Wie zegt dat we jou erbij willen hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
27ste kan ik nietwant dan ga ik lekker met Mr.MoBlo uit eten bij Oporto en wellicht daarna lekker een filmpje pakken.
26ste ook niet want GX-avond en 28ste zit ik lekker in Luxemburg.
Dus ik gooi het op september, de 18e ofzo
ach..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben
Dan is het toch geen Yashi-afscheidsmeet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
27ste kan ik nietwant dan ga ik lekker met Mr.MoBlo uit eten bij Oporto en wellicht daarna lekker een filmpje pakken.
26ste ook niet want GX-avond en 28ste zit ik lekker in Luxemburg.
Dus ik gooi het op september, de 18e ofzo
ik zeg niet dat jullie geen afscheid mogen nemen, dat regelen jullie zelf maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen Yashi-afscheidsmeet meer.
Ja want vorig jaar geen gevierd door omstandig hedenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
's avonds laat moet jij dingen regelen voor je verjaardag?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb iets gemist aangezien ik op vakantie ben, maar wie is Exentric?
Nou wij met zijn tweeën! Woehoe! De McDonalds-glazen-date!quote:
Ze moeten eerst kijken (<- tjek die woordgrapje jwt) of Jomanda ze kan genezen van hun blindheid?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, je hebt al OV gedaanwant het is hier nog niet helemaal duidelijk wanneer de vriendinnetjes gaan zien..
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
Noes, toch niet alweer een Hosti-loze meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |