Ik zike hier geen harde afspraken staan hoor. Het was een maand voor de kickoff, als je bedenkt dat alles pas klaarwas letterlijk 19.58 uur dan kun je ook wel indenken dat een maand later wellicht andere ontwikkelingen zijn. Sterker nog, als je zo vasthoudt aan een post van 23 maart dan had je ook op 27 april nog wel afspraken gemaakt. Dat je nu komt met een oude post van toen er nog niks was en niets nieuws hebt lijkt het me dat dit niet echt spreken voor NLquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik kan alleen lezen wat er is gepost. Ik kan niet meeluisteren aan de telefoon. Maar deze post lijkt mij duidelijk dat er door Bram afspraken zijn gemaakt die hij niet waar kon maken.
Het is je reinste rancune, krijg je daar al als even rood zegt als ene ewald wit een mooiere kleur vind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Uit rancune handelen past inderdaad wel bij NL ja
Afzwakken en terugdraaien is geen excuus. Bram had zich er niet over uit moeten laten in die termen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
later is dat (meerdere malen) afgezwakt en deels teruggedraaid (omdat dat niet anders kon). dat betekent niet dat het een vrijbrief is om dan maar uit eigen beweging de streams te embedden.
En gezien hoe jullie met Bram zijn omgegaan kan ik me geheel voorstellen dat er nu weinig contact meer is. Daarvoor mag je Sly dan bedanken en niet hier komen huilen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is je reinste rancune, krijg je daar al als even rood zegt als ene ewald wit een mooiere kleur vind.
Dat dus.
Niks van aantrekken en links laten liggen alhoewel hij natuurlijk dan weer rechts wil.
Die hebben het woord uitgevonden. En trouwens, met een gezamenlijk iq van 80 geef je ze imho nog te veel eer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Uit rancune handelen past inderdaad wel bij NL ja
Beetje generaliserend. Bovendien een wat domme uitspraak als er genoeg fokkers zitten. Jaap en zelfs Huub als hij niet gebanned zou zijn.quote:En trouwens, met een gezamenlijk iq van 80 geef je ze imho nog te veel eer.
Jaap en Huub zijn Fokkers?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Bovendien een wat domme uitspraak als er genoeg fokkers zitten. Jaap en zelfs Huub als hij niet gebanned zou zijn.
Bovendien zeg ik ook niet dat alle fokkers drugsgebruikers zijn?
Inderdaad. En ik kijk niet eens. Zelfs niet gratis hahahaha. Het lijkt pas leuk te worden nu Huub daar aanwezig is. Misschien neem ik dan toch nog een abo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef John.Milton het volgende:
De soap om de Bunker is nog leuker dan de bunker zelf.
Jaap niet.quote:
Vind ik eigenlijk ook wel een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef John.Milton het volgende:
De soap om de Bunker is nog leuker dan de bunker zelf.
Nou goed. Jij je zin. Het GEMIDDELDE iq is 80 danquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
Beetje generaliserend. Bovendien een wat domme uitspraak als er genoeg fokkers zitten. Jaap en zelfs Huub als hij niet gebanned zou zijn.
Je bent kennelijk vooral NL'er en dus neem ik dat per definitie al niet serieusquote:Bovendien zeg ik ook niet dat alle fokkers drugsgebruikers zijn?
Zodra Huub's ban voorbij is stel ik het cijfer wel weer wat bij naar beneden..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bovendien zeg ik ook niet dat alle fokkers drugsgebruikers zijn?
Ik ben vooral mezelf. En daarbij meer een hopper. Al naar gelang mijn stemming. En als ik serieus genomen wil worden moet ik nog op zoek naar nog een forum.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou goed. Jij je zin. Het GEMIDDELDE iq is 80 dan
[..]
Je bent kennelijk vooral NL'er en dus neem ik dat per definitie al niet serieus
Die kon ik verwachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zodra Huub's ban voorbij is stel ik het cijfer wel weer wat bij naar beneden..
Ah. Wie stond er ook alweer tennisballen en pijltjes te schieten toen iemand een programma maakte waar mensen totaal van de buitenwereld afgesloten zouden worden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
en gezamelijk halen ze misschien net een iq van 80.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ah. Wie stond er ook alweer tennisballen en pijltjes te schieten toen iemand een programma maakte waar mensen totaal van de buitenwereld afgesloten zouden worden?
quote:Maar op zich, in je verdere posts praat je wel zinnige dingen
Ik heb geen idee wat dat voor site is (of de andere sites met de gratis streams) maar hier in dit topic gaat het over het ondermijnen dmv gratis kijken naar die streams. Dat lijkt me niet veel anders dan een programma moedwillig te ondermijnen door tennisballen te gooien/pijltjes schieten met berichten van buitenaf. Sterker nog, dat zal meer inbreuk doen dan mensen die anders toch niet kijken het nu wel doen omdat het gratis is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Danny het volgende:wat heeft dat in godsnaam met iq te maken. Ga voor de gein eens kijken op nowlive
Ik heb het al vaker gezegt hij is wel superman; hij gaat maar door en zijn acties worden door het normale volk niet altijd als positief opgevat terwijl hij een held is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Danny het volgende:
[..]wat heeft dat in godsnaam met iq te maken. Ga voor de gein eens kijken op nowlive en zie hoe de mensen daar reageren. Op elkaar, op alles. En in welk taalgebruik. Als daarvan 80% niet het predikaat zwakzinnig heeft weet ik 't ook niet meer hoor.
[..]
ik zie niet in hoe we BB financieel benadeeld hebben door balletjes en pijltjes over de muur te mikken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat voor site is (of de andere sites met de gratis streams) maar hier in dit topic gaat het over het ondermijnen dmv gratis kijken naar die streams. Dat lijkt me niet veel anders dan een programma moedwillig te ondermijnen door tennisballen te gooien/pijltjes schieten met berichten van buitenaf. Sterker nog, dat zal meer inbreuk doen dan mensen die anders toch niet kijken het nu wel doen omdat het gratis is.
ik wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe we BB financieel benadeeld hebben door balletjes en pijltjes over de muur te mikken?
Leg je het mij dan even uit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |