Jij altijdquote:
Mocht er een zomerfeessie zijn bij jouw crib wil ik wel langskomen ja, deze maand denk ik nietquote:
Met spacecake, jeweets!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mocht er een zomerfeessie zijn bij jouw crib wil ik wel langskomen ja, deze maand denk ik niet
Doe de arrogantie, als je afgekeurd bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
tvp..... En ik wil niet eens naar dat tuinfeest....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe de arrogantie, als je afgekeurd bent
Waarom eigenlijk niet @niet willen komen, en waarom 't dan toch allemaal volgen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Californium het volgende:
ik snap het niet.... maar ik reageer op yashaaa
nou...yashaaaaa.... reageerde met: in juli is waarschijnlijk dat tuinfeest maar ik weet niet wie daar uitgenodigd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, en waarom 't dan toch allemaal volgen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Californium het volgende:
Tis niet dat ik niet naar een meet wil
vind ik prima...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik kan moeilijk op naam van Dupje en IB mensen gaan uitnodigen he
ik zeg net dat ik wel naar een meet wilquote:
Maar je zei niet: Dan ga ik wel niet naar dat tuinfeest.. Je zei Ik wil heul niet naar dat tuinfeestquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik prima...maar noem het dan geen meet... noem het dan.... een feest met vrienden....
omdat het me niet om dat tuinfeest gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je zei niet: Dan ga ik wel niet naar dat tuinfeest.. Je zei Ik wil heul niet naar dat tuinfeest
scharrel van remlofquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met cake
En wie de fuck is Liesje?
Ja wat mij betreft mag iedereen komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat het me niet om dat tuinfeest gaatbeetje verkeerde geformuleerd.... oke... maar het punt was dat het niet echt een open meet is... als het op internet gegooid wordt van een Nijmegen meet.... met de mededeling... 'maar niet iedereen kan komen'
gaat me niet om dat tuinfeest....
Dat recept in Cul klonk lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met cake
En wie de fuck is Liesje?
Verrek, ik las verkeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Californium het volgende:
ik zeg net dat ik wel naar een meet wil
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe de arrogantie, als je afgekeurd bent
klinkt ook prima opzich, waarom dequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef morgane het volgende:
Bedoel je Quirin's? Die is iig niet duur...onbeperkt mixed grill voor 14,50.
Buiten het feit dat de kans vrij groot is dat ik niet mee ga eten (of überhaupt kleine kans dat ik kom), ben ik het met IB eens. Quirin's is veel eten, maar half gaar, matige service en zeer sfeerloos. Niet dat ik over de Vier Jaargetijden zulke geweldige verhalen heb gehoord (integendeel), maar Quirin's zou ik ook niet doen. Dan nog liever naar de Febo ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:25 schreef IrishBastard het volgende:
Quirins hoef ik niet heen. 1 keer gegeten, en gewoon niet je-van-het. Besteed ik m'n 14,50 liever ergens anders
Nou het duurt langquote:
Dan kan ik 100% zeker nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef LastRequest het volgende:
En de avond ervoor? Woensdag de 20e? Dan is het Piekenfeest
Pietje!! Wat doe je!?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan niet![]()
.
Ga naar een cabaretshow met vrienden, heb er al een jaar kaarten voor maar wist niet dat 't volgende week donderdag was. Sorry.
ow gezelligquote:
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef remlof het volgende:
Als iedereen de volgende dag weer werken/naar school moet?
Gekke Nijmegenarenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komende zaterdag? Voor pinksteren dus?
[..]
Zal niet de eerste keer zijn.
Dan kan ik niet, nieuwe studiejaar is dan begonnenquote:
Meneer de matige bierdrinkert en autoganger gaat even quasi-elitair lopen doen heurquote:
niks autoganger, ik heb zo mn principesquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meneer de matige bierdrinkert en autoganger gaat even quasi-elitair lopen doen heur.
Niemand heeft nog een uitnodiging. Of: ik ben niet welkom, dat is natuurlijk ook een zeer reële optiequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof je niet komt als we minder lekker bier hebbenJe hébt nog geen uitnodiging hè
Introductie duurt tot en met de 25 stequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft er dan intro behalve moblo blijkbaar? niemand toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
D'r is geen GX-dag dit jaar, wel een diner.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
als ik naar mezelf kijk vorig jaar na de intro (vooral na die GX-dag) is het even afwachten..
wat was ik toen ziek
dank u dank uquote:
Wie zegt dat we jou erbij willen hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
27ste kan ik nietwant dan ga ik lekker met Mr.MoBlo uit eten bij Oporto en wellicht daarna lekker een filmpje pakken.
26ste ook niet want GX-avond en 28ste zit ik lekker in Luxemburg.
Dus ik gooi het op september, de 18e ofzo
ach..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben
Dan is het toch geen Yashi-afscheidsmeet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
27ste kan ik nietwant dan ga ik lekker met Mr.MoBlo uit eten bij Oporto en wellicht daarna lekker een filmpje pakken.
26ste ook niet want GX-avond en 28ste zit ik lekker in Luxemburg.
Dus ik gooi het op september, de 18e ofzo
ik zeg niet dat jullie geen afscheid mogen nemen, dat regelen jullie zelf maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen Yashi-afscheidsmeet meer.
Ja want vorig jaar geen gevierd door omstandig hedenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
's avonds laat moet jij dingen regelen voor je verjaardag?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb iets gemist aangezien ik op vakantie ben, maar wie is Exentric?
Nou wij met zijn tweeën! Woehoe! De McDonalds-glazen-date!quote:
Ze moeten eerst kijken (<- tjek die woordgrapje jwt) of Jomanda ze kan genezen van hun blindheid?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, je hebt al OV gedaanwant het is hier nog niet helemaal duidelijk wanneer de vriendinnetjes gaan zien..
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
Noes, toch niet alweer een Hosti-loze meet?
mijn favo eettent, zit er zeker 4 keer per week johquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
dan moeten we maar weer doen alsof we je bij Pinocchio's zien
Laten jullie elkaar wel een beetje heel die avond?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nvm, spendeer die laatste avond toch liever met IB
wat is jouw voorkeur dan rond die datumquote:Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga me op de vlakte houden. De helft van de tijd kan ik wel/niet/misschien, dus ik zie het wel als er iets gepland is.
Ik weet nog niet hoe e.e.a. uitpakt met werk rond die tijd, dus ik kan het simpelweg nog niet zeggen. Vandaar dat ik aangeef dat jullie maar iets moeten plannen en dat ik tzt wel bekijk hoe of wat.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is jouw voorkeur dan rond die datum
Same here, alleen wordt weekend hem sowieso niet denk ik. Maar maakt niet uit, Piet kan toch vaker dus dan kunnen jullie beter daarop lettenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe e.e.a. uitpakt met werk rond die tijd, dus ik kan het simpelweg nog niet zeggen. Vandaar dat ik aangeef dat jullie maar iets moeten plannen en dat ik tzt wel bekijk hoe of wat.
Hoezo ga je nou weer naar Italië? Moet je geen colleges volgen ofzo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
De 26e kan ik nietFamiliedag, en de volgende dag naar Italië
Hihi nice TT-changequote:
Nog meer voordelenquote:
Voor.quote:
Zit er een leuke kroeg in de buurt van die bowlingbaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ook niet zo van het bowlen remlof!
Ja, in de stadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit er een leuke kroeg in de buurt van die bowlingbaan?
quote:
Daar doe ik het niet voor hoor Mik, een beetje enthousiasme en inzet kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er overigens niet lang hoor. Kom dan rechtstreeks uit werk en mag de volgende ochtend opnieuw
Het feit dat ik kom terwijl ik om elf uur thuis ben en om zes uur weer op moet vind ik al getuigen van behoorlijke inzet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor Mik, een beetje enthousiasme en inzet kan ik wel waarderen.
Christus jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:26 schreef swarmahoer het volgende:
lr heeft mij nog gespot, en was behoorlijk zat
Amenquote:
ik kom nog steeds nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
moblo ib piet ik remlof en lr komen er dus vanavond? en mikkie iets later? en dk eventueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |