daarom nu vroeg slapen... iedereen gaat nu naar KKP waar ze elk jaar blijven tot 7 uur maar ik mag niet
 daarom nu vroeg slapen... iedereen gaat nu naar KKP waar ze elk jaar blijven tot 7 uur maar ik mag niet  

en daarna biertjes drinken?
 en daarna biertjes drinken?  

vrijdag komt beter uit voor mij
 vrijdag komt beter uit voor mij  

wat is jouw voorkeur dan rond die datumquote:Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga me op de vlakte houden. De helft van de tijd kan ik wel/niet/misschien, dus ik zie het wel als er iets gepland is.

Ik weet nog niet hoe e.e.a. uitpakt met werk rond die tijd, dus ik kan het simpelweg nog niet zeggen. Vandaar dat ik aangeef dat jullie maar iets moeten plannen en dat ik tzt wel bekijk hoe of wat.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is jouw voorkeur dan rond die datum

Same here, alleen wordt weekend hem sowieso niet denk ik. Maar maakt niet uit, Piet kan toch vaker dus dan kunnen jullie beter daarop lettenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe e.e.a. uitpakt met werk rond die tijd, dus ik kan het simpelweg nog niet zeggen. Vandaar dat ik aangeef dat jullie maar iets moeten plannen en dat ik tzt wel bekijk hoe of wat.

Hoezo ga je nou weer naar Italië? Moet je geen colleges volgen ofzo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
De 26e kan ik nietFamiliedag, en de volgende dag naar Italië

even kijken... jah! dan kan ik denk ik we
 even kijken... jah! dan kan ik denk ik we  

ik wist niet dat hij ook solo tourt.
 ik wist niet dat hij ook solo tourt. 

.
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |