abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 15:21:23 #101
137949 Disana
pi_68773783
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
Laat ik ook even een duit in het zakje doen.

NL heeft een tag met "live stream" > Er staat niet bij welke live stream.

Als je de tag aanklikt komt er een popupmededeling "voor deze stream moet betaald worden, ga naar thebunkeronline.tv" > Er wordt dus geen reclame gemaakt om gratis te kijken.
Nee hoor, ze hebben daar een tab die direkt naar een live stream op een nowlive pagina leidt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:23:33 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68773883
quote:
Die heeft in het voortraject toezeggingen, beloftes, of iig toespelingen gemaakt naar NL waaruit opgemaakt werd dat NL een belangrijke rol zou gaan spelen. Zelfs na het aangaan van een partnerschap met Fok is het idee van embedded aanbieden op NL geopperd.
Geopperd door wie?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:31:20 #103
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68774225
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hebben daar een tab die direkt naar een live stream op een nowlive pagina leidt.
Dan zou ik het toch nog maar eens proberen als ik jou was. Er komt wel degelijk eerst een popup dat je moet betalen. Klik je deze vervolgens weg dan ga je alsnog naar de livestream. Maar het is dus GEEN reclame maken om gratis te kijken.

@ Stefan > Die vraag werd gesteld door Sly en users of het mogelijk was om het embedded te doen. Het antwoord van Bram was dat dat bekeken zou worden en misschien wel tot de mogelijkheden behoorde.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:33:18 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68774319
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dan zou ik het toch nog maar eens proberen als ik jou was. Er komt wel degelijk eerst een popup dat je moet betalen. Klik je deze vervolgens weg dan ga je alsnog naar de livestream. Maar het is dus GEEN reclame maken om gratis te kijken.

@ Stefan > Die vraag werd gesteld door Sly en users of het mogelijk was om het embedded te doen. Het antwoord van Bram was dat dat bekeken zou worden en misschien wel tot de mogelijkheden behoorde.
Maar waarom bied je het embedded aan als je vind dat users er voor moeten betalen?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 15:34:54 #105
137949 Disana
pi_68774391
quote:

[..]

Dat heb ik zojuist (en gisteren) gedaan. Ik heb het over de tab boven de Bunker pagina. Zowel in IE als Firefox: geen popup of enig andere waarschuwing. En al is hij er wel, dan nog is het hypocriet.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 15:35:33 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68774413
quote:
Laat ik ook even een duit in het zakje doen.

NL heeft een tag met "live stream" > Er staat niet bij welke live stream.

Als je de tag aanklikt komt er een popupmededeling "voor deze stream moet betaald worden, ga naar thebunkeronline.tv" > Er wordt dus geen reclame gemaakt om gratis te kijken.
Als je gewoon op OK klikt krijg je alsnog de stream en als je de topics leest is iedereen lovend over de gratis streams en kruipen ze allemaal in Sly's aarsch omdat hij die gratis streams aanbiedt.
quote:
Daarbij zijn er ook bij NL genoeg betalende streamers.
Hun fanmail mag er wmb ook wel door, maar dan wel zonder de nolife reclame erin.
quote:
Over hoeveel gratis kijkers heb je het als de onlineuserteller nauwelijks boven de 100 uitkomt en dat voor alle users geldt, ook niet kijkers van andere topics dus.
Dat is volslagen irrelevant natuurlijk.
quote:
Verder zijn er nog betalende streamers die nog steeds hun 5 gratis credits niet hebben gekregen die zij zouden krijgen als zij via NL een abo namen.
hier heeft NIEMAND nog de toegezegde credits gekregen. NL moet niet zo janken.
quote:
Verder kun je de bal bij Bram neerleggen. Die heeft in het voortraject toezeggingen, beloftes, of iig toespelingen gemaakt naar NL waaruit opgemaakt werd dat NL een belangrijke rol zou gaan spelen. Zelfs na het aangaan van een partnerschap met Fok is het idee van embedded aanbieden op NL geopperd.
Nee hoor, dat is nergens gezegd. Hij heeft het gehad over streamen via NL en met streamen bedoelde hij 'tikken van streamverslagen'. Als het totale iq van heel NL ongeveer 80 is is het logisch dat dat verkeerd is geïnterpreteerd. Dat dan weer wel.
quote:
Verder vindt ik Danny ook niet erg concequent. Danny heeft zelf in een post op NL duidelijk gezegd dat het zeker niet de bedoeling was om mensen naar Fok te lokken of over te laten stappen. En dat zou je nu met alle negatieve posts over NL en de onzichtbare links op de bunkersites toch wel gaan denken.
Ik post toch niet op NL? Ik post hier en de mensen die hier komen hoef ik hier niet meer heen te 'lokken'. En ik heb liever niet dat ze overstappen naar FOK! hoor. De NL'er valt totaal buiten onze doelgroep.
quote:
En dan nog over de info op NL. De enige post van Bram was nog even de uitleg over de credits mbt het boodschappen doen. Verder is er door Bram of andere crew totaal niet meer gereageerd. Dus ook de opmerkingen als zou Bram daar wel posten is sterk overdreven.
Op zich is dat al een post teveel natuurlijk. Het is nogal onzinnig als je iedereen afzonderlijk info zou moeten geven. Daar bestaat een prima kanaal voor.
bunker.fok.nl (of gewoon thebunkeronline.tv). De officiële kanalen dus.
quote:
Als er onvrede is over zaken en afspraken die gemaakt zijn. Zeg ik net als Huub......Bespreek het met Bram en Bart en laat users er buiten.
Je hebt het nu weer over eergisteren? Ik heb daarna zowel Bram als Bart als Huub aan de telefoon gehad en die hadden er geen enkel probleem mee. Maar jij wel blijkbaar
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:35:39 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68774418
quote:

[..]

- edit - klik op live stream en ik krijg geen popup?

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 07-05-2009 15:49:04 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:38:36 #108
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68774533
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb ik zojuist (en gisteren) gedaan. Ik heb het over de tab boven de Bunker pagina. Zowel in IE als Firefox: geen popup of enig andere waarschuwing. En al is hij er wel, dan nog is het hypocriet.
oke daarin heb je gelijk. Had die over het hoofd gezien. Maar die staat dus niet op de FP.
Snooker is top!!!
pi_68774584
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

- edit - -> klik op live stream en ik krijg geen popup?
En je hoeft geen inlog te hebben ook

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 07-05-2009 15:49:46 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:41:24 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68774662
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

En je hoeft geen inlog te hebben ook
Ik heb wel een login, maar ik ben daar gebanned omdat ik hier op FOK! iets naars over Nowlive had gezegd
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 15:41:44 #111
137949 Disana
pi_68774680
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

oke daarin heb je gelijk. Had die over het hoofd gezien. Maar die staat dus niet op de FP.
Je doet je motto 'het kan altijd erger' wel eer aan.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:42:23 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68774708
Je kunt er komen zonder inlog, de ene keer geen melding, de andere keer wel

Overigens slaat die popup nergens op want je hoeft dus niet te betalen om te mogen kijken, het is een hypocriet indekberichtje.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 15:43:20 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68774752
quote:

[..]

misschien != zeker. het is geen toezegging. Sterker nog; hij heeft een flinke slag om de arm gehouden omdat het qua rechten niet zou kunnen. Nou is dat bull gebleken omdat de stream gewoon gratis te bekijken is, maar ik denk niet dat Bram zich dat vooraf gerealiseerd had. En tijdens ons gesprek ging ik er vanuit dat er drm op zou zitten dus heb er verder ook niet op doorgevraagd anders had ik 'm vooraf wel gemeld dat de streams dan in no-time zouden uitlekken.

Maar dat is het probleem op NL. Ze lezen 'misschien dat het kan, maar dat moet ik uitzoeken' als 'jullie krijgen embedded streams'. In mijn korte periode daar is gebleken dat op NL een soort collectief bewustzijn heerst dat - collectief - heeft bepaald dat elke post bestaat uit wat het collectief WIL dat er staat.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:43:42 #114
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68774774
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.
Wauw!!
Bij ons hier op de hoek staat een schitterende azuurblauwe Bentley Corniche met open kap.
Die mag ik dus meenemen als het gaat!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:46:48 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68774918
Overigens is de popup ook nog eens misleidend. Want je stelt dat mensen het via NOWLIVE legaal bekijken als ze het hebben betaald.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:47:32 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68774948
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef Danny het volgende:
Maar dat is het probleem op NL. Ze lezen 'misschien dat het kan, maar dat moet ik uitzoeken' als 'jullie krijgen embedded streams'.
Edoch ze HEBBEN nu toch embedded streams? .. dus zo gek was die gedachte heul niet.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 15:52:15 #117
18653 crew  D.
pi_68775161
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wauw!!
Bij ons hier op de hoek staat een schitterende azuurblauwe Bentley Corniche met open kap.
Ik zou wel ff dit topic uitprinten en meenemen, voor het geval de eigenaar het er niet mee eens is
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:53:34 #118
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68775216
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wauw!!
Kromme vergelijking. Er wordt niks gestolen namelijk. De stream is volkomen legaal,

Bij Lowlive ligt het anders. Die stellen dat de embeddedstream rechtsgeldig is als je hebt betaald. Wat ze vergeten is dat iedereen die de stream op hun embedded schermpje bekijkt dat dus niet doet op de site van Thebunkeronline. Marketingtechnisch scheelt het nogal als ze daardoor de helft aantal hits hebben.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:00:09 #119
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68775466
Gepost door Bram op 23 maart

Mensen,

Ik snap de ophef even niet helemaal! Het volgende is het juiste verhaal. De bunker site komt gewoon op www.thebunkeronline.tv daarop kan iedereen kijken, eventuele streams kunnen gewoon doorgezet worden.
Ieder forum heeft zijn eigen topics, dus ook graag binnen Nowlive, de reden dat FOK! erbij komt is omdat zij ook 10 jaar bestaan. En voor ons de chat en forum gaan verzorgen op hun site. Hoe en wat en waarom, zonder Sly of Nowlive af te vallen heeft te maken met de hoeveelheid toestroom en drukte.

Dus op een rijtje:

1) streams lopen gewoon via onze site maar mogelijkheden om deze te embedden zijn er zeker!
2) topics kunnen gewoon op NOWLIVE ook chat
3) opgeven een aanmelden kan gewoon ook via FOK!
4) natuurlijk gaat nowlive profiteren van voordeel! Zoals gezegd en afgesproken met SLY
5) de mogelijkheid om iemand van NOWLIVE erin te zetten bestaat nog steeds! Geef je op!!!
6) ik vergeet NOWLIVE niet!!!

Bram
Ik hoop echt dat jullie het hier nu een gekkenhuis is!!
Snooker is top!!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:05:35 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68775692
Dat is een hele tijd terug, een maand voor de kickoff zelfs.

Wat belangrijker is, is er sinds 27 april nog communicatie geweest toen de stream er ook daadwerkelijk embedded stond?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 16:08:34 #121
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68775827
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Het is niet eerlijk! En zij zijn groot en ik is klein en ook dat is niet eerlijk.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 16:14:44 #122
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68776103
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef sunny16947 het volgende:
Gepost door Bram op 23 maart

Mensen,

Ik snap de ophef even niet helemaal! Het volgende is het juiste verhaal. De bunker site komt gewoon op www.thebunkeronline.tv daarop kan iedereen kijken, eventuele streams kunnen gewoon doorgezet worden.
Ieder forum heeft zijn eigen topics, dus ook graag binnen Nowlive, de reden dat FOK! erbij komt is omdat zij ook 10 jaar bestaan. En voor ons de chat en forum gaan verzorgen op hun site. Hoe en wat en waarom, zonder Sly of Nowlive af te vallen heeft te maken met de hoeveelheid toestroom en drukte.

Dus op een rijtje:

1) streams lopen gewoon via onze site maar mogelijkheden om deze te embedden zijn er zeker!
2) topics kunnen gewoon op NOWLIVE ook chat
3) opgeven een aanmelden kan gewoon ook via FOK!
4) natuurlijk gaat nowlive profiteren van voordeel! Zoals gezegd en afgesproken met SLY
5) de mogelijkheid om iemand van NOWLIVE erin te zetten bestaat nog steeds! Geef je op!!!
6) ik vergeet NOWLIVE niet!!!

Bram
Ik hoop echt dat jullie het hier nu een gekkenhuis is!!
later is dat (meerdere malen) afgezwakt en deels teruggedraaid (omdat dat niet anders kon). dat betekent niet dat het een vrijbrief is om dan maar uit eigen beweging de streams te embedden.
En gezien hoe jullie met Bram zijn omgegaan kan ik me geheel voorstellen dat er nu weinig contact meer is. Daarvoor mag je Sly dan bedanken en niet hier komen huilen
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:17:02 #123
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68776206
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Stefan het volgende:
Dat is een hele tijd terug, een maand voor de kickoff zelfs.

Wat belangrijker is, is er sinds 27 april nog communicatie geweest toen de stream er ook daadwerkelijk embedded stond?
Ik kan alleen lezen wat er is gepost. Ik kan niet meeluisteren aan de telefoon. Maar deze post lijkt mij duidelijk dat er door Bram afspraken zijn gemaakt die hij niet waar kon maken. Hoe of wat precies kan ik niet beoordelen. Wel is duidelijk dat deze post is geplaatst NADAT de samenwerking met Fok al een feit was.

Ik denk dat het probleem vooral zit in het feit dat Bram en Bart teveel ieder op zichzelf bezig is geweest met een forum. Bart op fok en Bram op NL.

Dat NL die streamtab naar gratis stream heeft praat ik niet goed. Maar ik kan wel begrijpen dat NL behoorlijk pissed is als afspraken of toezeggingen niet worden nagekomen en dan uit rancune handelen.
Snooker is top!!!
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 16:19:58 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68776349
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef sunny16947 het volgende:

Dat NL die streamtab naar gratis stream heeft praat ik niet goed. Maar ik kan wel begrijpen dat NL behoorlijk pissed is als afspraken of toezeggingen niet worden nagekomen en dan uit rancune handelen.
Uit rancune handelen past inderdaad wel bij NL ja
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:21:17 #125
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68776402
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zou wel ff dit topic uitprinten en meenemen, voor het geval de eigenaar het er niet mee eens is
Slim van jou! Weet je, ik had er nog geen moment bij stilgestaan dat die eigenaar er wel eens moeite mee zou kunnen hebben..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:22:19 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68776437
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik kan alleen lezen wat er is gepost. Ik kan niet meeluisteren aan de telefoon. Maar deze post lijkt mij duidelijk dat er door Bram afspraken zijn gemaakt die hij niet waar kon maken.
Ik zike hier geen harde afspraken staan hoor. Het was een maand voor de kickoff, als je bedenkt dat alles pas klaarwas letterlijk 19.58 uur dan kun je ook wel indenken dat een maand later wellicht andere ontwikkelingen zijn. Sterker nog, als je zo vasthoudt aan een post van 23 maart dan had je ook op 27 april nog wel afspraken gemaakt. Dat je nu komt met een oude post van toen er nog niks was en niets nieuws hebt lijkt het me dat dit niet echt spreken voor NL
pi_68776492
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is je reinste rancune, krijg je daar al als even rood zegt als ene ewald wit een mooiere kleur vind.
Dat dus.
Niks van aantrekken en links laten liggen alhoewel hij natuurlijk dan weer rechts wil.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:24:21 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68776512
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Danny het volgende:

[..]

later is dat (meerdere malen) afgezwakt en deels teruggedraaid (omdat dat niet anders kon). dat betekent niet dat het een vrijbrief is om dan maar uit eigen beweging de streams te embedden.
En gezien hoe jullie met Bram zijn omgegaan kan ik me geheel voorstellen dat er nu weinig contact meer is. Daarvoor mag je Sly dan bedanken en niet hier komen huilen
Afzwakken en terugdraaien is geen excuus. Bram had zich er niet over uit moeten laten in die termen.

Hoe er met Bram omgegaan is heeft hij aan zichzelf te wijten gezien zijn uitlatingen. En dan laat ik de hele affaire daarvoor maar buiten beschouwing.

En ik kom hier niet huilen. Probeer het alleen van meerdere kanten zo eerlijk mogelijk te bekijken.
Snooker is top!!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:26:02 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68776581
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:23 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Het is je reinste rancune, krijg je daar al als even rood zegt als ene ewald wit een mooiere kleur vind.
Dat dus.
Niks van aantrekken en links laten liggen alhoewel hij natuurlijk dan weer rechts wil.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:26:05 #130
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68776585
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Die hebben het woord uitgevonden. En trouwens, met een gezamenlijk iq van 80 geef je ze imho nog te veel eer.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:28:39 #131
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68776686
De soap om de Bunker is nog leuker dan de bunker zelf.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:34:47 #132
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68776911
quote:
En trouwens, met een gezamenlijk iq van 80 geef je ze imho nog te veel eer.
Beetje generaliserend. Bovendien een wat domme uitspraak als er genoeg fokkers zitten. Jaap en zelfs Huub als hij niet gebanned zou zijn.

Bovendien zeg ik ook niet dat alle fokkers drugsgebruikers zijn?
Snooker is top!!!
pi_68776960
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Beetje generaliserend. Bovendien een wat domme uitspraak als er genoeg fokkers zitten. Jaap en zelfs Huub als hij niet gebanned zou zijn.

Jaap en Huub zijn Fokkers?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:36:52 #134
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68776988
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef John.Milton het volgende:
Inderdaad. En ik kijk niet eens. Zelfs niet gratis hahahaha. Het lijkt pas leuk te worden nu Huub daar aanwezig is. Misschien neem ik dan toch nog een abo.
Snooker is top!!!
pi_68776990
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eeeeeeeh, daar doe ik niet hoor alhoewel ewald waarschijnlijk zegt van wel haha.
  One tough cookie donderdag 7 mei 2009 @ 16:40:46 #136
169210 liesje1979
pi_68777124
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Jaap en Huub zijn Fokkers?
Jaap niet.

Ik heb gewoon betaald, omdat ik het een super project vind en ik hoop dat het slaagt. En dat er een bunker2 komt, en omdat ik Bart en Bram het succes gun.
Ook als ik toen al had geweten dat je ook gratis kon kijken had ik alsnog betaald.

Of het nu wel of niet legaal is dat gratis kijken, boeit me niet zo, ik persoonlijk vind het flauw, mensen die gratis kijken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:41:11 #137
202348 Susi
Temple of Love
pi_68777139
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef John.Milton het volgende:
Vind ik eigenlijk ook wel een beetje
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 16:41:47 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68777157
quote:

Nou goed. Jij je zin. Het GEMIDDELDE iq is 80 dan
quote:
Je bent kennelijk vooral NL'er en dus neem ik dat per definitie al niet serieus
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:43:49 #139
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68777243
quote:

[..]

Zodra Huub's ban voorbij is stel ik het cijfer wel weer wat bij naar beneden..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:48:27 #140
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68777421
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Nou goed. Jij je zin. Het GEMIDDELDE iq is 80 dan
[..]

Je bent kennelijk vooral NL'er en dus neem ik dat per definitie al niet serieus
Ik ben vooral mezelf. En daarbij meer een hopper. Al naar gelang mijn stemming. En als ik serieus genomen wil worden moet ik nog op zoek naar nog een forum.
Snooker is top!!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:50:58 #141
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68777542
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zodra Huub's ban voorbij is stel ik het cijfer wel weer wat bij naar beneden..
Die kon ik verwachten En als Lieke zich aanmeld gaat het weer omhoog.
Snooker is top!!!
pi_68780265
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:

en gezamelijk halen ze misschien net een iq van 80.
Ah. Wie stond er ook alweer tennisballen en pijltjes te schieten toen iemand een programma maakte waar mensen totaal van de buitenwereld afgesloten zouden worden?

Maar op zich, in je verdere posts praat je wel zinnige dingen. Ik denk ook dat als je de streams gratis maakt en het als "marketing" / reclame ziet en je geld bij het randgebeuren vandaan haalt je het beter zou doen.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 18:25:07 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68780409
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Guus Muisarm het volgende:

Ah. Wie stond er ook alweer tennisballen en pijltjes te schieten toen iemand een programma maakte waar mensen totaal van de buitenwereld afgesloten zouden worden?
wat heeft dat in godsnaam met iq te maken. Ga voor de gein eens kijken op nowlive en zie hoe de mensen daar reageren. Op elkaar, op alles. En in welk taalgebruik. Als daarvan 80% niet het predikaat zwakzinnig heeft weet ik 't ook niet meer hoor.
quote:
Maar op zich, in je verdere posts praat je wel zinnige dingen

pi_68780611
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Danny het volgende:

wat heeft dat in godsnaam met iq te maken. Ga voor de gein eens kijken op nowlive
Ik heb geen idee wat dat voor site is (of de andere sites met de gratis streams) maar hier in dit topic gaat het over het ondermijnen dmv gratis kijken naar die streams. Dat lijkt me niet veel anders dan een programma moedwillig te ondermijnen door tennisballen te gooien/pijltjes schieten met berichten van buitenaf. Sterker nog, dat zal meer inbreuk doen dan mensen die anders toch niet kijken het nu wel doen omdat het gratis is.
pi_68780620
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Danny het volgende:

[..]

wat heeft dat in godsnaam met iq te maken. Ga voor de gein eens kijken op nowlive en zie hoe de mensen daar reageren. Op elkaar, op alles. En in welk taalgebruik. Als daarvan 80% niet het predikaat zwakzinnig heeft weet ik 't ook niet meer hoor.
[..]

Ik heb het al vaker gezegt hij is wel superman; hij gaat maar door en zijn acties worden door het normale volk niet altijd als positief opgevat terwijl hij een held is!
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 18:42:57 #146
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68780895
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat dat voor site is (of de andere sites met de gratis streams) maar hier in dit topic gaat het over het ondermijnen dmv gratis kijken naar die streams. Dat lijkt me niet veel anders dan een programma moedwillig te ondermijnen door tennisballen te gooien/pijltjes schieten met berichten van buitenaf. Sterker nog, dat zal meer inbreuk doen dan mensen die anders toch niet kijken het nu wel doen omdat het gratis is.
ik zie niet in hoe we BB financieel benadeeld hebben door balletjes en pijltjes over de muur te mikken?
pi_68780968
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Danny het volgende:

[..]

ik zie niet in hoe we BB financieel benadeeld hebben door balletjes en pijltjes over de muur te mikken?
ik wel.
pi_68780977
gratis kijken is net zo oneerlijk als het mislukte opdracht van eline waar wij credits voor moeten betalen zodat zij lekker kan vreten
Soms is het onmogelijk de stroom van het leven tegen te houden
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:48:44 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68781084
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef zer0s het volgende:

ik wel.
Leg je het mij dan even uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 18:51:05 #150
128220 Peter6000
pi_68781159
Er zijn 3 ruiten gesneuveld door die balletjes.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 18:52:24 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68781200
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef Biefstukje1 het volgende:
gratis kijken is net zo oneerlijk als het mislukte opdracht van eline waar wij credits voor moeten betalen zodat zij lekker kan vreten
zodra er een filmpje met bewijs is kan de regie er niet onderuit.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:52:25 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68781201
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn 3 ruiten gesneuveld door die balletjes.
Oei. Hoe heeft men toentertijd dat nakende financieel fiasco alsnog weten af te wentelen?
pi_68781293
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Danny het volgende:

Ja, nu komen we weer op dat iq van 80.

Ten tijde van dat balletjes gooien had je nog geen idee dat het programma zo'n hit zou worden. Sterker nog, jullie wilden het onderuit schoffelen door berichtjes binnen te tossen dmv ballekes/pijltjes/aquarium. Oftewel het programma fundamenteel onderuit halen. Saboteer acties. Je hebt er fok mee groot gekregen.

Dat is ingrijpender dan mensen die toch geen lid worden nu wel kijken.
pi_68782119
Wel grappig dat het de incontinente livers het nogal aantrekken opper incontinento Sly/Ewald in het bijzonder gezien al danny zijn reakties zo een beetje integraal in de vorm van een screenshot in diverse topics te zien zijn
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 19:29:22 #155
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68782549
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ja, nu komen we weer op dat iq van 80.

Ten tijde van dat balletjes gooien had je nog geen idee dat het programma zo'n hit zou worden. Sterker nog, jullie wilden het onderuit schoffelen door berichtjes binnen te tossen dmv ballekes/pijltjes/aquarium. Oftewel het programma fundamenteel onderuit halen. Saboteer acties. Je hebt er fok mee groot gekregen.

Dat is ingrijpender dan mensen die toch geen lid worden nu wel kijken.
OMA was volgens mij pas toen BB al redelijk lang liep en daar was ik niet eens bij. Sterker nog, toen er sprake kwam van OMB moest ik eerst vragen wat OMA was (of was OMB nou eerste en kwam toen OMA, ik weet 't niet eens meer ). Volgens mij was BB toen al groot hoor. BB was namelijk al groot voordat het begon. En BB had natuurlijk een miljoenen/miljardenbedrijf achter zich. Daar is bij de bunker geen sprake van.
Ik snap dat je een punt probeert te maken, maar je bent je nu wel in heel rare bochten aan het wringen imo
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 19:30:41 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68782617
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef snarrie het volgende:
Wel grappig dat het de incontinente livers het nogal aantrekken opper incontinento Sly/Ewald in het bijzonder gezien al danny zijn reakties zo een beetje integraal in de vorm van een screenshot in diverse topics te zien zijn
ja, ik weet 't
Hij bant steeds opnieuw en ik vind 't alleen maar leuk dat te omzeilen. Hilarisch. Vooral de reacties
pi_68782924
Tjah bannen kan hij goed hij moet toch iets om zijn sekte (lees de mensen die hem maar al te graag cadeautjes toe stoppen) te beschermen tegen de waarheid
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:39:44 #158
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68782993
Op de een of andere manier moet ik ineens denken aan die zaterdagavonden dat ik porno op Canal + keek via het mozaiekschermpje van de kabelaanbieder. Om de tien seconden rechtsonderin, afgewisseld met Rai Uno.
pi_68783058
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Stefan het volgende:
Op de een of andere manier moet ik eens denken aan die zaterdagavonden dat ik porno op Canal + keek via het mozaiekschermpje van de kabelaanbieder. Om de tien seconden rechtsonderin, afgewisseld met Rai Uno.
waaaaah goeie oude tijd
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 19:46:01 #160
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68783245
quote:
Op de een of andere manier moet ik ineens denken aan die zaterdagavonden dat ik porno op Canal + keek via het mozaiekschermpje van de kabelaanbieder. Om de tien seconden rechtsonderin, afgewisseld met Rai Uno.

herkenbaar
alleen heette het toen volgens mij nog filmnet ofzo?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:47:29 #161
2018 PC eend
relativist
pi_68783305
quote:
Ik had zo een illegaal kastje
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:15:29 #162
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_68784439
Gaat het over deze link ? - weg -

Hier in dit topic werd vermeld dat je gebanned word als je hem hier plaatst ? Niets daarvan staat er in de algeme voorwaarden dus dat is dan zowieso raar als men ervan uitgaat dat iedereen daar op de hoogte van zal zijn ?
(indien die ban geld verwijder die link maar Danny en stuur me AUB een link waar dat dan vermeld is )

Dat verhaal dat het 2 dagen kost om dat aan te passen is natuurlijk om te lachen zo'n stom fabeltje. KPN kan on-the-fly een nieuwe URL aanbrengen of klonen. In de tijd dat de URL gekloond is kan de site aangepast worden. Een normale programmeur zal altijd een "offline" omgeving hebben en dus nooit langer als 0.01 seconde een downtime hebben. (wink FOK!) Voordat de Bunker online ging heb ik de site bekeken en er volgens mij nog een topic aan gewijdt. Erg slechte beveiliging en zoveel design fouten Daarnaast is het hele concept natuurlijk slecht ontwikkeld en totaal niet "internet" maar een slecht ontwikkelde TV format.
Je zal zo'n site compleet interactief hebben om aan hedendaagse eisen te voldoen.

Vanaf dag 1 waren er betaalproblemen en andere design flaws. Zoiets mag gewoon niet gebeuren.
Dat Bart en consorten schijnbaar geen zakenlieden zijn neem ik ze niet kwalijk maar als je een contract met KPN aangaat dan wil je op z'n minst weten hoe die dingen beveiligt zijn. Normaliter zet je dan een unique IP op de stream met authenticatie. Dat heeft KPN standaard dus zowieso een heel vaag verhaal. Mijn theorie is gewoon dat het een viral strategie is Gooi het gratis online dan genereer je een hoop internet rumoer over die "geheime" link.

Daarnaast het hele verhaal dat het "oneerlijk" is om die stream te bekijken is natuurlijk bizar. Als jij niet wilt dat mensen op je server rondspoken moet je maar je shit beveiligen. Nee dat rechtvaardigt niet dat een cracker je cc informatie van een server plukt of dat je fotocollectie word gedelete als er een script kiddie je pc binnenkomt.
Waar het om gaat is dat die link vrij beschikbaar is en dat ik niets hoef te doen om ernaar te kijken. Strafzaak zal het dus nooit worden. Althans als de organisatoren de boel in orde hadden juridisch en een degelijk contract hadden met KPN dan zouden ze KPN nog verantwoordelijk kunnen stellen voor gederfte inkomsten.

Om deze kritiek in een ander daglicht te plaatsen....

Ontzettend gaaf concept. Niet het RLS gebeuren want dat is oud. Maar wel naar mijn opinie de eerste (wellicht niet) 24/7 (in theorie) stream met een gameconcept en internet only.
Groot respect voor Bart en concorten ondanks mijn negativeit. Ik weet dat het allemaal een gok is en heb bewondering voor jullie lef. Daarom alleen al hoop ik dat als het jullie geen windeireren legt dat jullie iig kiet spelen. Pioniers krijgen vaak de grootste kritiek en zijn zelden degenen die er vruchten van plukken in een latere tijd.

Hoop dat dit lange stuk tekst enigzins gewaardeerd word.
Succes ermee verder.

*disclaimer.
Zal wel vol met typfouten staan spreek al jaren geen NL's

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 07-05-2009 20:20:28 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:51:38 #163
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68785946
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:

[..]

herkenbaar
alleen heette het toen volgens mij nog filmnet ofzo?
Filmnet ja, was de naam vergeten. Overigens hadden we lang daarvoor ook van die mensen die illegaal een zender hadden geknutseld die alleen in de wijk was te ontvangen. Kon je zaterdagavond van porno op VHS meegenieten. Debbie Does Dallas, Miami Spice.
pi_68792947
de site NL waar dus de streams gratis te bekijken zijn daar is de owner al niet eerlijk dus hoe kan hij dan op een eerlijke manier met een spel mee doen.
Ik heb net daar even mee zitten lezen en daar word fok en met name danny behoorlijk door de slijk gehaald.
Hoe je het ook wend of keert de owner van NL is iemand die altijd voorop wilt staan en doordat FOK nu het bunker forum is geworden word het door hem alleen maar afgezeken,Heel jammer dat ie zich weer laat kennen. Maar het zal wel weer niet aan hem liggen zoals hij altijd beweert.
Danny wees blij dat je hier mensen heb zitten die wel eerlijk betalen voor de streams.
en wat er over je en fok geschreven word laat dat maar lekker gaan het zit hem hoog en wij lachen erom.
En waar hij heel goed in is is het afzeiken van mensen
dans je niet naar zijn pijpen krijg je een ban
tis gewoon een eng mannetje die altijd wel wat ze zeiken of te zieken heeft
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:22:21 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68794858
Hoe groot is dat Lowlive eigenlijk? Of hoe klein.
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 00:23:27 #166
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68794891
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef Stefan het volgende:
ongeveer 100 huisvrouwen van middelbare leeftijd + wat aanhang
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:24:57 #167
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68794932
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Min mij
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:25:02 #168
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68794934
quote:

[..]

Ow, dus de ideale site voor Static. Dat ie hier nog mod is
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:25:03 #169
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68794935
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef Stefan het volgende:
Klein
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 00:31:23 #170
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_68795111
quote:

[..]

Kijk uit hoor, voordat je het weet staat je antwoordapparaat vol.................
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:32:43 #171
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68795138
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Kijk uit hoor, voordat je het weet staat je antwoordapparaat vol.................
Je zult ze maar op de koffie sherry hebben
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:39:00 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68795287
btw, er is een manier om streams te beveiligen zonder DRM
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 07:27:09 #173
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68797371
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
v'tel
pi_68798314
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
Dat klopt, alleen hebben die methodes vaak uitwisselbare gegevens die bij lange niet de beveiligingstandaard halen van DRM.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 09:08:34 #175
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68798682
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:52 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen hebben die methodes vaak uitwisselbare gegevens die bij lange niet de beveiligingstandaard halen van DRM.
dat hoeft in principe ook niet. beveiliging omzeilen is verboden en bij overtreding kan een no-life gewoon worden gedagvaard natuurlijk.
pi_68798744
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:08 schreef Danny het volgende:

[..]

dat hoeft in principe ook niet. beveiliging omzeilen is verboden en bij overtreding kan een no-life gewoon worden gedagvaard natuurlijk.
[bewerken]
quote:
Afscherming
Soms is het gewenst audio of video content af te schermen. De redenen hiervoor kunnen onder meer privacy, geheimhouding, rechten of commerciële exploitatie zijn, zoals het huren van een online speelfilm. Er zijn meerdere mogelijkheden om streams af te schermen. Soms wordt een combinatie gebruikt:

Obscurity : het niet-vertellen of verbergen van de URL (locatie) van het streaming bestand. Een website probeert de bron af te schermen. Deze vorm van afscherming wordt ten zeerste afgeraden omdat de URL snel te achterhalen is en via Usenet, IRC en andere social networks snel verspreid kan worden.
Wachtwoordbeveiliging : bestanden, of mappen met bestanden worden op de streaming server afgeschermd door middel van een gebruikersrechtenmanagement. Omdat distributieservers van verschillende fabrikanten hun eigen methodiek hiervoor op na houden is dit ook geen aan te raden oplossing. Gebruikers moeten meerdere wachtwoorden onthouden, of dubbel invoeren, of beheerders moeten complexe koppelingen bouwen en drievoudig gebruikersbeheer gaan implementeren. Gebruikers kunnen wachtwoorden gaan delen. Voor sommige mediaservers zijn plugins beschikbaar die met userdatabases kunnen worden gekoppeld.
Netwerkafscherming : Een server wordt binnen een afgeschermd netwerk (intranet, VPN) geplaatst, of toegang tot de server wordt beperkt tot een gelimiteerd aantal IP-ranges. Hiermee kan op betrekkelijk eenvoudige wijze afscherming voor een bepaalde groep worden geregeld. Afscherming is echter niet op persoonlijk niveau (authenticatie) mogelijk.
Slagboom : Een slagboom is een server die tussen de streaming server(s) en het netwerk (vaak is dit het Internet) wordt geplaatst. De website genereert een unieke sessiecode en plakt deze achter de URL. De slagboom geeft enkel toegang tot de URL indien de sessiecode geldig is. Na verloop van de sessie dient de gebruiker via de website een nieuwe aan te vragen. Een eenvoudige firewall kan deze functie invullen, maar performance hiervan is laag. Er is ook een slagboom oplossing op TCP/IP stack niveau, welke hogere performance biedt. Deze slagboom is een zeer efficiënte, gebruiksvriendelijke en platformonafhankelijke afschermingsoplossing en volstaat overal waar encryptie van de content geen vereiste is.
DRM : De zwaarste afschermingsmethode is Digital Rights Management, wat in het volgende hoofdstuk wordt behandeld.
ff snel van Wiki gejat. Elke vorm van afscherming zou juridisch dus al in orde zijn?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 09:15:22 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68798826
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:11 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

[bewerken]
[..]

ff snel van Wiki gejat. Elke vorm van afscherming zou juridisch dus al in orde zijn?
in principe wel. zodra je extra handelingen moet verrichten om 'binnen' te komen omzeil je een beveiliging en ben je gewoon strafbaar. Om diezelfde reden mag je bv een dvd of cd waar een kopieerbeveiliging op zit ook niet kopiëren. Je mag wel dezelfde dvd waar de beveiliging is uitgesloopt downloaden trouwens (want er zit geen beveiliging op).

Nu kun je gewoon de url van de stream in je browser, vlc of mediaplayer etc plakken. Dat is verder onbeveiligd. Zodra er een vorm van codering op zit is het aanpakbaar en kunnen er ook schadeclaims worden ingediend.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 10:30:41 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68801221
ik heb betaald en kijk op mn werk via de ' gratis ' stream

vind dus dat ik dit goed vind
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68802353
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Danny het volgende:

[..]

ja, ik weet 't
Hij bant steeds opnieuw en ik vind 't alleen maar leuk dat te omzeilen. Hilarisch. Vooral de reacties
Het mooiste vind ik nog dat deze Sly een gigantisch grote bek had toen er berichten van Nowlive geknipt en geplakt werden op andere sites... Knippen en plakken vond hij ''diep triest en van een heel laag niveau'' en die mensen waren allemaal ''grote mongolen en debielen dat ze dat deden''... Hij heeft toen zelfs de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken een tijdje geblokkeerd op Nowlive...

haha de sukkel.. en nu hij het zelf doet is het natuurlijk allemaal wel oke
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:24:30 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68803188
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef micee het volgende:

[..]

Het mooiste vind ik nog dat deze Sly een gigantisch grote bek had toen er berichten van Nowlive geknipt en geplakt werden op andere sites... Knippen en plakken vond hij ''diep triest en van een heel laag niveau'' en die mensen waren allemaal ''grote mongolen en debielen dat ze dat deden''... Hij heeft toen zelfs de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken een tijdje geblokkeerd op Nowlive...

haha de sukkel.. en nu hij het zelf doet is het natuurlijk allemaal wel oke
Hij deed het in de beginperiode van De Gouden Kooi ook al hoor. Ik zat toen 's morgens vroeg met Natasia mee te tikken toen ze te ver inzoomden op de monitor. Die brief stond al op FOK! toen zij op SEND drukte en een uur later had Sly 'm ook opeens. Heel toevallig met dezelfde tikfouten erin die ik er opzettelijk in had gezet

Was niet erg hoor, hoewel hij natuurlijk niet aan bronvermelding deed, maar hij is natuurlijk wel zo hypocriet als de pest. Niet voor niets verwijst hij trouwens naar andere sites via screenshotjes. Dat voorkomt dat z'n site in de referer stats opduikt en je ziet welke onzin hij uitkotst.

Och, ik vind het wel lachwekkend. Als je daar een account hebt is ook het fotoalbum wel de moeite waard trouwens. Sly is de george baker kloon trouwens.
pi_68803278
- nope, doen we niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door Danny op 08-05-2009 11:28:43 ]
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:31:24 #182
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68803463
-- read the fucking policy --

[ Bericht 48% gewijzigd door Danny op 08-05-2009 11:36:40 ]
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:37:34 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68803714
kusje danny ?
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:41:46 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68803886
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef Jimbo het volgende:
kusje danny ?
neuh, maar niet meer doen. normaliter levert dat gewoon een ban op namelijk.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:48:44 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68804124
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij deed het in de beginperiode van De Gouden Kooi ook al hoor. Ik zat toen 's morgens vroeg met Natasia mee te tikken toen ze te ver inzoomden op de monitor. Die brief stond al op FOK! toen zij op SEND drukte en een uur later had Sly 'm ook opeens. Heel toevallig met dezelfde tikfouten erin die ik er opzettelijk in had gezet

Was niet erg hoor, hoewel hij natuurlijk niet aan bronvermelding deed, maar hij is natuurlijk wel zo hypocriet als de pest. Niet voor niets verwijst hij trouwens naar andere sites via screenshotjes. Dat voorkomt dat z'n site in de referer stats opduikt en je ziet welke onzin hij uitkotst.

Och, ik vind het wel lachwekkend. Als je daar een account hebt is ook het fotoalbum wel de moeite waard trouwens. Sly is de george baker kloon trouwens.
Dat dus, en zijn "verontwaardiging" over het feit dat men heeft besloten met FOK! samen te werken ipv met NL is natuurlijk van de zotte; iemand die een banbeleid heeft zoals Sly heeft, kan nooit verwachten dat hij zal worden uitgekozen om een groot publiek te bedienen.

Elke vorm van verontwaardiging daarover is niet meer dan een enorm gebrek aan zelfkennis en logica.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:52:34 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804279
Ik had nog nooit gehoord van NL. Maar het is dus een bekende in blogland?
pi_68804282
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus, en zijn "verontwaardiging" over het feit dat men heeft besloten met FOK! samen te werken ipv met NL is natuurlijk van de zotte; iemand die een banbeleid heeft zoals Sly heeft, kan nooit verwachten dat hij zal worden uitgekozen om een groot publiek te bedienen.

Elke vorm van verontwaardiging daarover is niet meer dan een enorm gebrek aan zelfkennis en logica.
Dat banbeleid is wel heel belachelijk trouwens... Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is
Seriously!

Heb haar eigenlijk alleen verzocht zich niet te gedragen als reetkever.. sjongejonge, krijg kriebel van het 'sekte-gevoel' daar...
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55:24 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68804375
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef micee het volgende:

[..]

Dat banbeleid is wel heel belachelijk trouwens... Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is
Seriously!

Heb haar eigenlijk alleen verzocht zich niet te gedragen als reetkever.. sjongejonge, krijg kriebel van het 'sekte-gevoel' daar...
als zij daar 1x een poging doet in te loggen onder mijn gebande account heeft ze een ip-ban
(enne, als jij hier zo doorgaat en hij komt erachter dat zij je zusje is? idem. en het gekke is dat ze dat daar allemaal volstrekt normaal vinden )
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:58:13 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804491
quote:
Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is

Heb je je zusje al vertelt dat ze gewoon naar FOK! moet kopen en dat we hier ook een Puberafdeling en een R&P afdeling hebben?
pi_68804554
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je je zusje al vertelt dat ze gewoon naar FOK! moet kopen en dat we hier ook een Puberafdeling en een R&P afdeling hebben?
Heel Fok! is toch een jongeren forum?
pi_68804566
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:

[..]

als zij daar 1x een poging doet in te loggen onder mijn gebande account heeft ze een ip-ban
(enne, als jij hier zo doorgaat en hij komt erachter dat zij je zusje is? idem. en het gekke is dat ze dat daar allemaal volstrekt normaal vinden )
Dat ga je niet menen toch?? Ik dacht dat ze toch wel enigzins overdreef door te zeggen dat zij daar een ban voor kon krijgen...
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 12:00:38 #192
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68804573
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

en US/KPD
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:03:51 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804679
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:00 schreef alt-092 het volgende:

[..]

Heel Fok! is toch een jongeren forum?
Neuh, in 1999 ja. Maar er zijn anno nu zoveel subfora voor alle lagen van de bevolking, van PTa tot WGR en van SEX tot Elementen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:05:11 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68804729
quote:
[..]
Seriously!

En terwijl ze zo'n verzoek doet begrijpt ze nog niet dat ze zit te posten op een site die er zulke achterlijke regels op nahoudt dat ze er niet eens in de buurt zou moeten willen komen??

Het heeft idd weg van een sekte, als je al bang bent dat je geband wordt omdat je broer zich elders op negatieve wijze uitlaat, dan was je 35 jaar geleden waarschijnlijk vrolijk achter Jim Jones aangehuppeld
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:08:44 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804877
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:

Het heeft idd weg van een sekte,
Formatidee: NoLife Waco - 100 huisvrouwen in een boerderij en dan het dak in de fik steken tijdens een 25 daagse belegering.
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 12:12:41 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68805010
toch 's kijken of de sly-tactieken ook op FOK! werken.
- Ik heb een nieuwe pc nodig
- Als jullie niet allemaal een pimp-abo afsluiten moet FOK! morgen dicht

Er zijn 5000 abonnementen nodig en die pc liefst een core-i7 quadcore met een beetje dikke videokaart en de pre-order van the sims 3 erbij. tnx
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:16:15 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68805142
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
toch 's kijken of de sly-tactieken ook op FOK! werken.
- Ik heb een nieuwe pc nodig
- Als jullie niet allemaal een pimp-abo afsluiten moet FOK! morgen dicht

Er zijn 5000 abonnementen nodig en die pc liefst een core-i7 quadcore met een beetje dikke videokaart en de pre-order van the sims 3 erbij. tnx
Danny toch.... Het moet "server" zijn ipv PC
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:26:22 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68805495
Wat is je bankrekening? En ik doe wel wat extra's storten. Heb je verdiend!
pi_68805630
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Neuh, in 1999 ja. Maar er zijn anno nu zoveel subfora voor alle lagen van de bevolking, van PTa tot WGR en van SEX tot Elementen.
Oke wissik niet , had anders gehoord maar heb ff rondgekeken hier en daar en geinig forum.
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 13:54:18 #200
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68808364
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
Wat is je bankrekening? En ik doe wel wat extra's storten. Heb je verdiend!
4810305
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')