Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef donroyco het volgende:
Rob Stenders
Giel Beelen
Gerard Ekdom3FM
Ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
De muziek gaat nog wel maar als ze eenmaal gaan praten begint mijn keel al te schelden omdat er kots aan komt
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef easyphp het volgende:
20 pagina's topic! Dit is vloeken in de kerk. FOK! zit vol met 3fm fan josti's.
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrowquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Op mijn stage staat ook3FM
op. 300 Keer dezelfde nummers per dag.
Kutzender, optyfen.
En ja ik heb er ook commentaar op gegeven alleen dan krijg je hier wat schaapachtig gelach terug.
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef easyphp het volgende:
[..]
Arrow was altijd wel oke, maar luister toch liever gewoon mp3s uit mijn eigen collecties. Ook had arrow last van het niet meer dan 100 verschillende artiesten draaien syndroom.
Dat gaat niet meer lukkenquote:
Geef = gafquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we het echt over goede nummers hebben dan falen ze hard inderdaad. Geef mij maar arrow
Op 3FM, stomme humor daar altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja luisterde nooit hele dagen dus dat wist ik niet![]()
En waar slaat dat nooit grappig op?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat nooit grappig is echt.. nouja, echt nóóit grappig dus.
En dat "hele goede middag"-jingletje mogen ze er ook uit gooien.. ik word er agressief van.
Dat western-deuntje valt wel mee idd.. maar ja, dat heb je al snel met de overige bagger dat je iedere keer aan moet horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaHet enige muziekje dat me kan bekoren is dat deuntje bij dat bel/vragenspel tussen 2 personen. western deuntje doet me altijd aan clint eastwood denken die kotst op 3fm
Ja inderdaad!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat western-deuntje valt wel mee idd.. maar ja, dat heb je al snel met de overige bagger dat je iedere keer aan moet horen.
Maar 't meest erger ik me nog aan die DJ's die zichzelf echt té tof vinden. Denken ook dat ze grappig zijn ofzo
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die radio luisteren en zelfs fan zijn van een radio programma!
Enige zender met fatsoenlijke muziekquote:
Wat dacht je van kantoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
Radio luisteren op je werk? Zit je in de bouw, of ben je afwasser?
Fatsoenlijke muziek? Je bedoelt 20x per dag dezelfde ((gruwelijk) slechte) nummers met áf en toe een goed nummer ter afwisseling?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Enige zender met fatsoenlijke muziek
Dat gelul hoor ik toch niet als ik aan het werk ben
Behalve vrijdagavond natuurlijk, want Ekstra weekend is goede muziek + leuk gelul.
BNR is juist afleidend, dan probeer ik 't te volgen en kom ik niet meer aan mn stage toequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
Zet gewoon BNR aan. Of Classic FM, da's prima voor je concentratie.
Zegt meer over jou dan over de grappigheid van dat programma.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit grappig is juist droogEen van de leukste dingen op de radio
Idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over de grappigheid van dat programma.
Nouja dat met concentratie ging ook meer over Classic FM. BNR is gewoon leuk om te luisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BNR is juist afleidend, dan probeer ik 't te volgen en kom ik niet meer aan mn stage toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |