Nee megahit wordt 1. erg klein 2. mijn gemeente maar dan s=zquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijke plaat ditMando Diao - Dance With Somebody
Ik voorspel als nieuwe Megahit: Giovanca (ofzo iets) of de achtbaanplaat van de Noisettes.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee megahit wordt 1. erg klein 2. mijn gemeente maar dan s=z.
die laatstequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ik voorspel als nieuwe Megahit: Giovanca (ofzo iets) of de achtbaanplaat van de Noisettes.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef purplerose het volgende:
bij de presale van vanochtend voor de pearl jam kaarten was de site al binnen een minuut overbelast
de beschikbare arena kaarten waren binnen een minuut al wegDe rest zal morgen in de verkoop gaan
Heb nu iig al een zitplaats maar ga morgen nog voor een veldplek maar erbij zijn ga ik iig
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die laatsteroosmarijn is verliefd, gerard vind em leuk, giel draait em, rob stenders vind em ook leuk denk
Giovanca (geen zin om de naam op te zoeken, ik typ het maar even van jouw over. Geen idee of 'et fout is..) wordt 'em niet. Ze zit al in de jingle voordat ze de MH draaien. En volgens mij wordt dat dan nooit de MH..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
gaat die niet bellen danquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.
Vannacht dus ook Roosmarijn met die andere vrouwelijke nacht-DJ, Kristel.
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is echter op vakantie, dus die kan deze week niet stemmen.
Vannacht dus ook Roosmarijn met die andere vrouwelijke nacht-DJ, Kristel.
daar heb je een punt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Roosmarijn wel een stem dan? Volgens mij stemmen nachtjocks niet mee, maar ik weet niet hoe het zit met de playlist-makers.
Afwachten dus of iemand met nog meer inside-informatie de vraag ook beantwoord ipv alleen maar leestquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).
Jij gaat naar Pearl jam, en ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef purplerose het volgende:
bij de presale van vanochtend voor de pearl jam kaarten was de site al binnen een minuut overbelast
de beschikbare arena kaarten waren binnen een minuut al wegDe rest zal morgen in de verkoop gaan
Heb nu iig al een zitplaats maar ga morgen nog voor een veldplek maar erbij zijn ga ik iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |