Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:45 schreef bamby het volgende:
Wat een muts die amber zoiets lees je toch goed voor je er voor tekent of ben ik nu gek
Lijkt me logisch. Krijg je straks discussies in de trant van: Ooooh, dat wist ik niet.quote:
Het programma is in mijn ogen niet bekend genoeg bij een groot publiek om deze te verkopen. De shirt verkoop zou te veel moeten afhangen van de streamer die actief credits koopt en kijkt. Dan komt er nog eens bij dat veel mensen al gefrustreerd zijn dat zij zich genaait voelen doordat er zoveel onduidelijkheid is met pollen en credits. De stream waarvoor betaald is en ook gratis te kijken is etc. Dus de streamers met frustie en die hun credits potten zie ik geen shirt kopen (met uitzondering van Dannyquote:
Viel het op?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zo overduidelijk met die rolluiken rommelen....jammer!
ik zie nog niks.. (zit nu stiekum te streamen zonder geluid)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Mja, dat zien ze niet aankomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Tadaa via de luchtruimte gaat de rookbom erin...
Worden de geraamde inkomsten niet gehaald?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef ditisHuub het volgende:
zou er interesse zijn in hoge kwaliteit shirts van the bunker met een vette gimmick? (lichkrantje, stroboscoopje o.i.d.?)
Kuchie.quote:
ja dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaat dan denk ik op zoek naar een loophole, ik betwijfel of haar dat zonder hulp lukt en dus is het vrij logisch dat het contract niet on stream komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |