A new life starts with a new wife, order now!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
doesn't en dan kan ie zo door, de studio in.
Hier is dus weer goed over nagedacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
Dan is er geen rookvrije nooduitgang meer.
Het idee lijkt me wel vet, maar of ik het koop ligt geheel aan de prijs.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
zou er interesse zijn in hoge kwaliteit shirts van the bunker met een vette gimmick? (lichkrantje, stroboscoopje o.i.d.?)
Nee laat ze lekker effe.. der komt zo een opwekmoment!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef beequeen het volgende:
De regel is toch: Niet slapen overdag. Waarom mag Calimero dat dan wel? Zo lukt die opdracht wel heel makkelijk.
Dus Huub, knal even door de speakers dat ze wakker moet worden. Bij voorbaat dank.
voor de streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
voor de overlevers om te dragen of om aan streamers te verkopen?
Dat kost nogal wat en dan duurt het ook effe voor hij is opgestart.. ze zien hem allemaal binnenkomen en is het verrassingselement weg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Pek het volgende:
Zo'n apparaat met droogijs, wat ze bij concerten gebruiken, zou makkelijker zijn
Je bent zeker dom, ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef ikbenzekerdomofzo het volgende:
DIT IS GEWOON PURE OPLICHTING EN DIEFSTAL.
Nee, natuurlijk niet... Het was uiteraard bedoeld als een ghettotastic ad volgens foute Amerikaanse maatstavenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
doesn't en dan kan ie zo door, de studio in.
Post maar lekker een linkjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef ikbenzekerdomofzo het volgende:
[..]
(lees de post van bart maar na).
Ah, vandaar de letters F of L.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Dementor het volgende:
Hey Fading Leo (Regie) zit achter de schakelknoppen.
ik wel! en dan ook een keer de cam op de regie aan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
precies, net buiten getest, zijn nu alleen even aan het bedenken op een goede manier om het binnen te brengen, als we het via het voorraadhok doen staat de hele regie vol rook, en dat willen we niet
Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef bamby het volgende:
Wat een muts die amber zoiets lees je toch goed voor je er voor tekent of ben ik nu gek
Lijkt me logisch. Krijg je straks discussies in de trant van: Ooooh, dat wist ik niet.quote:
Het programma is in mijn ogen niet bekend genoeg bij een groot publiek om deze te verkopen. De shirt verkoop zou te veel moeten afhangen van de streamer die actief credits koopt en kijkt. Dan komt er nog eens bij dat veel mensen al gefrustreerd zijn dat zij zich genaait voelen doordat er zoveel onduidelijkheid is met pollen en credits. De stream waarvoor betaald is en ook gratis te kijken is etc. Dus de streamers met frustie en die hun credits potten zie ik geen shirt kopen (met uitzondering van Dannyquote:
Viel het op?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zo overduidelijk met die rolluiken rommelen....jammer!
ik zie nog niks.. (zit nu stiekum te streamen zonder geluid)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Mja, dat zien ze niet aankomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Worden de geraamde inkomsten niet gehaald?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
zou er interesse zijn in hoge kwaliteit shirts van the bunker met een vette gimmick? (lichkrantje, stroboscoopje o.i.d.?)
Kuchie.quote:
ja dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |