Gemistquote:
Gisteren niet gekeken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand die ijsbeer aan de ketting leggen? pfffffffff.........
Lees de post van Tom 15.47 uur. Zelf zei ze dat ze het contract niet goed gelezen heeft. Domme muts.quote:
Vage vermoeden dat jullie lol hebben daar haha! Ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Licht is uit, de ruimte vult zich nu met rook gok ik..straks trekken ze de rolluiken omhoog.
Sirene aan en maskers op!
Thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Lees de post van Tom 15.47 uur. Zelf zei ze dat ze het contract niet goed gelezen heeft. Domme muts.
Ik zit thuis maar ik kan het verloop van de acties redelijk goed inschatten, blijft leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vage vermoeden dat jullie lol hebben daar haha! Ik ook.
Blijft het spel spelen.......quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
Jeroen......![]()
Hij maakt ze helemaal gek met zijn ijsberen.
Hij is er behoorlijk strak in he haha!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
Jeroen......![]()
Hij maakt ze helemaal gek met zijn ijsberen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
Licht is uit, de ruimte vult zich nu met rook gok ik..straks trekken ze de rolluiken omhoog.
Sirene aan en maskers op!
Wat gebeurde er?quote:
Hadden ze anders aan moeten pakken, jammer dat ik precies nu thuis zit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:
ze hebben zelf ook zoiets van nou..![]()
dat was 't?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |