... gewoon 's nachts weghalen, de volgende dag een schaal dampende konijnenbout serveren, en tijdens de eerste happen de melodie van "Flappie" van Youp laten draaien.quote:
Zij vermoord hem!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef Pl0x het volgende:
[..]
Nee niet in de pan we willen het aan jou geven.
Copycat + Konijn tussen bh = Copyknijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef Dottey het volgende:
Zal ik dinsdag mijn konijn eens meebrengen![]()
Ik sla iedereen zijn hersenpan in die hem een haar krenktdan weet ik zeker dan mijn bunker konijn niets overkomt
Ja. Dat is ook.quote:
Zonder blikken of blozen. Kutkonijn.quote:
denk het niet, misschien sturen ze copycat erin en houden ze haar gevangen (sm gedachte)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Pim heeft gedurende zijn training vast geleerd hoe een konijn te villen. Gaat de redactie het tegenhouden als ze het konijn gaan villen?
.
quote:
kopijkat, daar kunnen ze wel een week van eten denk ik, met z'n 6en!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Pl0x het volgende:
[..]
denk het niet, misschien sturen ze copycat erin en houden ze haar gevangen (sm gedachte)
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Pl0x het volgende:
dan copycat erin. kunnen ze lekker spelen
@dotty
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
kunnen zij dan lekker spelen met copycat? *vreemde gedachtes nu ineens*
ik denk wel meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Mijn konijn is idd een meisjequote:
Ik doe niet aan condoleanceseks.quote:
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......quote:
Vanwaar de interesse?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Pl0x het volgende:
[..]
wel aan dierensex?
of kale mannen sex?
of bunkersex
Tuurlijk.quote:
Beter dat .. dan kleffe cakequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
A: Goh, is je pa overleden?
B: Ja, gisteren. Plots.
A: Da's kut zeg. Gecondoleerd! Neuken?
B: Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
moet hij naar huis gaan naar zijn vriendinquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen wil wel een gewillig bedgenoot.
Ellis in Glamourlandquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, er zijn zelfs mensen die begrafenissen afstruinen om een rijke weduwe/weduwenaar aan de haak te slaan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |