Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die laatsteroosmarijn is verliefd, gerard vind em leuk, giel draait em, rob stenders vind em ook leuk denk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
En wie moet er thuis op de planten passen... Laura!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Giovanca (geen zin om de naam op te zoeken, ik typ het maar even van jouw over. Geen idee of 'et fout is..) wordt 'em niet. Ze zit al in de jingle voordat ze de MH draaien. En volgens mij wordt dat dan nooit de MH..
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef purplerose het volgende:
je kan trouwens wel goed horen dat dr tong doorboord is
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topique is in rep en roer omdat Coen en Sander vanmiddag hebben gemeld dat Rijkaard en Ajax gesprekken hebben gevoerd.
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topique is in rep en roer omdat Coen en Sander vanmiddag hebben gemeld dat Rijkaard en Ajax gesprekken hebben gevoerd.
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je dat niet een x fiksen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat nacht-DJ's idd niet meestemmen. Zou verder ook niet weten hoe dat gaat (ben er nooit bij).
Het wordt Little Boots, maar ik hoop op..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijke plaat ditMando Diao - Dance With Somebody
Ik voorspel als nieuwe Megahit: Giovanca (ofzo iets) of de achtbaanplaat van de Noisettes.
little boots mag ook hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef cheese. het volgende:
[..]
Het wordt Little Boots, maar ik hoop op..
Guuss..
Ah, OK, dat wist ik niet dat ze zo close warenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat Stenders naar de cd-presentatie gaat is niet zo gek, die 2 zijn erg goede vrienden.
maar hopelijk weet giel wel dat dit ook niet alles isquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, OK, dat wist ik niet dat ze zo close waren
Ben weer wat gerustgesteld
Hoewel, als zij goede vrienden zijn, en Coen, Sander, Giel, en mogelijk nog wat DJ's vinden die plaat wel wat, dan ben ik eigenlijk toch niet gerust
Ik denk dat het door Gerard komt hoor. Die was er vorige week niet bij de stemming en toen dachten de andere dj's "laten we Karl en Fritz Kalkbrenner MH maken om Gerard te pesten".quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hopelijk weet giel wel dat dit ook niet alles isdoor giel is dit nu de MH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |