vind ik prima...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik kan moeilijk op naam van Dupje en IB mensen gaan uitnodigen he
ik zeg net dat ik wel naar een meet wilquote:
Maar je zei niet: Dan ga ik wel niet naar dat tuinfeest.. Je zei Ik wil heul niet naar dat tuinfeestquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik prima...maar noem het dan geen meet... noem het dan.... een feest met vrienden....
omdat het me niet om dat tuinfeest gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar je zei niet: Dan ga ik wel niet naar dat tuinfeest.. Je zei Ik wil heul niet naar dat tuinfeest
scharrel van remlofquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met cake
En wie de fuck is Liesje?
Ja wat mij betreft mag iedereen komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat het me niet om dat tuinfeest gaatbeetje verkeerde geformuleerd.... oke... maar het punt was dat het niet echt een open meet is... als het op internet gegooid wordt van een Nijmegen meet.... met de mededeling... 'maar niet iedereen kan komen'
gaat me niet om dat tuinfeest....
Dat recept in Cul klonk lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met cake
En wie de fuck is Liesje?
Verrek, ik las verkeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef Californium het volgende:
ik zeg net dat ik wel naar een meet wil
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe de arrogantie, als je afgekeurd bent
klinkt ook prima opzich, waarom dequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef morgane het volgende:
Bedoel je Quirin's? Die is iig niet duur...onbeperkt mixed grill voor 14,50.
Buiten het feit dat de kans vrij groot is dat ik niet mee ga eten (of überhaupt kleine kans dat ik kom), ben ik het met IB eens. Quirin's is veel eten, maar half gaar, matige service en zeer sfeerloos. Niet dat ik over de Vier Jaargetijden zulke geweldige verhalen heb gehoord (integendeel), maar Quirin's zou ik ook niet doen. Dan nog liever naar de Febo ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:25 schreef IrishBastard het volgende:
Quirins hoef ik niet heen. 1 keer gegeten, en gewoon niet je-van-het. Besteed ik m'n 14,50 liever ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |