een optreden van Garbage is nooit grappigquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een straatmuzikant die met z'n gitaar in een vuilnisbak zit of zoiets.
Ej ! Gelukkig maar want ik vind 'm echt kudquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
Morgen eindelijk weer een nieuwe MH![]()
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! Gelukkig maar want ik vind 'm echt kud
smaken verschillen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Sky and sand kudt vinden. Hoe kan dat dan?!
Klopt zeker, maar ik had verwacht dat die plaat bij iedereen wel eenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
smaken verschillen he
Vind het zelf wel een OK nummer
Zou wel humor zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komen
Welke nitwit wist dat niet?quote:
Die knakker die kaarten voor Mysteryland wilde. Hij klonk niet als een tiener, dus is er m.i. geen excuus om TW niet te kennen.quote:
Mijn moeder kocht destijds direct het album toen het uitkwam. Beetje jammer dat vrij kort daarna Roy Orbinson overleedquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die knakker die kaarten voor Mysteryland wilde. Hij klonk niet als een tiener, dus is er m.i. geen excuus om TW niet te kennen.
ik hoop het, maar verwacht het niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb zo'n naar voorgevoel dat de nieuwe MH van Guus Meeuwis gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |