Voor.quote:
Zit er een leuke kroeg in de buurt van die bowlingbaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ook niet zo van het bowlen remlof!
Ja, in de stadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit er een leuke kroeg in de buurt van die bowlingbaan?
quote:
Daar doe ik het niet voor hoor Mik, een beetje enthousiasme en inzet kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er overigens niet lang hoor. Kom dan rechtstreeks uit werk en mag de volgende ochtend opnieuw
Het feit dat ik kom terwijl ik om elf uur thuis ben en om zes uur weer op moet vind ik al getuigen van behoorlijke inzet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor Mik, een beetje enthousiasme en inzet kan ik wel waarderen.
Christus jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:26 schreef swarmahoer het volgende:
lr heeft mij nog gespot, en was behoorlijk zat
Amenquote:
ik kom nog steeds nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
moblo ib piet ik remlof en lr komen er dus vanavond? en mikkie iets later? en dk eventueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |