Gaat het over deze link ? - weg -
Hier in dit topic werd vermeld dat je gebanned word als je hem hier plaatst ? Niets daarvan staat er in de algeme voorwaarden dus dat is dan zowieso raar als men ervan uitgaat dat iedereen daar op de hoogte van zal zijn ?
(indien die ban geld verwijder die link maar Danny en stuur me AUB een link waar dat dan vermeld is

)
Dat verhaal dat het 2 dagen kost om dat aan te passen is natuurlijk om te lachen zo'n stom fabeltje. KPN kan on-the-fly een nieuwe URL aanbrengen of klonen. In de tijd dat de URL gekloond is kan de site aangepast worden. Een normale programmeur zal altijd een "offline" omgeving hebben en dus nooit langer als 0.01 seconde een downtime hebben. (wink FOK!) Voordat de Bunker online ging heb ik de site bekeken en er volgens mij nog een topic aan gewijdt. Erg slechte beveiliging en zoveel design fouten

Daarnaast is het hele concept natuurlijk slecht ontwikkeld en totaal niet "internet" maar een slecht ontwikkelde TV format.
Je zal zo'n site compleet interactief hebben om aan hedendaagse eisen te voldoen.
Vanaf dag 1 waren er betaalproblemen en andere design flaws. Zoiets mag gewoon niet gebeuren.
Dat Bart en consorten schijnbaar geen zakenlieden zijn neem ik ze niet kwalijk maar als je een contract met KPN aangaat dan wil je op z'n minst weten hoe die dingen beveiligt zijn. Normaliter zet je dan een unique IP op de stream met authenticatie. Dat heeft KPN standaard dus zowieso een heel vaag verhaal. Mijn theorie is gewoon dat het een viral strategie is

Gooi het gratis online dan genereer je een hoop internet rumoer over die "geheime" link.
Daarnaast het hele verhaal dat het "oneerlijk" is om die stream te bekijken is natuurlijk bizar. Als jij niet wilt dat mensen op je server rondspoken moet je maar je shit beveiligen. Nee dat rechtvaardigt niet dat een cracker je cc informatie van een server plukt of dat je fotocollectie word gedelete als er een script kiddie je pc binnenkomt.
Waar het om gaat is dat die link vrij beschikbaar is en dat ik niets hoef te doen om ernaar te kijken. Strafzaak zal het dus nooit worden. Althans als de organisatoren de boel in orde hadden juridisch en een degelijk contract hadden met KPN dan zouden ze KPN nog verantwoordelijk kunnen stellen voor gederfte inkomsten.
Om deze kritiek in een ander daglicht te plaatsen....
Ontzettend gaaf concept. Niet het RLS gebeuren want dat is oud. Maar wel naar mijn opinie de eerste (wellicht niet) 24/7 (in theorie) stream met een gameconcept en internet only.
Groot respect voor Bart en concorten ondanks mijn negativeit. Ik weet dat het allemaal een gok is en heb bewondering voor jullie lef. Daarom alleen al hoop ik dat als het jullie geen windeireren legt dat jullie iig kiet spelen. Pioniers krijgen vaak de grootste kritiek en zijn zelden degenen die er vruchten van plukken in een latere tijd.
Hoop dat dit lange stuk tekst enigzins gewaardeerd word.
Succes ermee verder.
*disclaimer.
Zal wel vol met typfouten staan

spreek al jaren geen NL's
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 07-05-2009 20:20:28 ]