Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef donroyco het volgende:
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
De muziek gaat nog wel maar als ze eenmaal gaan praten begint mijn keel al te schelden omdat er kots aan komt
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef easyphp het volgende:
20 pagina's topic! Dit is vloeken in de kerk. FOK! zit vol met 3fm fan josti's.
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrowquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Op mijn stage staat ook3FM
op. 300 Keer dezelfde nummers per dag.
Kutzender, optyfen.
En ja ik heb er ook commentaar op gegeven alleen dan krijg je hier wat schaapachtig gelach terug.
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef easyphp het volgende:
[..]
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.
Dat gaat niet meer lukkenquote:
Geef = gafquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Op 3FM, stomme humor daar altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik niet![]()
En waar slaat dat nooit grappig op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |