Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
Blijf je hier nu weer, om het forum wat te vullen?
* Briggy tjekt....quote:
quote:
"Wilt u alstublieft stoppen met het leegkopen van onze filialen? Wij willen zoveel mogelijk producten bieden aan zoveel mogelijk mensen, maar dit blijkt nu helaas niet het geval te zijn, en moeten wij helaas heel veel nee-verkopen"quote:
als ze al eens die kut vocoder eruit deden halen, was ie al wat meer luisterbaar. Op zich is het wel weer apart, maar er had meer gedaan mee kunnen wordenquote:
dat is de reden erachter..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Doordat de Popkwis is veranderd in de Wincode blijft er tijd over voor een extra plaat
Dank u Dank u.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mail me de plaatjes maar en vertel even wat je precies wil
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
"Wilt u alstublieft stoppen met het leegkopen van onze filialen? Wij willen zoveel mogelijk producten bieden aan zoveel mogelijk mensen, maar dit blijkt nu helaas niet het geval te zijn, en moeten wij helaas heel veel nee-verkopen"
Ik dacht meer aan het volgende:quote:
3v12 met rapperts bestaat toch niet meer ? Laat dat soort muziek lekker bij slamfm blijven.quote:
tjaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
3v12 met rapperts bestaat toch niet meer ? Laat dat soort muziek lekker bij slamfm blijven.
Het is een auto-tune, geen vocoderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
als ze al eens die kut vocoder eruit deden halen, was ie al wat meer luisterbaar. Op zich is het wel weer apart, maar er had meer gedaan mee kunnen worden
auto-tune is toch meer om de pitch aan te passen? In deze stem worden meer de vocals vervormd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een auto-tune, geen vocoder(behalve dat stuk van "you can hear that spaceship *zoooooooom*", dat is een vocoder)
Gewoon als leermoment
Ik vind't overigens een enorm vette plaat!
Net zoals bij Lil' Wayne (quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
auto-tune is toch meer om de pitch aan te passen? In deze stem worden meer de vocals vervormd...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het volgende:
"Door uw trouwe klandizie hebben wij de eer om u hierbij te onderscheiden met de titel 'ridder in de orde van de Lamme Zuiperd'."
Leuke single idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat blijft dit
Tijd voor bier. Woehoe!~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |