quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe Lady GaGa:
zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat ie helemaal plat wordt gedraaid
quote:Deze video is niet beschikbaar in je land.
Geen problemen hier ?quote:
quote:
quote:
Meeste dagen doordeweeks woon ik tegenwoordig in Belgiquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]sinds wanneer woon ik dan in een ander land dan jij?
![]()
In hotel zitten is geen wonenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste dagen doordeweeks woon ik tegenwoordig in Belgi
Als het goed is zit Bertje er.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef broer het volgende:
Zit Bert er zodadelijk? Of ben ik in de war met de dagen?
Wat hadden die een geluk, damn!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Dat Barcelona trouwens.. zo maar door de naald gekropen
en wat dacht je van al die opgedrongen re-releases waar ze je de laatste tijd mee doodgooienquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef ruud.nl het volgende:
Nog steeds de eerste met nieuwe muziek?
Sky and Sand is nu pas megahit.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Dat Barcelona trouwens.. zo maar door de naald gekropen
Een rennende mof is dan toch leukerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt ongeveer eenzelfde gifje van Drogba maken.
Freaking drama iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Je mist niks hoor Hans, Kings of Leon, Bertolf![]()
![]()
DRA-MA
Meesterlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn de Spice Girls weer. Gisteren draaide Giel ze, en vandaag Gerard. Morgen ook door Claudia?
Jupquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
Empire of the Sun blijft prettig.
Jeuj, nog een medestander!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef karoltje het volgende:
Wat een heerlijke megahit hebben ze deze week zeg.
Een straatmuzikant die met z'n gitaar in een vuilnisbak zit of zoiets.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is de nooit grappig vandaag, net ff gemist...
een optreden van Garbage is nooit grappigquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een straatmuzikant die met z'n gitaar in een vuilnisbak zit of zoiets.
Ej ! Gelukkig maar want ik vind 'm echt kudquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
Morgen eindelijk weer een nieuwe MH![]()
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! Gelukkig maar want ik vind 'm echt kud
smaken verschillen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Sky and sand kudt vinden. Hoe kan dat dan?!
Klopt zeker, maar ik had verwacht dat die plaat bij iedereen wel eenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
smaken verschillen he
Vind het zelf wel een OK nummer
Zou wel humor zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komen
Welke nitwit wist dat niet?quote:
Die knakker die kaarten voor Mysteryland wilde. Hij klonk niet als een tiener, dus is er m.i. geen excuus om TW niet te kennen.quote:
Mijn moeder kocht destijds direct het album toen het uitkwam. Beetje jammer dat vrij kort daarna Roy Orbinson overleedquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die knakker die kaarten voor Mysteryland wilde. Hij klonk niet als een tiener, dus is er m.i. geen excuus om TW niet te kennen.
ik hoop het, maar verwacht het niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godallejezus, wat draait die rabbering een pleurismuziek vandaag
Mwoah, ik stoor me er niet aan maar ik hoor het ook niet graag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kid rock.
Ik vond het vorig jaar een enorm kutliedje, omdat ik het zo vaak hoorde, maar nu vind ik 'em weer leuk
bij mij het zelfde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kid rock.
Ik vond het vorig jaar een enorm kutliedje, omdat ik het zo vaak hoorde, maar nu vind ik 'em weer leuk
echt, wat een tyfusbagger. Volgens mij is het een hele aardige vent waar je flink mee kan lachen en zuipen, maar asjeblieft: niet zingen!!!quote:
heb ik altijd, staat zo ingesteld bij mij. Misschien hebben ze de default settings veranderd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef cheese. het volgende:
en nu weer 6.
heeel vaag, er zaten opeens 50 reacties op een pagina.
Sorry, de kinderen wilden haring hebben. En ik ook trouwensquote:
Zoals mijn avatar of echte beelden van bv tv?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
Weet iemand hoe je een gif-je kunt maken, zoals bijvoorbeeld die ene van voetbal gisteravond?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zoals mijn avatar of echte beelden van bv tv?
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, wat een tyfusbagger. Volgens mij is het een hele aardige vent waar je flink mee kan lachen en zuipen, maar asjeblieft: niet zingen!!!
Zal dus wel MH worden
Dan kun je het nalezen in dit topic ja je ziet het wel of hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijn, Maar deze is echt kattenjankerij.
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk geen enkel idee welke leuk zou zijn voor de MH, en dan kan ik er morgen niet eens bij zijn, ik moet werkenBen pas om 17.15 thuis op zn vroegst.
moet je new and improved luustren, en dan bepalen welke leuk zou zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijn, Maar deze is echt kattenjankerij.
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk geen enkel idee welke leuk zou zijn voor de MH, en dan kan ik er morgen niet eens bij zijn, ik moet werkenBen pas om 17.15 thuis op zn vroegst.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan kun je het nalezen in dit topic ja je ziet het wel of hetof
reacties zijn
Volgens mij was het gewoon de band, dus gewoon Bon Jovi.quote:
Geloof mij, het wordt Guus. Als Stenders al naar zijn CD presentatie gaat, dan kan het toch niet andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat lag ook al in mn planningIk hoop op
Dat Stenders naar de cd-presentatie gaat is niet zo gek, die 2 zijn erg goede vrienden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geloof mij, het wordt Guus. Als Stenders al naar zijn CD presentatie gaat, dan kan het toch niet anders
en de laatste vijf weken had ik het drie keer goed wat het zou worden
Hans, galo!quote:
Hi.quote:
Ah. Ik zit dus niet op te letten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als vraag voor de kaartjes van Mysteryland
Nee megahit wordt 1. erg klein 2. mijn gemeente maar dan s=zquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijke plaat ditMando Diao - Dance With Somebody
Ik voorspel als nieuwe Megahit: Giovanca (ofzo iets) of de achtbaanplaat van de Noisettes.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee megahit wordt 1. erg klein 2. mijn gemeente maar dan s=z.
die laatstequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ik voorspel als nieuwe Megahit: Giovanca (ofzo iets) of de achtbaanplaat van de Noisettes.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef purplerose het volgende:
bij de presale van vanochtend voor de pearl jam kaarten was de site al binnen een minuut overbelast
de beschikbare arena kaarten waren binnen een minuut al wegDe rest zal morgen in de verkoop gaan
Heb nu iig al een zitplaats maar ga morgen nog voor een veldplek maar erbij zijn ga ik iig
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die laatsteroosmarijn is verliefd, gerard vind em leuk, giel draait em, rob stenders vind em ook leuk denk
Giovanca (geen zin om de naam op te zoeken, ik typ het maar even van jouw over. Geen idee of 'et fout is..) wordt 'em niet. Ze zit al in de jingle voordat ze de MH draaien. En volgens mij wordt dat dan nooit de MH..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
gaat die niet bellen danquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.
Vannacht dus ook Roosmarijn met die andere vrouwelijke nacht-DJ, Kristel.
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.
Vannacht dus ook Roosmarijn met die andere vrouwelijke nacht-DJ, Kristel.
daar heb je een punt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.
Afwachten dus of iemand met nog meer inside-informatie de vraag ook beantwoord ipv alleen maar leestquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).
Jij gaat naar Pearl jam, en ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef purplerose het volgende:
bij de presale van vanochtend voor de pearl jam kaarten was de site al binnen een minuut overbelast
de beschikbare arena kaarten waren binnen een minuut al wegDe rest zal morgen in de verkoop gaan
Heb nu iig al een zitplaats maar ga morgen nog voor een veldplek maar erbij zijn ga ik iig
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die laatsteroosmarijn is verliefd, gerard vind em leuk, giel draait em, rob stenders vind em ook leuk denk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
En wie moet er thuis op de planten passen... Laura!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Giovanca (geen zin om de naam op te zoeken, ik typ het maar even van jouw over. Geen idee of 'et fout is..) wordt 'em niet. Ze zit al in de jingle voordat ze de MH draaien. En volgens mij wordt dat dan nooit de MH..
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef purplerose het volgende:
je kan trouwens wel goed horen dat dr tong doorboord is
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topique is in rep en roer omdat Coen en Sander vanmiddag hebben gemeld dat Rijkaard en Ajax gesprekken hebben gevoerd.
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topique is in rep en roer omdat Coen en Sander vanmiddag hebben gemeld dat Rijkaard en Ajax gesprekken hebben gevoerd.
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je dat niet een x fiksen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).
Het wordt Little Boots, maar ik hoop op..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
little boots mag ook hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Het wordt Little Boots, maar ik hoop op..
Guuss..
Ah, OK, dat wist ik niet dat ze zo close warenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat Stenders naar de cd-presentatie gaat is niet zo gek, die 2 zijn erg goede vrienden.
maar hopelijk weet giel wel dat dit ook niet alles isquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, OK, dat wist ik niet dat ze zo close waren
Ben weer wat gerustgesteld
Hoewel, als zij goede vrienden zijn, en Coen, Sander, Giel, en mogelijk nog wat DJ's vinden die plaat wel wat, dan ben ik eigenlijk toch niet gerust
Ik denk dat het door Gerard komt hoor. Die was er vorige week niet bij de stemming en toen dachten de andere dj's "laten we Karl en Fritz Kalkbrenner MH maken om Gerard te pesten".quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hopelijk weet giel wel dat dit ook niet alles isdoor giel is dit nu de MH
met de huidge MH kan ik m ij wel vinden, hoewel het nou ook weer niet zo gloedjenieuw is. beetje iri dat Giel steeds loopt te geilen dat het zijn plaat is, volgens mij heb ik bv Roosmarijn die plaat ook al net zol lang horen draaien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hopelijk weet giel wel dat dit ook niet alles isdoor giel is dit nu de MH
"Het gebruik van badeenden in de media wordt heden ten dage ernstig onderscht."quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier? Weten jullie nog iets dat ik in het voorwoord van mijn stageverslag kan zetten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
"Het gebruik van badeenden in de media wordt heden ten dage ernstig onderscht."
Zoiets
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
"Het gebruik van badeenden in de media wordt heden ten dage ernstig onderscht."
Zoiets
Ik hoorde de kurk al uit de fles komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk weer thuis.
Hotel is leuk enzo, maar het is ook fijn om weer ff thuis te zijn.
Welkom terug in Den Nederlanden!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk weer thuis.
Hotel is leuk enzo, maar het is ook fijn om weer ff thuis te zijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoorde de kurk al uit de fles komen.
Little Boots zou wel tof zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Het wordt Little Boots, maar ik hoop op..
Guuss..
Niemand?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
Weet iemand hoe je een gif-je kunt maken, zoals bijvoorbeeld die ene van voetbal gisteravond?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nog niet aan toe gekomen
. Eerst maar es ff een wasje draaien
.
wasdaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Wait for Evolution
Over internationale roem gesproken, ze staan ook op Sziget
Boedapest. Vorig jaar stonden daar o.a. Moke en Voicst uit Nederland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wasda*festival ofzo maar waar enzo*
okquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Boedapest. Vorig jaar stonden daar o.a. Moke en Voicst uit Nederland.
Mail me de plaatjes maar en vertel even wat je precies wilquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
Blijf je hier nu weer, om het forum wat te vullen?
* Briggy tjekt....quote:
quote:
"Wilt u alstublieft stoppen met het leegkopen van onze filialen? Wij willen zoveel mogelijk producten bieden aan zoveel mogelijk mensen, maar dit blijkt nu helaas niet het geval te zijn, en moeten wij helaas heel veel nee-verkopen"quote:
als ze al eens die kut vocoder eruit deden halen, was ie al wat meer luisterbaar. Op zich is het wel weer apart, maar er had meer gedaan mee kunnen wordenquote:
dat is de reden erachter..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Doordat de Popkwis is veranderd in de Wincode blijft er tijd over voor een extra plaat
Dank u Dank u.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mail me de plaatjes maar en vertel even wat je precies wil
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
"Wilt u alstublieft stoppen met het leegkopen van onze filialen? Wij willen zoveel mogelijk producten bieden aan zoveel mogelijk mensen, maar dit blijkt nu helaas niet het geval te zijn, en moeten wij helaas heel veel nee-verkopen"
Ik dacht meer aan het volgende:quote:
3v12 met rapperts bestaat toch niet meer ? Laat dat soort muziek lekker bij slamfm blijven.quote:
tjaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
3v12 met rapperts bestaat toch niet meer ? Laat dat soort muziek lekker bij slamfm blijven.
Het is een auto-tune, geen vocoderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
als ze al eens die kut vocoder eruit deden halen, was ie al wat meer luisterbaar. Op zich is het wel weer apart, maar er had meer gedaan mee kunnen worden
auto-tune is toch meer om de pitch aan te passen? In deze stem worden meer de vocals vervormd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een auto-tune, geen vocoder(behalve dat stuk van "you can hear that spaceship *zoooooooom*", dat is een vocoder)
Gewoon als leermoment
Ik vind't overigens een enorm vette plaat!
Net zoals bij Lil' Wayne (quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
auto-tune is toch meer om de pitch aan te passen? In deze stem worden meer de vocals vervormd...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het volgende:
"Door uw trouwe klandizie hebben wij de eer om u hierbij te onderscheiden met de titel 'ridder in de orde van de Lamme Zuiperd'."
Leuke single idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat blijft dit
Tijd voor bier. Woehoe!~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |