abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68798744
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:08 schreef Danny het volgende:

[..]

dat hoeft in principe ook niet. beveiliging omzeilen is verboden en bij overtreding kan een no-life gewoon worden gedagvaard natuurlijk.
[bewerken]
quote:
Afscherming
Soms is het gewenst audio of video content af te schermen. De redenen hiervoor kunnen onder meer privacy, geheimhouding, rechten of commerciële exploitatie zijn, zoals het huren van een online speelfilm. Er zijn meerdere mogelijkheden om streams af te schermen. Soms wordt een combinatie gebruikt:

Obscurity : het niet-vertellen of verbergen van de URL (locatie) van het streaming bestand. Een website probeert de bron af te schermen. Deze vorm van afscherming wordt ten zeerste afgeraden omdat de URL snel te achterhalen is en via Usenet, IRC en andere social networks snel verspreid kan worden.
Wachtwoordbeveiliging : bestanden, of mappen met bestanden worden op de streaming server afgeschermd door middel van een gebruikersrechtenmanagement. Omdat distributieservers van verschillende fabrikanten hun eigen methodiek hiervoor op na houden is dit ook geen aan te raden oplossing. Gebruikers moeten meerdere wachtwoorden onthouden, of dubbel invoeren, of beheerders moeten complexe koppelingen bouwen en drievoudig gebruikersbeheer gaan implementeren. Gebruikers kunnen wachtwoorden gaan delen. Voor sommige mediaservers zijn plugins beschikbaar die met userdatabases kunnen worden gekoppeld.
Netwerkafscherming : Een server wordt binnen een afgeschermd netwerk (intranet, VPN) geplaatst, of toegang tot de server wordt beperkt tot een gelimiteerd aantal IP-ranges. Hiermee kan op betrekkelijk eenvoudige wijze afscherming voor een bepaalde groep worden geregeld. Afscherming is echter niet op persoonlijk niveau (authenticatie) mogelijk.
Slagboom : Een slagboom is een server die tussen de streaming server(s) en het netwerk (vaak is dit het Internet) wordt geplaatst. De website genereert een unieke sessiecode en plakt deze achter de URL. De slagboom geeft enkel toegang tot de URL indien de sessiecode geldig is. Na verloop van de sessie dient de gebruiker via de website een nieuwe aan te vragen. Een eenvoudige firewall kan deze functie invullen, maar performance hiervan is laag. Er is ook een slagboom oplossing op TCP/IP stack niveau, welke hogere performance biedt. Deze slagboom is een zeer efficiënte, gebruiksvriendelijke en platformonafhankelijke afschermingsoplossing en volstaat overal waar encryptie van de content geen vereiste is.
DRM : De zwaarste afschermingsmethode is Digital Rights Management, wat in het volgende hoofdstuk wordt behandeld.
ff snel van Wiki gejat. Elke vorm van afscherming zou juridisch dus al in orde zijn?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 09:15:22 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68798826
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:11 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

[bewerken]
[..]

ff snel van Wiki gejat. Elke vorm van afscherming zou juridisch dus al in orde zijn?
in principe wel. zodra je extra handelingen moet verrichten om 'binnen' te komen omzeil je een beveiliging en ben je gewoon strafbaar. Om diezelfde reden mag je bv een dvd of cd waar een kopieerbeveiliging op zit ook niet kopiëren. Je mag wel dezelfde dvd waar de beveiliging is uitgesloopt downloaden trouwens (want er zit geen beveiliging op).

Nu kun je gewoon de url van de stream in je browser, vlc of mediaplayer etc plakken. Dat is verder onbeveiligd. Zodra er een vorm van codering op zit is het aanpakbaar en kunnen er ook schadeclaims worden ingediend.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 10:30:41 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68801221
ik heb betaald en kijk op mn werk via de ' gratis ' stream

vind dus dat ik dit goed vind
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68802353
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Danny het volgende:

[..]

ja, ik weet 't
Hij bant steeds opnieuw en ik vind 't alleen maar leuk dat te omzeilen. Hilarisch. Vooral de reacties
Het mooiste vind ik nog dat deze Sly een gigantisch grote bek had toen er berichten van Nowlive geknipt en geplakt werden op andere sites... Knippen en plakken vond hij ''diep triest en van een heel laag niveau'' en die mensen waren allemaal ''grote mongolen en debielen dat ze dat deden''... Hij heeft toen zelfs de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken een tijdje geblokkeerd op Nowlive...

haha de sukkel.. en nu hij het zelf doet is het natuurlijk allemaal wel oke
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:24:30 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68803188
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef micee het volgende:

[..]

Het mooiste vind ik nog dat deze Sly een gigantisch grote bek had toen er berichten van Nowlive geknipt en geplakt werden op andere sites... Knippen en plakken vond hij ''diep triest en van een heel laag niveau'' en die mensen waren allemaal ''grote mongolen en debielen dat ze dat deden''... Hij heeft toen zelfs de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken een tijdje geblokkeerd op Nowlive...

haha de sukkel.. en nu hij het zelf doet is het natuurlijk allemaal wel oke
Hij deed het in de beginperiode van De Gouden Kooi ook al hoor. Ik zat toen 's morgens vroeg met Natasia mee te tikken toen ze te ver inzoomden op de monitor. Die brief stond al op FOK! toen zij op SEND drukte en een uur later had Sly 'm ook opeens. Heel toevallig met dezelfde tikfouten erin die ik er opzettelijk in had gezet

Was niet erg hoor, hoewel hij natuurlijk niet aan bronvermelding deed, maar hij is natuurlijk wel zo hypocriet als de pest. Niet voor niets verwijst hij trouwens naar andere sites via screenshotjes. Dat voorkomt dat z'n site in de referer stats opduikt en je ziet welke onzin hij uitkotst.

Och, ik vind het wel lachwekkend. Als je daar een account hebt is ook het fotoalbum wel de moeite waard trouwens. Sly is de george baker kloon trouwens.
pi_68803278
- nope, doen we niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door Danny op 08-05-2009 11:28:43 ]
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:31:24 #182
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68803463
-- read the fucking policy --

[ Bericht 48% gewijzigd door Danny op 08-05-2009 11:36:40 ]
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:37:34 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68803714
kusje danny ?
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:41:46 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68803886
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef Jimbo het volgende:
kusje danny ?
neuh, maar niet meer doen. normaliter levert dat gewoon een ban op namelijk.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:48:44 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68804124
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij deed het in de beginperiode van De Gouden Kooi ook al hoor. Ik zat toen 's morgens vroeg met Natasia mee te tikken toen ze te ver inzoomden op de monitor. Die brief stond al op FOK! toen zij op SEND drukte en een uur later had Sly 'm ook opeens. Heel toevallig met dezelfde tikfouten erin die ik er opzettelijk in had gezet

Was niet erg hoor, hoewel hij natuurlijk niet aan bronvermelding deed, maar hij is natuurlijk wel zo hypocriet als de pest. Niet voor niets verwijst hij trouwens naar andere sites via screenshotjes. Dat voorkomt dat z'n site in de referer stats opduikt en je ziet welke onzin hij uitkotst.

Och, ik vind het wel lachwekkend. Als je daar een account hebt is ook het fotoalbum wel de moeite waard trouwens. Sly is de george baker kloon trouwens.
Dat dus, en zijn "verontwaardiging" over het feit dat men heeft besloten met FOK! samen te werken ipv met NL is natuurlijk van de zotte; iemand die een banbeleid heeft zoals Sly heeft, kan nooit verwachten dat hij zal worden uitgekozen om een groot publiek te bedienen.

Elke vorm van verontwaardiging daarover is niet meer dan een enorm gebrek aan zelfkennis en logica.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:52:34 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804279
Ik had nog nooit gehoord van NL. Maar het is dus een bekende in blogland?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68804282
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus, en zijn "verontwaardiging" over het feit dat men heeft besloten met FOK! samen te werken ipv met NL is natuurlijk van de zotte; iemand die een banbeleid heeft zoals Sly heeft, kan nooit verwachten dat hij zal worden uitgekozen om een groot publiek te bedienen.

Elke vorm van verontwaardiging daarover is niet meer dan een enorm gebrek aan zelfkennis en logica.
Dat banbeleid is wel heel belachelijk trouwens... Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is
Seriously!

Heb haar eigenlijk alleen verzocht zich niet te gedragen als reetkever.. sjongejonge, krijg kriebel van het 'sekte-gevoel' daar...
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55:24 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68804375
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef micee het volgende:

[..]

Dat banbeleid is wel heel belachelijk trouwens... Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is
Seriously!

Heb haar eigenlijk alleen verzocht zich niet te gedragen als reetkever.. sjongejonge, krijg kriebel van het 'sekte-gevoel' daar...
als zij daar 1x een poging doet in te loggen onder mijn gebande account heeft ze een ip-ban
(enne, als jij hier zo doorgaat en hij komt erachter dat zij je zusje is? idem. en het gekke is dat ze dat daar allemaal volstrekt normaal vinden )
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:58:13 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804491
quote:
Kreeg net van mijn zusje het verzoek of ik hier niet zo wil zeiken over Sly omdat ze bang is dat zij dan een ban krijgt, omdat ze mijn zusje is

Heb je je zusje al vertelt dat ze gewoon naar FOK! moet kopen en dat we hier ook een Puberafdeling en een R&P afdeling hebben?
pi_68804554
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je je zusje al vertelt dat ze gewoon naar FOK! moet kopen en dat we hier ook een Puberafdeling en een R&P afdeling hebben?
Heel Fok! is toch een jongeren forum?
pi_68804566
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:

[..]

als zij daar 1x een poging doet in te loggen onder mijn gebande account heeft ze een ip-ban
(enne, als jij hier zo doorgaat en hij komt erachter dat zij je zusje is? idem. en het gekke is dat ze dat daar allemaal volstrekt normaal vinden )
Dat ga je niet menen toch?? Ik dacht dat ze toch wel enigzins overdreef door te zeggen dat zij daar een ban voor kon krijgen...
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 12:00:38 #192
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68804573
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

en US/KPD
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:03:51 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804679
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:00 schreef alt-092 het volgende:

[..]

Heel Fok! is toch een jongeren forum?
Neuh, in 1999 ja. Maar er zijn anno nu zoveel subfora voor alle lagen van de bevolking, van PTa tot WGR en van SEX tot Elementen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:05:11 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68804729
quote:
[..]
Seriously!

En terwijl ze zo'n verzoek doet begrijpt ze nog niet dat ze zit te posten op een site die er zulke achterlijke regels op nahoudt dat ze er niet eens in de buurt zou moeten willen komen??

Het heeft idd weg van een sekte, als je al bang bent dat je geband wordt omdat je broer zich elders op negatieve wijze uitlaat, dan was je 35 jaar geleden waarschijnlijk vrolijk achter Jim Jones aangehuppeld
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:08:44 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68804877
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:

Het heeft idd weg van een sekte,
Formatidee: NoLife Waco - 100 huisvrouwen in een boerderij en dan het dak in de fik steken tijdens een 25 daagse belegering.
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 12:12:41 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68805010
toch 's kijken of de sly-tactieken ook op FOK! werken.
- Ik heb een nieuwe pc nodig
- Als jullie niet allemaal een pimp-abo afsluiten moet FOK! morgen dicht

Er zijn 5000 abonnementen nodig en die pc liefst een core-i7 quadcore met een beetje dikke videokaart en de pre-order van the sims 3 erbij. tnx
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:16:15 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68805142
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
toch 's kijken of de sly-tactieken ook op FOK! werken.
- Ik heb een nieuwe pc nodig
- Als jullie niet allemaal een pimp-abo afsluiten moet FOK! morgen dicht

Er zijn 5000 abonnementen nodig en die pc liefst een core-i7 quadcore met een beetje dikke videokaart en de pre-order van the sims 3 erbij. tnx
Danny toch.... Het moet "server" zijn ipv PC
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:26:22 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68805495
Wat is je bankrekening? En ik doe wel wat extra's storten. Heb je verdiend!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68805630
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Neuh, in 1999 ja. Maar er zijn anno nu zoveel subfora voor alle lagen van de bevolking, van PTa tot WGR en van SEX tot Elementen.
Oke wissik niet , had anders gehoord maar heb ff rondgekeken hier en daar en geinig forum.
  Admin vrijdag 8 mei 2009 @ 13:54:18 #200
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68808364
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
Wat is je bankrekening? En ik doe wel wat extra's storten. Heb je verdiend!
4810305
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')