quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godallejezus, wat draait die rabbering een pleurismuziek vandaag
Mwoah, ik stoor me er niet aan maar ik hoor het ook niet graag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kid rock.
Ik vond het vorig jaar een enorm kutliedje, omdat ik het zo vaak hoorde, maar nu vind ik 'em weer leuk
bij mij het zelfde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kid rock.
Ik vond het vorig jaar een enorm kutliedje, omdat ik het zo vaak hoorde, maar nu vind ik 'em weer leuk
echt, wat een tyfusbagger. Volgens mij is het een hele aardige vent waar je flink mee kan lachen en zuipen, maar asjeblieft: niet zingen!!!quote:
heb ik altijd, staat zo ingesteld bij mij. Misschien hebben ze de default settings veranderd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef cheese. het volgende:
en nu weer 6.
heeel vaag, er zaten opeens 50 reacties op een pagina.
Sorry, de kinderen wilden haring hebben. En ik ook trouwensquote:
Zoals mijn avatar of echte beelden van bv tv?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
Weet iemand hoe je een gif-je kunt maken, zoals bijvoorbeeld die ene van voetbal gisteravond?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zoals mijn avatar of echte beelden van bv tv?
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, wat een tyfusbagger. Volgens mij is het een hele aardige vent waar je flink mee kan lachen en zuipen, maar asjeblieft: niet zingen!!!
Zal dus wel MH worden
Dan kun je het nalezen in dit topic ja je ziet het wel of hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijn, Maar deze is echt kattenjankerij.
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk geen enkel idee welke leuk zou zijn voor de MH, en dan kan ik er morgen niet eens bij zijn, ik moet werkenBen pas om 17.15 thuis op zn vroegst.
moet je new and improved luustren, en dan bepalen welke leuk zou zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Sommige liedjes van Guus zijn, Maar deze is echt kattenjankerij.
![]()
Ik heb zoals gewoonlijk geen enkel idee welke leuk zou zijn voor de MH, en dan kan ik er morgen niet eens bij zijn, ik moet werkenBen pas om 17.15 thuis op zn vroegst.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan kun je het nalezen in dit topic ja je ziet het wel of hetof
reacties zijn
Volgens mij was het gewoon de band, dus gewoon Bon Jovi.quote:
Geloof mij, het wordt Guus. Als Stenders al naar zijn CD presentatie gaat, dan kan het toch niet andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat lag ook al in mn planningIk hoop op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |